LIMELIGHT

Limelight
80x100x3,5cm. Akryl & spray.
Elise

sv: okej hahha... jag vet inte precis hur det ska gå för dig=D



alt bra annars förutom det?

Sara

Oh gud vad snygg! :)

Hur lång tid tig den att göra?

Kram

Lillo

Jättefin, jag älskar färgerna!

Jenn

grymt fin. Tror deta är min favorit. Älskar färgerna och håret.



Imorgon beger jag mig upp igen. synd att vi inte hann att ses. Kommer ner om en månad sen igen så hoppas vi kan boka in något då. kram

Lijah

Wow! åh vad den var fin... kan man köpa den?

Kamalah "M"

Varför har jag inte de pengarna............suck!



Du är grymt duktig!! Fortsätt att "spotta ut" tavlor/andra konstverk, du kommer att komma LÅNGT!



Kärlek!!



/"M"

Sara

Sv; Oj, det tog alltså ett tag :)

Var får du all din inspiration ifrån?

Kram

Luffi

vill inte tjata men fick du mitt mail tebax? vore tacksam för svar... kram och hoppas allt är bra med dig!

Photographs by Malin

Tack så jätte mycket :) kram

martina tecknar

Den blev verkligen snygg! Det gjorde du bra:)

Julia

sv: jag ber så mkt om ursäkt jag hade faktiskt inte tänk på om att be om tillåtelse men om det inte är försent så undrar jag om det skulle vara okej om jag fick lägga ut dina bilder på min blogg? plus så har du fått en länkning :D

Kram!

Neha

Den där gillar jag verkligen. Den är så färgglad:D

Sophie

Väldigt snyggt!

THERÉSE

så otroligt vackra tavlor du producerar. jag funderar och planerar på att köpa en tavla av dig när jag flyttar hemifrån. can´t wait! ^^

© ANNAPANNA » Foto, Design & Tävlingar! ♥

FRÅGESTUND, NY DESIGN, TÄVLINGAR! -> http://akolan90.blogg.se



FRÅGESTUND, NY DESIGN, TÄVLINGAR! -> http://akolan90.blogg.se



FRÅGESTUND, NY DESIGN, TÄVLINGAR! -> http://akolan90.blogg.se



E L I N ♥

Oh gard! jag kan inte fatta att du kan rita så fint?:o

kram

Yohanna

Skulle vara rätt så roligt ifall du kunde måla ett porträtt av Michael Jackson c:

Binai

Du! Jag har lite problem med att köpa en av dina T-shirts. Det är så krångligt. Min mamma säger att du ska skicka en faktura. (??) fattar ingenting! Plz help!

Johanna - www.johannajagendal.se

Åh vilken snygg tavla! Gillar den lite dramatiska känslan och alla färgerna! :D

Art By Tina

Glömde skriva i mailet att jag länkat också. Här är länken till inlägget. Hoppas det är många som är med och tävlar - ska bli kul att se alla bidrag sedan.



http://trueborn.blogg.se/2009/november/kandeeartcontest.html

fannyisaksson

Åh vilken underbar tavla, blev så köööp sugen! Något att önska sig i julklapp kanske <3

juliasbullar

du är allt bra du skrutt! :*

Stina

Älskar dina målningar på canvas! Är det okej om jag länkar till dig och lånar några bilder från din blogg till det inlägget?

Muuki

guud, vilken snygg :D

Susan

sjukt fin! Önskar jag kunde rita/måla/teckna (vad det nu heter) lika bra!

Theres

Helt sjukt är det men jag är stolt ägare av Limelight nu!!! Vilken fantastisk överraskning när jag äntligen fick öppna den mystiska julklappen. Den bästa julklappen på väldigt länge. Jag vet att du ångrade dig lite och ville behålla den och det förstår jag. Lovar att den får hedersplats i vardagsrummet. Den har absolut hamnat hos någon som verkligen uppskattar den!



Tusen tack

lashnoblom

Oh nice.. Älskar den! :D

lashnoblom

kan du inte ha en sån där tävling när läsaren skickar in bild åt dig av nått man tecknat/ målat upp.. på nått du angett man ska måla inom..

:-)

Jag förstår att du får höra sådant här ofta, du är så himla duktig.

Min största dröm är att bli bra på att rita och måla. Jag tycker att det är riktigt kul att skapa och se hur något växer fram. Men för mig slutar det alltid med att jag river sönder det jag har gjort. Jag skapar alltid saker i lugn och ro, alldeles ensam. Då blir det bäst för mig. Jag ville bara säga att du har inspirerat mig otroligt mycket. Jag blev helt tagen av dig och dina verk när jag besökte din blogg för första gången. Fortsätt att vara den du är, du har en grym talang!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress