TECKNINGSTÄVLING!

Sajan

Ohmen kul! :)

Amanda - Bloggen om Glaskonst

åhh de där kasnke man ska försöka delta i..

nu ska vi se.. de blev mkt kommentarer mellan oss haha försöker sammanfatta de (A)



Sv. tihi tack. jo glaskonst är ju inte så vanligt.. jag vet ingen som bloggar om de heller?! skulle vara kul att få ut de lite mer och visa de jag gör :) Ska börja bränna in bilder snart :) som ex att de blir ett smycke med en av dina teckningar i miniatyr lixom ^^ har aldrig gjort innan så de blir kul att prova :D



vad gällande min design är jag så negativ måt den nu :O gillade min träiga och har svårt för min ljusa.. ska försöka vänja mig vid den och annars göra om den till ngt liknande den är nu.. mer vit och luftig som du säger :)



och christina finner jag inga ord till.. helt underbar är hon! hon hr hjälpt i så mng situationer <3 hon är helt enkelt underbar! köpte också en affich och en sån där "fejk-back-stage" pass.. haha den hängde på min säng tills jag flyttade :) så typ.. 5 år? mitt ex fattade inte själva grejen med den XD



kram :)

jen

åh vad kul!

Viktoria

Gud så kul! Nog den roligaste tävlingen någonsin i bloggvärlden. Har nog ingen chans, men funderar ändå på att tävla. :)

Marcela

Jaa, detta kanske vore något. :)

Rannva

Yay, jag kommer lätt göra ett bidrag! ^^ Jag älskar vad du kan få utav blyerts, jag kan aldrig få det lika mjukt ^^

Yonna Stahre

Fan vad kul!!

Yonna

Fråga - är tanken att man ska fota det man målat/tecknat och skicka in via mail?

maja.

tack för ditt svar!! :)

åh jag måste ställa upp. måste börja fundera på vad det ska bli!! :D roligt med tävlingar

maja.

åh tack så jättemycket!! det betyder mycket.

Lina

Vad "klassisk konstform" betyder kan ju diskuteras :p Synd att inte allting godtas som konst. Även om man målar i datorn.

Nathalie

Vilken rolig tävling! Om jag vore duktig på att teckna från huvudet så skulle jag vara med utan en tvekan! =)

Yrla Virvla Virvelflicka

spännandeee :D

Bastardo

Skapligt brett ämne :) kul.

Art By Tina

Va kul - det kanske väcker min inspiration igen - har haft ett litet skaparuppehåll på ett par veckor nu, ateljén har förvandlas till ett förråd med alldeles för många tavlor så jag knappt får plats.



Hmm vad jag skulle kalla din konststil, karaktärer är ett bra ord - men det beskriver ju inte konsten - mer uttrycket. Kanske konstillustrationer.



Världen idag - jag funderar och återkomme om jag hittar den där borttappade kreativiteten=)



Ha en bra dag!

THERÉSE

sv: VAD ROLIGT! haha, vad kul att någon uppskattar den så mycket ! kanske ska köra på duvor - become my thing, haha^^ trevlig dag Kan Dee! ^^

Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Kan tänka mig det! ;D Nja, jag har väl inga speciella planer direkt. Ska nog bara ta det lugnt och försöka vila ut. Eventuellt börjar jag nog även med en porträttbeställning jag fick häromdagen.



Vilken spännande tävling! :D



Ha det bra!

Kram /Johanna

natta

så duktig

Sofie

åh, haha jag som införskaffade massa material igår för å börja teckna tack vare din blogg. Jag har alltid älskat att sitta å klura på lite olika motiv men du har verkligen inspirerat mig att börja igen. Ska försöka göra något ''vardags'' =) Tack för all inspiration och tips. Det är din blogg jag gillar mest!!



/ Sofie

Emma Damm Drawings

Ja så var det nog :-) Ja jag tycker fortfarande om henne fast inte alls som du, fast det gjorde jag ju inte då heller för du var nog det största aguilera fanet ever. Haha. Men hon är sjuuukt vacker och har många många bra låtar. Däremot har jag inte lyssnat på något nytt från henne.. Det är mest dom jag har sparade i datorn från den tiden :-)

Cecca

Åh, vad rolig tävling. :) Tänkte höra om man måste anmäla sig till tävlingen nu, eller kan man anmäla sista dagen? Jag vill jätte gärna vara med och delta, men jag vet inte om jag har tid över till det, det var därför jag undrade om man kunde göra det? :)

Luffi

Hey Sandra!



Har Kan Dee märket kommit ut i butik? Alltså levande butik och inte bara på nätet? Kram på dig!

nicole

vad menar du med världen idag ? snälla skriv ett exempel :) puss

Renée

spännande!

synd att jag knappt kan rita streckgubbar ens ;)

jeanette

sv : hehe tyckte de :)

Cecca

Jaha okej, då ber jag om ursäkt för att jag missförstod. :) Men vad kul jag ska absolut försöka hinna vara med och tävla! :D Tycker att det var en sån himla kul tävling!

Emilia

Vad kul!

ANGELICA

Vad kul :D

Caroline

Oj, vilken rolig tävling :) Synd att man inte är någon höjdare på att teckna/måla... Men man kan ju göra ett försök :)

Elin - Design&Makeup

Rolig tävling, jag började redan igår då jag såg inlägget. Så nu ska jag tipsa om det i min blogg och senare några dagar framöver kommer du få ett mail med bilden :)

Elin - Design&Makeup

Glömde fråga en sak, Är det okej att använda denna bild i inlägget man skriver om tävlingen? :)

Jossan

åh vad kul! nu måste jag testa lyckan =) ska bara få tid att teckna lite, hihi, också hitta på något riktigt bra då förstås ;)

Em

Låter som en tävling för mig! Ska sätta igång och börja skissa direkt! :D

Grimgoth

cool tävling

Brassa

Im in!

Art By Tina

...nu har min kreativa del av hjärnan satt igång tankeverksamheten. Har en idé om vad det ska bli. Blir nog ett ganska stort verk. Jag gillar att måla stort. Ska ta mig tid i helgen.



Tack för att du satt igång min inspiration - ibland behöver man en liten kick!

Bea

åh vad kul, jag gillar att rita.Kanske ska delta? :)

Susan

Vad kul!!

THERÉSE

oj vad spännande! får se om jag hinner fixa ihop nåt mellan alla lektioner! ^^

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Attan - jag kan inte ens måla en streckgubbe - det är kört för min del :)



Kram Caroline

CHEETAH

Det låter jättekul! :)



Du ritar fantastiskt fint ♥

Grimgoth

sv:

jag kan inte rita/teckna eller så.

tove

attans att man inte kan rita/måla särskitl bra då x) men man kan ju alltid försöka... får se kanske tävlar..

Anonym

Hej!!

Gud va rolig tävling!! :)

Vad glad jag blir när jag läser ditt inlägg, jag ska absolut skicka in ett bidrag! Men har en fråga.. Ska man ta en bild på sin målning/teckning och maila in eller? Kul kul!!



Kram Freja

Threeky

skulle varit kul, fast inte så intresserad av kläder, skulle varit roligare med ex ett block med nått av dina verk på ^^

Hilda

ska fundera ut någonting :) är det okej att sätta ihop fyra bilder bredvid varandra. Har gjort några grejer men de fungerar liksom bara tillsammans

emina -konst & kreativitet-

Åh, vad kul! Klart man ska vara med:)

A

Vad roligt!

Det var ett tag sedan jag ritade "för hand", men nu fick jag faktiskt en idé.

Var tvungen att snabbskissa ned den på en gång (fast jag sitter på jobbet ;) ).

Ska försöka få tid att rita och utveckla den till något riktigt.

Är det ok att scanna in den sen och maila dig?

A

Glöm min fråga om det var ok att scanna in och skicka den.

ANTAGLIGEN, eftersom du skrivit att man ska skicka tävlingsbidraget till din hotmail-adress. :D

Slarvigt läst av mig bara! :D

{ ericafp }

Så, nu har jag skickat mitt bidrag till dig (a)

Jag kommer verkligen inte upp till din nivå, men försöka går ju :D

Jenny

Hej och hå. Nu har jag precis hittat min favoritblogg. Kan stirra mig blind på dina teckningar i flera minuter! :) Själv föddes jag med penna i handen men den kreativitet och fantasi som tycks flöda ur dig får jag nog leta länge efter..

julia

jag tror jag ska delta, kan bli kul :)

SELMA

åh, jag vill absolut vara me!! :D

erika

en fråga. Om jag har målat på tex canvas. Ska jag ta kort på tavlan då. Och om jag har ritat på vanligt papper. Kan jag scanna in eller ska jag ta kort?

kram! :)

Gisela

Jag deltar:)

MarcellaVictoria

Låter kul, skickade in min teckning till dig just för en stund sen, man får ju hoppas att de går bra.



Kram.



http://marcellavictoria.blogg.se/2009/november/teckningstavling-hmm.html

pajjen

Oj vad kul! :) Jag är såå med i tävlingen! ska börja med det samma ;)



kraam

pajjen

Jag är med, ska börja nu med det samma :)



kraam

Sara

Jag ska nog vara med ^^, kul ändå.

Jennifer - Konstblogg

Jätterolig tävling! :D

Frida Stigevik

ooh..nått för mig kanske, om jag har tid och ork! :)

Emma

Nu har jag skickat in min teckning :) hoppas det går bra :)

Julia

Kul! Pysslar mest med annat, men känner mig inspirerad! Får se om jag hinner bli redo tills den 25 :D

...

Det kostar väl inget?

sara

gud vad kul, tror jag ska vara med :)

Kaela

Ååh, jag ska börja skissa direkt!!

iDdLA

åh jag ska lätt vara med :D

Kim

Vilken häftig bloggdesign!!



Tyvärr är jag riktigt usel på att rita, så en tävling är nog inget för mig;) Hihi

Idas teckningar ♥

Åh, den måste man ju bara delta i ! :)

Linnfo

å. roligt roligt.

Ellen

hej,

jag vill vara med i tävlingen.

ska jag rita en bild på ett papper och skanna in den på datorn, eller? svara gärna på min blogg eller mail ([email protected])

INGRID

Vad kul!;)

Vina :))

Va sköjj!!! :P

Ja är med, helt klart!!! :D

Lillo

Kul, jag är jättegärna med, börjar skissa med en gång! :D

Hilda

Får man skicka in två bilder? :)

Hilda

missade att du skrev en teckning per person :) Du kan ignorera min förra kommentar

Anonym

vad ska jag göra nu när jag har skickat in bidraget ? :)

Öbrell

hur ska man kunna skicka in den?? asså om man ska rita på ett papper och sen skicka den till din mail. hur ska man göra det ??

johannajackson

äntligen en tävling där jag kan vara med :D jag vill gärna delta :)

Em.

Ska skicka in snart. Men jag undrar, kommer HELA namnet att synas om man ev. går vidare? :)

Rebecca

låter kul jag e mä^^♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress