UNDER THE SURFACE

Under the surface
70x100x3,5cm. Akryl.
Erika Pantzar

Hejsan!

Sv; Jag skrev en kommentar till dig och frågade? Antog att det var okej. Men jag har tagit bort den nu.



Mvh Erika.

SHORTY

svar: Så lite så :) glad påsk på dig med!



Riktig grym målning! Det är så häftigt hur man (du) kan måla känslor, det är riktigt duktigt!



Ha en fin dag sötast, kramar!

Ida Törnqvist - konstblogg

Underbar! Kan inte hitta ord riktigt, men underbar känns passande!

Den berör!

J.

Gillar verkligen din stil på det du gör, keep up the good work! :D

Linn

Riiktigt fett!

Jenny

Glad PÅSK!!!

Målningen blev helt underbar.

Emmy

SJUK snyggt! :D

emma elghorn

Snyggt :)

elin.

så jävla snygg, mer sånt!

Pandi

Helt fantastisk! Jag tycker du borde trycka några målningar på tröjor också, jag skulle garanterat köpa en sån då!

elin.

jag får så mycket tankar om den.)

Andrea

riktigt riktigt snygg måste jag säga! Helt underbar! :)

ladylinda

wow underbar tavla!

anouk

HERREGUD så snygg. Lätt din bästa.

Annicat

Oj jävlar nu dog jag lite tror jag!! Vilka vackra ögon! Älskar att de är så gula och intensiva<3

Jonna

härlig målning, älskar hennes blick

louise

wow! :) du är grym.

lovisa

SÅ snyggt! gillar dettax100

emma

Är nog en ny favorit av dina teckningar! Den måste varit skitkul att måla?

Marina

Otroligt vad fint alltså :)

Lisa Bäckström

Råkade bara snubbla in på din blogg, är jävligt glad för att jag gjorde det, du är grym! Inspirerande! =)

Rebecka

Helt underbar bild. Den skulle jag vilja ha på väggen härhemma ♥

Neha

Rikrigt snygg:D

Amanda K

Welcome to the Kan Dee shop! (8)

Istället för 50 cents Welcome to the Candy shop!

Du borde ha den på hemsidan fast i remixad version ;p

Maria - TÄVLING PÅGÅR

Wow, vad fin! :O

Du är så sjukt duktig.

bbaraamanda

:O du är helt grym! jag värkligen älskar dina målningar och teckningar och du inspirerar mig verkligen, skulle inte du kunna göra fler filmer på när du tecknar/målar ? det skulle vara jätte kul!!

kram amanda :)

emina -konst & kreativitet-

Helt underbar tavla. Setat och kollat på den i lera minuter nu. Du är så himla duktig. Nu vet jag inte om du läser detta, men om du gör det skulle jag vilja fråga dig en sak. Vilken sida (ställe?) anv'nder du dig av när du trycker upp kopior av dina teckningar osv? Tack på förhand!

Tony Roos

Tjena kan dee!



Faan vad bra denna tavlan blev. Gillar hur du blandat din blyerts stil med färg stilen. Otroligt bra verkligen. Påminner lite om Herakut om du hört talas om dom? Fortsätt med fler sånna här tavlor. Verkligen bra!

Annasofia

för mig är dina målningar "utflippade" och dina teckningar "fokuserade". härligt både och, två helt olika konstarter. fortsätt skapa, kreativitet är livet!

Charlene

Du är otroligt talangfylld!!!!! Finns dina tavlor till salu?

silvia

en av mina favoriter, helt klart!

bojan

Hej Sandra! Jag undrar om du har denna Under the surface som reproduktion ? jag vet att du har haft det men är de slut? Jag älskar verkligen den där tavlan och skulle mer ån gärna pryda min vägg med den! Kram på dig :)

bojan

Sv: Okej tack för svaret! :) Jag och min svärmor kommer definitivt köpa en varsin om du trycker upp som repro igen! jag hoppas verkligen för jag ÄLSKAR denna tavla! Du är så begåvad!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress