SOME ANSWERS
Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter:
Sandra
Smeknamn:
Kan D, Sandy, Baby, Snabel, Snoddas, Muppen, Lillstjärten osv

Låt som när du är ledsen sörjer till? Sörjer? Här sörjs det inte!
Beroende av:
Cigg och cola
Vem behöver du mest just nu: Just nu? Jag behöver alltid min familj och min baby.
Vad tror folk om dig? Ingen aning? Hur ska jag veta vad dom tror?
Stämmer det? Som sagt..
Vad får du oftast komplimanger för? Min konst, och att jag är väldigt trevlig.
Vad säger du för att imponera på någon? Inte ett skit, jag vill inte imponera på folk.
Hur imponerar man på dig? Då är du bland annat kreativ
Brukar du skratta för dig själv? Haha jag har nog ganska dålig kontakt med mig själv. Men ibland kommer jag på mig själv att jag gör nånting muppigt och då kan jag börja skratta
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: This is my last message. I must charge the phone. I love you too :) How is lilla baby Lily? Titi, puss puss my sexy wife..
Var bor du? I en av groparna på månen
Trivs du där: Ja det är lugnt tyst och skönt. Och jag kan sitta och titta ner på jorden
Äger du några converse: Nää
Sprit, cider, vin eller öl: Jag dricker inte alkohol särskilt ofta, är nästintill nykterist höhö, men blir det så blir det ÖL, det kan vara gott då och då
Brukar du bli för full: Nej, jag gillar inte att tappa kontrollen
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: Pälsdjur, men det skiter jag i. Jag älskar djur och är med dom så fort jag får chansen.
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Får man bara välja ett? Börja tjäna mina egna pengar då jag får jobb. Flytta till en trea, skaffa en egen studio med mer.
Hur svarar du i mobilen: "Hallå?"
Vem ringde du senast? Baby
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Men gud det blir ju en lång historia.
Antal timmar sömn inatt: Kanske 6?
Sov du ensam: Mmm, ensam i den där jävla tältsängen hos mamma och pappa.
Brukar du komma i tid: Jag önskar jag var mer punktlig, fyfan jag är så jäkla SEG ibland så jag tror jag blir tokig
När mår du bra: Nästan alltid
När blev du fotad senast: Minns inte, jag gillar inte att vara med på kort
Hur känner du dig nu: Väldigt trött!
Vanligaste färg på dina kläder: Vitt
Vad tycker du om fötter: Jag tycker att vissa kvinnofötter kan vara skitfina. Men samtidigt kan vissa fötter vara jätteäckliga och fula, som mina. Mina fötter ser ut som en karls fötter. Haha
Vad saknar du: Jag saknar självklart min baby.
Hade du en bra kväll igår: Den var mysig, jag och mamma satt i soffan, åt godis och födde ungefär 7-8 barn på mindre än en timme. Det var starkt gjort! Men vi kämpade tillsammans, så det gick bra! (Förlossningsprogrampå tv4fakta)
Favoritdryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Hahahaha dom skulle se väldigt håriga ut om jag inte skulle göra det. Och då är jag inte mild när jag säger det.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Väldigt olika. Oftast försent då jag är nattuggla.
Är du blyg? Japp
Sysslar du med någon idrott: Nej, men ska börja gymma snart. Om det räknas som sport.
Vill du hellre ha mail än brev: Mail, snabbt och smidigt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Aldrig
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Jag skulle väl antagligen ha sex och runka hela dan
Är du nöjd med ditt liv: Nej, tyvärr kan jag inte säga det. Än.
Är du bortskämd: Jag är bortskämd med kärlek från min familj och min pojkvän.
Vad gör du i morgon: Jag ska luncha med världens bästa mamma!
Vad är det värsta du vet? När jag är påväg att nysa och så kommer det ingen nys.. Wtf liksom, where did you GO?!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 1625 kr Haha. Jag tog det jag får varje månad och dela på 4, så där har ni svaret.
Vad behöver du just nu? Min älsklings famn
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen aning. Tror inte att mänskliga förebilder finns.
Vad längtar du till? Jag längtar tills min baby kommer hem
Har du bra vänner och äkta vänskap? Det tror jag nog..
Vad använder du för shampoo? Herbal Essences står på badkarskanten nu men kan inte använda det nå mer då jag fick veta att det var testat på djur
Vad är det finaste du fått? Jag har fått världens finaste familj, släkt och pojkvän.
En speciell dag du minns: När jag och Marco pussades för första gången bland ett enormt kuddhav i en kupol med bar utsikt i taket så man såg stjärnorna.
Hur gammal är du: 21
Tycker du om någon just nu: Nej inte en jävel. Meeh klart jag tycker om någon!
Om fem månader: Är det Augusti
Du samlar på: Jag är verkligen ingen samlare
Gröna eller röda äppeln: Gröna Granny Smiths
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Marco och mamma
Gillar du golf: Nej fyfan vilken händelselös "sysselsättning".. Var finns adrenalinet i den "sporten"?
Vilken tid gick du upp idag: 11.30
Har du sovit i din egna säng inatt: Näää, den där jävla tältsängen som sagt
Har du strumpor på dig nu: Nej jag är faktiskt barfota
Vad ska du göra ikväll: Efter det här ska jag sova! Innan det ska jag ringa och prata med Marco i 2 minuter och natta Lily :)
Är det okej att gråta: Jamen vafan man är ju bara människa med enorma känslovågor som bara strömmar genom kroppen då och då, ut med det bara!
När grät du senast: Minns inte.
Laddar du ner musik och film från Internet: Absolut inte.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Det vet jag då
Bär du glasögon eller linser: Inget utav det, men jag ska till optikern snart och kolla synen. Tror det kan bli glasögon :/
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Ja, asså det finns typ inget viktigare.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Olika
Har du piercing: Öronen, bröstvårtan och ett annat ställe..
Vill du gifta dig: Det är inte nödvändigt, men visst skulle det väl vara romantiskt med ett bröllop
Vill du ha barn: Nej
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Ja inte har jag fått några klagomål än iallafall. Jag älskar att laga mat.
Gillar du att dansa: Jag älskar att dansa, men jag suger på det
Är du bra på att sjunga: Nästa Christina Aguilera
Är du flygrädd: Inte ett dugg
Hur vig är du: Jag är som en gammal 90 årig tant
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola, vatten är alltid godast att dricka när man är så där toktörstig.
Vilken är din favoritglass: GB Sandwish.
Tror du på ett liv efter döden: Både ja och nej. På ett sätt måste det ju finnas "liv" efter döden, hur ska man annars förklara alla dessa "spöken" och onaturliga saker?
Tycker du om sushi: Jag har faktiskt aldrig provat, men skulle verkligen vilja prova!
Vad äter du helst när du ser på film: Choklad
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp, sen 25 år tillbaka va?
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget utav det, jag är nattmänniska
Vilken ögonfärg har du: Gröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har jag nog upplevt alldeles för mycket
Biter du på naglarna: Nej fy blä och usch, det skulle ju va som att slicka sina egna flytningar..uuäähh
Röker du: Ja.
Hur ofta tränar/motionerar du: Inget alls just nu, men snart blire gym!
Senaste låt du hörde: Beyonce - Broken hearted girl
Vad gör du på helgerna: Olika

Jeanette aka Nettan

sv: tack!!! :D

du är ju jätte grym på att teckna också wow! Så snygga bilder du har gjort



Din stil är så häftig :), kul att du skrev på min sida så jag hittat hit till dig!

Åsa

Hej hej! Bara älskar dina teckningar. Kan man beställa en tavla av dig??? MVh Åsa

Meli.

Jag använder också det schampoot ! Dåligt att dom testar det på djur, a BIG NO NO !! Men nu får jag byta igen, synd för det var bra :/



Fin teckning btw, gillar mer hon i färg.. Vårkänslorna kommer fram då ! :) Kram

a b o u t v e r o n i c a

du är grymt duktig duktig.

gör du teckningar åt andra med? :D

jag menar, finns det någon möjlighet

att man kan få en bild på sig själv? :D



kram!

a b o u t v e r o n i c a

du är grymt duktig duktig.

gör du teckningar åt andra med? :D

jag menar, finns det någon möjlighet

att man kan få en bild på sig själv? :D



kram!

Kamilla - Fotoblogg

Du, måste säga grattis först och främst! Ja, om du inte redan vet/sett så är ett av dina mästerverk med på blogg's startsida! ..



Jo, du har inte skickat mailet ännu va? :)

tänkte ifall jag råkat skriva fel epost.

kram!

*ELIN

När jag gick in på Blogg.se så såg jag din bild. Jag blev så glad!!!! (: Vad kul för dig, PUSS :*

B-boy

Ett litet tips angående råttan bara, ha henne i knät istället, nära skrevet (låter mer perv än det är, lovar) eftersom det är tryggare för dem och de lär känna din lukt bättre. Börjar man ha dem i och nära ansiktet i början så blir de snarare skrämda, så ta det lugnt, lägg henne i ditt knä och låt henne sniffa, stryk henne försiktigt över pälsen osv - garanterar att det är coolast metoden för rådisen! Jag har haft en del så jag vet. :)



Kram

Filippa'

åhh, vilken rolig lista :D kan jag kopiera ? :) jag vet att du hatar copycats men jag kan skriva att den är från din blogg :)

Bastardo

Vill du tatuera mig, gå loss !

Fantasy Girly

Hehe, tänke vara duktig och läsa hela, men jag måste erkänna att jag hosthoppade över slutet. xD

LYXLIMOUSINE

Hej !

=)

Nu är jag medoch tävlar...välkommen in på min blogg och se vad jag skapat...

hoppas du får många nya kunder.......

jag ska göra vad jag kan för att locka in dom =)

blogga lite åså =)



jag är jätte nöjd med dom tröjor jag köpt..

vinner jag har jag large.



kramiz

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress