Lollipop


S o  s e d u c t i v e

I take you to the Kan Dee Shop. I let you lick the lollipop.
All my champagne campaign, bottle after bottle its on. And we gon' sip 'til every bubble in every bottle is gone! :)
3 DAGAR KVAR!
Amelie

Snygg teckning^^ hur gör man förresten för att få in musik så på bloggen? :P

Jennifer - Konstblogg

Ser fram emot öppningen. :D

R

Och vi ser fram emot det! :D



Du ä jävligt bra, de vet du va?!



Empan

Väntar med spänning =) Det kommer bli asbra



Kram tjejen

yrla virvla virvelflicka

"I take you to the Kan Dee Shop. I let you lick the lollipop." klockrent :D

THERÉSE

snart, snart! ^^ härligt!

emina -konst & kreativitet-

Klockren låt till din sida;)

Längtar. hoppas det går bra :)

nadja luong

du är så dukgktigt!! och vad spännnade tills shopen är premiär..kramm

Karolin

Jag ser verkligen framemot öppningen. Undrar om et öppnar någon speciell tid så man har någon chans?

Ida

Hej gumman!



Jag har utmanat dig på min blogg :) Bara en liten rolig sak.



Hoppas att allt är bra med dig annars.

Kramar Ida

anni

Ser verkligen fram emot det. Hoppas allt går superbra. Break a leg!

Josefina

Fan vad du är bäst! :D :D

Emelie

Så grym du är. Fortsätt vara den du är. Jag ser upp till en så grym konstnär. Du inspirerar mig!

Elin, 21 år från Västerås!

Sv: Jag är så seg på att svara på kommentarer! Vad glad jag blir att de kommer finnas lite större storlekar i webshopen :D Den kommer bli super och lycka till med allt.



Ja de var ju grymt att bingo rösta på dig. Du kommer gå grymt långt. DU är fan bäst i sverige på de du gör. Ingen slår dig!



Kör hårt tjejen!



Massa kramar / Elin

Tyra

Hej! Måste bara säga att jag tycker du är sååå superduktig! Många kramar Tyra

PETRA AKA SHORTY

Hahahah skön "Kan dee shop" :D

Madde

Grymt snyggt gjort! Shit vad du är duktig, jag är så grymt imponerad!

Jenn

Jag tål verkligen inte den låten med 50. Bara tanken att lick his lollipop...nä usch...



Hur lyckades du att få bort bilden på YouTube klippet?

Catja ♥

Gud va duktig du är!

Sara

Åh så kul!

Anonym

fin blogg du har och så ritar du jätte fint:D

Anonym

såå fina!

Michaela { Foto, Webbdesign m.m!

gu va kul!

du är otroligt duktig måste jag säga :)

Ida

Du är så talangfull!

Fantastiskt vackra figurer : )

Anonym

galet snyggt!

JUNITJEJ

Jag gillar denna låt!!

Kelly

haha, hur gör du musiksaken så liten, asså utan bild bara den lilla saken?? skulle gjärna vilja veta :D

Frida Stigevik

gyyy..va snyggt! :O du äger mig.

Anonym

Foki or Dessie? rösta på min blogg! ♥

Liuza

SÅ DUKTIG! Du kommer komma långt i livet med din talang :)

SELMA AALACHI

grymt bra blogg du har och dina täckningar är fantastiska:D

allt bra annars?

L.C

Herregud vad fin blogg du har! Och herregud vad fint du skuggar! Jag blir galen på dig!

emma ♥ kalle

åh aldrig ar jag skådat något så jävla konstnärligt! du är duktig!

Tobias

Grym du är :)

Evelina

Wow va snyggt! Hur duktigt som helst! =)

Anonym

Hräligt ! :D

Sofia

Otroligt snyggt ritat!! :D

Frida Stigevik

härligt!! jag kmr vara en av de första att göra en hembeställning!

Jemini ♥

åååh lycka!! jag ska faktiskt ta och beställa åtminstone ett linne.. kan man få specialbeställningar? skulle ju lätt köpa ett linne med mig själv på då! shit vad fräckt!

Ervina

Hur grymmt som helst!=))

Safi

Jag ska latt bestalla en troja med tryck fron din kollektion. Du har fott en fin gova i livet

betty

vA ROLIGT GRATTIS!

Deniesé

LÄNGTAR :D:D:D

Bella

haha så klockrent med den låten o allt :D!

PhiloPhax - datornörd, modell och allmänt störd

Riktigt grymma illustrationer - glider helt klart in här igen!

madelienet

coolt!

Sara

Hej! Nice blogg :D



Tävlar ut två exemplar av Paloma Faith's debutplatta i bloggen! Skivan släpps inte förrän 30 oktober i Sverige! gå bara in på www.musiksara.blogg.se fyll i det som behövs för att vara med och tävla!



mvh Sara

Bella ♥

Kan bara säga tre ord, älskar dina kandeeritningar !

Carina

Ritar du av personer eller skissa du bara upp de du har i dina tankar? :)

Weronica - Med Livet Som Insats

Spännande! Jag håller verkligen tummarna för dig :D riktigt läckert det du gör!

sally

grattis

emma

hej jag bara undra om du inte kan fixa galaxy i vit tröja? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress