MY HEART IS NOT FOR SALE


My heart is not for sale.

Jag försökte minst 30 gånger att skriva "My heart is not for sale" för hand. Men jag har inte världens snyggaste handstil och det var skitknepigt att få det bra helt enkelt så jag valde att sätta dit texten i datorn. Sen har vi de där strecken till vänster om teckningen. För mig är det tänkt att vara en streckkod. Ett hjärta kan man inte köpa. Strecken är inte perfekta och spikraka, men det är inte heller meningen att de ska vara det. Samma sak gäller rutan runt tjejen. Jag gillar att blanda perfektion med en "ruffig" och ojämn stil, så att det blir kontraster.

Teckningen är ritad på A3 med HB och 8B penna.

Anonym

oh, du är så duktig!

Jennifer - Konstblogg

Så bra resultatet blev! :D

är du själv nöjd? (:

Anonym

den skulle jag lätt vilja ha på ett linne!

JeNnY

men gud så snyggt det blev! tummen upp

Malin

Sjuuukt snyggt du :D Nu ska ditt linne snart få resa till Turkiet ;) hehe!

ERICAPERZZON

Jättesnygg! Såg direkt att det var en streckkod också:)



/E

Viktoria

Åhh...den blev jättefin :)

Emma

Mycket bra och det framgår att det är streckkoder utan förklaring :)

molly

Fiiiint!

Kathriin

Kan du inte skugga hjärtat också ? :)

nathalie

Skitsnygg!!! Gillade verkligen denna! :)

Lilla jag

Hur snygg som helst!

Irre

OMG! du e så jävla duktig! blir alltid helt ja..sitter med öppen mun så fort du gör nåt nytt!

OTROLIG! e ett ord. KRAM! ha en fin helg.

Sandra

snyggt gillar den skarpt!

linnea

blev asfin :)

Stina

Det är helt galet vad duktig du är! Skitsnyggt!!

Jenny <3

Shit, gillar verkligen din tecknarstil. Älskar också att rita, är dock dålig på skuggor & sånt ;D

sofia

Gosh du är så duktig!

Skitsnyggt!

Kristin

du är grym på att rita! :)

samira

checka in mina grymt heta high heels skor från top shop som jag ska sälja på min blogg! checka in dem nu!

Anonym

SÅ snygg :D super du är på att rita!

filippa

så grymt duktig :)

catta

Kommer den här jättefina teckningen tryckas upp på tröjor ? isf är jag jätte intresserad! :D skulle vara skit snyggt verkligen.

Hanna

Jävla fin!!

matilda

skitsnyggt !!!! :D

Malin

Jag röstar på ROSA helt klart!!! Och rött, hoppas man kommer kunna välja olika färger om du ska trycka dom på tröjor:) Ser sååå fram emot din webbshop!! U GO GIRL!

anna

jävligt snyggt! :)

anders

En sån tjej vill ja ha =)

klara

kommer det komma en tröja med denhär? hoppas :)

Elsa In Wonderland

Supervacker teckning!

Du är så otroligt duktig!

Skulle gärna haft den där på en tygpåse eller ett linne! :)

Mira

Vilket textsnitt har du på dina rubriker i inläggen och menyn? Skulle var väldigt tacksam för svar! :)

Victoria

Jättesnygg, med ett bra budskap. Gillar den!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress