RESET MECHANICAL

Mr.Reset's mästerverk! Visst är den häftig? :)
Kolla in hans blogg HÄR.
Jenny

Grymt.

Fick hem mitt City Cat t-shirt idag. Är vekligen as snygg. Miss you. Kram.

Ida Törnqvist

Wow :O ! Tänk om man kunde bli så duktig...

yrla

jag tror just att ett av dina linnen var med på tv o__O i anna anka söker assistent!

Sanníe™

riktigt najs :D

emelie

dina linnen på kandeeshop är dom typ stora i storleken om man tex skulle ta storlek S sitter den tajt ? förstår du vad jag menar ? :P

Sophie

Den är häftig :D

Jessica

Grym teckning! :)

Sandra, vad tycker du om konstnären Fafi? (Fafi.net)

tycker hennes bruttor har lite samma drag som dina hade förut :) Förutom att hennes är lite mer kurviga och färgglada osv. Ni har två helt olika stilar men tycker ändå det är coolt för jag ser lite likheter :) (Menar absolut INTE att ni ritar likadant eller att du copycatar). Du är helt grym tjejen, keep on going! :D

Jeen ♠

Ascool:D

tove

najs :D

yrla

sv: Nej jag såg fel :(

Ida Törnqvist

Hehe ja det är heklt sinnessjukt! Jag hade aldrig kunnat rita något sådant, inte snyggt iallafall..

Tack så mkt med du är 100 ggr bättre ^^ <3

Neha

Riktigt häftig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress