HELP ME VOTE FOR GALAXY

Till våren kommer storsäljaren Galaxy komma tillbaka i en ny vår/sommarfärg. Jag har testat ett antal färger nu och det står mellan denna gula och rosa. Vilken färg röstar du på?
Gul eller rosa ?
Sara

Rosa!

je

rosa :p

Emma-Liisa

Den gula! :D

Julia - fotoblogg

varför inte båda`?:D

fast om man är tvungen att välja en så skulle jag nog säga gul:) svårt:D

sandran

Gul, enligt mig :)

nike

den gula! de råsa är så vanlig såden gula är skit snygg!!!!

haree bra! kolla gäran in min blogg :D

kramis!

Anonym

Rosa :D

Anonym

rosa!

Sara

GUUUUL!!:):)

Li

Måste man välja? Gul säger jag bara för att det finns så mycket som är rosa till våren i alla fall =) Skilj dig lite från mängden vet ja!

pinky

ROSA

Igeland

Gul tror jag, jag gillar inte rosa xD

Men då tycker jag att dom inte ska vara så tighta, jag har ett sånt linne men det är för tight och det är ju dessutom ganska lång så då kan man inte gå upp i storlek om man vill ha lite oversize får då blir den så lång, om dom ska bli på linne asså. Och att det ska vara lite tjockare kvalitet, dom är så genomskinliga.

Johanna [s h o n a l i]

Jag tycker den gula var snyggare! :)

Therese

Rosa :)

Tova Linnea

GUL, helt klart! :)

Sara

Den gula för den är mer vårig :)

emma

ROOOOOOOOSA!!!!!!!! <3<3<3 :D

Catty

Jag har redan en svart galaxy linne men skulle gärna ha en till i rosa

Renée

gul :)

Emma

GUL! :) <3

Datorflickan - Fotoblogg

Svårt val, men den gula ser mer "vårig" ut. Så jag tycker nog gul! :)

Ida

ROSA :D

Anonym

GUL

E

Gul

jeanette

det finns redan en del kläder med rosa inslag i trycken, jag tror gult skulle passa skitbra! :)

Sarah

Gul, LÄTT!

Caroline

Gul! Helt klar :)

Anonym

rosa!

lhiinnsondell

Den gula! =)

Sallyomuffy

Den gula är nog mer sommar färgat, så jag röstar på den.

erica

vad svårt. men den gula blir det!

Elise - en fotoblogg

Den gula ! Rosa är för likt rött o de finns så mkt med rosa/rött

Veronica

Gul!!



:)

Estela

Röstar på ROSA!

Carin

Jag älskar färgen rosa. men i de här fallet måste jag säga den gula, den var snyggare i gult,



btw.

Jag har en liten fråga! Vet du hur man tar bort ramen runt header´n??

Tack på förhand

Emma

gul!!

agnes

rosa!!

Linnea E

GUL!

Är inte det den bästa sommarfärgen? :D

Veronica

Satsa på den gula! :)

Helena

Helena

Gul!

Den rosa liknar nästan den röda, så det skulle vara kul med en helt annan färg. :)

Marika

rosa! :D

lEmmal

Den rosa MÅSTE du helt klart trycka upp, men den gula var helläcker som vårfärg också :D

Jonna

Den gula, eller som du hade ett tag tidigare, blå! :)

Andrea

den rosa :)

dissy

Rosa! Den ska jag ha!:)

Elin

ROSA!

Kamalah "M"

1. GUL

2. ROSA



MEN, jag tycker absolut att du skall satsa på Gul, Rosa, Röd, Grön OCH blå!! De kommer att säljas som smör i solsken!

k'

båda är snygga, men den gula är snyggast :)

♥Beckis♥

ROSA!!

JOSKi

gul, den blir mer sommrig då (:

Jennifer - Konstblogg

Gul tycker jag. :)

Steph

Gul!

Jeen ♠

Gul! :)

Anna

Oj nej, nu gjorde du det svårt.. älskar båda färgerna.. men jag tror jag väljer gult :)



Solen som lyser på henne ;)



Kram

cassandra

ROSA

Nora

Svåårt. Men det blir nog rosa.

Anonym

gul

JeNnY

GUL! det är min favvofärg. Fast då kommer jag såklart bli lite avis på de gula då jag har en röd...

Malin

ROSA!

Ellen

Rosa var finast :)

Rebecca

GUL :D Supersnyggt!

LYDIA

GUUUUL GUL GUUUULGUUL! :D

Knasa

jag tycker den guula (;

Cecca

Blir det rosa så kommer jag att köpa ett linne! :D

Jennie

GUL :D

Anonym

grön!! ;P

Gulr var snyggast

ERICAPERZZON

Gul tror jag blir snyggast:)



/E

Anonym

ROOOOSA!

gulligt till allt, dessutom passar det jättefint till brännan ;)

j

Gul!! rosa är så vanligt

Marcela

Jag skulle säga den gula. :)

sofia

gul! :D

Bella

Den gula då de representerar mera vår för mig, tussilagaos o maskrosor, de är vårigt de!



Btw vill jag bara säga att jag är så sjukt imponerad av dina verk, helt otroliga grejer o jag är väldigt glad att jag har hittat igen din webshop. Tack för de!

Neha

Tycker den gula var häftigare:D

nellie

gul!

Vivi

Den gula var härlig, men jag tror att den rosa skulle sälja bättre. Jag skulle iaf köpt vilket som! :D

Lina

GUUUL! :D

Anonym

ROSA :D

malin

GUL!:D

Brassa

Gul heltklart!

Jennifer

den rosa!:)

Linn

gul! :D

Sara

Gul!

fanny

Absolut den rosa :) <3

Jennie

tyckte att båda var jättefina men om jag skulle välja hade jag valt den rosa. :)

Claudia

Gul! :)

Malin

Jag röstar på att få veta varför min fråga inte blev besvarad ( den hade med 2009 ) att göra!



ROSA

emma

Rosa! ;D

Sara

Varför inte göra en mix? Låt hjärtat på hörluren vara rosa och resten gult. Då skulle jag slå till direkt trots att jag redan har 3 plagg med Galaxy på, haha!

Malin

SV: klart jag har förståelse för det, jag var bara nyfiken =)

Anonym

Gul! :)

louise

GUL!!! Definitivt

Emelie

Rosa!

Karin

ROSA!!!



Galaxy sitter äntligen uppsatt på min vägg nu :) Om du vill kolla in kan du titta här:



http://karinholmer.blogspot.com/2010/01/shopaholic.html



kram!!

Anonym

Rosaaa

Eja

Mycket snygga båda två, men måste man välja så blir det den rosa :D Är så barnsligt förtjust i den färgen :P

Cecilia

GUL, helt klart!

Heidi Emilie

Rosa :D

Anonym

GUL :)

ida

gul!

Anonym

GUL! passar jättebra nu till våren/sommaren och man blir glad av färgen:D

hanna

båda var absolut lika härliga, men känns som att rosa är det dom flesta bär, så gul vore lite mer vågat :D

och eftersom jag själv inte hunnit hitta något snyggt gult plagg än så måste jag nog rösta på den gula!

josefine

gul, den rosa var så lik den röda :)

Vesta

Gul!



Love ya Kan Dee!

linda - pictures, drawings, me

sv: TUSEN TACK KAN DEE! att få beröm av dig betyder väldigt mycket för mig! Visst kan jag göra en video när jag målar/ritar någon dag :D Vad vill du att motivet ska vara? När jag ritar ett porträtt eller någonting annat? Stoora kraamar!

Sandra

Gul ;)

felicia

GUUUUUUL!:)

Linnéa och Jennifer

Du är så otrooooligt duktig på att teckna! Helt galet:)

mållie

GUL! Det är min favoritsommarfärg!

Anonym

GUL !! mycket snyggare och mer unikt!

Josefine Foto-Tankar & Känslor!

Hej!



Du är så grymt duktig! Jag älskar att kika på dina verk.

Ska beställa lite när lningen denna månad kommer.

Ha det fint!



Kram på dig!

_______

fia

GUL! rosa är ju bara sååå 2009 ;)

Ida

Galaxy igen... :P hehe hur många sådana har jag vid det här laget?



Jag röstar på den gula.



Kramar Ida

tove

rosa ;D

linda - pictures, drawings, me

Alltså.. Jag kan inte säga annat än TACK DETSAMMA! Jag önskar bara att jag som du, hittade på alla mina teckningar helt själv. Teckningen med de 9 personerna ritade jag av från ett foto, det känns inte lika "talangfullt" om man säger så. Därför är du en sån stor förebild förmig, jag hoppas att jag i framtiden ritar mer och mer teckningar från mitt eget huvud och utvecklar min "egen grej" :) Jag har nästan nyligen börjat använt mig av akvarell så jag är inget proffs, haha. Men efter blyertsporträttet jag håller på med nu, så hade jag tänkt att måla en bild i akvarell.. Skulle kunna filma en snutt då när jag målar :D

Stora kramar!!

evelina

rosa bara för att jag älskar rosa ;p, fasst den gula e ju lite annurlunda :)

ta båda två tror dom skulle sälja bra :D

Miia

GUL! :)

Kommer matcha mina pippigula converse hur bra som helst då!

Anonym

Jag tycker lätt du ska ta den gula ifall du måste välja! :) det finns väll ingen sommrigare färg än gult, och gult passar till mer än rosa. Och hjärtat på hörlurarna ser finare ut på något sätt.

Emily

Som sagt ; snälla svara på detta, Varför inte båda? Jag vill ha båda! Tror båda kommer sälja som smör!

elsa

gul!!

sandra

svårt val, men jag väljer gul !

Elin

Rosa!

Angelica

rosa :)

jossa widell

rosa sandra, rosa!! :)

Anonym

ROSA!

tthea

Gul, annars vore nog Lila jävligt snyggt :D

Bella -

Gul vad jättesnygg!

Linda

GUL !

Påminner mer om sommaren ! <3

Anonym

GUL!

Det finns för få gula vår/sommarplagg.

Ana

GUL! ;D

Anonym

tror orange hade vart snyggt :D men, iallafall, gul tycker jag!

amanda

utan tvekan den ROSA :) Btw, du är grym.

Brassa

Hej! jo jag är lite nyfiken på vart du köper/fixar hem de vita linnena, t-shirten, luvtröjerna etc. som du gör dina tryck på.

Tack!

Ha en bra förtsatt dag:-D

Amanda

GUL!!!!!:D

Maja

Gul var helt klart snyggast:)

Finns ändå så mycket rosa till våren!

THERÉSE

gulgulgulgulgul! sa jag gul..? ^^ :D

Mirell

Gul tycker den ser härligare och fridfullare ut,och det är min uppfattning av sommarn så:)

Mirnesa

PINK! :)

sofia

hej tjejen:) jag röstar på rosa ! är mycket sugen på att köpa någon av dina kreaktioner :) hoppas allt är bra med dig ! kraam

S...

GUL! :)

ellen

rosa! (:

Becca

Rosarosarosa! =D

CHOKKO

svar: taack :)



Jag tycker absolut den rosa! Du är jätteduktig!

Brassa

svar Nej jag förstod nästan det, men tänkte att det var ju värt att fråga, skulle själv göra som du haha

Tack för att du tog dig tiden;-)

Klara

Båda?:D Om det bara ska bli en så röstar jag på den gula:)

Johanna - www.johannajagendal.se

Först vill jag säga att jag röstar på rosa, sedan måste jag bara säga att din nya header är GRYM! Jättesnygg! :)



Kram!

Ida

Den gula, känns mer sommar/vår då :)

J.

den gula är ju helt klart snyggast :D

matilda

rosa absolut, kommer sälja bäst!

Saga

den gula var läckrast ;)

fridah

rosa!:)

emelie

gul tycker jag. :)

Alexandra

Rosa självklart! Keep it up skit snyggt :D

Arzu

gul ;)

FannieeD

Rosa! :D



Tack för en asnajs blogg btw! :D

Bea

Rosa :D<3

ELIN

Den gula!

Jessica

Rosa! Som jag läääängtat efter att galaxy ska komma in igen (utan den där "laser"grejen) :D

Anonym

ROSA

Lollo

Jag tycker bäst om den gula =) den är dessutom lite påskig, vilket passar till våren!

My

Jag tycker gul :]

Sara

Rosa :D

Anonym

Gul

Ingrid

Oh den va svår, men den gula var underbar! :D

Anonym

jätte fina båda två, men gula isf!

sandra.

det va jävligt svårt att säga faktiskt. för båda färgerna var grymt snygga. men tror jag måste säga rosa. (:

Ellen

Rosa!

josefin

DU ÄR GRYM!



rosa tkr jag e en finare version :)

Helen

BÅDA! Eller egentligen inte för då kommer jag inte kunna bestämma vilken jag ska köpa! Men jo båda! Helt underbara!! Du är SÅ duktig!!

Anonym

Jag gillar den gula :)

Sofia

Gul!



Eller som tidigare sagts båda :)

Denise - personlig blogg om mode & vardagen

den rosa var ju huur grym som helst=)

Sarah

Ååh, snälla tryck båda :D Men blir det bara en så tryck den rosa :) Jag har redan galaxy i t-shirt och linne med rött, men rosa hade varit det absolut ultimata för mig :D

Kramar!

Fellan

Gul :D

M E A Y. i'm perfect just the way i am

jag älskar den nya designen! =)

Och jag röstar på Gul. Puss

Cajsa

Gul!

melinda

jag tycker rosa :D

Annis

den rosa =)

AlbaHedman- Barbie

du ritar så sjukt snyggt! :) <3

Lydia

ROSAAA ROSAA

josef

Rosa tycker jag

Amelia

rosa tycker jag, och du borde ha lite tjockare kvalite för att man ser igenom och den borde inte vara så lång(:

nicole

rosa, din blogg är underbar:d<3

Maud

rosa, fast den gula är också snygg:9

Cassandra L

du är grym och båda är väldigt snygga men jag röstar på rosa

gul

GUL! // maya, josefin, amanda

tina tran

gul :D

Natalie

Rosa :D

Astrid

Åh, jättefint tryck. Tycker att båda var snygga men jag skulle köpa gul ifall båda hängde framför mig (:

Charlotta

Gul!

Phelicias

Jag röstar lätt på gul, den var skitfin!

Anonym

Gul såklart! ;)

Emily

GUL får de bli, men tror den rosa skulle sälja som smör den med!

Åsa

Gul!

sandra

gul :D

Petra

GUL!!!!!

Sanna

rosa helt klart !

felicia

gul! =)

Sandra

GUL! :)

Anonym

rosa rosa rosa :D

---

gul gul gul gul ! :D

a.

Gul! tycker att det blev coolt med den gula färgen

emmy

Guuul!

Moio

Guul den såg mer sommrig ut ;)

Emma

GUL! :D

Suzana

Sjukt svårt för båda är skit snygga.



Faan detta var ju svårt:D.

Jag tror nog jag röstar på rosa hihihih.



Du gjorde det svårt för oss, men den rosa är sjukt snygg också:D.

Anonym

båda båda båda

Sockerkisse

Gul, såklart :)

Emzey

Du har ju redan tryck i röd, o rosa e mest lik röd så jag skulle rösta på gul :) Lite mer annurlunda. Men varför inte båda ifall du inte kan bestämma dig alls?

Du ritar grymt snyggt, jag ritar också och har fått massa insperation och bra tips från dig! TACK!

Kram!

ellinore sånge

det hade nog blivit sjukt snyggt om du hade lagt de över varandra så både den rosa o gula kom med! de e ju as coolt! :)

em

Gul, rosa behöver vila lite..

miranda

båda är fina! men jag tycker rosa!

Jinfi:)

rosa:) du är så grymt bra på att rita:o<33

CINAWA.se

ROSA såklart! :D

Anonym

gul :D !

Tjena!

Gul!!! :)

hannah

Den Gula absolut!

Anja

ROSA :D

K

Gul!

Denisa

Gul!!=)) Känns mer vår,sommar och sol=)

Sara

Tänkte bara berätta:

Jag vet en som har kopierat den o tatuerat in på sin arm.



Du ritat riktigt bra, besökte även din shop



P.s Gul hade jag satsat på. :)

Sara

Sv:

Jag kollade upp de idag, men det var inte samma.

Hade för mig att tjejen var i profil, men den jag hade upptäckt var framifrån. Det var samma skissartade så fick för mig att det var likadana.

Så ber om ursäkt för mitt misstag. :/



Håller själv på med tryck och annat, riktigt roligt!

Ha en fortsatt bra dag, kram Winooo:)

Pusslaren

Jag håller på den gula. Det är inte lika vanligt som kombon gråsvart+rosa, plus att fler kommer vilja köpa den eftersom dom ser en massa andra trendigt gula plagg i vår. :D

Jovaanaa (:

Jag tycker båda, för dom båda har sommar i sig.

Men om bara en ska väljas så den gula. Passar bra till solen och resten av somaren!:D

ellen

den gula! :D För originalet är väl röd, och rosa är ju ganska likt så gul blir bättre :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress