SAY NO TO CAGES


SAY NO TO CAGES!!!

Jag har skissat och ritat hela kvällen nu. Känns så bra när man "väl är i gång", då kan inget stoppa en. Ovan ser ni min senaste teckning. Ni vet att jag är ett fågel-freak, jag älskar fåglar och tycker de är det vackraste djuret på vår planet. Men alla våra djur är vackra på sitt sätt, och ALLA våra djur är lika mycket värda - oavsett om det är en liten bananfluga eller en elefant. Ingen människa skulle tycka om att sitta fast i en bur, inte heller våra djur. Vi vi alla kunna känna oss fria - därav titeln på denna teckning.
Så säg nej till burar. Hoppas ni gillar den :)
Emma

jag gillar budskapet! :) och jag tror det kommer bli skitbra som vanligt ^^ ha en superbra kväll! :D

Annicat

Oj vad fin! Fint budskap och det syns tydligt i din teckning! Gillar att det står Kan Dee i hjärtat också!

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Åh vad fint! Jag blir alltid så sugen på att teckna när jag går in på din blogg.. har sagt det förut men säger det igen. :P

Johanna - www.johannajagendal.se

Helt underbar teckning! Budskapet är så himla fint! :)



Kram!

Johanna

Nikoninan

Genialiskt! :) Jättefint !! :) Hoppas den kommer på ett brottarlinne då blir det en julklapp till mig själv (:

Jenny

Håller med dig till hundra procent! As ballt budskap [:

Hej

Älskar den! :)

Sofia

Underbar!

oroshjärta

Älskar den! FREEDOM!

MS CHANNEL BLACK

Jättefin! Jag gillar det streckade bräckliga intrycket av buren :)

Art By Tina

Gillar den definitivt. Är ockås väldigt fågel-förälskad, så förälskad att jag nyligen tatuerade in två svalor på ena armen, och en påfågel är i planeringsstadiet.

Petra

Jättefin! Kommer du att trycka den som linne? (: Jag skulle defintivt köpa den.

Malin

VAR HITTAR MAN STOMPFAR FRÅN SVERIGE??

(Är desperat!!!)



KRAAM :)

Hilda

Otroligt fint, den svarta versionen skulle jag absolut köpa om du tryckte en tröja av den.

Anonym

Äter inte du kött? Hur tror du att de djuren har det på dagarna?

jenna

håller med dig, men en fråga, du har väl råttor och jag antar att du har dom i någon slags bur?

Louise

Hade inte du tatuerat dig? De har du inte visat va? Jag vill se :)

Anonym

Buret lingner veldig på det herakut har laget.

Alexandra

Vackert och starkt budskap <3

Charlene

Håller med dig helt!



Förstår vad du menar om att det är svårt att sluta när man väl börjar rita. Ibland händer det att jag sitter uppe och ritar till kl 4 på morgonen när jag ska upp kl åtta.

Dee

Love it:) Jag har själv två undulater som är mina ögonstenar, och dom sitter typ aldrig i buren:) Din teckning Alien with lovebird är så fin och påminner mig om när min älskade pippi Tweety gick bort:( Så den gör mig ledsen samtidigt som den är så vacker. Önskar jag hade din talang när det gäller att rita.

ART BY LISA LANS

superfint!

Emma

herre gud, kvinna, du är allt för underbar! :)

nu kan jag ju shoppa ännu mer i din shop <333 tack så mycket, du är bäst :D kram

Linn

Sv: Vi är stolta att ha dig som en av våra sponsorer :*

Linn

Sv; Absolut :}

Ska maila dig frågorna innan helgen har jag tänkt. Det är deadline i början av december.

Ellinor

Hej! Kolla gärna in min teckningsblogg! Inspererades av dig till att börja visa upp mina teckningar!

molly mumford

Så himla fint. Så himla bra.

Och du är så fin, och så himla bra.

Jag mår bra av dig och din blogg.

Stor kram!

mrreset

i love this one lila pupuroooo hahahah so cute

Josephine

Måste säga att jag är HELT TOKIG i dina verk. Varenda bild har ett sånt enormt budskap och ja, jag vet inte vad jag ska säga. Är helt mållös. Keep it up!

Kramar

Tessa

Det är en sjukt bra sak du gör.. men sen i sin tur så fåglar som föddes i fångenskap och som inte vet bättre kan man inte ha ute, men har man en fågel i bur så får dom ju komma ut och röra på sig annars sjukt bra

Evelina

för den är COOL!!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress