WE LOVE TO DRAW


Jag och M sitter och ritar och lyssnar på Damian, Bob & Fugees. Vi längtar oss bort till värmen. Just nu vill jag ligga på en het varm strand och steka med en iskall cola i vänstra handen och en cigg i andra! Good old times.
Förresten vet ni om att på söndag är det 7 veckor utan cigg? ;) Haha

Det blev ändrade planer inför nyår ikväll. Vi åker med mina föräldrar till några nära och kära och firar lite :)
Vad ska ni göra ikväll? Önskar mina underbara läsare ett GOTT NYTT ÅR!
Ahlberg

Hoppas ni får en trevlig nyårsafton :)

Jag ska fira med min pojkvän och några vänner, kommer säkert bli bra.

Gott nytt år till dig med!

JUST ANOTHER CRAZY BLONDE - WITH JUST ANOTHER STUPID BLOG

Gott nytt år på dig också! :)



Jag är sjuk - suck - som vanligt känns det som. Men det blir nog toppen ändå :)



Kram C

Elin

Så sjukt snyggt ;o

Gott nytt år! :D

Sofia

Gott nytt år!



Sjukt snyggt som vanligt! :)

juliasbullar.blogg.se

hoppas du får en go kväll snygging! GOTT NYTT ÅR! :*

Neha

Supersnyggt:D

Gillar att hårknuten ser så realistisk ut:D

Linnea

Ska vara med familjen och några vänner ^^ <3

Sara

Gud vad snygg! Det finns ingen ände på dina kunskaper. Du bara fortsätter överraska med såå underbart fina teckning hela tiden!:) fortsätt så:D:D



Gott nytt år gumman!

Blue Harvey

Rysligt snygga teckningar som vanligt!

Klart att vi alla gillar att använda den högra hjärnhalvan ^^

Josefine

Du är grrrryym!!

Tycker att du kan göra fler tutorials på hur du ritar. Jag tycker det är superskoj att se, sen skulle jag vilja se hur du gör när du ritar hår, det är jag verkligen sämst på.. har inge tålamod att sitta och rita alla dessa streck, och vet inte riktigt hur jag ska göra för att det ska bli riktigt snyggt. Men dina frillor blir ju typ aldrig fel! :]



Kram Josefine,

Gott nytt år! :D

nina

Duktig du e om du kan klara dig utan cigg! Det går för jag har klarat mig utan i 3 år nu efter att ha rökt i nästan 10 år...

Gott nytt år!

emma

Om en vecka kommer jag ligga på en het strand med en cola i ena handen ;) fast jag skippar ciggen :D

Snake Plissken

Vad står W.I.P. för? Menar du VIP, men stavat fel? Eller är det nåt eget som du förkortat?

lEmmal

Du har gjort det igen KanDee, riktigt läckra bruttor där :D

linda - pictures, drawings, me

Gott nytt år snygging! Grymt snygg teckning, as always :)

Sofie

Gott nytt år till dig åxå :) du målar så fint!

Malin

Gott nytt år till dig =)

hoppas ni hade en bra kväll igår =)

Och jag gillar teckningen, den är cool!

Anonym

GOTT NYTT ÅR på dig:) kram!

LYDIA

Herrejävlar så snygg den skuggade bruttan är!!! :O

tea

du är så duktig! hoppas du hade en grym kväll igår, gott nytt år!

Larsson

Ser galet bra ut, fortsätt, fortsätt,fortsätt.

God fortsättning :)

E M M A

Vilken ball bild! ;D

Du är så jekla cool.

pernilla

älskar dina bilder du ritar, helt sjukt fina !



besök och komentera min blogg



http://mestlivet.blogg.se

http://mestlivet.blogg.se

M E A Y S. Stockholms stolthet

i love den där bilden :)

THERÉSE

snyggt! påminner mig om en fluga - men på ett häftigt sätt! ^^ i know, det där lät weird haha! ^^ trevlig kväll på dig!

André

Varför skriver du ofta "haha" när det inte återspeglar något som är kul?.. bara en fråga .. inget negativt.. du tecknar hur bra som helst! Kram

Anonym

du får nog höra det rätt ofta.

mee jag vill också säga att jag tycker din blogg

var jävligt snygg och bra. jag är så trött på folk dåliga bloggar, men din är grym.

Lisa

Hej! Gått nytt år 2010...!!!



Älskar hur du ritar så fint...



gå gärna in på min blogg



http://lucide.blogg.se



och kommentera...



Sköt om dig, sandra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress