FÖRE & EFTER
FÖRE .
En rörig och oinspirerande skaparplats .

EFTER .

Much better? Jag älskart! Lite tomt över datorn bara.. Jag får ta och måla en eller två tavlor som kan sitta där :)







Snygg skarvsladd va?

Voila´! Då var min efterlängtade lilla hörna klar. Känns nästan lite sorgligt att det är över nu. Jag har ju längtat och trånat och planerat så. Och nu är det helt plötsligt över? Jag älskar att inreda och att pyssla och nu är den delen över :( Fast nu kan jag ju istället pyssla med det jag älskar ALLRA mest och samtidigt i en inspirerande miljö! Åh vad jag ser fram emot att skapa riktigt feta grejjer här nu ♥

Så.. Hur tycker ni att det blev? Blev det inte mycket bättre? :)
Tycker vi firar detta med en tävling i morrn, så stay tuned!
Jennie

Skitsnyggt ju!

nathalie

blev en mycket bättre och mysig liten hörna ;D

Emma

NICE! fyfan :D

Ida We

Jag tycker det blev jättebra!! Och jag gillar din Mac :)

Fanny

Looks awesome!

Malin

Härligt! Fast jag tyckte att det svarta skrivbordet var sjukt snyggt. Kanske inte för att sitta och rita vid, mer bara titta på, haha :)

bea;>

Det blev skitsnyggt! :D

Jennie

åh jäkligt snyggt:)

Emma

Åå va kul:D jo, det blev verkligen mycket bättre! Mer utrymme och förvaringsplats, super!

MODEBLOGG

DET BLEV RIKTIGT SNYGGT FAKTISKT !!!

Neha

Mycket snyggt:D

lEmmal

Love love love what you have done with the place :D Skitfint Sandra :)

Maja

Snyggt XD!!!

Beathe Lindbye

guh' va bra det blev :) jag är INTE ALLS avundsjuk!? eller :P nu måste jag möblera om igen här hemma känner jag :) hehe

Kram

Catwalkqueen

Jättefint! =)

evall

Det blev jättefint och ser superpraktiskt ut :)

Johanna - www.johannajagendal.se

Wow! Det blev GRYMT snyggt! Grattis till nya skaparhörnan! :)



Kram!

Johanna

Anonym

skitsnyggt!;)

carolina

Det blev supersnyggt :) Vad ska du göra av det svarta skrivbordet som du verkligen ville ha i somras nu då? :O

RG

Fint! Måste bara fråga vilken iMac du har? 21,5 eller 27?

Sara

Gud så fint det blev! AVIS!:)

Önskar jag också kunde ha det så men kan inte pga att jag bor i en SKOKARTONG! haha!

Kul att det blev så bra:D

KRAM!

Johanna - www.johannajagendal.se

Svar: Förstår det! ;) Lycka till med skapandet, ser fram emot att se vad det blir för nåt snyggt! :D



Ha en fin kväll!

Kramar!

Malin

Det blev skitläckert ju =)

Gillade både före och efter bilderna =) men efter är mer vår och sommar feeling, det du hade före är ju mer höst och vinter!

SKETNICE, gick det på mkt?

KAN DEE DRAWiNGS

RG: Det är en 21,5:a :)

Sara

SV: Ja jag bor hemma.

Vi bor ute på landet i ett isolerat

sommarhus så rummen är ju inte så stora tyvärr...

Jag har inte en tom yta någonstans men skulle gärna vilja ändra om.

Var har du köpt skrivbordet? Den var ju skitsnygg:)

När jag flyttar hemifrån..då jävlar ska det inredas! haha

Sara

SV:Ja det är det:) Att få göra det till ens eget

och sätta sin egen personlighet på det är jättekul:)

Åh vad händig du är:) Jättefin är det:)

Tova Linnea

Ser jättefint ut! :)

Malin

SV: 2500 det va skitnice ju!! =) Som hittat =)

Sandra

Snyggt och stilrent :)

Hilda

vad fint det blev :) jag skulle verkligen också behöva fixa en sådan hörna. Mitt skrivbord är väldigt litet.

elsa

awesome!! <3 jag blir så sugen på att flytta hemifrån och ha min lilla egna ritarhöna

emzi

Ser jättesnyggt ut! :)

carolina

Nej gud vad tråkigt, du som var så himla glad över det! Hoppas du får bra betalt för det i alla fall! :)

ida

det blev jättefint!!

malin

Skitsnyggt! ;) Gillart!

Elin - Design&Makeup

Det svarta skrivbordet + spegeln var jättefina. Däremot detta nya är snyggt, stilrent och framförallt mer praktisk så jag tycker det blev jättebra =)

Lisa

Blev skit bra ju!

Isabella

Åh, det blev jättesnyggt! mycket bättre än innan ;)

flizen

Det blev skitsnyggt!

Andrea Femerstrand

Blev riktigt snyggt! :)

Mkt mer stimulerande än mina "workstations"(tåget, sängen eller tv-bordet) Men man ska inte klaga, hehe.



Hoppas du får mycket glädje utav den och att produktiviteten ligger på topp!

Johanna [s h o n a l i]

Snyggt det blev! :D



sv. Okej, härligt ;)

alicia

det blev ju as snyggt ! :D

Linn

åh vad fint! =)

LINA*

ser mycket fint ut

daga

ja, det blev riktigt coolt! skitsnyggt! :D

Sophie

Super snyggt!

yrla

supersnyggt :D så vill jag också ha!

Sophie

Super snyggt!

Sandra

Mycket mycket vackert blev det! :D

Och den där tävlingen imorgon ser jag fram emoot! :D

tove

jättefint! :D

tess

Jätte fint vart det! men vart själv lite små kär i bordet du har i första bilden.. kommer från?? :)

JOSKi

De vart riktigt jäkla snyggt! ;D

Ida

Hur snyggt som helst! Men vad ska du göra av ditt toksnygga skrivbord du hade innan?



Kramar Ida

emily

helvete! vilken skillnad. Fan vad snyggt! nu blev jag med sugen på att göra om!

Julia - namnsmycken

Riktigt snyggt blev det! :)

a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

ÅHHH VAA SNYYGGT! vill ha sådär när jag flyttar hemifrån! avisss

beccaa

Superfint! Du skulle ju kunna bli inredare, hihi. :)

erika

Det blev kanon snyggt!

juliasbullar.blogg.se

åååh va mysigt det blev! :D ih

SANDRA*

Jätte snyggt :)

louise

Det blev ju asbra! =)

THERÉSE

VÄLDIGT snyggt! gillar dock det gamla skrivbordet - otroligt snyggt! grattis till din lilla hörna om man kan kalla det så! :D superfint ^^

Sophie

Supersnyggt hörru :)

Bella

Det blev toknajs! Stilrent som faen.

sannie

det blev riktigt snyggt :))

Denise - personlig blogg om mode & vardagen

SHIT vilken skillnad :D urfint!

anjelika

like! (y)

Tiina

Snyggt!!!!!! :D

sanna

Fan så nice, behöver själv en bättre arbetsyta, datorjävln tar upp all plats på skrivbordet jue! haha!

Annicat

Det är ju helt sjukt fint och praktiskt! Grattis! Bra jobbat!

Art by Lisa Lans

Skitfint :D



Kan dock inte påstå att det såg rörigt ut på före bilden.

Alexandra

Vad fint och stilrent det vart!! :)

Yohanna

LOVE IT!

Sanna

vilken otrolit fin skaparhörna !

eahunddagis

Snyggt resultatet blev!

Tänkte bara höra vart du köpt den svarta runda magnet grejen? :)

Hanka

oh i love it! Vitt och rent, ordning och reda!

[FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog



*JÄTTEFINT!!! Jag älskar't också - som vi säger här i Västra Götaland. Haha*



Kram C

Vicky från Es3

Sandra! Har du kvar det gamla svarta skrivbordet? Ser sjukt snyggt ut!! Tycker att det gamla svarta faktiskt är finare än det nya vita... men det är kanske lite mer min stil, lite mörkt och små gotiskt sådär ;)

R E G H I N A

Mycket snyggt och fräscht! :)

Linnea E

Asssnyggt ju! önskar jag hade så på mitt rum.. ^^

Cicci

blev ju mycket ljusrae och fräschare med vitt

Carita

V'ldigt snyggt!

Wiwi

grymme!!

Ida

Var har du köpt dem svarta lådorna på hyllan?

Ida

Var har du köpt dem svarta lådorna på hyllan?

josefin

Älskar din arbetshörna och funderar på att bygga en liknande i min nya lägenhet. Undrar om det är ok att jag lägger upp en av dina bilder i min blogg, för att kunna visa min sambo hur jag menar... Min blogg och facebook är enda kommunikationerna jag har med honom just nu då han är i afghanistan nämligen... Självklart länkar jag ju hit också...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress