COOLASTE TJEJEN!





Cool tjej!

Woooaaaaaoow. Åh. Hon får mig att vilja bli blond, raka bort håret på halva sidan utav skallen, sminka mig i mörkt sotade ögon, bära mörkrött läppstift, tatuera och pierca mig, lyssna på Lamb of God, Slipknot och Korn dagarna i ända.. ja ni fattar. Jag älskar hennes stil. Så rå och ball. Vilken attityd! Känner hur jag riktigt bleknar bort i jämförelse med henne. Min egna stil kan vara den tråkigaste någonsin egentligen. Jag är verkligen grå och tråkig.. har  inte ens en stil? Inte för att man behöver ha det, abslut inte. Man klär ju sig oftast i det man trivs i och jag förmodar att jag aldrig skulle trivas eller ens orka styla mig sådär varje dag haha. Men snyggt är det! :)

Besök hennes blogg och avgör själva: http://billytilly.blogg.se
Jessica WJ

Oh haha jag har samma tröja som henne :D

Madeleine

Håller med dig! Hon var riktigt ball :)

saxx

helvede! VIlka fina käkben den bruden hade!

Johanna - foto & musik

Jag hade heller inte orkat, eller känt mig helt bekväm i det - men damn vad det är SNYGGT!

Elin Svanold | morbidoutlook.se

Den bruden är indeed grym!

Amanda

Hej Sandra! Kommer linnet "Sexy" och linnet "YLGI" komma tillbaka till Kan Dee shop? :)

Anonym

Hon har det inte längre.

Art By Tina/Tina Axelsson

Har följt henne rätt länge - rocktjejerna i bloggvärlden är rätt få i jämförelse - men dom som finns är fantastiska! Hoppas på att ta en öl med flera av dem på sweden rock om mindre än två veckor. Längtar efter festival!

ingela

Aaa coolaste bloggen!

Nu har du en ny "följare", läsare kanske det kallas men anywho!

johan

nice blogg :D

Hanna

Wow, snygg brud! För det där är ingen man kan kalla tjej, det där är en brud. Rätt och slätt. Och jävligt snygg.

Mickey Vin

I love her style too. And i also love your style too.

emelie

dock behöver man nog se ut som henne också för att bära upp det, tyvärr...

Men himla snyggt var det!

ROXANNA - kamp efter cancern

Nu har jag shoppat loss på din shop darling.. älskade din gåva föööör mycket..



kramar till dig och hoppas du haft en bra dag

Hannah

Nämen det är ju Empan ju haha! Måste berätta för henne :) Snyggaste jävla bruden i världen är hon!

Mia

Gillar henne grymt! Men är själv för feg för att våga, tyvärr, men en ny tatuering blir det nog så småningom, kolla in den min mamma gjorde förra veckan på min blogg, kul att se något man själv tecknat på en människas hud =) (framför allt på min moder=)

Jessi Fox

håller med.. empan är fan ballaste och trevligaste jävla brudjäveln jag någonsin träffat. ser fram emot en fet festivalsommar med henne och många andra grymma rockbrudar!

Karolina

Du är inne i min hjärna!!! Jag hinner inte göra någonting förens du redan gjort det jag tänkte göra! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta ärligt talat!

Annasofia

fin tjej och fint av dig att så ofta ge länkkärlek till andra tjejer! kul också att bli tipsad om bloggar. krävs en stor portion attityd (på ett positivt sätt) för att kunna bära upp den stilen tjejen på bilderna har. =)

Milla.D

grå och tråkig är du ABSOLUT inte! :o

Så vitt som jag märkt så har du en SJUKT snygg stil och tuff attityd inombords som du uttrycker dig genom dina bilder och målningar. Glöm inte att det du har inombords även gör Dig :)

Joss

Följt henne länge, och man bara älskar hennes och hennes blogg! :)

Sara

Åh jag älskar, sjukt bra tips!

moa

nejmen oj, nu blev jag vist lespisk

vickan

Ett inlägg om min empan! hihi

▲ celine

gud vad jag håller med dig! himla cool tjej!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress