KAN DEE



In och shoppa på www.KANDEESHOP.se nuuuu! :)
Modell: Miryam Säter. Fotograf: Andreas Andaloussi
Lady Thirty

hon är ju så snygg, din modell och hon blir ännu snyggare i dina plagg :D



hoppas att du har en bättre dag idag!

iimään!

HEJ!

Jag undrar om du kan spara ett Beat Linne åt mig! dn som ligger löst under armarna. Den kostar 269.

Jag har velat ha den JÄÄÄÄTTE länge, men kan du spara den tills jag får mina månads pengar. Jag kommer få mina pengar om ca. 10 eller 11 dagar.

Kan du svara på de här, så jag vet!

TACK SÅ HEMSKT MKT!

lindahou

Gorgeous, som vanligt!



Föressten, kan inte du visa din tatuering snart? :)

emmelist

har på mig syrrans brainwashed idag. så länkade lite fint till mina favoritlinnen och din butik.

du är en stjärna!!!!



kram

Emily

Du har fått en award av mig!



http://agressia.blogg.se/2010/august/jag-har-fatt-en-award-av-bina.html#comment



(kan vara kul så ens läsare lär känna dig bättre)

OrOsHjÄrtA

Men åh vilken sjukt snygg bild! Blir peppad av den!

KRAM!

Art By Tina

Snygging du anlitat som blogg-modell=)

Veronica Pain

Hon modellen är så vacker ^^ Dina kläder med ;)

SkinnyJo

de här gör du bra bruden!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress