ERBJUDANDE!

ERBJUDANDE! Kan Dee paket Fighting for + Sexy graffiti endast 299kr! (Ord. pris 478kr)
Betsäll paketet på KAN DEE SHOP!

För i dag känns det som den ultimata shoppingdagen, ellerhur? Själv ska jag iväg och handla möbler och inredning nu. Jag hoppas att det inte är knökfullt i butikerna bara för då får jag panik. Det är därför det är så bra med nätbutiker som KAN DEE SHOP för där kan man kika på allt i lugn och ro utan stress ;)
Zopheija

Hej!

knappade in på din shop och började tänka på en låt jag hörde för länge sedan, "Candy shop"

skulle passa bättre med "I´l take you to the Kandee shop" ;D lite random tankar bara... :/

Sara

Varför har du bytat tillbaka headern? Den var ju så fin:)

RonjaZorina - Konstblogg!

VI VILL HA BILDER SEN!! :)

fannyisaksson

Jaha okej, vrf även de stora? :) Ne tror inte det, jag är en hund människa och bor i en liten etta o går i skolan och jobbar så har inte riktigt tiden för djur :/ <3

Maria

Hej:)

Först och främst så älskar jag allt du gör och det är alltid lika kul att kolla in på din blogg. Sen undrar jag hur du gör för att ta kopior/litografier av dina teckningar? Skulle nämligen vilja kopiera en av mina egna teckningar men vet inte hur jag ska göra :)

Martina

Extremt snygga!

Johanna

Jag älskar verkligen kanddeshop :)

VERONICA

Utrolig kule !

Syedlina

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress