FUCK THE WORLD

I'm living a life of sin and I don't have any friends. Now the rain is coming and I'm running from myself again. I feel this darkness coming over me, it's taking over me. I paint a picture that's perfect so you can see what I'm saying and I state it perfectly clearly so that you know I ain't playing. I don't give a fuck about you or that shit that you're saying. Because you caught up in the matrix, you're blind, you're sleeping homie.

I dream, I work, I bleed. I say things that I don't really mean. But mostly when I drink too much and smoking too much kush or when I'm under too much pressure. I think I think too much. I can't find my piece of mind. I feel like I'm losing touch.

I try to do right and I can't figure out why I get schizo and psycho, I go Jeckle to Hyde. It's these voices inside it's that darkness above me that makes me turn away from good to bad then to ugly. That's why drugs seem so lovely, like a way to escape. All this ugliness above me, how much more can we take? Till we break and we take back the world from these fake motherfuckers. I hate big brother. Do you think it's too late?
Moa

Har antagligen inget med texten att göra, men shit vad snygga fingrar du har! (konstig komplimang, men aja)
Keep going, finns så många som tror på dig!

Svar: Det är inte mina händer eller min bild, hittade den på tumblr och gillade den så pass mycket att jag ville pryda den i mitt inlägg :) hihi tusen tack för dina fina ord!
Kan Dee - Artist & Designer

Sofia - Lever drömmen i LA

snygg bild!

Svar: Visst är det? :)
Kan Dee - Artist & Designer

Nathalie B

Nu kommer lilla jag här och är sådär overconcerned, men mår du dåligt? Eller gillar du bara texten och ville skriva den, typ? Vill bara säga att jag bryr mig!
Kram

Svar: Vad go du är, uppskattar att du bryr dig om dina medmänniskor :) Känner mig väldigt stressad och har lider av lite ångest och tycker att det är grym värld vi lever i. Älskar texten och tyckte den passade bra till min sinnestämning. Hed Pe - Let's ride. Kramar <3
Kan Dee - Artist & Designer

Raghda Harahsheh

snyggt! :D

Fia

Skriver du själv texterna eller lånar du dem? :)

Svar: Hed Pe - Let´s ride :)
Kan Dee - Artist & Designer

AddieHero

Sv; Okej, nu blev jag lite mer informerad, eftersom jag aldrig riktigt förstått varför alla svenska webbshoppar säljer skor såå mycket dyrare. Men med tanke på det du skriver så är det ju rimligt!

Jag har ju ingen erfarenhet av att driva en webbshop, så har inte jättemycket fakta angående sånt, känns nu som om att jag klagat på lite fel ställen, det är ju tullverket och momsen som gör att ni inte kan sälja till bättre priser, så ber om ursäkt för det!

Känns nog som att jag ska ta bort inlägget nu, när jag förstår vad det beror på. Och tack för svaret!
Ha det! Kram!

Malin Langörgen

Hej!
Har kollat mycket på Deer printet! Tycker det är så himla snyggt och om jag inte minns fel så kunde man få tatuera in det? Jag skulle vilja göra den lite mer personlig då jag vill ha den för att hedra min lillasyster som dog när hon var 2ochetthalv år. Till exempel med att få med en tiara, prinsesskrona på något sätt. Hur är det med att ta inspiration från din print?
Kram!

Svar: Hej Malin, maila mig gärna på [email protected] :)
Kan Dee - Artist & Designer

☯ y a s m i n a

Hej Sandra! Ville bara säga att jag hittade denna https://minga.myshopify.com/collections/tops/products/wild-spirit-top och det är väl ditt print?

Snus

Snyggt!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress