YOUTH LACKS GENUINE IDEAL

Yout lacks genuine ideal.

Teckningen är ritat på A4 papper, med HB, 2B, 3B och 8B. Även tushpenna.
Anjelika

snygg! jag gillar verkligen glasögonen till! hah nej du är INTE sämst på hår måste jag säga!!

embla

Du är otroligt duktig på att rita verkligen, kan du göra bilder på andra om du blir tillfrågad?

Skulle vara super kul om du ville göra en på mig :) kram

Anonym

skulle du kunna tänka dig att jag göra en portätt av mig som jag kan ha på min heder gartis?



skulle bli jätte glad om du svarde(=

kram(=

mathilda

skulle du kunna tänka dig att jag göra en portätt av mig som jag kan ha på min heder gartis?



skulle bli jätte glad om du svarde(=

kram(=

Nathalie

Den här var verkligen bra. Gillar hur du byggt upp ljuset!

Anna

HERREGUD va du är bra...

du har talang tjejen:)

Underbar talang...



du är en stor förebild för mig när det gäller min egen konst:)



kram

Anonym

fint :)

fridah

Kan man köpa denna?

Anonym

fasen vad du är duktig!

drinky

Jag undrar hur man köper dom här ? jag vill ha just det här linnet ! Och kanske flera, så sjukt snygga ! hur beställer man dom ? Min mail får du så du kan säga till , tack så mycket ! :)

josefine

gud, du är ju så grymt bra på att rita !! :D

dumb_blonde

Du är den bästa bloggtecknaren so far. Gråskaligt, hårt, känslosamt, knasigt. Snygg är du också.

Denise - en blogg om allt o lite till!

Shit va GRYM du är på o rita!

mona

shitt det liknar www.angelicajansson.se !

Anonym

ne egentligen inte, för om jag inte hade läst din text, så hade jag helt klart påverkats negativt av den där bilden precis som alla andra bilder i media som du snackar om. Du ritar sjukt bra, men varför inte rita en tjej som ser naturlig ut isåfall?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress