KAN DEE I SKYLTFÖNSTER?




Skyltfönster.

What the hell? Vad är detta nu då?
Jo, det är nämligen en grym tjej vid namn Fanny som gjort denna supercoola skyltning! Blev riktigt paff när jag fick se detta. Hur roligt som helst! Älskar kreativa människor och skyltninhg är ju riktigt skojj! Något jag själv skulle kunna tänka mig att göra :)

Vad tycker ni? Blev det inte coolt? :)
Ni hittar Fannys blogg på http://fannyisaksson.blogspot.com
LYDIA

Oh, det var en härlig dos inspiration! Och (självklart!) übersnygg konst!

Fashion Kicki

sv; det är så sant så, men du skulle lätt ta hem det hörru! jag lovar (: älskar verkligen din blogg + bilder

Ida Törnqvist

Gu va roligt :D Sjukt snyggt blev det med!

THERÉSE

wow! det är allt jag kan säga! :O :D

Neha

Snyggt och kul:D

Ronja

Herlig! Jeg må få meg slike klær snart. De er råstilige!

Hanna Candell

Nej du har så rätt så:) Det är ju ingen idé om man inte känner sug. Men inspriationen kanske kommer smygandes tillbaka även till mig snart, det visar sig. Lycka till med ditt i alla fall! Det blir alltid lika bra det du gör:)

Hade bra! Kram

Wiwi

riktigt grymme!!

bina

hon går ju på proffsigaste skolan som har skyltning med!! katedral i skara!! wooo

sofie

nu är jag färdig å allt ligger uppe på min blogg om vad jag gjort för din tävling=)

Katharina

Så otroligt snygg skyltning!!!

LYDIA

sv: Så lite så, säger bara sanningen^^

Ååh, tack! Haha, nu är det jag som blir himla glad^^

Kramar!

Lexi

Jättecoolt och snyggt! :D

fannyisaksson

Tack för inlägget, grymt kul att se att det är fler som tycker om det! :D Din konst var verkligen toppen att skylta med, attityden gjorde allt så himla bra(Y) Hoppas jag får lite pengar i sommar så jag kan beställa hem lite mer från dig ;) <3

Latte Liten

Det blev ju jättefint!

(svar: jag har ingen koll alls på hur mycket boken har sålt, får undersöka det ;)

emina

Åh vad häfitgt. Riktigt coolt ju:)



SV: det var en person som var anonym som sa så haha:)

Ida Törnqvist

Tack så jättemycket :)

Man får jättemkt inspiration från din blogg! Så du vet ^^

Malin

SV: Jaha, det visste jag faktiskt inte. :o Att även små bloggare var där alltså. :o

Men då kanske jag har en chans att kunna komma dit då. Får hoppas på det!

Art By Tina

Snyggt som tusan!

SANDRA*

Riktigt snyggt! :D:D

Elin [ n e v n a r i e n ]

Jäklar, trodde att du skaffat butik först.. haha. sjukt snyggt var det i alla fall, ser så proffsigt ut :)

Ziz

Really like your drawings!!! Best, Ziz

KAN DEE DRAWiNGS

ZIZ: Thank you so much. Your words makes me so happy :) I like your blog, thumbs up! Hugs!

L I L I J A

Svinsnyggt :D

Helena

det vart jätte snyggt. älskr dina linnen btw.

Anonym

riktigt grymt;)

kram

förresten om du har frågor om ex. hår så e de bara att ställa de i min blogg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress