1242
Hjälp! Har inte kollat mina prenumeranter på hur länge som helst och det var jätteroligt att se hur många ni blivit! Helt fantastiskt :) Alla nya läsare - ni är varmt välkomna! Och mina trogna läsare - ni är bäst! Och alla ni som kommenterar så fint - ni är underbara!
Puss på er

[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag är en av dem! räcker upp handen



Ha det jättefint i veckan Sandra!



Här i Bangkok är det svettigt men imorgon flyger jag ner till Koh Lipe längst söderut mot Malaysia :)



Kram Carro

yrla

tjoho! :D awsome

Linnea

Du har en otroligt bra blogg, man blir verkligen inspirerad! Älskar att du e dig själv! Du e grym tjejen :)

Neha

Vad roligt:D

Sandra Kling

Räknar den alla som RSS:ar på din blogg? :o Annars får du nte att glömma räkna oss som inte prenumererar via blogg.se ;)

Elin - Design&Makeup

Det är modigt att skriva om prenumeranter, varje gång jag gör det så kan jag tappa upp till 10 stycken ^^

Karin

Alltid lika kul att läsa din blogg! Du är väldigt begåvad och verkar vara en väldigt go tjej =)



Jag skrev själv nyss en blogg angående att vara stark och inte ta skit. Om du vill får du kika in! Kram

Netasha Sjöberg

Hejsan!

Jag lade till dig direkt!

Både din blogg och hemsida är suveräna :)

En kompis til mig håller för tillfället på att designa tröjor, eller ja tecknar och ritar bilder som ska bli tröjor. Tänkte höra om du hade lust att snacka via msn? e-mail? kanske kan du vara till stor hjälp för henne. Hör gärna av dig! :)



Kram Netasha

Lovisa

Gillar om det du skrivit! Skojigt att se lite prima saker och inte bara det generella grejerna som man kan se om hela tiden. ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress