Nu kör vi

Nu blir det att satsa heltid med bloggandet, ritandet, konsten, företaget Kan Dee. Jag vill verkligen börja lägga ner all min tid på det nu. Jag är icke någon telefonkomunikatör längre. Så nu blir det hårdsatsning här.



Jenny

Häftig bild! Får jag klä ut mig till alien och göra en reklambild för Alien/Tears? haha....



ericaperzzon

Vad kul:) jag tror på dig!:)

/E

Ida

Så himla snygg bild! Wow!



Kul att du ska satsa heltid på konsten :) Jag håller mina tummar, och gör vad jag kan för att stödja. Även om det ibland känns som jag gör motsatsen hehe...



Kram på dig tjejen, du är bäst.

Ida

Bastardo

Grym bild! riktigt coolt foto

Malin

Åh, vilken snygg bild! Perfekt tjej till det linnet!

linnea

åh vad roligt :D

Christine

Way to go girl!

ammisf

Jättekul för dig......längtar efter dig, ser fram mot den 10, kramis

Becca

Kul att höra:D Ska hålla mig uppdaterad om nyheter!

F E L I C I A

Åhh så roligt :D Förresten, modellen är rätt lik flickan på KD-fan linnet ^^ Liuka söta båda två

Johanna

Kul att du kan satsa på det man är skapad för, för du är verkligen duktig på det du gör:D ^^, lycka till med allt :) förresten när kan man köpa linnen av dig igen, typ ett sådant som är på bilden? :) skulle gärna vilja köpa K.D eller Alien with the lovebird , eller den andra Alien t-shirten ^^,

Renée

you go girl!

C

hej, jag tycker du kan ladda filmer och visa hur du gör när du ritar, skulle vara jätte kul!

SEX AND THE CITTY

Svar: Självklart får du det :D Bara jätteroligt ju :) Tar det som en komplimang! Puss!

*ELIN

Det gör du rätt i! ;)

M Y O L S S O N

sv. tack så mkt, sociala människor är alltid trelvigt! :) ja, min dag har varit super och din då? <3



Är dt du som har gjort domdär tröjjorna ? .o.O

dom är SKITSNYGGA!

M Y Y O L S S O N

åh FIN!

allt bra? :) <3

Anna

Oj nej va härlig

Denna sku passa toppen åt mig med tanke på att jag älskar att fotografera:D



Du är verkligen toppen. Och som svar på din kommentar till mig: jag är glad att mina ord värmer, jag hoppas att du får höra likadana ord varje dag.. du förtjänar det verkligen.. du kommer alltid att vara en av mina största inspirationer inom konsten:)



kram

Hanna

skitsnyggt verkligen, lycka till!

Vilken firma trycker upp teckningarna på kläderna och vart beställer du dina linnen ifrån? Jag funderar själv, som projektarbete, att trycka upp några av mina teckningar på linnen och försöka sälja. Och du har verkligen lyckats med din personliga stil, så tyckte du var rätt person att fråga:) Maila gärna!

Hade bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress