SUPER-ERBJUDANDE
Nu mina kära vänner slår jag till med ett super-erbjudande på min egna webshop www.kandeeshop.se! Populära linnet och tee'n BRAINWASHED kan nu köpas med 50kr rabatt! (Gäller fram 30/5-31/5 fram till kl. 23.00)



Skynda fynda! KLICK KLICK KLICK..
Karina

ÅHH! Jag skulle jättegärna vilja ha en oversize XL, men det finns ju bara en kvar och jag kan inte betala i förskott. :(



Synd att du inte har postförskott, då hade jag köpt många kläder av dig, då jag beundrar din stil! Min pojkvän vill t.o.m. ha tröjan, hehe. ;)

Vicky

Fyfan vad snygga! Älskar!

Art By Tina

Tusan jag borde ju verkligen ha köpt det där beat-linnet inför nästa veckas festival. Hur många dagar brukar det ta efter man beställt?

julia

sjukt duktig du är!

martina

galet snygga!

Fanny Walhed

Åh, typsikt att man är så efter med att läsa blogginläggen... Men har suktat efter ett linne på din hemsida lääänge nu, ska nog ta och köpa det snart! Man vill ju vara snygg i sommar ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress