VEM VANN NAGELLACKET FRÅN KAN DEE SHOP?



Kan Dee Shop
har nu lanserat ett kändisälskat nagellack vid namn Ciaté som finns i magiska färger och sockersöta flaskor. Sedan lanseringen har vi sålt enormt många lack till kunder som varit väldigt nöjda. Vi har även hunnit med en tävling där du haft chansen att vinna ett valfritt lack från just Kan Dee Shop. Det har varit otroligt roligt att så många deltagit men som vi alla vet kan ju bara en vinna.. Så vem blev det?

Grattis till Amanda!
Liie

hej! vad roligt att du kikade in, självklart får du låna och visa bilden :) du är verkligen en inspiration, även om jag nu inte håller på att måla och sånt så blir man inspirerad och taggad av hur du driver ditt företag och att det går så bra för dig, en dag vill jag också vara där du är :)

Liie

de gör du verkligen, och jag är säker på att det kommer bli många mer köp av dig i framtiden :) man blir som lite beroende efter första köpet, för då vet man hur sjukt sköna plaggen är så ser man nåt nytt snyggt motiv och då kliar det rejält i köpnerven ;)



absolut får du redigera den om du vill, inga problem!

Sanna

Hej, hur står det till med dig ?

jag har en liten önskan och undrar om du kunde tänka dig att hjälpa mig nå min dröm ?

Klicka in här och rösta på min dröm:

www.dromstipendiet.se/133



Jag skulle bli så otroligt glad om du ville hjälpa mig med en röst så att jag kan nå min absolut största dröm i livet och visa att man visst kan vara duktig på att sjunga och lyckas fast man är lite rundare i kroppen.



Om du röstar mig så gå in på min blogg http://moonzanna.se och berätta det i en kommentar så får du självklart en länkning av mig.



tack på förhand !

kram

emily

Jag var inne på Gina Igår. Och de har en tee med peacemärket. Såg ut som din tröja.. Vet att du inte har "patent" på peacemärket. Men ändå. Ser ju lika dant ut. http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_134618

Och sen denna: http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_134620

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress