TÄVLING!

Nu kör jag igång en tävling där du har chansen att vinna den populära teckningen "SEXY" som reproduktion 60x80cm! Klicka HÄR för att se bild. Reproduktionen är signerad och numrerad.
Värde 398kr.

För att tävla:
- Skriv en kommentar om att du är med och tävlar till detta inlägg.
- Gå in på www.kandeeshop.se, titta bland produkterna och skriv din favorit i kontaktformuläret som ploppar upp när du klickar på "kontakt".
- Har du en blogg ska du i ett inlägg länka favoritprodukten som du valde ut till www.kandeeshop.se.

Tävlingen avslutas på fredag klockan 18.00
LYCKA TILL! :) / Kan Dee


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
Elina

Jag är med och tävlar!



Jag älskar dina tavlor och tryck på kläder, så fina :)

Therese

Jag är med och tävlar ! :)

Jenny

Hej :D jag är med och tävlar ! :)

linda

linda

jag är med i tävlingen



Pernilla

Sexy-tavlan har jag önskat mig i en halv evighet, älskar verkligen den bilden! Är tyvärr en fattig student för närvarande så man måste ju passa på att tävla. Drömma kan man ju alltid!

Caroline

Jag är med o tävlar! :D

Skriver ut på bloggen nu också. kram!

Carolina

Hej! Jag är med och tävlar om den populära teckningen "SEXY"! :)



Jag har skrivit i min blogg; http://philomela.blogg.se/2010/april/kan-dee-tavling.html

Velona

Jag är med och tävlar :)

Caroline

Länkat och klart! :D Skrev på bloggen om det också. Pöss sålänge!

V

Här har du en länk till inlägget också... http://hannavelona.blogspot.com/2010/04/blog-post.html

Angie

Jag är gärna med och tävlar. Har dock ingen blogg (än).

Fotograf | Caroline Landin

Den där teckningen är sjukt snygg Sandra! :)



Ha en fin vecka och kram på dig

Nigar

Hej Kan Dee!

Jag är med i en sångtävling och undrar vad du tycker om min röst.. Lyssna gärna!



http://www.youtube.com/watch?v=qErsg3t9UZg

OrOsHjÄrtA

HERREGUD FLOTT!KLART ÄR JAG MED!!! L.O.V.E

OrOsHjÄrtA

Hej susa in & kolla hos mig! Kärlek!

linnea :]

jag är med och tävlar:)

lollo

jag är med i tävlingen. Men har ingen blogg.

Jag skulle vilja ha Linne Animals. :) Super snyggt!

Emma

Jag vill vara med o tävla :) älskar dina teckningar. de är så chicka! ;D

Anna Forsberg

Jag är helt klart med i tävlingen. :)

elin

JAA! Jag är självfallet med och tävlar om ditt snygga linne:) Jag har tyvärr ingen blogg (sitter inte så mycket vid datorn)



Håller tummarna nu. Nångång ska jag väl ha turen på min sida:)



Ha det fint!!

Anonym

Åh, ännu en tävling i din blogg. (Har varit med på MÅNGA.) Klart jag ill vara med och vinna den galet snygga tröjan! Kyss



PS: Min favorit tröja i din webb shop är just den här. Den ger en känsla av självförtroende tycker jag, och det gillas!

Josefin

Du är grymt duktig på vad du gör!



Bara måste vara med och tävla ;)

elin

gud vilken bra tävling! jag är självklart med^^<3

martina

jag är utan någon sorts tvekan med och tävlar igen! att faktiskt ha en av dina tavlor inne på mitt rum skulle vara ofattbart härligt! har fortfarande inte en blogg, som kanske drar ner mina chanser lite, men alltså jag ger inte upp! nu kör vi, im in!

hanna

jag är med och tävlar, igen! :D

Johanna

HEJ! är lätt med och tävlar!

har ingen blogg, men jag twittrar om det! hahah, töntig, jag vet, men du är värd all uppmärkamhet du kan få!

http://twitter.com/JohannaCarleson

Sofia

Jag är med och tävlar!

Johanna:)

Hej jag är med och tävlar:D

tove

jag är med och tävlar! :D

Anna

Sandra

Jag är med och tävlar ! :)

johanna

Klart jag är med och tävlar om den här sexiga teckningen. http://hansmunmotminhud.blogg.se/2010/april/utkast-april-15-2010-1.html

/ Johanna

Anna

Jag är med! :D

Martina G

Jag är med! Åh vad roligt med tävling ;)

Frida

Jag är med och tävlar!

Länk till blogginlägg: http://johnssonfrida.bloggplatsen.se/2010/04/15/2836772-tavling/



Till sist vill jag bara säga att du inspirerar mig mycket. Har alltid velat rita, och jag kan om jag verkligen sätter mig och koncentrerar mig. Men det var du som gjorde att jag tog upp ritningen igen... Så vill bara tacka :)

Samuel SAA

Vilken grymt målning!

Jag är med.

Emma

Hallå hallå

jävligt snygg tröja, klart man är med:D

Gabbies

Jag är med och tävlar. Har skrivit ett inlägg där jag länkar till tävlingen, favoritvaran och startsidan i shopen: http://gabbies.myshowroom.se/kan-dees-tavla-sexy/



Håller tummarna så hårt att dom vitnar tills imorrn!

sanna

jag är med!:)

evamar

Jag är gärna med. Har skrivit in min favorit i kontaktrutan och länkar också här:



http://evamar.blogg.se/2010/april/tryck-16-april.html

ellan

jag vill gärna vara med och tävla.. självklart är "sexy" målingen fräckast :)



har länkat hos mig :

http://klartmanhangermed.blogg.se/2010/april/tryck-16-april.html

cammie

Som jag sagt tidigare älskar jag dina verk. Denna tavlan hade gjort sin så himmla bra i mitt nyrenoverde sovrum som tyvärr ännu inte har fått nåt på väggarna. Länkar:http://tipsblooggen.blogg.se/2010/april/kan-dee-drawings.html

Sandra

Jag är med och tävlar. :)

maria

Du gör grym konst, spana in det jag gör på min blogg!



Jag är med och tävlar.

/Maria

fannyisaksson

Jag är med :D <3

Cilla

Jag har skrivit i meddelanderutan pè kontaktsidan: Min favorit är "Linne Heart Svart" - läcker modell och grym illustration!

Iza

Åh, jag har nyss gjort om mitt rum och jag har inget annat uppe än tre LP-skivor och just den teckningen har jag länge velat ha! Så ja, självklart är jag med och tävlar :D

L

Åh nej, kom för sent.

Jaja, lycka till till alla andra i alla fall! Hoppas det kommer en ny tävling snart.

Jag diggar verkligen det du gör!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress