Dirrty vermins

Ibland får jag en känsla av att jag bara kan skapa ett slags uttryck i de ansikten jag ritar. Och att jag tecknar dem bäst framifrån. Jag måste öva mer på att teckna i olika vinklar. Fast samtidigt så älskar jag att fokusera på ansikten och då rakt fram ifrån. Men lite variation skulle nog inte skada.

Anyways.. Dirrty vermins. Smutsiga skadedjur på svenska.
"You say we distroy your homes. But humans destroy the WORLD"
GO RATS!
Yasmine

heej :)

jag undra bara om det kommer komma fler "alien with the lovebird" linne?



du är grym på att rita föresten! :D

Amanda

Ooo, den där lockar! Skulle vilja ha en råtta på en tröja! Den kanske kan komma med i shopen?

Rebeck P.S

Super snyggt! :D Älskar dina bilder!

Grodaaa

Jag brukar också bara rita framifrån, dels för att det är enklast och för att näsan blir så svår att rita annars enligt mig. + att det är enklare att rita uttryck framifrån. :)

Din teckning är redan jätte fin ^^

Lorenzone

Du har så jävla skön blogg alltså

Nettan

Cool bild med bra budskap :)

F R I D A B R E M S >> whip it!

SJUKT SNYGGT! Fan vad du är duktig asså :P

therese

Först vill jag säga att du är helt otroligt duktig på det du gör!!

Sen gillar jag verkligen citatet till denna teckning! Go rats :)

Anonym

gah du ritar så grymma bilder, älskar verkligen stilen & hela grejen

D E S I R É E

Shit så snyggt du ritar!

michanna

du är så fruktansvärt duktig!

diggar din stil som fan, riktigt skön :)



kram!

fia

damn va snyggt! du e grym tjejen!

Make Up Artist på Make Up Store

ja tycker det har blivit lite som ditt signum! alltså lixom bara ballt att du håller dej till den stilen. men d e klart d kan va kul med nya utmaningar :)

Jessica

Vilken fin blogg du har! hur är det?

jo skulle du ha tid att gå in på min blogg och hjälpa mig att välja jacka ?

/ Jessica :)

Arzu

Du ritar så himla snyggt. Jag undrade om du tänkte designa nya plagg i storleken S?

Sara

Jag ÄLSKAR uttrycken på din "tjejer" det är underbara och den nya bilden är så bra!!

minna

hej. du är grymt duktig och jag är avis som fan. (hatar att erkänna det, hehe) men jag ritar lite själv o det är skoj men jag är långt, långt, långt ifrån så bra som du är. så tjejen, du är grymt duktig! //Minna

Ida

Vilken härlig bild! Ska bli kul att se hur den kommer se ut sen.



Idag fick YLGI-linnet följa med mig på teoriprov och se till att jag hade turen med mig ;)



Kramar Ida

Malin

Men om du gillar att teckna ansiktet framifrån kanske du kan testa att teckna kroppen i profil, men ansiktet framifrån? Som om hon är på väg någonstans men fastnar med blicken på åskådaren? :)

Jimmy

Snyggt å coolt fan :D

amanda

Asså du ärrr såå himla bra på att rita! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress