CHRISTINA AGUILERA'S NYA MUSIKVIDEO!


I dag släpptes Christina's nya musikvideo till "Im not myself tonight". Den är minst sagt brännhet! Jag gissar dock att många kommer att ha klagomål på att den är för erotisk. Om så blir fallet kommer jag vara den första som garvar läppen av mig..
Jag älskar videon. Christina kommer alltid att vara brännhet, supersnyg och helt otroligt talangfull. Jag älskar låten, jag älskar videon och jag är sååå förväntansfull över att få höra hela albumet sen när den kommer ut i juni!

Vad tycker ni om Christina's nya video? Hiss eller diss?
♥ Sussi's liv - En samisk fotoblogg ♥

ojojoj, ja nog är hon allt bra het den där damen :)

je

tyckte den var cool, hon är grym! men det känns lite som hon "härmar" eller tar efter lady gaga.

Johanna

AWESOME! Videon gjorde till och med låten flera gånger bättre. :D

moa

Vet inte rikigt. Gillar den liksom på nått sett.. eller inte, både och! Men jag älskar låten! :D

Jessie James

LOVE IT! som vanligt när det gäller allt hon gör :D

Beathe Lindbye

kul o tebax den gammla "dirrty" cristina igen :) jag tycker själva videon påminner mycket om madonna.. är detbara jag som tycker det? :)

Carolina

HISS!

Ida

Den där musikvideon var helt ärligt... BRA! Liksom sexigt på nått sätt men inte på snusk sätt =)

Kathriin

den är ju typisk britney spears :o

Angie

Skitbra video tyckte jag :-)

Annicat

Oj det var en väldigt vågad video. Den var helt okej. Men lite smygreklam för både mobil och parfym, det drar ner betyget lite:/

Anonym

wanna be lady gaga enligt mig.

schpättan

Alla vill vara Lady Gaga.

Det är väl coolt att fler vågar klä av sig mer för att visa att de kan. Ungefär som allt idag.

Ida Törnqvist - konstblogg

SUPERHISS!!!



Christina är en av få som jag tkr "får" porra sig så mkt, för hon har talang oxå, många andra porrar sig för att väga upp sin brist på talang.



Älskar videon, gillar lack o läder stilen blandat me rött svart o vitt ! :)

Pandi

Hon är super lik Madonna här :o

cilla

HISS! den var ju skitbra men hon liknar gaga lite

Frida

Jag håller med dig! Xtina är min absoluta favorit! Så otroligt duktig! Hennes röst slår allt! Skönt att se hennes "gamla" jag igen! Älskar Dirrty! :D

lina

haha så fult att hennes parfymer kom upp där helt plötsligt

Karin

HIIIIIIIIIIIIIIIISS HIIIIIIIIIIIIIIIISS HIIIIIIIIIIIIIISS. Hon är helt underbar! <3

Dissy

Madonna, Vouge ripoff. Men den är riktigt cool:)

dissy

Jag menade inte vouge. Det är en blandning mellan Human nature och lady gaga. Känns inte särskillt eget. Men sen har jag aldrig gillar christina.

D

åh jag gillar låten jättamkt, sitter faktiskt lyssnar på den just nuuu.. Hoppas du har haft en mysig valborg! pussD

Emelie

DISS tycker jag. Hon är skitsnygg och duktig men nu är hon som alla andra. Hon var bättre förr.

OrOsHjÄrtA

Snygg video platt låt.



L.O.V.E

J. :D

Hon kör en Gaga :D Låten var väl okej, videon va cool ^^ Men vette tusan om den kommer slå igenom med blixtar o glitter, kanske :]

cassandra

den känns lite "lady gaga" med att det är annorlunda men de blir som konst. Men den här videon är ju definitivt annorlunda och erotisk men det sticker ut och jag gillar det! Ingen tråkig video här inte.

SANDRA*

Hisshisshiss :D Ah, sex säljer ju ;) Hur många gör inte sexiga videor lixom? x)

Malin

Nja.. jag tycker mest att det är synd att någon med så mycket talang ska behöva anspela på sex för att sälja.. Hon har ju en grym röst och för mig är det viktigast!

Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Tänkte publicera tävlingen på söndag :D

NELLI

CUZ EVERYBODY WANTZ TO BE LADY GAGA. h0h0. :p

Jessica

Känns lite för mycket "Gaga style" över det hela, det finns bara en lady gaga och tycker att alla andra artister borde köra på något annat. Videon var helt ok, men jag gillar mer "the soft Christina". Dvs. hurt och musikvideon till det, hennes röst kommer ut på ett helt annat sätt och det känns som om hon passar bättre i musikvideos som kanske inte är all that dirty and flirty.

Sheena / Rockho

För mig är videon en diss, den liknar nämligen lite för mycket tidiga Madonna. Sedan så är låten lite platt, fast älskar hennes röst trots den platta låten.

Karin

visst den är het, men sjukt mkt lady gaga-ish

anouk - Gravid

Väldigt mkt madonna in the 80s. Men ja.... Snyg video. Tycker iofs inte hon behöver hålla på och humpa sig. hOn är så otroligt begåvad ändå.

elin

Diss, för sexuelt inte så roligt och kolla på :P

Nathalie Augustsson PHOTO

Låten är grym, videon är lite annorlundare än vad hon brukar köra. Men den var ball endå, hiss :).

Emma - om man mognar ruttnar man

kan tänka mig att de under produktionen var extra försiktiga för att inte lika Lady Gaga för mycket. Gillar videon. Om man nu ska jämföra med Lady gaga, eftersom de ändå verkar köra samma koncept så tycker jag att Christinas video känns mer välgjord. :)

Ms Fiammiferi

Hiss, som alla andra Christinas videos! (mest älskar jag Fighter) och vaddå Wannabe Lady Gaga...? det var väl ändå X-tina som var Dirrty först ;)

Men jag håller med vad vissa säger; lite Madonna över henne här :)

Christina rules!

Annie

Hon J*VLIGT het!! =)

Till alla ni som tycker att Christina Aguilera härmar Lady Gaga vill jag bara säga att hon gör det bättre än vad Lady Gaga gör det!!!

Keira

Hon håller i längden, det gör inte Gaga; man tröttnar på Gaga efter 2-3 ggr men man tröttnar INTE på Christina!!!!!!!!!!!

Xtina lover

VIDEON ÄR J*VLIGT MYCKET BÄTTRE UTAN MUSIK FÖR LÅTEN VAR JU INTE ALLS BRA =(

Veronica Pain

Gaga rip off tyvär : /

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress