TÄVLA OCH VINN!




För att tävla:
- Skriv vilket utav ovanstående linnena du skulle vilja vinna i en kommentar till detta inlägg! Skriv 1,2 eller 3. Klart!
- (Glöm inte att ange kontaktuppgifter som mailadress och/eller blogg)

Avslutas:
Du kan tävla fram till fredag 21maj klockan 18.00

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
Jisa

Nummer 1 fo sho!

Linda

Ett! :)

Angie

Självklart nr 3. Asgrym ju :-)

Josefin

Jag skulle vilja ha nummer 1, gryyyyymt snygg!!

Jessica

1 :D

fast de andra är oxå väldigt fina :)

nhi

jag skulle vilja ha nummer 2 ! :)

Sofia Vienna

Jag vill skulle vilja vinna nr 1



[email protected]

Emma

Nummer 3 :D

malin

oh oh oh jag skulle vilja ha nr 1 :D

Luci

Jag skulle vilja vinna 1, wanted :)

Men det var svårt att välj alla är så himla fina!



Julia

3an helt klart :) hoppas att jag har chans att vinna trots att jag är rätt tidig, de som är i början brukar sällan vinna :(

Malin

Jag skulle vilja ha nummer 1: Wantedlinnet, mitt favoritmotiv. Det vore en helt perfekt födelsedagspresent eftersom jag fyller år idag :)

Dz.

Numero 1! :D Skithet!

Velona

Jag är jättesugen på nr 2!

Gjorde ett inlägg på min blogg också :)

http://hannavelona.blogspot.com/2010/05/pa-kan-dee-s-blogg-kan-man-vara-med-att.html

Hajen.

do-do-do-do-do,

Nummer 1!

Frida

Jag vill så hemskt gärna vinna 1:an :]



Det är vad jag skulle vilja ha på mig en varm sommardag. Slappt och skönt! :]Här i norrbotten har vi faktiskt fått oss stekande sol för en gång skull :]

Sofia

Nummer 3 skulle sitta perfekt !

Johanna - www.johannajagendal.se

Nr 1! :D



Åh, dessa linnen är så jäkla snygga! Chansen att jag vinner är väl i och för sig inte så stor, men jag måste ju i alla fall försöka! ;-) Linnet med texten "Wanted" på hade jag då inte tackat nej till... fast alla linnen är helt otroligt snygga, så jag kan erkänna att det var rejält svårt att bestämma sig. ;)



Kramar!

Johanna

Cassandra Praag

DEFINITIVT NUMMER 1! Det snyggaste linnet av alla!



GAAAHHH va glad jag skulle bli om jag fick vinna den, den är ju galet het!

Jenny

Nummer tre! :D

Pia

nummer 1 ! :D

Wiwi

nr 2!



kärat ner mig i det till tusen!!

maria johansson

hej, jag skulle vilja ha linne nummer 1. wanted. Älskar det nya linnet du trycker på, underbart. Kommer bli ritkigt snyggt till ett par korta jeansshorts och bruna ben :)

tack för en bra blogg. du är sjukt bra!

Linnea

nr 3!

Elin

My heart beats for no 2!!

linnea.

nummer 1

linnea :]

måste säga att linnena är sjukt fina!

skulle hemskt gärna vilja vinna 3;an sjukt fint!

kramkram!

lajjaa

nummer 1! :)

Lisen

Nummer 1 så klart :o)

Pernilla S

Nummer 2 ! =)

Maria Berloui

Linne 3

Jannica

Nummer 1 är favoriten :)

Vicky

Nummer 1 :)

Ellen

1! :D

emzi

1an definitivt. Jättesnygg!

Linnéa

2

tack för en underhållande blogg!

Christina

2!!

ELIN

OH, 3an har en given plats i min garderob, taht's fo sho!

Sara

JAAA! :)

Helt klart nr 3

Linnea

Nr 3 OH :D Så jädrans snyggt!!!

Nikoninan

Linne 1 vill jag tävla om :) kram Nikoninan!

Ahlberg

Nummer 3 :)

Johanna [s h o n a l i]

Nr. 3 (Oh! Sexy Graffiti) så sjuuuuukt snyggt! :D

melinda

1 ofc 8DDDD

Ziggy

No 1! :)

Livia

Det mittersta (2) med hjärtat var fint. Tänker att det skulle vara snyggt till ett par svarta urtvättade jeans. Första gången jag ser din design. Snyggt!

Lesia

Hej. Jag älskar dina t-shar och alla teckningar, de är fantastiska! Har inte råd nu att köpa men vill gerna ha nr 1. Tack för att du finns!

Camila Roi

Heeeej jag älskar dina plagg!

jag skulla vilja vinna ''wanted'' :)

Nellie

Hejhej! Jag skulle gärna vilja vinna linne nummer 2! Ha en bra dag. :)

fannyisaksson

1 för jag bara älskar det! =D Köpte det vanliga linnet med det trycket och det börjar bli rädd för att slita ut det ^^



Sebastian

hej min flickvän prata ofta om din konst, och hon kommer älskar mig för alltid om jag vinnar ''wanted'' till henne! det hade varit perfekt som present till var 2 års dag i juni!



lycka till med ditt arbete



// sebastian rothmann

Emma - konst i kulör o valör

Oooh så roligt! ^^ Jag gillar ju nummer 1 bäst. Tror det beror på att den passar min stil bäst o så gillar ja hennes läppar o speglingen i glasögonen. Supercool! Plus att den känns väldigt detaljerad! Ha de gött :)

Linn

nr 3!! :D

hanna

nummer 1 utan tvekan! :D

Maja

Jag vill vara med

Jag vill ha 1:an "Wanted"

Maria

Oj, svårt, alla tre är ju så fin.. men jag väljer nog NR.1.

Estela

Skulle vilja vinna nummer: 1

Sandra

No 1... Så cool.

♥*¤~ Josefíne - Valentine ~¤*♥

Jag skulle vilja vinna linne nr 1;)

Mandy

Nr 3 helt klart! :)

sofie

åh, alla e sjukt snygga. men nr, 3 får d nog bli=)

ida

den första !:) asfin verkligen

fryday

Jag vill vinna 1:an :)



[email protected]

Kim

Åh, nr 1 skulle passa mig som handen i handsken :)!

Anonym

Vill gärna va med och tävla. Nr.3

:)

Vendela

~ Nr,3 ~

Lisa

Nr 1. Så jäkla snygg!

je

jag vill ha nr 3 :)

Maja

Nummer 2!

<3

Maja

Nummer 2!

<3

Frida

Nummer 2 : )

lEmmal

Helt klart 3:an! Love love loooove it!

1:an hade ju inte heller suttit fel ;)

maja

3 :D

Kathriin

skulle vilja vinna linne nr 3 :)

J O H A N N A

tvåan!!! så snyggt.

Felicia

Nummer 1/Wanted :D

Valeria

Numbaah 1! :D

Olivia

Nummer 2 :)

Elin

#1!

Tack för en jättebra blogg och mycket inspiration!

Petra

Nummer 1 (:

Johana

jag skulle vilja vinna nummer 1 grymt snyggt linne..

agnesssss

1 :)

Arzu

nr 1 :)

Jessica

1 eller 3 :) ha det bra, kram! <3

Martina

Nummer 2!

sara

3 =)

Cissi

Hej! Nr 1, den skulle passa så bra att ha när jag ska åka på festival i sommar! Måste spara pengar tills dess och har inte råd att köpa nått nytt. Så ett av dina underbara linne skulle passa perfekt! Underbar blogg du har :D

Igeland

1 ! :D

maldita

Me wantz the third!!!

miiah

Jag vill jättegärna vinna nummer 3 :)

Hanna

Jag skulle vilja vinna nummer 1!

ANNARVIDSSON!

1 eller ska man skriva ett...hmm....det får jag ta och fundera på ett tag^^

Paulina

Nummer 3



Du är grym på det du gör!

Ponnysill

Jag skulle vilja ha nummer 3! :)

Amanda

Nummer 1 =)

Jessica Holmqvist

Jag skulle vilja ha nummer ett (Wanted) :)

Åsa Gustafsson

Jag vill ha chansen att vinna linne nummer 1. Helt fantastiskt skapat!

elin

nr 1 :D

carro [fotograf]

om jag har turen att vinna vill jag ha linne nr 1 wanted :D

sara

Nr 1! Tänk det med en bikini under och ett par jeansshort under på stranden, gryyyymt snyggt =D

elin

Nummer 2 (beat) för jag har sån sjuk heartbeat nu,I think im in looove:D

Gguldlock

1 .. mm i love it! :D

felicia

Jag är med och tävlar, skulle gärna vilja ha nr. 1 ;)

konstantina

nr 3 utan tvekan! SÅ SNYGG!

alva

jag skulle vilja ha nummer 2 om jag vann, det känns mest jag. sen vill jag också påpeka att jag älskar din konst. ha en bra dag!

Phelicia

Nummer 1! Gud så snyggt...



:)

tove

Jag skulle vilja vinna nummer 1.



DU ÄR GRYYYYM!



kram, tove

Jennie

Jag vill vinna nummer 3, grym ju! :)

Louise

Åååååååh, 3 var helt otroligt! :D Det skulle jag vilja vinna :) Älskar att följa din process när du ritar och kommer på idéer, och sen när det kommer ett plagg av det, obeskrivligt! :)

Ida

Jag skulle vilja vinna nummer 1 :)

Emma - om man mognar ruttnar man

Åhå jag älskar dina tävlingar (inte konstigt haha)

jag vill ha nummer 1 :D <3 PÖSS på dig snygg-sandra ^^

Jonna

Jag hade absolut inte tackat nej till 3:an :)

Oh, vad jag vill vinna nu! :D

Malin

SÅ HIMLA FIIINA. Även om jag vill ha alla, och även om dom du ritat själv är snyggast, så vill jag helst vinna NUMMER 2! Jag tänker nog köpa WANTED i Over sizead t-shirt istället... :D Du är grymt duktig! Keep up the good work! KOLLA PÅ FILMER FÖR INSPIRATION! och modejobb/modebloggar, det tycker jag är en stor inspirationskälla.

Billie

3

Alice Strand

1:an

Emma

Jag skulle vilja ha nummer 1:)



grym du är på att måla!

Andrea

jag vill vinna nr 2 :)

linnea

jag skulle vilja ha nummer två :D hade blivit jätte glad om jag vann

Emma Magnusson

Hej!

Nr. 1 tack!!! :)

Hoppas hoppas hoppas jag vinner den här gången!! :)

//Emma

Karin

Härlig tävling ! skulle vilja ha nummer 3 :D

MYHEAD

1 :)

Camilla

Nummer 1 är bara jättehärlig! :) De alla var ju fina, men gillar nr. 1 bäst.



Kram!

Sarah

Jag vill jättegärna vinna nummer 3 :D

Emelie

3an är så sjuuuukt jävla snygg! Den vill jag vinna! :*

JOSEFiNE

1:a va fett nais, fast det va ju alla! ;o

carolina

nummer tre <3

Jeen ♠

Nr. 3! Så läcker till i sommar :D Kul med tävling också!

D A G A K A R L S S O N

Åh, vad kul! :D Jag är gärna med och tävlar om nummer ETT! :]

E.Brockman

Jag vill självklart vara med och tävla om dina underbara konstverk på plaggen! : )



Om jag vinner blir jag gärna överraskad om vad jag får, men vill ha antingen 1an eller 3an.



:-D

Sara - Ensamstående mamma

Jag vill vara med och skulle vilja vinna linne nummer 1 :)

siri

jag skulle vilja ha nr 3 :D

Alexandra

snygg blogg och snygga kläder!! går de att beställa till Finland kläderna? :)

Linnea E

Jag skulle vilja ha 3:an.

Jättesnygg! :]

linnea andersson

Linne nummer 1, sjukt snyggt!

Sannia

Jag skulle önska att kamma hem nr 3 som är min favorit, gillar graffiti i allmänhet så det sitter ju inte helt fel på ett kandee linne! :)

evelina

Så jäkla svårt men det blir nog nr 1!

kram på dig

Lina

Helt klart nr 1. Assnyggt!

Håller tummarna!!!

elina

1 :D den e skitsnygg ;P

Jenny

Nummer 1 skulle suttit fint!:D

Therese

Nummer 2! :)

Sofia

Nr 1 =D

sandra

3, sjuukt fint :)!

Emelie

Haha gud detta är sjukt svårt att välja mellan! Men jag väljer nummer 3 :)



Puss&Kram

Mallan

Nummer 3. :)

martina

numero uno - wanted! det vore överdrivet nice att ha i sommar! :)

JENNIE ERICSON

Nummer 3 skulle jag vilja vinna :D



Hoppas jag vinner och dina linnen är så sjukt snygga!

Mijja

Älska No. 3 ;)

Alexandra

3:AN

SO FREAKING HOT!

Vinner aldrig nått men ge upp ska man fan inte göra!

THERÉSE

oh wow! hur ska man välja..?!?!?!



Men OM jag lyckas vinna så kör jag på nummer 2! Den tilltalar mig något oerhört! :D

melzawesome ~

3an helt klart, jag har alltid

älskat just den bilden pga graffitin i bakgrunden, tycker att det är sjukt nice :)

Kristina L

Jag skulle mer än gärna vilja vara med och tävla om linne nummer tre (alltså "oh")

Kramar

Frida

Nr 3! :) Otroligt snyggt, gillar nya modellen på linnena dessutom!

Mariah

i want number one ! ;)

matilda

3 ! Väldigt snygg :)

Ellenor

Jag skulle vilja vinna linne nummer 1. Den är urtjusig!! Skulle kunna bosätta mig i den nu när sommaren kommer.

felicia ♥

Nummer 1!

Ida

nr. 2! Så -piip- härlig!

Ida

nr 1 vill jag vinna :D hehe. om jag nu vinner

isabella l .

Numero uno :D 1 alltså...

elin

1 ! :)

Isabelle

nummer 3:)

Emma

Om jag skulle vinna vill jag ha nummer 3 :)

Hugs

Ida

Hahah man har aldrig någon chans i tävlingar, men okej ;)

2! :]

anna

nr 1 skulle jag gärna vilja ha!:)

Cassandra

skulle vilja vinna linne NR 3, bara av den enkla anledningen att jag är pank och inte har råd att köpa det... :)



mail: [email protected]

louice

jag skulle vilja vinna 3an! :D

tess

3!!!! Älskar den <3 ^^

elin hallman

Du är verkligen sjukt duktig KanDee, men antar att du redan vet det ;D



Jag skulle gärna ha nr 2 i min ägo!

Ellen

Alla! Men allra helst.. 1! Dina kläder gör helt klart en hel outfit, så snygga!

baileyz

Jag vill vinna nr 3 ( Oh Sexy Graffitti )



Du är jätte duktig på att måla!

Ameli

Nr 1!



Tycker alla dessa linnen är jättesnygga så väldigt svårt att välja. Du är duktig! :)

Jennifer

3!!!! Åh vill så gärna vinna. Kikade nyss in detta på shopen men ekonomin räcker inte till just nu..

Rebecca

Jag vill vinna nr 3 :) sjukt snygga linnen!

vicko

Åh..skulle gärna vilja vinna nummer två,sjukt fint :)

denzi

jag skulle vilja ha (om jag nu vann) nummer 3 :)<3

Selliin

1:an WANTED! I storlek XS. :D

Caroline

2 :)

Dea

Trean var grym, ååh vad jag vill ha den! ^__^

Jennie

Nummer 1! :)

Cassandra

1, WANTED :))

Nathalie Jonsén

ååååh.. svårt att välja av alla men det blir 3an! :)

Lisa

Ååh, nummer 2 :)

Sara

Jag är gärna med och tävlar om nummer 2!



[email protected]

Malin

Nummer 3! :D

Becca

1, Tack!:)

micaela

Linne nummer 1 vill jag ha om jag vinner (:

[email protected]

Pernilla Svensson ;)

Åh vilka fantastiska, coola linnen! Jag älskar trycken! Jag vill väldigt gärna vinna den första. Så nummer 1! :D

Jessika

Nummer 1!!!

Nellie

Nummer 3 skulle sitta klockrent på min nu i sommar!:)

Marielle

1! :) Den är supersnygg!

Alexandra

Svårt att välja för alla är supersnygga men 3:an är en favorit :)

Amanda

nummer 3, älskar den såååå <333

sofie

nr 1:) skit grymma allihopa!

Emma

Älskar nr 3!!!!

amanda

1

du är så duktig!! älskar dinna tröjor & allt! :D

>AGNES<

nummer 3 var ursnyggt! ;)

klart jag är med!

Viran

Nummer 1 ;D

Rebecca

Jag skulle vilja ha nummer 1 :D

Sandra A

<B>Nr 1</B>, vill jag vara med och tävla om!

sussie

Åh trean . Självklart :D du e så grym!

victoria

åååh jag skulle svimma av lycka om jag fick linne nr 1 !! du är så himla duktig , en riktig förebild för alla som diggar att teckna och måla måste jag bara säga .

Annika

Jag skulle verkligen vilja vinna 3:an! :D Grymt snygg!

Ofelia

Nr 1 :)

Nadine

nummer 1 skulle jag älska att få! Sjukt fin!

Ida

Nummer ett skulle jag gärna vilja ha, hur snyggt som helst! :)

ISABELLA

Skulle jättegärna vilja ha nr 1 :D sjukt fint:)

Linn Hammarlund

2! <3

erika

nr.1! grymmt snyggt! :D

Camilla

Jeg ville gjerne vunnet nr. 1 :) (wanted)

Art By Tina

3 är störtgrym! Enkel och skön - kommer bli en succé med stor säkerhet. Den vill jag vinna - skulle bli grymt snygg i den när jag röjer loss med alla rockers på swedenrock om tre veckor.



[email protected]



Cazandra

nr. 2! Härligt sommrigt! :)

Linnea

nr 1! :D

josefine

Åh finally en tävling som jag inte missar! :]]

Jag tycker 3an är snyggast.. den skulle inte sitta helt fel! 8)

Hanna

Klart jag är med! Om jag vinner skulle jag vilja ha nr 1 (wanted)

Anna

Nr 1 (:

Nicco

Jag skulle gärna vilja vinna linne nummer 3 :)

Och vinner jag inget denna gången ska jag fanimej ta och köpa ett! x)

Carolin

Hej. Jag skulle inte tacka nej till nr 1, wanted :)

du är duktig fast det vet du säkert redan

Sheena / Rockho

Självfallet nummer tre (3). Den är sådär sjukt snygg att man nästan vill äta upp den ;) Haha.

nathalie

nummer 1 eller två :D

Carola

Absolut nr 3!

liisa

NUMERO UNO! så jävla frän

Linh

Hejsan!

Jag skulle gärna vilja vinna nr. 3



Vi håller tummarna!<3

Josefin

3 min stil! älskar motivet!

Cilla

Nummer tre! :D <3

Therese

Nr 1! :)

ONLINE DRAMA nu 934 unika tablettaskar !





11

1111

1 11

11

11

11

11

1111111



Nr 1 is WANTED !!!!!!!!!



Nicklas

Nummer tre!

Rebecca

Skulle vilja vinna nr 1:)

Nora

Jag vill vinna nr2!

Sara

Jag kan inte förstå hur man kan vara så sjukt begåvad! Hade gärna valt alla tre, men jag blev förälskad i nr 2, så jag väljer nog nr 2 :) KRAM!

Nathalie

Nummer 2 helt klart! :)

Ida

nr. 1 ! Skitsnygg :)

Grete

Nummer 3 :D

tove

Nr. 1 !!!

Tove

Hoppas jag har en chans att vinna även fast jag komenterar så sent!

jag skulle vilja ha number 0ne om jag vann :)

Ida We

1 1 1!!! :D

Sandra

1 vill ha så mycket! :D

Linda

Nr 1. För vad är snyggare än ett kan dee linne till den varma sommaren.

Ida

Nummer 1 :)

Tina

Nr 3. Alla är trots allt väldigt fina, så svårt att välja, men nr 3 :).

mathilda

åh går ju inte att bestämma mig, alla är så grymt snygga!

3an tror ja :D

Mejva

Ooooh, ÄLSKAR tävlingar :D Nr 1 skulle jag vilja vinna :)

m a l i n

jag skulle vilja vinna första, nummer 1 tror jag det b lir då :)

Aura

nummer ett! (:

ellinor

nummer 3! :D



älskar dina linnen!



hugs :)

Madde

Det var ett tufft val, alla är dyngsnygga men jag skulle nog välja nummer 1 för den skulle passa mig bäst. :)

Lovisa

Nummer 1!:D

Anna

nr 1 ! du är grym ! :)

Beatrice

nr 1 :D

grymt snygg!

sara

nr 1 fett snygg :D

sanna

1, wanted.

Håller tummen!:)

Madde

Ett :)

Sara

nr 3!

Grymt snygg är den!

Angelica

Nummer 1 :$

Isabel

Jag hade lätt valt nr 3. Det är något över henne som säger: Jag är här, men du ser mig inte. Fast på ett kaxigt sätt :)

Jessie

1 :)

Cecca

Jag är gärna med och tävlar om

linne nr. 1

nathalie

nr. 1! så jävla snyggt :D

Julia

2! To die for i sin enkelhet, LOVE it!

evelina

jag tävlar gärna om linne nummer 3 :D älskar dina kläder<3

kram

amanda

nummer 3!

man tackar ;)



Du är sjukt duktig och söt <3

rebecca

E T T !!



sandra

Åh :D nummer 2! Underbart enkel och snygg

nina

1 <3

emina -konst & kreativitet-

Du är så himla duktig, avgudar dig min inspirationskälla!



Om jag van skulle jag vilja ha nr1! :)

Nå mig på [email protected]

Hanna

Nr 3! :) Superfina allihop..

Emelie

Nummer 2.



Grymt snygga linnen den här omgången!

Lotta

1 :D

Micaela

Åh! Nummer 1 skulle jag vilja ha om jag lyckades vinna. :)

Sandra

Nummer 1.

Jea

nr: 1 Skulle jag vilja vinna! Vore kul att få vinna något någon gång, haha =)

Tina

om jag hade vunnit skulle jag vilja ha ettan, "wanted"! den är verkligen underbar :D

Katte

Nr 1!!



Sjukt snyggt!

Ida Aspberg

Oj vilken tävling.

Det är så typiskt, nu lottar du ut tre och alla är SKITSNYGGA.

Jag vet inte vad ja väljer, eh.. eh.. eh 3 :)

Hanna Westman

1:a. Åh så fina dem är!

> > c l a u d i a s g a r d e r o b < <

jag är med! jättesnygga allihopa kan knappt bestämma mig.. men blev faktiskt förälskad i...



nr 1

Yvette

Nummer 3 !=)

Lilla jag

3!



Du är verkligen super duktig! Stor eloge till dig och din talang :)

erica

ETT!

[email protected]

midnattsgator.devote.se

Saaaaaally

Nummer 3.



Ett förjävligt hett linne!

> > c l a u d i a s g a r d e r o b < <

eller nej jag ångra mig!

2an känns helt rätt! Kändes mycket bättre! älskar den med :) alla var underbara men hjärtat och magen (hahha) sa 2an :)



2



kram

eemma

nr 1.

PETRAH AKA SHORTY

3an :) helt klart!

erika

Jag är gärna med och tävlar!



jag vill tävla om linne nummer 1. Perfekt nu till sommaren, och jäklar villken snygg rygg den hade!



Hoppas verkligen att jag vinner, blev stortkär i linnet!!

Alexandra

ääälskar dina målningar, dom är verkligen helt otroliga!

Har redan köpt ett linne, men skulle även vara kul att vinna ett eftersom dom är så himla fina!

Om jag vann skulle jag vilja ha linne nr 1

Cecilia

Hade velat vinna nummer 1 :)

Ursnyggt!

Emma

Nummer 2 !



Du är grymt duktig på det du gör. Keep up the good work! :D

nikki

1

jeanette

1. is wanted ;D

saja

nummer 1 ! skitsnyggt! :)

Sofia

Hej! Skulle vilja vinna nr 1 :) Dom är jätte fina allihop!

Kc

Nummer 2!<3333

Älskar när det står beat! Då tänker jag på coola beats, som man kan dansa till.

Btw grattis att du har blivit en stor kändis nu!<333333333333333333333

Är så glad för dig eftersom du är min förebild i teckning och sånt =D<3333

Sallyomuffy

Hej!

Fina teckningar du ritar,

de nya linnena är riktig grymma!

Skulle bli så glad om jag vann ett linne av dig,

min favorit är nr 1. Har alltid gillat din Wanted tryck. Hoppas att du mår bra X)

Kramar från Sallyomuffy



[email protected]

http://sallyomuffybloggen.blogg.se



sofia

hej,

jag skulle vilja ha nr 3, alla var jävligt snygga men den var obeskrivligt snygg! :D

P - Photography

Jag är med och tävlar! Nummer 2 skulle jag vilja ha i sådana fall. Kram!

Mimmi

Nr 1 är min favorit, så det skulle vara toppen att vinna det!! =)

Jennie-li

jag vill vinna linne nummer 1

emmaid

Ettan, lätt! =D

DeLacour

2, grymt snyggt :D

hanna

Nummer 1 skulle jag som tusan vilja vinna! ;D

Elina

Jag hade velat vinna nummer 1! Så fint! :)

Har faktiskt ett av dina linnen på mig idag som jag köpte för över ett år sen! SÅ nöjd med det! Du är en sådan talang! :)

Kram

Anonym

Vill gärna ha nummer 2 :)

så sjukt fint!



du kan nå mig på

linnism.blogg.se, min mail [email protected] eller

0767962089.

Fredrik

nr2 skulle sitta perfekt i min garderob, tom även flickvännens :)

F E L I C I A *

jag är jätte gärna med och tävlar,jag skulle vilja ha nummer 1 :)

Therese

Skulle verkligen vilja ha linnet Wanted, nr 1! Love the attitude!

Jennifer

Åh, grymt med en tävling! Om jag vann skulle jag vilja ha ettan! :) Alltså nummer 1. Wanted

thea

jag skulle vilja vinna den 1a :D

Micaela

Nr 3 skulle passa fint i sommar. :)

Jenny

Jag är med och tävlar och vill vinna nr1. :))

Nina

Jag är helt klart med och tävlar och vill gärna vinna nummer 1 :) Så snygg!!

Madicken

3 :)

c e c i l i a

shit vad svårt att välja, men efter lite om och men skulle jag välja nummer 1 :)

Karin

Jag skulle bli superlycklig om jag vann nummer ett, tycker att det är helt fantastiskt!

Jossan

Jag vill ha nummer 3!

Herreguuuud, vilka fina kläder du gör :D Hur jävla awesome får man vara liksom?! ^^

Malin

nummer 1 var grymt snygg! skulle inte säga nej till den.

Johanna

1 :)

Fredrica

Om jag vann skulle jag välja nr 1, även fast det är svårt att välja. Men den tilltalar mig mest! du är otroligt duktig!

fashionfairy

Jag skulle gärna vilja vinna nummer 1 eftersom jag har köpt en tavla av dig med just det trycket så den skulle passa mig perfekt :) Jag har den tavlan ovanför min tv och den e såååå snygg love it :)

Lina

Jag tävlar gärna, och vinner jag så skulle jag vilja ha nr. 1! :)

Julia

Skulle jätte gärna vilja vinna nummer 3,

dom andra är sjukt snygga dom också fast 3 är snyggast! :) Peace!

Cindy

Linne nr 1! Superjäklaanammasnyggt tycker jag det är. Du är kanonduktig!

Ellen

1! :D

sanna johansson

Jag vill ha tröjan nr 1.

Johanna

Nr 1. är grymt läcker!

rebecca björklund

I'M IN, NUMBER ONE (1) :) KISS'N HUGG

bakjennie

OOOOOH, Jag vill ha nummer 3 så jäääääävla mycket!!!!:D:D!!!♥♥♥♥♥♥♥♥

Nikki

◄◄ jag skulle vilja ha nr 3! ►►



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



JeZzAnIsTa in a......

Jag skulle vilja vinna alla, alla 3 är grymt snygga.Så jag skulle bli super nöjd med vilket som;D

Jag håller tummarna här förfullt att man blir utvald, linnena skulle passa mig grymt nice;)



bakjennie

hade varit världens bästa födelsedags present(:

Agnes

2. Alla är supersnygga, du är så begåvad!

Jossan

Hej , jag skulle vilja ha 3 :) Fet snyggt asså :) Kram !

Madeleine

jag vill gärna vinna nr 1 :D superfin

hannah Varland

Jag skulle vilja ha nr. 3.

Du är awesome!



rebecka

Nummer 3 helt klart ;)

Sandra

Nummer 3 :D

Louise

1

LiLLY

Alla är så grymt snygga! Men jag diggar nog 1:an mest! Så jag säger: nr.1 :)

Yngvil

Jeg vil ha nr 3! :)

Dani

1:an e helt totalt awesome :D

Elina

nummer 2:)

Ms Mix

Nummer 1, helt klart!

Deniesé

Jag är gäna med och tävlar ! :)



Jag tävlar då gärna om linne nummer 1, helt underbart va snygg den är ! :D

lukes

Jag vill vara med :D Jag villa vinna den första!

Beccxan

Nummer 3!! :D

Bea

åh, jag skulle vilja vinna 1an :D

Linus

Måste helt klart välja nr. 3. Superfina tröjor har du allt designat :)

Rebecca

Ettan

Em

Nummer 1, den är otroligt grym!! Älskar den (:

Johanna

Linne nummer 1 eller 2, spelar ingen roll,

båda är kick ass snygga!

Om jag vinner så får du överraska mig! ;)

De är verkligen jättefina.

Älskar din stil.

Älskar raka luggar.



Ha en fin sommar!

agnes johansson

åhh gud va kul! bara älska 1an :)

banana

ettan utan tvekan! Alla är snygga, men bara älskar ettan! =)

Marängen

# 1 så jäkla snyggt!!!

W E N D E L A

Jag skulle SÅ GÄRNA vilja vinna linne 1! Så sjukt fina allihopa men det första linnet är mest "min stil". Du är grym! :)

Angela

nr 3, helt klart! sooo cool! :)

Sanja

Alla var skit snygga, hela din klädkollektion är galet snygg måste jag säga! Skulle gärna vilja ha nummer 3, de skulle vara asgrymt!

ebba

1 :) den e så snygg!!

Ebba

2!!! lätt snyggast

Isabell

Nummer tre skulle jag verkligen vilja ha :)

Behöver något nytt och snyggt i min garderob.

Måste säga att jag beundrar dig.

Många ser upp till dig och dina linnen osv.

Din konst är underbar.



Kramar

Ingrid

en tävling om dina kläder som jag inte är med i? skulle inte tror det haha! jag är lätt med och tävlar om nr 3 :D

Anza

Jag måste bara få berömma dig, du är väldigt duktig konstnär och jag tror till 100% att du skulle kunnaleva på det :)



OM jag vinner, så vill jag gärna vinna den 1:a!

så nice!



Trevlig dag :)

Kram Anza

CJ

NUMMER TVÅ! Love it!

HANNA

jag skulle vilja vinna "BEAT"-linnet :}

Felicia

Jag skulle vilja ha nummer 1. Det vore perfekt både på festen eller på stranden, där jag säkerligen skulle bli hetast med det linnet på mig!!



Jag har alltid varit imponerad av människor som kan teckna, och jag måste säga att du verkligen inte är något undantag!

Tess

Bara andra gången jag tittar runt på din sida men blir lika imponerad nu som sist jag kikade! Kanske borde hänga här oftare!?

GRYMT BRA i alla fall! :D

Linne nummer 3 tack! ;D

bodil

#1

skulle gärna se att i love animal-linnet kommer på samma modell som dessa linnen!

e

nr 1. sjuuuukt snyggt :D

Frida

Jag är med och tävlar, nr: 3 är jätte fin :D

Julia

nr: 3 (!)

ubeauty

jag skulle vilja vinna nummer 3 =D

Amanda

3an :) den var sjukligt snygg!

chanette

NR 3 för den har du och din kille gjort ihop.. det e sååå söt ju. sen e den rå cool oxå

Julia

Jag skulle jätte gärna vilja vinna nr. 1! Så GALET snygg!! Skulle bli världens gladaste om jag vann. :) Keep up the good work!

Lisa D

3!

Moa

åhh, så svårt... alla är råsnygga!

men nu när man måste välja så...



NUMMER TRE!



Du är grym på teckna btw.

Justina

Linne nr 2! ;)

Pia

Nummer 3! =)

Stina

ettan helt klart :) skulle vara super snyggt nu när sommaren är här :)

Marias fotoblogg

Jag vill jätte gärna vara med :D

och vill vara med o tävla om linne nr 1 :D



Riktigt snygga :D

SABRINA

alla är ju skitsnygga. svårt å välja!!

men får ta nummer 1 då=))

Bojan

Rolig tävling!



1

Matilda

nummer 3!! skit grym! lite avis på din talang faktiskt ;)

A N I I S H H™

TJAAA! :D

Om jag skulle vinna hade jag självklart valt linne nummer ETT! Sjukt SNYGGGT!

Hoppas jag har tur denna gång :D

Anonym

Heejjj



Hoppas allt är bra med dig!



Kika gärna på min nya blogg =)



Jag skulle vilja vinna nr 2, den är riktigt fräsch!



http://sheflorris.blogg.se



Ha en fortsatt solig dag



emma domnauer-

hej, jag är med & nummer 1, DU ÄR BEGÅVAD! :D

G2 / Gosia

Helt klart 1! :)

Lina

1 !!!!!!!!!!!!!!!!! .. awesome!

Maria

Äh, man gör väl ett försök då! :) Jag skulle vilja ha nummer 2 om jag vann.



Njut i solen!

Maria Tjernqvist

Mathilda

jag skulle vilja vinna linne nr 1 :)

Linda

Nummer ETT!!!!

carita

Åå jämt precis såna linnen jag letar efter just nu. Så snygga ! Och dom här va ju bara för snygga alltså :D Skulle vilja ha alla men måste jag välja en så säger jag väl 1 :)



Du är as grym och jag har fler linnen av dej och ja jämt älsker dom! :)

Tanja

Alla 3 är ju jätte fina men om man måste välja så tar jag nummer 1 :)

angelica

Avundsjuk på din talang, super fina linnen allihop! shit svårt att välja!

men jag skulle vilja ha nummer 1! :D kramar!<3

Evelina

Om jag vinner så skulle jag vilja ha nummer 1!

(För övrigt så är du GRYM på det du gör!)

julia

Grymt snygga allihopa! Men om jag måste välja, så nr ett! underbar.

Carolina

Jag vill vinna nr.1 :)

Jag har redan en t-shirt från dig och det är supersnygga kläder :) Allt, jättesvårt att välja.

Älskar dom verkligen!

Jag förstår att det är hård konkurrens men jag hade blivit superglad om jag vann, verkligen!

Marie

Tack för en fin blogg! Jag gillar nr 2 skarpt! =)

Terese & Neo

Vill vinna nr 1 då jag är säker på att bilden skulle framhävas perfekt av min lilla bebiskula! Du är så GRYMT duktig!

adla

1 - wanted :D



//adlahjbara.blogg.se

Madicken

nummer 2! stilren och ger en härlig funky/street känsla som man bara kan dra på sig en dag och ge sig ut i sommar värmen :)



keep up the good work!

ellen

jag vill vara med! :)

tycker 1an va skit snygg:)

kram

frida

nr 1! alla dina kreationer är skitsnygga verkligen.

theresia wiclander :)

Jag skulle vilja ha .. 1:an, den är så jävla nice. Var såhäääääär visar med händerna nära att köpa den i oversize tisha, men det vart Lovebird istället .. ÄLSKAR WANTED TRYCKET ! Oj, där lä jag desperat.. Försökte rita lite KanDee-style en gång .. de blev helt utahelvete, du är bästa tecknaren !

sanna

Nr 1 skulle jag otroligt gärna vilja vinna

Therese K

jag skulle så gärna vilja vinna linne nr 3 så himla finnn nu när sommaren är här:)

nathalie

Jag tycker nr 1 är supersnygg ! Den skulle jag bekvämt kunna tänka mig att vandra runt i nu på sommaren :)

Jenny

Alla är jättesnygga men jag skulle helst vilja ha nr 1!

Anna

Alla:D? Fast helst 1an. Sjukt läckert!

Othilia

1 :D

as snygga!!

Jessica

Hej fin blogg:) Nr 3 skulle jag vilja ha, alla var ju skit snygga men det var gårot speciellt med den:)

F R I D A

oooh jag vill ha nr 2!



hoppas jag vinner haha :D

caroline

1, tack!

josefine

jag skulle vilja ha nr 2 ♥

Sandra

1

sara

så fina :o

vill vara med nr 1 :D

Linn

Nummer 2-3 är helt sjuuuuukt snygga! :D

rolf

Mycke snygg blogg.jag länkat inlägget på min blogg med.nummer 3 helt klart.killar kan väll använda linnen ,lika bra som tjejer.ha en bra dag.kram

LINA B

Jag skulle vilja vinna 1:an eller 2:an...

1:an!!!



- Lina

Ida

Linne nr 3 var ju asläckert!!!!!!



[email protected]

mikaela

linne nr 3 skulle jag vilja ha! supersnyggt!

Fanny Walhed

Nummer 1 skulle jag vilja vinna, superfint! :)

Klara

Linne nummer 3! :D

Supeer fina! :)

Frida

1:an, tack för en superbra blogg :D

T Y P J U L I A

Nummer två var skitnsyggt (=

Diana

Grymt svårt att välja! Men får nog säga nr 1 =D

Alexandra

alla var superfina men jag gillar nr 1 bäst! :)

Ebba K

Nr 3 =D jätte snygg, de andra också men gillar nr 3 bäst ;) Tack! <333

Anonym

Nummer 2 helt klart. SNyggt med vitt och rött nu till sommarn!!

Jenna

Nr 1 :)

Erika

3:an är helt underbar! Så den är jag med och tävlar om :)

amanda

jag hade gärna velat ha nummer 1,

var ju med och tävlade förra gången men tyvärr vann jag inte SEXY linnet så nu hade jag gärna velat vinna WANTED :)

ElinAmanda

sjukt svårt ju, alla tre är snygga! Står mellan 2 & 3..



Men, nummer 3 ! :)

Lisa

nr 3 :D

Brassa

Linne nr.2 skulle jag gärna vilja vinna:-D

Erica

Nummer 3 tycker jag var en riktig ögondrog! Något som jag gärna skulle vilja äga och visa andra hur fina grejer du gör :D

Malin

Ja skulle vilja ha linne nr 3 :) Det var skir fint !

Izabella

Hej där!



Otroligt fina linnen måste jag ju säga. Så fort jag kikade in i din blogg slogs mina ögon upp för dom. Jag älskar den typen av kläder/linnen, och jag vet att det inte finns så många andra sätt att få tag på sådana fina. Det är helt klart fin konst det där, och jag skulle verkligen verkligen verkligen vilja ha nummer 3. Tack för en fin blogg. Ha det bra. / Izabella 14 år.

Blue Velvet

Jag vill vara med och tävla. Och jag vill skulle gärna vilja ha linner nr 1... supersnyggt!!!

Elin

Om jag vann skulle jag lätt vilja ha nummer 1, grymt snygg!:)

[email protected]

Erika

Ååååååååååååååååååå jag har letat sååååå sjukt länge efter ett linne som jag kan ha till min nya kavaj på vår årliga strandfest nästa helg och tro mig när ja säger att ja skickat tillbaka hur många plagg som helst för att jag ej va nöjd!! Jag är nu helsåld på ditt linne nr 1! Jag skulle verkligen bli världens gladaste!Grymt snyggt! Mvh Erika

Erika

Eller 3:an hade oxå blivit grymt snyggt! Jag e gilla båda super mkt så om jag vinner kvittar det vilket! 1an eller 3an

Mvh

Erika

Ida

2



Du är fantastisk

Amanda

Nummer tre är jäävligt sniggt! Det skulle jag vilja haa:)

sabine

Jag skulle vilja ha nummer 3, otroligt snyggt! :)

Erika

Kollar igen och igen och igen och igen, varit inne på din sida osså, du e riktigt grym på det du gör måste jag säga!

3:an väger tyngst nu!

Mvh

Erika

Emma

oj oj oj det var eftertrakrade linnen!

Jag förstår varför;) jag skulle gärna vilja ha nummer 3



ha det bra!

betty m

linne nr 1 för går jag runt stan skulle alla vilja ha den och den skulle vara WANTED över hela stan ;) din kreativ är mycket snyggt ,tröjor och din blogg är bra ska du veta

zavee<3 :))

Heejsan<3 1an såklart den e grymt snygg!!<3



Emma

jag är absolut med, älskar dina kläder ^^

har mycket svårt att välja mellan 1 och 3, men jag tror att jag säger....



JAG VILL HA NUMMER 3 !!! :D



/Emma

Sandra Palma P

Linne nr 3! Den är über snygg.



Må bäste person vinna! :)



Ha det bra.

zavee<3

Hejsan<3 jag skulle vilja vinna 1an den e ju grymt snygg!!<3

nellie

grymmmt duktig är du! :o

nummer 1 var snyggast.

Sara

Jag skulle vilja vara med :)

och om jag vinner skulle jag vilja ha nr 1.

jessica

GAH! blev total kär i nr 1.

Perfekt till ett par slita jeans shorts nu i sommar vädret!

Petra

nummer 1 lätt!;P min absoluta favvobild av alla du ritat :D

zaavee<3

Hejsan<3 1an skulla jag vilja gärna vinna den e bara grymt snyyygg!!!<3

Hilda:)

3!! asbra blogg:)

sara

Om jag skulle vinna (som jag hoppas) så nummer 1, ursnygg! :)

Kitty

åh, jag skulle så gärna vilja ha nummer 1!

Karin

Ettan till en fattig student, tack!;)

Hanna

Linner nr 1 skulle jag vilja vinna...fantastiskt snyggt! :)

andrea

Hej! =)

Jag är med. Om jag vann skulle jag vilja ha nummer 3 sjukt snygg är den. :) Kram!

ellen

3an var grymt snygg ;)



den skulle jag vilja ha ^^'

Nathalie Augustsson PHOTO

Nr. 3 var sjuuuukt snyggt!! :)

Hilda:)

1an!!!!! ÄLSKAR din blogg! du är bäst<3

Marie

Underbar tävling! Älskar din design. Jag skulle vilja ha linne nr 1 :)



Imorgon, 21 maj, är det min födelsedag så jag håller tummarna för att detta linne blir min födelsedagspresent :)



Kram M.

Annette

Skulle bli överlycklig för nr 1.

Min dotter skulle bli ännu gladare :)

nikita

svårt att bestämma sig för alla är sjukt snygga, men jag tror att jag väljer nummer... tre! :)

Jenny

Jag skulle vilja vinna linne nr 1!

Maria

Linne nr. 3 är skitgrymt och det vill jag vinna! :)



[email protected]

Emelie

Självklart nr 3 :D

Emelie

Självklart nr 3 :D

Olivia

nummer 3 vill jag ha! så jävla snygg rent ut sagt!! give me! :D

Iza

Skulle sjukt gärna vilja ha linne nr 1 :D

Hanna

Nummer 1 skulle jag vilja ha! :)

NALIN

yesyesyes!! NUMMERO 1!! vill ha! :O



;)

frida (: <3

jätte svårt att välja ett utav dom :) skitsnygga alla tre !

men jag väljer nr 1 :D

kramar <3

fanny

Hej jag skulle vilja ha linne nummer 1, jag skulle vilja vinna för att ge den till min mamma som fyller år snart, hon gör så mycket och jag vill tacka henne :) om jag skulle bli så glad om jag vann <3 tack

klaudia

1an är ju superläcker ;)

:)

Nr ett! :)

linda

nr 1 :D Kramkram<3

Mia

NUMMER ETT ÄR RÅBALL !! och ja skulle ge de till min söta lillasyster, för de passar henne :D

Sofia

Gillar nr 1, wanted, mycket skarpt! Super snygg! Absolut något jag hade velat hänga in i min gaderob.

Karin

Jag skulle vilja vinna linne NR TVÅ!

Skitcool idé och hur snyggt som helst.

Kram Karin

claudia

1 :D

Sofie

1an skulle jag gärna vilja vinna! :D

Elin

1 eller 3 vill jag ha. :D

Stephanie

Ahh så det är du som gör linnena som min kära syster gillar:)

Klart jag är med och tävlar, hoppas på lite tur med. Linne nr 1 var grymt snyggt:)



Så då kollar jag vidare. Ha det fint

Fanny

Om jag vinner vill jag helst ha nummer 1. Så jäkla snyggt!

Moa

Nr 1!

Sandra

Supersnygga t-shirter. Gillar dom grymt mycket! Jag är med och tävlar och om jag vann skulle jag vilja vinna t-shirt nummer 1!!!



Ha det bra! Kram kram

claudia'*

3! såå snyggt, :D asballt ^^!

RonjaZorina - den nya konstbloggen!

Jag vill vinna 3an!



Så snyggt!



Visserligen har jag alltid älskat motivet på ettan, men den skulle jag istället någon gång vilja köpa på canvas! :)

linda

jag skulle vilja nr 1 ! (:

Anonym

Nummer 1, as tufft linne! Älskar det!

Linn

nr1 :D

Emelie

ooh, nummer 1 :D

Så jäkla snyggt:)

Vilma

Gaahh! Svårt val. Jag vet inte om jag vill ha 1:an eller #:an men jag tror jag väljer... nr 1! :D

evabergsten

1an! :D

Alice

Nummer 1!:D

nathalie

Jag är jätte gärna med!! Nr 1 skulle jag vilja vinna (:

Maria

Nummer 3 (::

Angelica

Åh efter många Ole-dole-doff

nummer 1 vill jag ha.



älskar älskar älskar speglingen i glasögonen

linda

Nr 1 Skulle inte sitta fel på mig i sommar asså:D

Fanny

2an :D

sofia

jag vill ha ettan! Älskar brillorna! (L)



Grodan

nummer 1 :D

sara

åh, jag skulle jätte gärna vilja vinna nr 1 :) Alla dina linnen/tröjor är så grymt snygga!

Anna

Alla tre är ju riktigt läckra, men nummer1 är hetast!

Skulle sitta perfekt i sommar ju!



Kram Anna

Maja:)

Jag är med och jag bara ÄLSKAR 3:an!

Så om jag vann skulle jag lugnt vilja vinna den:)

Ida

Nummer 1 helt underbar helt enkelt! :D

Josefine

1 ;)

emma

nr 2 :) grymt snygg!

klarree

så sjukt snyggt, älskar kan dee!

jag skulle vilja vinna nummer 1 :D

Lovisa

1 !! :D

selma aalachi

Jag skulle vilja ha nr 3, supersnygg är den och jag inspireras verkligen av dig.

Hoppas jag vinner <333

Sofia

Gud vad jag vill ha linne nr. 2! :)

Anna

Åh jag skulle vilja ha nr 2 isf :D

Grymt snygg att ha i sommar!!!

frida

vill ha chansen att vinna nr 1 ! :D

Jennie

nr 1! HIHI, snygga dom va. :)



såklart är jag med

J e n n y

jag vill gärna vara med och tävla om linne nummer 1 :)



Kram.

sheerin

1 , så jääävla jag !!! talang älskling !!!

ida

Nummer ett, så sjukt snyggt! :D

marie

Om jag vann så skulle jag vilja ha nummer 1! :D

Elin

jag skulle vilja vara med =)

nr 1 vill ja ha om jA VINNER :)

hoppas ! hoppas ! hoppas !

(brukar aldrig vinna nått :( )

eliin

nr ett ! :D Gud va snygga dom är ! xD

Jossan

Nummer 3 ftw! Så sinnessjukt snyggt ju! ;)<3

Medina

1:an!:D

emma

Alla är skit snygga, men no 1 tilltalar mig mest ;)

Skit grym blogg btw!

Rebecka

så väldigt fina linnen allihop :D

men jag väljer nr. 1



tack för en mkt bra blogg och jag önskar att jag kunde måla ens hälften så bra som du

ronja

Jag är jättegärna med och skulle helst vilja ha nummer 1 :D

Linda

Jag skulle vilja ha nr: 1

mikkaelo

2 :D

pess o fell

hej, jag skulle vilja vara med och tävla om det första linnet, Wanted :)

Jessica

hej, jag skulle vilja vara med och tävla om det första linnet, Wanted :)

odebring

3an! Grymt snygga allihopa, men 3an är klart min favorit!

josss .

kort och gott ; ETT . :)

lissie

Jag skulle vilja ha nummer 1 om jag vann :D

Jeanette (fotoblogg)

1:an vilj jag jätte gärna ha :D

Mickeyy

1an! även om oddsen står emot mig, det är inte för inte som nästan alla verkar valt den, awesome e va den e! :)

Madeleine

Ett linne var riktigt fett, det jag vill ha är nummer ett. Kläder i garderoben är många och massa, detta skulle där trés bien passa. :-)

Jossan

3:an!



Skitsnyggt motiv, och smart modell för mig som vill ha något över bikinin i sommar. Tänk, om jag vinner kanske jag faktiskt vågar gå i bikini, fast lite lätt dold..

maja

ååh gud vad svårt. älskar alla men ettan har något extra:D

Gina

1:an skulle jag vilja vinna :D

viktoria

skulle vilja vinna nummer 1, grym ju :o

Emyz.blogg.se

ohhhhhhhhhhhhhh, so nice!!!

var kan man köpa d?



jag tycker om nummer 1 :)))



i like, i like^^

Sigrid

Jag vill vinna nummer 1:)

Supersnygga teckningar, du är sjukt duktig :D

Klara

Nummer två/two/deux- yeah you name it :D

sofie setterholm

Linne nummer 3 är underbart, det skulle jag vilja vinna!

Hanna

Jag skulle vilja vinna linne nummer 3!

Petronella

Nummer 3 skulle vara sjuuukt kul att vinna! :D

Anonym

Nr 1, så jäkla sjukt snygg!:-)

kramar

Sofia

Om jag vinner skulle jag vilja ha nummer 3 :]

Nicole

Hej skulle helst vilja vinna linne 1 ;)

emma

jag skulle vilja ha 1:an "Wanted"!

den var verkligen sjukt snygg!

[email protected]

Anonym

ETT! eller tre...

Älskar din kreativitet, att du ritar från huvudet imponerar massor!

Kör hårt.

Jonna

Jag skulle vilja ha nummer två.

pu' ;)

Hej, om jag vinner vill jag ha nr 3 :)



du är grym pådet du gör! :)

JohannaN

Jag skulle jätte gärna vilja vinna linne nr. 3.



Det är sjukt fint och du är verkligen begåvad!

emelie

nr 1 . BEAT!!!!!!!!! :D

Celina

Shit vad svårt! Hmm..... alla är ju grymma, men om man nu måste välja så skulel jag vilja vinna nr 1. =)

Tsukii

åh så himla fina allihopa! men om jag måste välja så får det nog lov och bli nummer 3! :D

ebba

skulle jättegärna vilja vinna nr 1 :)

Malin

Du har en riktig talang! Sjukt fina bilder! Om jag vinner så är nr 1 favoriten :)

Susanna

Åh, jag är gärna med och tävlar! Jag tyckte ettan var väldans snygg. Så OM jag skulle vinna skulle jag gärna vilja ha den. :)

Emma Holmbom

Nummer 1!! <3

Jag älskar dina teckningar!

dalia

Helt klart nummer 3 men nummer 1 va också superfin! :D

Malin [mmsea]

Jag skulle vilja vinna nummer 3 men det var väldigt svårt att välja..

Malin

1 !! den är den snyggaste!!

Coolt du ritar btw !

FELICIA

Alla är grymt snygga, men jag väljer nr 1! :)

Margrete :)

Jag tycker riktigt mycket om linne nummer 1! :)

Agnes

Nummer 3! =)

Evelina

den första Bara viiiiilll vill vill hänga i min garderob!

så Nummer 1! :)

Ann-Louise

Jag brukar inte vara med på "såna" här tävlingar men eftersom man snart fyller 18 år på lördag tycker jag att man kan chansa! Om jag vann, skulle jag gärna vilja ha nummer 3!



Lycka till alla andra!

Paulina Müller

Åh! Jag vill ha allihopa! Men, okey, helst nummer 1 :)

Frida

Nummer ett :)

Sandra

Om jag vann skulle jag vilja ha Nr 1, den var riktigt snygg! =)

Rebecca

Hej,

jag skulle väldigt gärna vinna nummer 1 eller 3, sjukt snygga!

Jessi

Hej! Var inne på din shop och tittade och tyckte att linne nr 2 var väldigt sweet! Hamnade faktiskt på det här inlägget av en slump så jag tänkte att jag kan ju lika gärna vara med och tävla när jag ändå är här :-) Så om jag skulle bli en vinnare skulle jag väldigt gärna vilja vinna linne nr 2 :-)

Du är sjukt duktig btw!

Linda

Jag skulle vilja ha 1an!

Amanda

ja skulle vilja vinna linne nr 1 =)

Sara

Nummer 1 skulle jag lätt vilja ha! :)

FRIDA

jag vill ha nummer 2 sjukt snygg, eller allt är snyggt men den föll jag för direkt!

ellinor

Skulle vilja vinna nummer ett! Älskar dina teckningar och designer, du är en stor förebild! :D

emma

jag vill ha nummer 1 :)

Maja

Om jag vinner vill jag ha nummer 1 :)

Felicia - livsstil & mode

Nr 1 skulle jag Helt klart vilja ha om turen är på min sida :D Riktigt snygga! :)

Jonna

oj, svårt att välja. men om jag vinner vill jag nog isf ha nr 3

kram Jonna.

Jessie*

Hej, Vilken härlig blogg du har!



Jag är gärna med!

Får jag välja så blir det nog nummer 3 eller 1. De va riktigt tuffa alla tre men ettan är nog min favorit!



Keep up the good work!

Jessie*

Joanna

riktigt svårt att välja bara en men det måste bli nummer 1, galet snygg teckning. sen blir det ju lite fjäskigt men jag är verkligen imponerad av dina teckningar och jag beundrar människor som arbetar hårt för att nå sina drömmar. keep it up.

Emma

Heej :) Linne nummer ett var jätte coolt! Tyckte det dirakt när jag såg det ibörjan av din blogg och sen när jag såg att det var en rävling lite längre ner så var jag bara tvungen att chansa :P Hoppas jag vinner!

carolina westin

nummer 1! du är så duktig!:D

malinalexandra

Nummer 3 skulle inte sitta fel nu i sommar tillsammans med jeaans shorts!

Rebecca

Jag skulle vilja vinna nr 1. Sjukt fina saker du gör alltså!

Beatrice

Jag skulle vilja ha allihopa, men måste jag välja ett så tar jag garanterat nr 3!

anna

hej =) jag skulle vilja vinna linne nr 1! kram

froidan

Jag är med såklart :)

Nr2 vill jag ha om jag skulle vinna!

e v e

nummer 1 skulle jag vilja ha om jag vann :)

martina

ett :)

mersiha

Helt sjukt hur fina dom är. Nr 1 är dock den jag jätte jätte gärna skulle vilja ha :) sjukt duktig är du :D

Sandra

Nummer 1! =D Kram på dig.

Pernilla

Svårt val.. men tror det faller på nr 3 :) Fast den i mitten är också råskön

Malin

Vill definitivt ha en chans att vinna nr 3

Anna

1 :)

Sara 20år & tvåbarns mamma

Shit vilken supervinst :) Om jag har turen på min sida vill jag vinna linne nr 1. Älskar dina linnen så sjukt snygga

victoria söderlund wahlström

3:an!

Super snyggt linne som jag ska använda då det är dags för pubrundan innan studenten!



Puss och kram!

johanna

Jag är gärna med och tävlar om linnet "Sexy Graffiti"

http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/may/sexy-graffiti.html

Kram

SARA!! :D

3an!! Men värt att vara med å tävla ens?! haha.. efter 600 kommentarer är det inte så stor chans att vinna känns det som!! :p jag kommer kanske förbi dig nästa torsdag å köper ett ist! :p haha..



pöözzzzzz, saknar dig !! <3

Miranda

Självklart blir det numer tre och jag i sommar!

Josephine

1an, sjukt fin! Helt kär hihi <3

ann vicious

nr 1! alla var asgrymma men just den föll mej mest i smaken :D:D

sanna

Sjukt snygga grejer. Håller tummarna för att vinna nr. 1

/sanna

louise

nr 1. =)

natta

1' klart jag är med!

Jenny

Nr1, den är så sjukt snygg! I Love it!! <3

meey

Det kvittar vilken alla e så jävligt snygga endå, såå sjukt duktig du e <3<33<3<3<3

om jag måste vill jag nog ha 1:an tack i förhand =D

emelie

nr.1 lätt! : D

Liselotte

Oopps,de' var många...Men men man kan aldrig vinna nåt om man inte försöker!

Nr:3



Kram kram å' trevlig helg!

Novembersara.

Åh, vad fina dom är Sandra! Jag hade velat ha alla, men om man måste välja en favorit av dom 3 så väljer jag nog 3an, den hadejag velat vinna! Ligger hemma och är sjuk och hade blivit frisk på studs om jag vann linnet!



Fan vad duktig du är, helt otrologt!

Sofie

Nummer 1 :)

Charlotte Stark

NUMMER 3! den är så vacker

sofie

åhh, love allihopa. nr 2 e stört skön =)

Ida

till att börja med så måste jag bara säga att du är sjukt begåvad! riktigt coola tryck, keep up the good work! sen skulle jag bli överlycklig om jag skulle få linne nr. 1 hängandes i garderoben, "wanted" :) jag har alltid otur i tävlingar, men ger de här ett försök :)

Emilia

2, Beat =) !!!

Sara

1 :)

Martina

1 wanted! önskar jag kunde måla som du!

Tesse

Nummer 3 =) Älskar trycket o inte minst att du äntligen köpt in linnen av den typen!! Fler av dem!!

Lona

1an helt klart ! :) hoppas jag vinner har alltid velat haft något av dig!

Emmy

Hej!!

jag skulle jätte gärna vilja vinna nr 1.

Så grymt snyggt!! :D

Liza

Jag har avstått länge med att tävla men jag ser att de bara dryper in tävlingsbidrag. Över 600 nu så mina chanser är små men jag försöker.

Hade jag vunnit hade jag velat ha nummer 3 "sexy grafitti"

Tror min gavidmage skulle bli fin med de linnet :)

amanda wallin ♥

nummer ett :) ♥ skrev i din förra tävling om vilken tröja man skulle vilja ha och det var denna, shit vad galet! waaaaant! haha! kram :)♥

amanda wallin ♥

nummer ett :) ♥ skrev i din förra tävling om vilken tröja man skulle vilja ha och det var denna, shit vad galet! waaaaant! haha! kram :)♥ /glömde e-mail :)

Linn Hammarlund

Jag skulle vilja vinna nummer 2, grymt sommarsnygg! Älskar din blogg, en klass för sig helt klart! :D

Mvh Linn

Alexandra

Nummer ett :)

LINNEA SJÖSTRÖM

NUMMER 3! Så underbart snyggt!:)

Marina

Nummer 1, wanted geivetvis ;) Supersnyggt!

Jeanette

nummer två :)

Kelly

om jag vinner så vill jag få linne nr. 1, har alltid tyckt att det är jättefint. älskar alla dina ritningar, skulle vilja ha allt! så jag skulle bli helt överlycklig om jag skulle vinna :) your drawings are wanted

sofia

ojoj en timme kvar av tävlingen hinner precis haha ;-)

jag skulle gärna vilja ha 3!

kram

PiM

Åh jag skulle vilja ha nr 3 om jag vinner! Så jäkla cool! :)

F E L I C I A

Jag skulle vilja tävla om 1 :D Fett snygg <3

Anonym

1! :D ååh, drömlinnet! :D

Anonym

1! :D ååh, drömlinnet! :D

Emma

Hej! Jag skulle vilja vinna linne nr.1, gryyyyymt snyggt!



Min mail är: [email protected]

Tiina

Nummer 1 :)

Emma

3 <3

Tina

Nr 3. Dock svårt att välja då alla tre var grymt snygga.

Alva

Hej! Jag vill vara med! Storasystern tipsade mig om tävlingen... XD

Hoppas att jag vinner och inte hon! HAHA!

Jag vill jättegärna ha nummer 2! Ascool.



Och en sak till, går det inte på något sätt att du kanske kan börja trycka dina motiv på t.ex. converse-liknande skor ? ;) Skulle verkligen (!!!!!) köpa ifall det hände. Det kanske blir lite dyrt eller något för dig, men jag tror att alla dina läsare skulle digga det!!

Sanne

Jag skulle lätt vilja ha trean! Så otroligt himla snygg!

Sofie

J A T A C K! jag vill vinna linne nummer 2! :)

Pharmc508

Hello! eeeegkk interesting eeeegkk site! I'm really like it! Very, very eeeegkk good!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress