It's bunny babe
Haha ibland tycker jag att jag är ganska rolig. Han heter ju Jarmo och inte Raimo, hahahaha. Snubben i Robinsson alltså ;) Fattar intevart jag fick Raimo från.. haha, jag kanske tyckte det lät coolare?

Nu har jag varit och handlat lite mat inför kvällen. Bla jordgubbar och glass (Mycket mat där haha) Ölen ligger på kylning i frysen. Jag är så arg att jag ändå inte tog denna dagen ledig och åkte ut och sola och badade istället. Tycker ändå inte jag fått mycket gjort idag. Men men.. Hoppas vädret håller i sig hela veckan..

Jätteroligt att nu även Bunny beställt linne av mig! Hon är så bedårande vacker den kvinnan! :)
Mindre roligt att jag börjar bli förkyld. BLÄ.
Anonym

sv; :D

jo vet fett synd om bebisen :/

Sofia

haha jag reagerade på namnet men kom inte på vad han hette egentligen :p

sara

Måsste erkänna att jag också brukar säga Raimo av nån konstig anledning ;)

F

Svar: Haha, okej, men hjälper det om man går en tecknar kurs??

KRAMS!

Jennifer

gillar din stil! och gud vad fint du ritar!!!

Louise - Ur mitt eget perspektiv

Man kan aldrig uppdatera för ofta! ;)





Puss!

Anonym

Nej nej nej uppdatera mera haha! ;D

Du är så sjukt vacker, passar jättebra i löshåret :)

Tone

har kollat igenom lite på det du ritar, du är sjukt duktig, älskar din stil! :) kommer garanterat beställa linnen så fort man kan, för visst är det försent nu??

Pandi

hihi! Det är inte lätt alla gånger att komma ihåg saker ;) Speciellt inte namn på deltagare i Robinson, synd att han inte vann dock, blev svinförbannad! Haha!

Och NEJ, du uppdaterar inte för ofta, roligt med en blogg där det alltid kommit nya inlägg varje gång man tittar! :D

elin

okej, jag ska kolla vad det e för tvling.

du ritar jättefint verkligen!

elin

Precis, man akn aldrig uppdatera fr mycket, det är ju roligt att du skriver mkt..

Hanna

Jag e förkyld... SKIT FÖRKYLD, det e jätte jobbigt..

Krya på dig

linnea

DU får självklart följa med i resväskan :D

Gillar dina bilder!! =oD

Julia

Tack för komplimangen !

Självklart så har jag röstat på dig, för att du ÄR duktig ...själv håller jag nu tummarna för tävlingen om ett av dina linnen...vem vet, det kanske blir ett tilskott i KanDee samlingen :)

Jossan

Hej! kom ihåg att det är sista dagen idag som man kan rösta!:)

Amanda

Fina bilder på dig, gillar ditt långa hår!

Junibarn

Jag lever för att du uppdaterar. :) Har iofs missat i några dar, men jag undrar: Kommer linnena snart?

Nina

HEJ ALLIHOPA GLÖM INTE



ATT RÖSTA PÅ VERO MODA!



RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



http://www.yourmoda.se/medlem/KanDee/



RÖSTA RÖSTA RÖSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nina

HEJ ALLIHOPA GLÖM INTE



ATT RÖSTA PÅ VERO MODA!



RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA RÖSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



http://www.yourmoda.se/medlem/KanDee/



RÖSTA RÖSTA RÖSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

emelierommedahl

haha precis det trodde min vän igår, hon skrek raimo hela tiden.. min pappa heter raimo så jag undrade vad hon sysslade med, men ser att du också trodde det :P

Sara

Du uppdaterar inte för mycket:)

Sofia

Du liknar kat von dee en hel del älskar din stil du e skit cool o jag Älskar nästan avgudar dina teckningar !:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress