I GÅR KÖPTE JAG EN TRISSLOTT
I går köpte jag den där jävla trisslotten som jag drömde om och trodde verkligen på allvar att jag skulle vinna.
Vad tror ni? Tror ni jag vann?


Hur brukar ni skrapa en trisslott? Skrapar ni som vanligt från vänster till höger? Jag börjar alltid med den lilla sketna rutan längst ner till höger, alltså X gånger vinsten. Sen skrapar jag resten av rutorna, men inte i ordning utan huller om buller.
Onödigt vetande.


Men nej, jag vann inga 25000 kr i månaden 25 år. NIT!


Nu åker den lilla skiten i soppen!
★ Sussi - Samisk fotograf ★

Attans att det inte var en sanndrömändå, men det är alltid bra att chansa, men vet ju aldrig :)



Hoppas du får en bra lördag :)

Malin

Jag drömde också att jag vann massa pengar på triss förut. Sjukt besviken när jag vaknade sen!



Och jag skrapar som vanligt, vänster till höger. Blir galen på min pojkvän när han bara skrapar allt på en gång typ :P Man vill ju se en ruta i taget så man kan ha koll på hur många man har av varje!

Elin

Önskar att jag van på en sån någon gång.

Karuro

Haha,så jävla skön du är XD ♥

Bavve amin

DU är för skön haha! Inget du ska tacka för, du har talangen jag rekommenderar bara, så tack till dig. Huvudsaken är att du såg det till slut. Det är tanken som räknas right ;)Någong gång i framtiden så får vi väll hoppas att du börjar göra grabbkläder, jag tror faktiskt att det skulle bli lyckat! Diggar din stil med hehe, ha det så bra kram :)

http://instruktionsboken.blogg.se

Brukar bli så... :)

Melissa - Vincents Mamma

ja jag gillar linnet super mycket sitter å njuter av det just nu :D



jag tänkte fråga kasnke missat det men frågar ist hehe

det galaxy linnet du ska göra i rosa å gult..blire med svart eller vit bakgrund?

Amanda - Bloggen om glaskonst

sv. haha jadu.. jag vinner aldrig heller.. riktigt surt..

Linnéa Isabelle | PHOTO ღ

Har en fråga angående något ganska ointressant men snyggt, du har liksom gjort ett "lager" med prickar på varje bild. Hur gör du? :)

Det är såå snyggt!

Jenn

Eran lägenhet ser helt underbar ut. Kram

Anonym

älskar din blogg och speciellt dina ritningar , du är otroligt duktig !

Moa

Haha, Jobbigt!

Jinfi:)

va kul med nyheter!:D

jag undrar om det finns en chans att köpa galaxy röd(hood) i storlek L? det finns ju bara S kvar o det är ju synd:P ha en forsatt trevlig dag!<3

MILLIE

haahahhaahaa så rolig du är alltså! :D

Linn

Jaa, när fasen ska man vinna på triss!

Emmy

Haha att man alltid ska ha sådan otur i skit trisslotter...

Neha

Attans. Hade varit kul om du gjort det

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress