Jobbat med nya motiv

Ja men jag kan va lite tokig jag med ibland vet ni.

Shit, nu börjar jag verkligen inse hur kort tid det är kvar till premiäröppningen av WWW.KANDEESHOP.SE! Vill ni veta vad jag har gjort idag? Jag har kollat i dussintals kataloger och valt fram nya plagg till hösten som ska beställas. Jag har också jobbat fram TRE nya motiv att trycka vilket är helt otroligt med tanke på.. ja med tanke på vadå?
Och eftersom ni tycker jag är för hård och elak mot mig själv och borde ge mig själv mer beröm så tänker jag faktiskt göra det nu. De nya motiven blev AP-BRA! Kommer lämnas in för tryck snart, men ni får inte se än ;) Det är motiv och plagg som kommer att finnas i webshopen sen när den öppnar.

I dag kom också levarnsen på K.D och Citty linnerna. Dom blev jättejättebra! Så jag har hunnit med att packa ordrar också. Nu är jag heeelt jävla slut. Men det är så fruktansvärt roligt att försäljningen går så bra, jag kan inte vara mer glad och tacksam!

Jag vet att ni så gärna vill att jag ska uppdatera oftare, och jag önskar så att jag hade den tiden. Men jag jobbar närmare 13 timmar om dagen just nu och det är mycket att jobba med inför webshopen. Även om jag ser bloggandet som en del av mitt jobb idagsläget så måste jag strukturera upp vad som är viktigast för stunden.

Tycker det är jätteroligt att ni fortfarande är så aktiva och svarar på frågorna. Det är riktigt roligt att läsa och bra kritik! Har förresten förstorat typsnittet i inläggen nu och snart kommer jag lägga upp en ny tävling.. Håll utkik. Det är mitt egendesignade Galaxy part 2 linne du kommer ha chansen att vinna ;)

Nu ska jag fortsätta wörka.

Svar till MOLLY!
"Varför är du så retuscherad på alla dina bilder?"
Anatgligen för att jag har dålig självkänsla och tycker att jag ser finare ut när jag retusherar dom. Ska du inte fråga varför jag sminkar mig också?
Kathriin

ritat en idolbild till dig, vet inte om den kommit fram :/

Emily

När öppnar du shopen? jag är så sugen på att bara handla och handla massor av saker du gjort!

molly

varför är du så retuscherad på alla dina bilder?

E L I N

Titta, titta - nu är typsnittet tillräckligt stort för att till och med jag ska kunna läsa! ;D

b & v

är sååå imponerad av dig! du är så talangfull och duktig. Du kommer gå riktigt långt tror vi båda:)

lycka till i framtiden tjejen!

kram på dig :)

http://apieceofsisters.blogg.se

V

men hur orkar man bry sig om hur mycket du retuscherar dina bilder? bara det är ju en konst i sig.

JeNnY

gud vad spännande med nya motiv! Ser fram emot det och ser fram emot att shoppen öppnas.

Förresten, jag hade ju lyckan att vara på en delad 4:e plats i fototävlingen. Håller du koll på dem, eller hur får man sitt presentkort? :)

kram o gonatt :)

Sophie

haha klockren bild!

Mirnesa

Molly vilken negativ bitterfitta man får va.

Jag har bra självkänsla men jag önskar ändå jag visste hur man retuschera bilder för jag tycker mina fattiga bilder med min kamera bara gör bloggen ful haha.



Lycka till med shoppen sandra :)

paulina

du är jätte vacker ju!

Yrla Virvla Virvelflicka

jag vet inte om jag gillar att du lenat huden sådär mycket i efterhand, döljer du något?

Brassa- fotar, designar och tecknar

svar åå tack så mycket! vad glad jag blir :-D Måste säga att du har gett mig mycket insperation till tecknandet, så Tack!

MALMQUIST

Okej =) Dåligt av han ju! Hur mycket vill du ha för den?

MALMQUIST

glömde skriva att jag länkade dig i min blogg, hoppas det inte gör någonting =)

Sanna

Kolla gärna in min blogg för exklusiva bilder från inspelningen av New Moon!

juliasbullar.blogg.se

SNYGGING! :D

Martina

Gud vad spännande att shopen öppnar snart!!!:)

© ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

BLOGGDESIGNSREA IDAG I BLOGGEN!

- Endast 50kr/styck! -



Kika in och hör av dig! ♥

-> http://akolan90.blogg.se



O L I V I A

Ingen orsak och tack själv! :'D

Jag har en bilduppgift där en av frågorna var om jag såg upp till någon speciell konstnär och då skrev jag om såklart om dig! :)

Sandra Engström

Hej! Love din blogg/målningar <3

Blev just prenumerant också <3 ^^

Så nu blev jag en av dina aasmånga pren.

Själv har jag 16, haha lol <3

Puss

Amanda - Bloggen om Glaskonst

haha jag hr undrat varför den inte varit öppen. jag som är försiktig med mina pengar ska faktiskt köpa ett linne i julklapp till mig själv :)

nu slog de mig en väldigt kul idé jag ska försöka göra.. som sagt din blogg inspererar mig haha ^^

Vicky

Fyfan vad söt bild på dig, smälter lite ;D <3

anna

men herregud människa, du måste ju kunna ta kritik.

Empan

Gud bry dig inte om att folk gnäller om att du retuscherar "Jag vet inte om jag gillar att du lenar huden så mycket" Vem fan bryr sig om vad den människan gillar eller inte, de är väl bara att dra nån annanstans om det inte passar. Jag önskar att jag kunde retuschera då hade det funnits fler bilder på mig i bloggen för jag hatar min hy.



Tycker du är jätte vacker i vilket fall =)

Kraam

kickan34

ja för fuck sake. DE E DIN BLOGG du gör hur fan du vill på den. och om du vill retuschera Gör det. ingen annan ska få säga ut dig hur du ska se ut!!!! damnit!!!!! <3<<3<3<3<<3<3<3

kickan34

fan va taskigt skriva anonymt. fega människor.

Ida

Tack du underbara människa för det gulliga kortet jag fick hem i brevlådan! Jag fick det egentligen igår men jag har inte varit i normalt skick för att orka skriva något alls. Men det värmde så himla mycket ska du veta.



Tack för att du finns där raring. Allt är bara botten just nu och det är skitjobbigt. Men jag tror att det börjar bli bättre... det måste bli bättre helt enkelt.



Stor kram Ida

Anonym

Svar till MOLLY!

"Varför är du så retuscherad på alla dina bilder?"



Hon kanske inte menar det elakt, hon kanske menar att hon inte tycker du behöver göra det. Att hon tycker du är fin ändå. Lite mycket hon, men du fattar vad jag menar :P

Anonym

Hejsan! du kanske inte läser alla dna kommentarer och så men jag hoppas du ser den här. Jag ville bara säga att du är otroligt begåvad på att rita och måla osv. Du ska ha mycket beröm, jag älskar din konst! sen vill jag tillägga att du är sjukt fin, verkligen hur söt som helst!

Ta hand om dig. (=

li

yeah, retush eller inte. den bilden som inte är retusherad ovan är grymt fin den också.



men oavsett vad alla vi, dina läsare, tycker så handlar det ju till 100% om vad man själv tycker.

tex, tycker jag att jag ser tjock ut men alla andra säger nått annat så spelar det inte jätte mycket roll. för har man fått för sig något så har man.



keep it strong, jag tror på dig.

Gisela

Hittade just din blogg och kollat runt lite i den, såg ganska fort att du har mycket av mina största intressen, nämligen att teckna (måla) och tamråttor. Din råtta Cookie är hur söt som helst och dessutom en roan (vet inte hur insatt i råttvärlden du är än, men färgen och teckningen heter black husky roan som cookie har) och jag har själv 2 roans:) Är du med i SRS? (svenska råttsällskapet) eller hört något om det?? Jag är med där och är domarsekreterare när det är utställningar i gbg. Du borde kolla in där någon gång om du inte gjort det:) Mycket trevligt med råttfolk. Jag tecknar också SRS maskott Riffe, en roanråtta som jag dessutom gör en serie om, men den är under bearbetning då jag och ps inte alltid är bästa vänner. Hoppas du hör av dej:)

MVH Gizmo

rebecka

måste börja med att säga aatt du är grymt bra på det du gör! första gången jag är inne här, men absolut inte den sista! blir väldigt facinerad över hur duktig du är! sen undrar jag vart man kan köpa de snygga linnena som tjejerna bland annat hade på sig i tävlingen som du anordnade i augusti? hade väldigt gärna velat ha ett sånt:)

olesya

Gud va duktig du är!!!!! Älskar din blogg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress