FAMOUS PEOPLE IS WEARING KAN DEE
I dag överraskas jag med att Kenza visar upp Galaxy linnet på sin blogg! Det känns otroligt roligt när en känd människa känner viljan att bära upp det man designat. Det känns stort.

Förutom Kenza så har dessa mer eller mindre kända namn ett eller fler Kan Dee plagg:

Carolina Gynning
Charlotte Perelli
Nevnarien
Foki
Paulina
Karin Olofsson

Sibel
Bunny
Lily

Sex an the Citty
Febb

Galaxy är den absoluta favorit-teckningen bland läsarna. Let the music take you to another Galaxy.
En favorit även hos mig själv.
Jenn

Har du provat med att köra akvarell?

Har varit tvungen att prova akvarell nu under illustrations kursen och jag älskar det. Synd bara att det är så jävla dyrt.

kram

Karin

Det är en STOR ära för mig att få bära det grymma linnet:) Det är jag som ska tacka! många kramar!

tina

kommer du sälja fler av dessa i oversize storlekar?

Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hörru, du glömde mig - jag är ju jättekänd! ;) skrattar mig fördärvad ;)

emzi

Jag älskar Galaxy helt otroligt mycket! Det är bra att julen är påväg så kan jag försöka få min mamma att gå med på att köpa den som julklapp åt mig. I svart helt klart. :)

johannapanna

Jag "sliter mitt med hälsan" , tänk att jag är en av de lyckliga som äger ett av dessa linnen!

Många har sagt: åååh du har hennneeeeeeeeeees linne!!!! hon är såååå braaa! :)

ELLINORAK

skitsnygga verkligen:D

E

Gud vad coolt ! :D

Malin

Jag älskar verkligen det du gör. Varje dag går jag in här och beundrar dina konstverk, och det som tryckts upp till tröjor, linnen och dylikt. Haha, hade jag inte vart så pank så hade jag köpt ett linne utan tvekan. Men det får vänta tills pengarna kommer. Eller, ja.. tills jag har pengar till det. Nu går allt till studenten.

cassandra

Det måste ju vara för att det faktiskt är sant! Man blir så berörd av musik på olika vis. Man lixom åker iväg o blir helt borta i musiken. Behöver inte vara själva texten för mig, som gör så, bara melodin i själva låten som fastnar. Jag är i en fas att tatuera mig och just "Let the music take you to another galaxy" träffas så rätt så känns som jag vill ha de någonstans, men vet inte riktigt var bara.

Johanna :D

Såå otroligt duktig e du på att måla! skulle oxå vilja kunna det :P Lycka till!:)

Jessica

När får vi se galaxy i sin vanliga form på webshopen? Med vanliga menar jag som bilden i detta inlägg (fast kanske i en annan färg på texten, hjärtat osv?) :)

Ida-Lii

Skulle du inte kunna göra ett självporträtt men ändå behålla din stil?

Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Åh, tusen tack för din kommentar! Du kan verkligen konsten att göra någon glad! :D Fast jag hade inte målat av reportern Kicki när bilden togs, utan det porträttet hade jag gjort klart redan innan bilden togs. Jag målar alltså bara efter foton. ;D



Ha det superbra!

Kramar /Johanna

alicia

jag bara älskar den målningen !!!!!!!

THERÉSE

funfunfun! :D



inte illa pinkat^^

Klara

Du är så grymt duktig på att teckna:D

Malin

Vad kul!

Du är grymt duktig, gillar din stil :D

Emily

Jätte fin, verkligen. Du är super duktig!

anna

De är ju så snygga :D

Erika

Så roligt för dig att det går så bra =)

Läs Mig Nu

Vad roligt att det är många som använder dem.

Michan

Galet snygga kläder.... Helt otroliga =)



Lycka till, du kommer att bli stor =)

Sissi

vad roligt :)



Anonym

Va roligt! visste itne att det var en bloggare som gjorde dom. har själv funderat på att köpa:P

Jennie & Grodan

Ni är ju grymma !!!

Gick in för att köpa ett M linne "let the music take you to another galaxy" , har XS/S i vanliga fall men dom såg så tajta ut på bilderna ni har som exempel.



Men vart jag ville komma är, får ni in fler i Medium? :) dom var tydligen slut.



SKIT SNYGGA KLÄDER !



jenny

Älskar att du använder dig av blyerts!

JULIA - fashionbyjulia

Du glömde en - Kenza bär också dina linnen (har iaf sett ett på henne). :-)

Grattis till dig, eller vad man ska säga ;P Du är riktigt bra på det du gör!

Ebba

Oj är det du som gör dem? Oj du är grym, asså dina kläder säljs också på Melba.se ocha andra klädsajter, du har lyckats.

En fråga, du ritar tjejer på kläderna och de är så snygga och de ser alltid ut på ett speciellt sätt, hur kom du på dem?

Frida Stigevik

jag är så GRYMT avundsjuk - du lever min dröm! ;)

jenne

fin !!!!!!!

Anonym

jag älskar de du gör!

sara larsson

hennes plagg är ju så sjukt snygga!

skulle kunna tänka mig att ha flera stycken i garderboben själv!

kram sara <3

Hanna!

Men shit människa :D Du kan verkigen teckna! Vill också kunna! Kanppt en streckgubbe skulle bli bra. haha!



Ha du gått någon kurs eller sådär? :)

malin-heléna

Ååh, jag fick hem mitt första Kan Dee-linne igår! Haha. .;P

Jag gillar din konst så otroligt mycket. :) Det kommer garanterat komma in flera Kan Dee plagg i min garderob framöver. :)

Emma

Dom är verkligen jättesnygga!

Nu är det bara att vänta in pengar så man kan beställa hem ett plagg ;D

JUNITJEJ

Kul att dina tröjor används!

Junibarn

Förstasidan på blogg.se! Grattis!

ludvig



du har verkligen talang!

hare nice.

Thessan - Om min musikalutbildning på kulturamagymn, foto och vardag.

Inte så konstigt att alla använder dem... de är ju så galet snygga! :P

Susanne

Gillar verkligen det du gör, har precis hittat hit, och till din shop, och kommer säkerligen beställa därifrån!! ♥

JVH

Du är så otroligt talangfull och det är ju självklart att massa k'ndisar ska bära dina plagg!

malin

Förstår inte hur du kan vara så himla duktig!

Fortsätt med det du gör så kommer du gå mycket längre än vad du redan har gjort! Jag gillar det du gör, det är verkligen asballt!



Ta hand om dig! Kram

Anonym

hur gör man om man vill köpa?

Anonym

meeeen hallååå! :D du är ocksåå en känd människa.

du blev ju också nominerad så de så och dina ritningar är skitfina, så jag är inte så överraskad faktiskt :D

J.CARLSSON -PORTRÄTT,KONSERT,DJUR,NATUR-

Vad kul att det går så bra för dig! Du är jätteduktig.

Ingrid

Va kul att det går så bra för dej! Din tjej (bilden) är grymt snygg och lyfter kläderna enormt :)

Bella

grymt :D du har verkligen lyckats bra!

Natasha

Vad roligt för dig!

HAKAR

I love your work :)

isabella l .

Skitkul ju =) Ääälskar dina linnen och allt =) <3

Elin

Den är min absoluta favorit! Go girl, du har verkligen en superunik stil som inspirerar!

Rebecca

Hejsan!

Såg precis din blogg på Blogg.se's hemsida, och jag har hört och sett lite om dig, och speciellt dina coola linnen och tröjor! Kanske klickar jag hem ett eller två plagg från din hemsida, det är grymt frestande! :)



Ha det superbra!



/Beccy

Vincent

Tycker att du borde börja göra t-shirts till killar, jag skulle lätt bära dina kläder! :)

Blue Harvey

Jätte-kul, måste kännas hur coolt som helst att se kändisarna gå runt med en t-shirt och tänka "hehe, den är gjord av mig" :D

...fastän jag skulle INTE kalla paulina "paow" för en kändis

Dajana

Hej du , gillar din blogg skit mkt och måste frg var kan jag köpa den linnet eller om du har en på ( den andra teckning på din header) nt me glasögon utan den andra:)



Ha det braaa!

rebecca

Hej!

jag undrar hur mycket kostar den där tröjan? och om man vill köpa hur ger man dig pengar? puss!

kumpelsandra.blogg.se

skit snygga linnen, verkligen :D

Mariah

Vad roligt!,gillar dina bilder.

Ana

hur får man dessa linnen och vad kostar dem?

Stephanie

Vad roligt :)

ellen

Vill också ha en!

Dem är verkligen otroligt snygga! :)

YAIYA

Det är en av mina favoritteckningar också!

Mickilious

fin blogg

Mika

Jag måste bara säga att jag älskar dina tröja och liknande, jag har funderat på att beställa fast just nu säger plånboken nej :P. Riktigt fina och väldigt moderna. I love it!

emelie

ÄLSKAR TRYCKET...

L I L I J A

Åhhh, "Let the music take you to another Galaxy" är helt fantastiskt snygg! Blir till att önska sig den i julklapp :D

Caroline

du är ju otroligt duktig! :)

Anonym

Fick nyss mina 2 linnen jag beställt, älskar dem... Du e grym!

Annelie

stiligt

verkligen

=)

Tobias

Coolt, du gör verkligen snygga plagg :D

Nadine

När jag har fått ihop tillräckligt mycket med pengar så vill jag att den här bilden ska vara en del utav min sleeve-tatuering som jag ska ha på min högerarm :)



Jag är också sugen på att ha med din teckning av 'tjejen med de röda solglasögonen och kameran' i sleeven också :)



min hel-arms-tatuering lär påbörjas någon gång under våren och jag hoppas att det är okej att jag då lånar två utav dina motiv till den ^^



Jag älskar alla dina bilder btw , haha : )



ha det hett!

Kram, Nadi !

matilda

jag bäär den också :O

matilda

jag bäär den också :O

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress