SEXY

Sexy sexy..

Den här teckningen kallar jag Sexy. Kom verkligen inte på nått bättre namn här.. Den är inspirerad av en bild som jag hade och var en bitch to do. Handen är alldeles för liten och läpparna ser konstiga ut. Men är ganska nöjd med slutreslutatet ändå. Minns att jag försökte rita den här teckningen mer realistisk från vad jag brukar göra.
Luffi

SV: ahh vad roligt att det finns i affär med.



Då kommer min nästa fråga! hihi förlåt om jag verkar väldigt hemlighetsfull och wierd, men det finns en baktanke... men vill inte säga något om det ännnu..



kommer du expandera dig? Alltså finnas i fler butiker innom kort? eller vill du hålla det där du har det nu? Kram på dig... och förlåt igen för min konstiga fråga!

Catherine

Den bilden är sååååå snyggt..I love it

Älskar också min nya underbara linne galazy

Amanda - Bloggen om Glaskonst

jag tänker alltid på tänder när jag ser bilden HAHA.. tycker linnet ser ut som stora tänder.. hhehe

Anonym

Åååh jag älskar att det ser lite svettigt ut vid hals/nyckelbens partiet, SUPERSNYGGT!!! Mer svett vill jag se på framtida teckningar också=). Kanske låter äckligt men det ser riktigt coolt ut! //Linda

sanna

Du är ju HUR duktig som helst på att rita! RIKTIGT snyggt! Hoppas du haft en bra kväll

Lotta

Har linnet och det är ju bara såååå snyggt!!Love it! Hade varit nice om du tryckte upp det igen för mitt börjar vara lite nött :)

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag gillar den!



Tycker den är en av dina bästa - och handen har jag inte ens tänkt på förut! :)

Tony Roos

Hängt på din blogg ett tag nu Kan dee. Gillar denna som fan. Tecknar och målar mycket själv så jag vet hur svårt och jobbigt det måste varit och gjort den. Du är grymt duktig.

Kika gärna in på min blogg och kolla på vad jag gjort :)

Nellie

Den är verkligen fin!

Du är så begåvad.

malin

jag skulle vilja ha den här på ett linne, men har för mig att du bara hade kvar två st i large? säg till ifall ni trycker upp nya :)

Lillo

jättecool!!! Du är sååå duktig!

Sabina

Det är lungt. Men hur hittade du min blogg å sånt dåra? :)

- Therese -

Tycker inte alls att läpparna är konstiga. Den är jättesnygg! :)

Marika

den där är verkligen snygg! :D

Mimmi Hjortmyr (/m.)

Måste bara skriva att du är helt jävla fucking fantastisk på att teckna! SJUUUKT duktig du är! :O

BEUNDRAR DIGH SOM SA*AN!! :)

Mimmi Hjortmyr (/m.)

Måste bara skriva att du är helt jävla fucking fantastisk på att teckna! SJUUUKT duktig du är! :O

BEUNDRAR DIGH SOM SA*AN!! :)

h

så duktig du är!

Jennie

Jag älskar den bilden! =) du är så otroligt duktig.

Julia - fotoblogg

Den är ju underbar!:)

amanda:):)

Gud så fint!

Det är du som målar det va??:D

Mina syskon är också jätte duktiga på att Teckna måla.:D



Cool blogg :)

Kolla gärna min:)

jch

Mycket bra tecknat.

sarah

Så läcker!

Karla

jag tycker att namnet är mycket passande. och riktigt riktigt snygg teckning.

en fråga bara.. var brukar du oftast köpa ditt konstmaterial ifrån?

★ MAJJAH ★

du är så OTROLIGT duktig!! :)

Lotta

har du ritat den häär herreguud den e helt sjukt fiin :)) kram

ERICAPERZZON - Tävling pågår!

Jag älskar den där bilden!:)



/E

jenn

riktgit snyggt! :D

Hannah

Men harreguuud vad duktig du är!! Och nu undrar jag.. Kan man köpa av dig teckingar? Jag skulle vilja ha dina konstverk i mitt hem!!! Älskar den här bilden (den som du kallar sexy)

alex

du ritar ju skit bra! du får ju med precis alla detaljer som går att få med! grymt duktig! :)

Linnea

the drawings is soo amazing :)

Moa

för ovanlighetens skull tänkte jag också passa på att säga att du är GRYM på att rita! finns inga ord!

sofie

Det är ju helt otroligt hur duktig du är på att rita, jag skulle vara överlycklig om jag bara var hälften så duktig som du är :) shit alltså.

Marina

gud va snyggt!!

ha en bra kväll!:)

Plupp

Woah! Du är grymt duktig!!

Renata

Sjuukt duktig är du på att teckna!! Egen cool stil!



När kommer denna tillbaka till shopen du har? För de hoppas jag den gör (:



Keep the good work! ^^

Nakenhunden

Kommer denna komma upp i webbshopen?

Skulle vilja ha en t-shirt och en tavla med denna teckning!

Kramar

Johanna

Du har en sån jäkla talang! Och vacker är du också! Jag blir avundsjuk. :3

Binai

du måste göra den här till en t-shirt eller ett linne! Du måste! Ska köpa direkt! Ska säga till alla i min skola att de ska köpa den!!!

FELICIA

åh herregud vad duktig!

jag tycker den var jätte fin :)

annasofia

håller med linda som skrev att du är duktig på att rita hud som glänser (svett). gillar också partiet med nyckelbenen och halssenorna. vore verkligen roligt att se en teckning med tex en dans-tjej som varit och tränat. =)



de som lyckas som illustratörer är de som liksom du har något unikt, dessutom är historien bakom ditt sätt att rita intressant att läsa om (hur du strävar efter perfektion i dina teckningar pga ditt syndrom)



lycka till med dina framtidsdrömmar och att bli frisk från BDD! /a-s

Ida

jag blir alltid så himla inspirerad av alla dina bilder!! Hittar alltid lusten att själv sätta sig och måla! :)

kajsa

fyfan vilken snygg bild, det här är min favorit av ALLA du gjort. vet inte riktigt varför men den talade till mig!! den på ett linne skulle inte vara fel :) älskar dina bilder

matilda

asså jag gillar dina bilder otroligt mycket !<3

tror jag gillar denna mest, eller alla bilder är ju

speciella på olika sätt, men läpparna på dina personer

benen, magen osv, allt är ju helt perfekt !<3

varför kan inte jag ha en sån kropp ? hehe

men sjukt fina !!!!<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress