HARDCORE!

OBS' INTE KLAR ÄN!!!

Jag tänkte inte ens lägga ut den här bilden än. Men nu gör jag det ändå.. Detta är alltså teckningen jag jobbat med nu i ett par dagar. Obs' den är INTE klar än. Texten Hardcore Lingerie ska in under på nåt sätt, antingen skriver jag det förhand, eller så lägger jag till det i datorn sen när teckningen är inscannad.. eller.. så klistrar jag helt enkelt dit det bara sådär.. så blir det lite annorlunda och lite clip-art-känsla över det hela.. eller så kanske jag inte gör det haha. Den biten återstår. Men så ska jag även finslipa kanterna och lite mer skugga ska dit uppe i högra hörnet, lite tuttskugga alltså.. Sen kan jag ju säga att jag har haft riktigt otur med fläckar på den här teckningen. Jag vet inte om det är min tekniska oförmåga, om det är bomullstussarna jag skuggat med, eller om det helt enkelt har med mitt slarv med att tvätta händerna innan jag sätter igång och ritar - som gör att det blivit fläckar över hela teckningen. De liksom "kom fram" när jag skuggade. Från ingenstans. Och då kan man ju tänka sig att det från början varit fettfläckar på pappret som då kom fram när skuggningen lades på.

Sen kommer det nog säkert komma nån kommentar om att jag ritat av Kate Moss, att orginalet ursprunglingen kommer från en bild med Kate Moss. Men faktum är att det är jag på bilden. Jag lät Marco ta en liknande bild på mig, för att jag sedan skulle rita av den istället. (Ni kommer att få se den sen) Jag har alltså vanliga trosor på mig på bilden egentligen, men har med hjälp av bilden på Kate Moss istället ritat dit.. ja vad det nu är för nåt haha.. det som jag kallar för Hardcore Lingerie.

Hope you like it so far :)
Maria

Jag är mållös. GRYMT! :D

♥ Sussi's liv - En samisk fotoblogg ♥

Du är så brutalt duktig :)

E.Brockman

Jag blir alltid lika sjukt imponerad av dig och dina bilder.

Du är fantastiskt bra på att teckna.

Underbart!

FORTSÄTT SÅ! :)

Cat

Så himla snygg!

sofia

ÄLSKAR DEN

Sara

Fy fan vad bra du är!

Det ser ju ut som ett svart/vitt fota!!

Applåder till dig!! ;)

linda

WOW!

linda

WOW!

Anna - Zparriz

LOVE IT! ^^

Cecilia

Skitsnyggt! Du är ju helt grym på skuggning!

Grodan

Oh, blir hot :D

Aura

Vet du hur mycket jag fucking älskar dina teckningar?! haha :D

Fanny

JÄVLAR va snygg!

martina

snyggt!

Maria

Jestas vad snyggt, ser ju seriöst ut som ett fotografi! :o

Leji

Gud du är så jävla grym!! Du får aldrig sluta!

PETRAH AKA SHORTY

sjukligt grym!!!

Beatrice Olsson

Hej! Har kollat på några av dina bilder här! Jag hittade dig av en slump på internet... Det du gör är som en dröm i mina ögon, alltså stort WOW! Jag avgudar dig verkligen för ditt arbete och skapande, det är otroligt vackert! Jag går själv tredje året på medieprogrammet, gymnasiet. Jag fotar ganska mycket och ritar av mina fotografier. Jag skulle absolut kunna göra det du gör i framtiden! Men det som är så tråkigt är att människor runt omkring säger att det är inget att försörja sig på. Men du öppnade verkligen mina ögon med din blogg att det går att göra det man älskar. Jag vela bara tacka dig för det :) stort tack!

Beatrice Olsson

Hej! Har kollat på några av dina bilder här! Jag hittade dig av en slump på internet... Det du gör är som en dröm i mina ögon, alltså stort WOW! Jag avgudar dig verkligen för ditt arbete och skapande, det är otroligt vackert! Jag går själv tredje året på medieprogrammet, gymnasiet. Jag fotar ganska mycket och ritar av mina fotografier. Jag skulle absolut kunna göra det du gör i framtiden! Men det som är så tråkigt är att människor runt omkring säger att det är inget att försörja sig på. Men du öppnade verkligen mina ögon med din blogg att det går att göra det man älskar. Jag vela bara tacka dig för det :) stort tack!

Beatrice Olsson

Hej! Har kollat på några av dina bilder här! Jag hittade dig av en slump på internet... Det du gör är som en dröm i mina ögon, alltså stort WOW! Jag avgudar dig verkligen för ditt arbete och skapande, det är otroligt vackert! Jag går själv tredje året på medieprogrammet, gymnasiet. Jag fotar ganska mycket och ritar av mina fotografier. Jag skulle absolut kunna göra det du gör i framtiden! Men det som är så tråkigt är att människor runt omkring säger att det är inget att försörja sig på. Men du öppnade verkligen mina ögon med din blogg att det går att göra det man älskar. Jag vela bara tacka dig för det :) stort tack!

Beatrice Olsson

Hej! Har kollat på några av dina bilder här! Jag hittade dig av en slump på internet... Det du gör är som en dröm i mina ögon, alltså stort WOW! Jag avgudar dig verkligen för ditt arbete och skapande, det är otroligt vackert! Jag går själv tredje året på medieprogrammet, gymnasiet. Jag fotar ganska mycket och ritar av mina fotografier. Jag skulle absolut kunna göra det du gör i framtiden! Men det som är så tråkigt är att människor runt omkring säger att det är inget att försörja sig på. Men du öppnade verkligen mina ögon med din blogg att det går att göra det man älskar. Jag vela bara tacka dig för det :) stort tack!

Beatrice Olsson

Hej! Har kollat på några av dina bilder här! Jag hittade dig av en slump på internet... Det du gör är som en dröm i mina ögon, alltså stort WOW! Jag avgudar dig verkligen för ditt arbete och skapande, det är otroligt vackert! Jag går själv tredje året på medieprogrammet, gymnasiet. Jag fotar ganska mycket och ritar av mina fotografier. Jag skulle absolut kunna göra det du gör i framtiden! Men det som är så tråkigt är att människor runt omkring säger att det är inget att försörja sig på. Men du öppnade verkligen mina ögon med din blogg att det går att göra det man älskar. Jag vela bara tacka dig för det :) stort tack!

Beatrice

Hej! Har kollat på några av dina bilder här! Jag hittade dig av en slump på internet... Det du gör är som en dröm i mina ögon, alltså stort WOW! Jag avgudar dig verkligen för ditt arbete och skapande, det är otroligt vackert! Jag går själv tredje året på medieprogrammet, gymnasiet. Jag fotar ganska mycket och ritar av mina fotografier. Jag skulle absolut kunna göra det du gör i framtiden! Men det som är så tråkigt är att människor runt omkring säger att det är inget att försörja sig på. Men du öppnade verkligen mina ögon med din blogg att det går att göra det man älskar. Jag vela bara tacka dig för det :) stort tack!

frida

Älskar att lädret ser så jävla äkta ut. No doubt about it - du är fantastisk!

Beatrice

Hej! Har kollat på några av dina bilder här! Jag hittade dig av en slump på internet... Det du gör är som en dröm i mina ögon, alltså stort WOW! Jag avgudar dig verkligen för ditt arbete och skapande, det är otroligt vackert! Jag går själv tredje året på medieprogrammet, gymnasiet. Jag fotar ganska mycket och ritar av mina fotografier. Jag skulle absolut kunna göra det du gör i framtiden! Men det som är så tråkigt är att människor runt omkring säger att det är inget att försörja sig på. Men du öppnade verkligen mina ögon med din blogg att det går att göra det man älskar. Jag vela bara tacka dig för det :) stort tack!

Malin Norström

Sjukt snyggt som alltid! Hoppas den kommer upp på linne, då trycker ja på köp-knappen direkt :) Keep up the good work! Du har en talang som flera drömmer om! Sköt om dig o hoppas allt är bra :)

Caroline

Du är sinnessjukt duktig! :) Love it!

Malin

SJUKT snygg!

Maria

SNYGGT Sandra! din realism och fingertoppskänsla är otrolig.



Inspirerande!

:)

fii

sjuk är du kvinna, sjukt, sjukt begåvad! <3

vivi

damn u so hot ;)

Johanna

FAN vad snyggt! Ska bli kul att se slutresultatet :D

matilda

wow, du är så jävla duktig!

Maria

Jag dör av hur duktig du är.... sååååå sjukt snyggt så jag smäller av...!!!

Hur kan man rita sådär jag bara undrar..?!

kramelli

Violetta

this is soooo amazing!

Coco

Jag vill ha trosorna!!!!! Du är sjukt duktig

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress