Inspiration to draw?
Oh yes, kolla bara in sköneterna!




(Fake is the new pretty)






http://pretty-as-a-picture.deviantart.com/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja upphovsrätt och sånt kan jag och vad man får och inte får göra med bilder..och självklart skulle jag aldrig ta nån annas bild till egen design serru.



och egentligen borde du fråga fotografen här i fråga om att få publicera bilderna, endast länkkälla räcker egentligen inte.

Men nu vet inte jag hur devianart funkar i och för sig om man ger andra tillåtelse att visa ens bilder om man laddar upp dom där.

Dixi

Jag gillar den I modell 4 food. Snygg bild!

bea

varsågod :) var någonstans har du lärt dig att teckna så?

Meela

sv - Tacka, Love them to ;)



Guu så duktig du är på att teckna ! Kommer säkert bli en beställning från mig vid senare tilfälle.

Kram Meela

Frida

nu funkade det! en bokstav för mkt som jag inte såg :)

Frida

nu funkade det! en bokstav för mkt som jag inte såg :)

Therése

Några rikigt hemska bilder där..

A A N N I E M A T I L D A ♥

har du tagit bilderna ? ;o

Fantasy Girly

Blir ju helt deprimerad av 2an. ;__; Vacker, men sorglig. Vart är världen på väg egentligen?

Anonym

kan inte du visa bilden på christina aguilera me albumet stripped

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress