Orkar du läsa? :)
Hej!
Saknat mig?
Visste väl det, hihi ´__`

Jag känner att jag behöver PEPP i dag för jag känner mig värdelös. Det är bra att tänka på sina formtoppar när man har dom hära självkänslofallen. Som när jag hade mitt livs stora bloggläsarrekord med närmare 8000 unika besökare. När jag låg före Bunny på blogtoppen, och på ca 20:e plats på mest besökta bloggar i hela Sverige. Det kändes jävligt olustigt men jävligt kul också (om jag nu får svära&skryta) för jag har kämpat SÅ med att synas - framförallt med min konst och det jag skapar. Och att få sådan otrolig respons av ER fick mig att vilja kämpa på ännu mer, skapa ännu mer, designa ännu mer och rita ännu mer!

Jag blir gladare när jag tänker på såna här saker. Blir mer peppad att ta mig dit igen. Jag hade önskat att den där stunden varat för evigt. Jag hade hopp om att få hamna på mest besökta listan då men det gjorde jag inte. Får jag tilläga att jag inte fattar ett smack av hur den där listan fungerar? Seem's like it's stuck!

Nu har jag en liten nedgång här. Jag har inget internet hemma. Jävlars vad jag tjatar om det. Men det kom en avi på posten och mina dumma deppiga tankar (som inte bara handlade om statistik, nedgångar och om att inte ha något internet..) böts ut mot ett glatt humör istället. Jag anade var det var och sprang direkt till Hemköp för att hämta ut paketet. När jag kommer hem och öppnar paketet ligger där i vad jag hoppades på. Min I do collection från make up store. Mina tankar flög direkt tillbaka till tävlingen och vinsten på nyheter24. Jag vann. Inte bara smink från Make up store utan också en RESA!

Ni kanske tänker att jag inte har den endaste anledning till att känna mig deppig och värdelös, och vet ni vad? Ni har så rätt. Det kan verkas som att jag inte uppskattar det jag har och har lyckats få. Men så är verkligen inte fallet. Jag typ lever på era fina ord om min konst. Och att jag lyckas få såna fina formtoppar är jag evigt tacksam för.

Och för att få er att förstå hur tacksam jag är, och för att visa min tacksamhet för att NI ville se mig vinna den här tävlingen, för att NI stöttar mig, pushar mig och uppmuntrar mig, för att NI tror på mig när jag själv inte gör det - tänker jag nu fixa en tävling där en utav mina kära läsare kommer att vinna denna I do collection från Make up store!

Ni underbara läsare som stöttar ska väl också få lite credit nångång
och inte bara jag när jag känner mig deppig och värdelös?


När mitt internet behagar att komma tillbaka, kör jag i gång tävlingen :)
You better be back!
Sandra

JO, den är uber skön :D

Renée

vilket rolig tävling - jjag väntar med spänning!

Freja

du är den bästa ! :D

Lans - nåra penslar, ett staffli och akvarell

Lider med dig gumman. Skulle dött om mitt internet inte fungerade. Man blir ju skitirriterad när de krånglar.

Alexandra

Din blogg är otroligt bra, så kämpa på bara :)

kramar

Helén

åå vad trevligt (:

anna

Det var så bra att du vann förut med din teckning för den var fett bra!:D

Ida

Härligt att ha dig tillbaka igen raringen, saknar dig nu när du inte har Internet. Hoppas att du får igång det snart :)



Gud vilken rolig tävling! Du är helt fantastisk som låter någon annan ha chans att vinna det!



Åh vad härligt att få åka iväg :) Det förtjänar ni verkligen.



Kramar Ida

Andrea

Vad kul att du vann! Stort grattis till dig :)

JeNnY

hehe, såg din kommentar efter att jag mailat bilder ;) men nu får du en bunt oredigerade. Den rättvisa varianten, haha....

ericaperzzon

Härligt med tävling:) Och som du själv säger så behöver du inte känna dig värdelös alls. JAg beundrar dig och det du gör! Verkligen:) Jag har många gånger önskat att jag också kunde skapa något men nej det kan jag inte;P



/E

JeNnY

Det är du värd! Du gör helt fantastiska grejer, och du verkar vara en jättehärlig person. Skulle vara kul att springa på dig på stan nångång (men du kanske flyttat redan, hänger inte med där...).

Kul med en ny tävling! Nu har jag deltagit i två (eller tre?) av dina tävlingar :)

juliasbullar.blogg.se

du är så bra så,



jag kommer följa bloggen din fast du saknar internet söttös! :*

joanna

Du är verkligen helt grym!!!! Jag kan knappt rita streckgubbar ;S Jag hatar allt som har med "målning" att göra men efter att ha läst din blogg tycker jag faktiskt att det är skitkul:) Att kolla på andras bilder då, jag fattar verkligen INTE hur fan man kan måla så som du gör. Helt obegribligt för mig.

Och jag villvillvillvill köpa en av din tavlar men eftersom att jag inte bor i närheten av dig blir det lite svårt.. :(



Du är bäst! =)

Paulina

Hej där :)

Följer bloggen som om den vore min egen, och ville bara lämna en liten kommentar.

Du är verkligen sjukt duktig på att rita, och trots att jag själv kämpat så i många år kommer jag aldrig att komma upp i din nivå. :)

Fortsätt att göra det du gör och sluta aldrig.

När jag beställer en av dina tröjor kommer jag att vara en riktigt stolt bärare :)

Hanna

Vad roligt! :) Hoppas du får det bra på resan, den var du värd!

Vilhelmina

Har dig på RSS, so I will. ;D



Och eftersom du lever på ord om konsten känns det ju hemskt att gå utan att "mata" dig! Förstår så väl hur du känner med det, har lite samma grej på gång (ler varenda gång jag får en fin kommentar, man blir helt "ÅH HEJ :D Tack!").



Din senaste teckning som du håller på med t.ex - hur snyggt är inte ögat i den? Jag älskar den där sortens skärpa vs mjukhet i teckningar, försöker själv göra det digitalt och det är svårt redan det, kan tänka mig att det är ännu värre i blyerts!

Mirnesa

vi är här sandris och jag tävlar gärna! :)

angelika

ooh inte helt fel detdär alltså! ;)

Johannapanna

klart man orkar läsa :D

THERÉSE

klart man orkar läsa! ^^



vi läsare finns här för dig när det är jobbigt. man ska stötta varandra!

trevlig dag, med massor av positiva tankar! ^^

elinn

asså du är hur bra på att rita och skriva jag är förälskad i din blogg och läser den dagligen peppa på du äg, kram

Denise

Jättekul att du fått så mycket läsare och respons! Hihi och jag får väl svälja stoltheten och gratta dig till att du kom om mig på listan ;)

Kram på dig

ellie

Åh..

Din blogg är bäst, synd att du inte hade internet



DU ÄR BÄÄÄST !!!



// http://metrobloggen.se/elliesbellies

Miss Me

Du förstår inte hur länge jag väntat på dig att skriva det här. Förut tappade jag "suget" att läsa din blogg, för det kändes som allt gick snett. MEN, du har ryckt upp dig tjejen! Du VANN, tänk dig, du kommer få njuta av en helt annan miljö, vilket du tjatat om i bloggen så länge haha :D (förstår dig, känner likadant!) En vacker dag kommer du kunna leva på din konst. Är bombsäker på det, du är så otroligt duktig. Ditt sätt att rita är unikt, du är grym helt enkelt. YOU GO GIRL! :)

THERÉSE

nu är jag spänd på tävlingen där man skule fotas i ditt linne! när får man veta? :D

Dixi Wonderland

jag vann ju en tävling hos Foki, blev så himla glad över att statestiken blev så himla hög jämfört med innan, men nu idag har den varit väldigt låg och jag blev depp men så av någon anledning hamnade jag här. Läste detta inlägget och insåg att jag bara vara glad för jag slog över 1600 personer som var med i samma tävling!

Tove

du är bäst!

CandyboX Collector

Det är kvalitet på din blogg - så FFS don´t feel depressed ! ;D

Förresten tycker jag det är supergulligt av dig att tävla ut det där smink-kitet, sjukt snäll !



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress