TÄVLING! VINN MAGTEEN LAYING CROSS!

HÄR snygg är Kenza i Laying Cross teen från KAN DEE SHOP. Nu kan den bli din! Nytt för denna gång är att jag kommer att välja ut TVÅ vinnare! En MED blogg och en UTAN blogg! Inte illa va? :)

För att tävla:
Skriv att du är med och tävlar i en kommentar till detta inlägg, skriv också vilken storlek du önskar S M  eller L. För extra chans att vinna, GILLA DETTA INLÄGG PÅ BLOGLOVIN'! Glöm inte att ange din mailadress och/eller bloggadress om du har någon. KLART!

Avslutas:
Tävlingen avslutas nu på tisdag den 3:e maj klockan 18.00!

LYCKA TILL!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

melinda

jag är med :DD



Storlek: S

Tess

Om jag vann skulle jag vilja ha storlek S. Kramar

Malin

Jag är med och tävlar! Har gillat inlägget också, önskar storlek S. Ha en trevlig välborgsmässoaftonshelg! :)

[email protected]

I N I S E N

Woho!



Jag är med. Storleken är M!

Sagapaga

ÅÅh jag e gärna med o tävlar! jävlar vad snygg den var!



Jag har gillat ditt bloginlägg nu :D

kram!

Elina

SMALL

M

Jag är med! :) Önskar storlek S.

Anna Klara

Storlek S, mailadress: [email protected]

Anna Klara

Storlek S, mailadress: [email protected] , varför jag vill vinna den? Jo, det är nämligen så att du är helt jävla GRYM tjejen!, därför!;D Keep up the good work!

alexandra

jag är med! stl.L

sonia tibblin -mode och konst-

Jag är med ;) storlek: m :) Jag gillar inlägget ;)

lessi

jaaag eee mee :D!!!!

M tack

Camii

Jag är med och tävlar :)! Och jag har gillat på bloglovin ;p Gud va spännande har inte varit med i nån sånhär tävling förut :)!

amanda

Jag är med och tävlar!:) Storlek M.

hon 18, han 44

Jag är med. :)

Linnea

Jag är gärna med, är helt kär i kors. Skulle vilja ha S. :)

Har gillat inlägget på bloglovin också!

Louise

Åååh så fint! Om jag vinner skulle jag vilja ha magteen i storlek S.

SHORTYS

åh jag är så gäääärna med!!!

Amanda

Jag är med och tävlar :) storlek S

Lilla jag

Jag gillar, och har storlek M!



Trevlig helg :)

viviwe

Jag är med :) Och jag har gillat <3

Rebecca den fräcka

Rupert Grint (Ron Weasley i Harry Potter) är i Trollhättan och jag har träffat honom! Kolla min blogg för att se bilder! :D :D



BTW, jag är med!

Maja

jag är med och tävlar! :-))

storlek s

Felicia Backlund

Jag är gärna med! :D



Jag gillar på bloglovin' och vill helst ha storlek M :)



Kram<3

Maria

Jag är med och tävlar, storlek s :D

feliciafridh

I'm in, size S :)

patricia

Jag är gärna och tävlar! :)

Om jag vann så skulle jag vilja ha denna i S! :)



Har även gillat inlägget på bloglovin' :D

Emma

Jag är med och tävlar... Har även gillat på bloglovin... Gärna en storlek M

Karin

Jag är med och tävlar :)



storlek: S

nellie

jag är gärna med! jag skulle helst vilja ha storlek medium :)

jennifer

jag är med och tävlar! önskar storlek S!

kram jennifer

Martina

Hej, jag är jättegärna med och tävlar om en magtee i storlek M! Kram kram kram

[email protected]

cajsa

Jag är med och tävlar och håller tummar igen! :D även gillat inlägget på bloglovin' :)

Julia

Hej! Det är klart att jag är med och tävlar! Jag skulle vilja ha storlek S :)

p.s köpte nyligen en tygkasse från kan dee shop, hundra procent nöjd!

/ Julia

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Jag vill vara med att tävla, jag gillar inlägget på bloglovin också :)

TIDSTJUVEN

Jag är med! :D Jag vill vinna magteen i storlek M. Jag gillar på Bloglovin' också för extra vinstchans. :)

emilia

jag är med och tävlar! (hoppas jag vinner) puss

emilia

jag är med och tävlar! i storlek M. puss

nella

jag är med och tävlar, och om jag vann skulle jag helst vilja ha i storlek s! ;D

eriksson

är såklart med! :)

Linnea

Åhhh hur coolt som helst ju! jag skulle vilja ha en L! Grymt snygg!

TILDA

JAG ÄR MED! :D sååå snygg t-shirt. håller alla mina tummar och tår nu.



STRL M

Ebba

Jag är med och tävlar om den snygga magteen! Om jag vinner så skulle jag vilja ha en i storlek S :D Tack för denna möjlighet!

julia och hazal- Skoliosbloggen

Jag skulle gärna vilja vara med och tävla. Storlek S:)

Jag har gillat på bloglovin!:)

Jossan

Jag är med! :) jag har storlek S

astrid

Jag är med!:) storlek S

Har gillar på bloglovin!

tilda

Jag är jättegärna med och tävlar och skulle önska att få tröjan i storlek s om de är så att jag skulle vinna:D

Jag gillar också ditt inlägg på bloglovin och följer din blogg :)

matilda

Jag är jättegärna med och tävlar! =) Har storlek S och du kan kontakta mig på www.matulda.devote.se !

Clara

Jag är med! :)

molly mumford

Åh! Jag vill himla gärna vara med!

En Small skulle sitta fint. :D

Jeanette

Jag är definitivt med och jag har S.

izabella

Jag är med och tävlar! Storlek M ;D

Elin

Åh, självklart är jag med och tävlar, som vanligt! Storlek S hade varit perfekt nu i sommar ju!



Kram på dig! :)

Simone

Jag är med och har gillat! Nu håller jag tummarna :)

linn

jag är med! (M)

Anonym

Hej, jag är med och tävlar!

Jag skulle önska mig storlek S.

Min mail är [email protected]

Tack!

Mari Bjørgum

Jeg er med, igjen !! :- D

Deniz

Jag vill vara med :D Strlk M :)

Carolina

Jag är med! :D

LISA

Jag är med och storlek S. Har gillat inlägget på bloglovin' :)



Mail: [email protected]

Carolina

Jag är med! :D S skulle passa mig bäst :)

Emmy

Jag är med och tävlar :) Storlek M

Linda

Jag är med (har även gillat via bloglovin ) :)

Jag önskar storlek S, min mail adress är:

[email protected]

Bloggadress: http://knownaslinda.devote.se/



Tack för jag får vara med och tävla, ha en bra dag.. kram!

Sevil

Har gillat på bloglovin och är med!

Ellinor Friström

jag är med om den coola tröjan :) storlek m

Hanna

Hej! Jag är lätt med! Älskar verkligen Kan Dee, men har aldrig haft råd att köpa något. Skulle göra mig så sjukt himla lycklig om jag vann!

Kram.

Hanna

Hej igen! Glömde skriva min storlek som är S.

Hoppas verkligen att detta inte minskar mina vinstchanser. Blev sjukt orolig nu! Hoppas verkligen att du ser vilken min första kommentar var, skrev den i samma namn och e-post. Tusen kramar!

CLARA J BODIN

Jag är med, har även gillat på bloglovin' :D

Jossan

Jag är med :D :D strlk. S skulle jag vilja ha :)

Kram

melina

alltså jag använder aldrig min bloglovin, hade gillat annars. men jag är med :) storlek L

elina

Jag är med! ÅH, har velat ha den där så länge.. Storlek S!

Mary

Jag är med igen :) Can't hurt you. Vi kör med M

Amelia Lindqvist

Hej Jag är med och tävlar om magteen :) [email protected]

DIN BLOGG ÄGER! kram!

Therese

jag är med :) S!

terraaa_@hotm...

jennifer

Jag vill vara med!

Storlek small

klaaaaaraa

Jag är med!

storlek M

Agnes

Hej, vill gärna ha storlek M om jag vinner :)

Bloggadressen är här över och mailen är: [email protected] :)

Fanny Höglund!

Vill absolut vara med! :)

Är en medium. Hihih!

mickis

jag är såklart med i tävlingen!

[email protected]

eve

meed :D har gillat på bloglovin ;)

Sofia

men åh, såg idag att det är fri frakt.. Men det går ju inte att gå in på webshoppen!? Är det bara min dator som är knepig eller är det ngt krångel? Tack för de underbara linnet jag fick hem i veckan.. Har bloggat om de, har inte jättemånga läsare, men ändå;)

Alhocfoto [FOTOBLOGG]

jag är med :D Skulle vilja ha kläderna i storlek M om jag vinner :) har gillat på bloglovin ;)

Sara

Jag är med och tävlar som vanligt. :) Storlek L skulle sitta fint :D

Maja

Jag vill vara med:)



Storlek M.

julia

en såndär härligt stor L skulle sitta fint!

Amanda

Jag är med och tävlar om denna underbara! Om jag vinner så skulle jag vilja ha en i strl M :) KRAM

Fanny

jag vill vara med, älskar dina nya magtees! :D Jag gillar såklart inlägget på bloglovin och om jag vinner vill jag ha den i storlek M .

Fanny

Jag är med!

Storlek: S

ElinAmanda

Hade gärna varit med om det inte hade varit så att jag köpte den tröjan precis nyss! ;)

amanda

jag är jätte gärna med :D

härlig!

Marcela

Jag är med och tävlar! :) Strl M skulle jag tro och har självklart gillat på Bloglovin!



Du är så bra, så du anar inte! :)

amanda

haha, ojsan jag glömde skriva vilken storlek och jag tror att medium kanske blir lagom, jag har ingen aning ;)

KLARA

Jag är med, storlek S :D

Ellen

Jag är med och jag gillar för fullt! Strl S. Och kollaget ovan ger mig feta cravings efter att kuta ut och köpa ett par rosa heels!

fannyisaksson'

Jag är med! :D Vill ha en L!

Moa

Jag är med :)

Jag önskar L tack :)

Julia igen...

Jag är med! storlek S skulle jag vilja ha :) jag har gillat inlägget också ;)

J E N N Y

Jag är med och om jag vann skulle jag vilja ha S :)

Har även gillat inlägget.

Anna Lindholm

Jag är med och tävlar, storlek S. Jag gillar även inlägget på bloglovin :)

Linda Andersson

Jag vill vara med och tävla! Supersnygg tischa! Strl.S önskar jag mig..

amanda

jag gillar inlägget och är med och tävlar :)

jag har m i strolek :)

rebecka

jag är med :D :D

H À N N A

Jag är med! Strl S skulle sitta fint! Kram

jenny

Jag är med ! :D Storlek S.

Spanaren

Gillar dig i bloglovin :-)

Storlek L



http://spanaren55.bloggplatsen.se

Victoria

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla!

Victoria Rennerståhl

[email protected]



Storlek S

Linda

Jag e självklart med och jag tävlar och jag gillar dig på bloglovin och ditt inlägg :D Kramar !

alicia

strl, M ! jag älskar dina kläder! D

Amanda

Jag är med och jag har storlek S :)

Linda

Jag glömde skriva storlek :/ men om jag vann skulle jag vilja ha i storlek s! .:)

Quan

jag är med :)

jag skulle vilja ha M

kram

Helen!!!!!

Jag är med och tävlar! :)



Jag har storlek S så.. :)

Nora

Jag vill jättegärna vara med! Jag vill ha storlek s och jag har gillat inlägget på bloglovin!

GRETA

jag är med! om jag vinner så skulle jag vilja ha storlek small ;) kram

Alizya

Jag är med :) Vill vinna storlek S (har gilalt på bloglovin')

Tessan

vill absolut vara med!

skulle vilja ha small :)

Evelina

Jag är med! Jag skulle vilja ha storlek S.

Jag har gillat på bloglovin också!:D

Victoria. K

SåFint!!! Är med i tävlingen! Hade gärna velat ha en sådan brafin topp i storlek S! Au revoir!

Magdalena

Jag vill vara med och tävla! :D



Stl: M



Kan inte gilla inlägget för jag har ingen blogg :/ Men gillar det ändå! :D



[email protected]

julia

Jag skulle jättegärna vilja vinna! Har storlek S :)



Kramar från Julia

WILMA ORR

Jag är gärna med! Storlek Medium.



btw: Måste bara berätta att du har så sjukt inspirerande blogg. Älskar dig & dina konstvärk!

kramkram

Malin Sundqvist

jag är med och tävlar och önskar storlek S.

riktigt snygga grejer

Maja Andersson

Jag är med och tävlar. Jag skulle vilja ha storlek S om jag vann och jag har även gillat inlägget.

Malin

Jag är med! Önskar storlek S :)

Andrea

Jag är med , gillat på bloglovin :)

emma

Jag är med :) Tycker tröjan är skitsnygg :) Om jag vinner som jag håller tummarna för så ska jag ha storlek S :D

Marija Erak

skitsnyggt! måste vara med, skulle vilja ha en i S :)

nu är det bara att hålla tummarna (y)

Rebecka

Jag är gärna med och tävlar :) storlek M

Johanna - foto & musik

Jag är med! Vill ha den i storlek S om jag vinner, och jag gillar inlägget på bloglovin :)

Anneli

I'm in, och jag skulle tagit storlek M :)

Har gillat inlägget (Y)

jessica

Jag är med (:

vill ha en S isåfall ;d

Anna

Den är så läcker!

är med i tävlingen! :)

anna

jag vill gärna vara med i tävlingen och jag har gillat på bloglovin! Storlek: S.:D

saga

Jag är med och tävlar! vill gärna ha en storlek L tack :D

elisabeth

jag är med :) skulle vilja ha en i strl S.

Cassandra: Grafisk design, måleri och illustration

Jag vill självklart vinna :) Stl M

Josefin

Är med och tävlar! Gillar (och följer) på Bloglovin' :)

Ronja

Jag är med! :D Och jag kan skicka någon frän bild på mig, det verkar du ju alltid välja ut folk som har?

Carmensplace

Hei!



Jeg vil gjerne være med i konkurransen! Jeg er en størrelse S, og har også likt innlegget ditt på Blogloving! :D



PS: Sliten med å komme inn på kandeeshopen! Er det noe galt?

Ida

Jag är med och tävlar!! :D

och om jag skulle vinna vill jag ha S :)

hoppashoppashoppas nudå! :D

Joanna

Jag är med och tävlar! Skulle gärna vilja ha en i storleken S. Gillar inlägget på bloglovin'

Amanda

Jag är med! :)

Storlek: S

hannah

jag e med och tävlar!!!!!! :3

storlek s om jag vinner ^^

[email protected] :D

Stina Nilsson

Jag är med och tävlar, har gillat inlägget på bloglovin :)

Emma

är med! :)

vill gärna ha storlek M

A M A N D A

Jag är med!

Storlek : M

alice

Jag är med gillar på bloglovin vill ha small om jag vinner :D

elin

Jag är med vill ha small om jag vinner, har även gillar på bloglovin :D älskar din blogg btw :)

agnes

Jag är med såklart :D strl S!

Saraemelie

Jag är med och tävlar! :) Och vill ha storlek; S.



Blogg: http://saramelie.webblogg.se

Mail: [email protected]

Andrea

Jag är med, vill ha S om jag vinner. Har så klart gillat på bloglovin också :)

EMma

jag är med! Tycker den tröjan är sååå fin ^^



ag har storlek small :)

lina

Jag är meed!:)

storlek S. Har tänkt köpa den där jättelänge nu men har aldrig haft pengarna för de.. så hoppass!(:

Julia

Jag är med och tävlar :)

Har gillat inlägget på bloglovin :)

Vill gärna ha storlek S

Ida

i liked it ;)

jag är med såklart! storlek M blir nog fint :)

Igeland

jag är med, vill ha en S och gillade just inlägget på bloglovin' ;)

Lisa

Jag är med! Strl: M

linnéamaria

Jag är med, och jag har gillat inlägget. Jag vill ha en storlek S :) dankish. U rock.

Hannah

jag är med och tävlar! jag har storlek S!

jag har gillat det här inlägget på bloglovin!

mail: [email protected]

Moa

Jag är med! Och har storlek S :)

angelika

åh, äntligen en tävling då man inte behöver ha blogg, har väntata på det jätte länge! har gillat blogginlägget och är med och tävlar ! :D vill ha en storlek M :)

Amanda Johansson ♥

Jag är med!

Storleken är M

Nellie

jag är med! skulle gärna vilja ha storlek M om jag vann :D

har gillat inlägget..

Sara

Jag är med! :D

och storlek S

MATILDA ♥

Jag är med! :) Har alltid älskar den, om jag skulle vinna vill jag ha den i storlek S.

Har gillat på bloglovin' och nu håller jag alla tummarna!

Saga

Jag är med och tävlar, (såklart!!!).

I så fall med storleken S. :)Och gillat inlägget har jag.



kram!

Linn

jag är med! :)

om jag vann skulle jag vilja ha storlek S :)

R.

Jag är gärna med och tävlar om en tröja i storlek S! :)

Mimmi

jag är och tävlar och gillar inlägget !

En i storlek S hade nog suttit fint !

rebecka

Jag är med.

Jag vill gärna ha storlek S, om jag vinner. :)

Min mejladress: [email protected]



Jag har också gillat inlägget på bloglovin.

♥Fanny♥

jag är med! Storlek S :)

Desiree

Jag är med :D om jag vinner vill jag ha den i storlek S, har gillat på blogloving också xD

Sofie

Jag är med! har också gillat på bloglovin! storlek S.. :)

malin

Jag är med ! storlek M !

Emma

jag är med :) strl S

emma

jag är med och har gillat på bloglovin, storlek s :)

Sara

jag är med! strl S :)

Bea

Jag är med!

storlek medium :)

Phelicia

Jag är med och skulle vilja ha en tröja i storlek S! Har gillat på bloglovin :)

Muuki

jag är med och tävlar, storlek M!!har även gillat inlägget på bloglovin. :D

Emily

Gillar på bloglovin! ÄR JÄTTEGÄRNA MED OCH TÄVLAR OM STRL S! :D

Lovis

jag är med!

storlek. S

(har gillat på bloglovin') :-D

torun

är absolut med! storlek S skulle sitta fint :)

nicole

jag är med! S :) och jag gillar inlägget :)

malin zetterberg

är med! storlek S ifall jag vinner :)

kicki

Är med!

Storlek M

Olivia

Ååh jag är med, har gillat inlägget på bloglovin'.

Storlek small :)

Lisa

Åh, jag är med!

Jag gillar inlägget på bloglovin också!

Lisa

Åh, jag är med!

Jag gillar inlägget på bloglovin' också.

(Storlek S)

Råkade skicka en kommentar innan, men glömde storleken!



jenny jensen

JAG ÄR SÅ HIMLA MYCKET MED!!

strl: S



/jennyjensen.devote.se

Maggie

Hej! Jag är med och tävlar :D Str M <3

Alissa

I'm in! :)

Strl M om jag vinner.

Ha en trevlig valborg Sandra :D

Sara

Stl S, supersnygg, i'm in

Nizz

I'm in! Helt klart! hoppas jag vinner :D:D:D



Strl: M :D

sofia

jag är med!

skulle vilja ha storlek M!

jag håller alla tummar och tår!

[email protected]

lovisa

jag är med!!

jag vill gärna ha den lite stor, så storlek M :)

H

Jag är med!

Storlek S!

Emelie Borglin

Jag är med och tävlar <2

Storlek S



Kram <3

Filippa

Hej! Jag är med och tävlar och har gillat på bloglovin :D

Storlek: M

elajna garcia

Jag är med!! :D

storlek s! :D

Melina

Jag är med och tävlar! Jag har ingen blogg men jag gillar på bloglovin :)

jag vill ha storlek S :)

sanna ♥

jag är gärna med, om jag vinner vill jag ha storlek s :)

felicia

å jag är med!

Storlek S,

har gillat på blogglovin!

älskar verkligen dessa !

kraam

Velona

Jag är med! :)

Stl M!

Kram!

mosca

åh, den är så snygg! jag är med :) strl M

Ellen

Hej, jag är gärna med och tävlar om den ur snygga t-shirten! Storlek "S" skulle vara bra! + att jag gillar inlägget på bloglovin. Min bloggadress är www.ellenia.blogg.se

Kram!

annasara

är med ;D har gillat på bloglovin' och s (:



[email protected]

Tove

Jag är med (har gillat på bloglovin!)



Storlek S ;)

Michaela

I'm in :)

Storlek S!

Maggan

Jag är med!

Storlek L

FANNY

jag är med! och om jag vinner vill jag gärna ha storlek M :-)

FANNY

jag är med! om jag vinner vill jag gärna ha storlek M :-)

har gillar inlägget på bloglovin'

Sandra

Jag gillar blogginlägget och har vill ha storlek M om jag vinner!

Hanna

jag är med! strl M

har gillat inlägget :)

Johanna

Jag är med och tävlar!:D fyller år den 3:e maj, så de skulle ju bli en bra födelsedagspresent;)



Storlek M

Johanna

Jag är med och tävlar!:)



Skulle gärna vilja ha storlek L

ambiah

Jag är med och tävlar om magteen i strl S! Inlägget är gillat och klart :D!

matilda

jag är med, storlek S! :D

har gillat inlägget på bloglovi'n också! kram!

mailadress: [email protected] kram!!

Carolina

Jag har gillat på bloglovin'!

Om jag vinner skulle jag vilja ha i stl S.

Har tyvärr ingen blogg.. :(

Therese Johansson

Jag är med! , storlek M önskar jag.



[email protected]

maja

jag är med, har gillat inlägget och har storlek s :)

maria

storlek S



Har även gillat

Julia Granath

Jag är med! :D

Storlek M

Evelina

jag är med & tävlar.

storlek M skulle vara bra för mig, :)



jag har även gillat inlägget på bloglovin.



Emmy

Jag är gärna med! :) Storlek S. Mail: [email protected]. Kram!

mazon

jag är mä! :D

stl L

Malin

Jag är absolut med! Har gillat inlägget på bloglovin och skulle vilja vinna en med storlek Small! :)

My

Jag är med! Strl M. Inlägget gillas såklart! :)

My

Jag är med och tävlar!

Strl Medium

Inlägget gillas på blogglovin! :)

Maria Ha

I'm In!



storlek S :)

Meron

Så snygg den är!! Jag är lugnt med och tävlar. :D

Storlek: M

Emmas Artwork

Jag är med och tävlar! :)

Storlek M.



Hugs!

roxanna - kamp efter cancern

men du inte lite höga skor :O

marina

jag är med :p storlek s

isabell

jag är såklart med!

om jag vann skulle den vara i storlek s :)

Anonym

JAG ÄR MED! Ifall jag vinner så skulle jag vilja ha en i storlek M.

tina

jag är med

14 Crimes.

Jag gillade även inlägget! :) Kram!

Paulin

jag är med! jag gillar inlägget och om jag vann skulle jag vilja ha storlek s. Massor kramar! :)

Stina

WOW!! Jag är med! Storlek S. Och jag gillar såklart! :D

cassan

Jag är meeed!! storlek S har jag :D Har gillat också

Karolina

JAG ÄR MED! Har gillat på bloglovin också :D

storlek S vore asgrymt!

Anna

Jag är med och tävlar, har även gillat inlägget på bloglovin! :D jag skulle bli en lycklig vinnare av den snygga magkorta tshirten i st. M, kram! :)

jet

Jag är med! Storlek: S

petraa

Jag är med, storlek S! Jag har också gillat inlägget på BlogLovin! Puss

Mariline

Jag är med och tävlar! vill ha storlek L. har även gillat inlägget :D

NINA

Jag är med! ;D Storlek S :)

Har gillat på bloglovin!

Lovisa

Jag vill självklart också vara med och tävla.

Önskar storlek: S

Ha det fint! Kramar

[email protected]

jag är definitivt på, den är såååå snygg!

jag har gillat inlägget och önskar strl s eller m :)

Sina

Självklart med!! Storlek S skulle nog passa bra :)

Kram

Alice

Jag är med och tävlar, i storlek L :D

Cezette

Jag är med :D storlek M tack ^^

Felicia

jag är med och tävlar, jag har strl S och jag har gillat inlägget på bloglovin :) Jag älskar verkligen dina kläder, men jag har aldrig råd så jag skulle verkligen avguda dig om jag var en som vann!♥

Annelie

Hejsan!

Jag är med. Dessutom gillar jag inlägget på bloglovin.

Om jag är en av vinnarna så vill jag ha storlek: S

Kram :D

http://rockprinsessa.bubbleroom.se/

Tilda

Jag är med! Och om jag vann skulle jag vilja ha storlek: S



Jag gillar inlägget på bloglovin'!

Julia

Jag är med, storlek S :D

har gillat inlägget

Evelina

Hej jag är självklart med och jag skulle vilja vinna den i S och jag har gillat på blogglovin:)



Kram

lovisa samuelsson

otroligt snyggt skulle gärna vilja ha allt och i så fall i M.

många kramar !!!

Maria Ha

I'm In! :D

Storlek S

Fannii

Jag är med och tävlar och har såklart gillat detta inlägg på blogglovin :D du gör sjukt fina linnen och tröjor!!

Storlek: s

- - M a j a s B i l d e r - -

Jag gillar inlägget på bloglovin. strl S :)

greta

jag är med!! stoleken M :)

GILLAR BLOGGINLÄGGET!

Nina

Jag gillar blogginlägget och vill ha en storlek S om jag vinner! :D

elsa

jag e med! :D

elsa

storlek s förresten glömde skriva det

Clara

jag är helt klart med! Om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha storlek S!:) har även gillat på bloglovin:D

MALIN

Jag är med och tävlar! Storlek s. :D

Frida

Jag är med och tävlar. :) Storlek S.

Nellie

Klart jag är med och tävlar om denna fina tröja. Skulle jag mot all förväntan vinna vill jag ha den i S. :)

Eline

er med :) størrelse S!

Cassandra

Jag vill vara med och tävla :D



Storlek: S :)

fanny nilsson

jag är med! om jag vinner vill jag ha storlek S. ska gilla inlägget nu :))

Sara

jag e med, storlek s :D

sofia

jag är med och tävlar :D vill ha en smaaalll :):):

KRAM

Petra

Hejhej!

Jag är med och tävlar! ^^

Storlek M

Cat

Jag är definitivt med, storlek S. Ha det bra! (:

Ella

Jag har gillat och är med!;)

Theres Isola.

Jag är med, storlek M. Jag har även gillat inlägget på bloglovin :D

Annica

Jag är med och tävlar :D storlek M

Nora Mikai

Jag är med! Storlek s skulle jag vilja ha om jag vinner. & just so u know så gillade jag inlägget på bloglovin hihi =D

IDAWA

Jag är såklart med! :)

Skulle vilja ha storlek S.



Har även gillat inlägget på bloglovin :)

Linnea

Jag är med och tävlar :)

+gillar inlägget



Strl M

louise

är såklart med och tävlar. önskar storlek M om jag mot förmodan skulle vinna.. men man måste tänka positivt..!

Anna

Om jag vinner skulle jag vilja ha storlek S :)



elajna garcia

jag är med!

storlek S, gillat inlägget och allt!

puss och kraaam

sofia

Jag skulle vilja vinna strl S!

Jag har också gillat inlägget :D

h a n n a

jag har gillat på bloglovin', följer dig redan där också :D Om jag vann så skulle jag vilja ha den i storlek M :)

Malin

Jag vill definitivt vara med och tävla! ÄLSKAR den magteen hur snygg som helst!!

Om jag vinner skulle jag vilja ha storlek S.

Jag har gillat inlägget på bloglovin :)

Håller tummarna för mig :)

Selina

Jag är med! storlek s :)skulle vara jättekul om jag vann, magtröjan var ju jättesnygg!

gillat blogginlägget på bloglovin också!

bloggadress: http://seliiinaa.devote.se

mailadress: [email protected]

sandra ♥

jag är med :D storlek XS men om det inte går så S <3

jag har gillat på bloglovin .

mail : [email protected]

blogg : www.sandrajohnsson.blogg.se

kraam <3

Victoria

självklart är jag med! ;D

Strl: S

EMMA BERG

Jag är med och tävlar har S :)

ÄLSKAR din blogg!

Har gillat den på bloglovin :)

[email protected]

Joahanna

Jag är med!!:)

Stl M:)

Louise♥♥

jag är med och skulle vilja ha den i stolek s =)

amanda

Är med och har gillat ;) strl S passar mig!

samira Mustafai

jag är med och tävlar. har även gillat inlägget på bloglovin. storlek s:)

anesa

Jag är med, storlek M! :D

natali

jag är gärna med och har gillat inlägget :D

Nathalie

JA! Jag är med :) storlek: small

gillar inlägget ;P

nikola

jag vill vinna denna till min tjej därav skrev jag hennes e-mail så det blir lite som en överaskning om hon vinner :)

Marika

åhh jag är med! storlek S :)

Erica

Hej! Jag vill jätte gärna vara med, den är ju såå snygg! Har gillat inlägget på bloglovin och har storlek S. Ha de fint!!

dilba

jag är med storlek small :) [email protected] jag vill vinna för att du är cool och älskar dej du har bästa klädstilen och om jag vinner så får jag en bra klädstil så jag kan börja klä mig bra :) <3

Lili

Jag är med! :) Önskar storlek S.



har gillat inlägget på bloglovin också!

Linnea

Jag är med och tävlar! :) Har storlek S. Har även gillat på bloglovin :)

Kram

Fanny

Jag är med och tävlar. Vill ha strl S om jag är en av de lyckliga vinnarna. Har gillat inlägget på bloglovin!

Kramisar

Hanna

jag är med! :D

storlek S . Mail, [email protected]

blogg, http://hannagabrielsson.blogg.se

Anonym

Hej Kan dee! Jag vill så gärna vinna!



Strl S! :D

Sally

Jag har gillat och är med och tävlar. strl M!

[email protected] :D

Lisa

Jag är med! Storlek M pretty please ? : )

Lina

jag är med, storlek m!

Elin

Jag är med! Vill ha storlek S :)

Har gillar på Bloglovin' också!

gabriella

Jag är med! :)

Strl: S

Har gillat inlägget på bloglovin! :)

Linnéa

Jag är med & tävlar & jag gillar inlägget! :)

Om jag vinner vill jag ha storlek S

Kram

Alma

Jag är med, storlek S :) Har även gillat inlägget ;)

Sanna

Jag är med :) önskar mig storlek M



kram <3

ebba

Jag är gärna med och tävlar!:D Jag har även gillat inlägget på bloglovin och om jag skulle bli den lycklige skulle jag vilja ha M.

Många stora kramar

Tora

jag är med och tävlar, storlek

S! inlägget är gillat ;DD

emelie

jag vill vara med! storlek S :)

Katte

Jag e meed!! Strl. M önskas!

Hanna

Jag är med, storlek M

Har gillat på bloglovin med :))

Sara

Jag är självklart återigen med och tävlar!

Storlek S :)

nikki

jag är med! storlek S :)

ebba

Vill vara med:D

Om jag vinner vill jag ha strl. S

Rebecca

Jag är med och tävlar, storlek S :D

jenny

jag är med!

storlek: M

Emma

jag är med :D

storlek S

sanna

jag är med och har gillat!:)

storlek L.

ELIN

Jag är med! storlek S!!!

My

My

Jag är med :) och om jag skulle vinna skulle jag vilja ha i storlek s!

Sandra

Jag gillar inlägget och är därmed väldigt med! :)



Hoppas du haft en trevlig valborg

Hanna

Jag är med! Har storlek S. (Om de inte är mkt små i storlekarna? Isåfall M).

Har gillat på bloglovin, så håller tummarna :D Kram!

hanna.jarner at hotmail.com

Emelie den bästa (y)

Jag är med :)

gillar på bloglovin ;)

Storlek: XS om det finns annars S

Fina Frun

Klart att jag vill vara med i utlottningen om en "Laying Cross teen"!



Topen kommer jag att ge till min duktiga tonårsdotter i examenspresent när sommarlovet äntligen är här! Det skulle vara så kul att få överraska henne med en sådan eftersom hon är en sådan flitig student.



Stl S kommer passa fint och jag har "gillat" på bloglovin.



Kram/Fina Frun

malin

jag är med! :D

storlek L, har även gillat inlägget på bloglovin

Maria

Jag är med och tävlar och har storlek S :D

Jessica

Jag är med! Strl M. Gillade inlägget på bloglovin' också. kram

Sofia

Jag är med!

Storlek M =)

Julia

Jag är med, storlek S! :)

Geda

Jag är med ^^! Storlek S :D

Malin

Jag skulle vilja vara med o tävla.. strl M

signelindgren

I'm in.



Strl: S

Julia

Jag är med o tävlar nu :3 och ska snart in och gilla ditt inlägg plus att jag ska börja följa din blogg, för du skriver så himla intressanta saker :)



Jag önskar storlek, L :)



mailadressen: [email protected]

Nikoninan

Jag är med och tävlar! och gillar inlägget :) ;)

Storlek M :) kram nikoninan

Elwira<3(Superwiran)

Jag vill ha storlek s.^^3

Jag har gillat inlägget med!^^D

Hoppas jag vinner!

Har aldrig vunnit en tävling i hela mitt liv...

KRAAAM!

Sara [ fotoblogg ]

Jag vill vara med! storlek: S :)

Fin blogg!♥ har gillat på bloglovin.

sarah

Om jag vinner skulle jag vilja ha storlek medium.

Gillar detta inlägg på bloglovin med :)

Kram

Bojan

Jag gillar dig på bloglovin!

Jag är jätte gärna med!



Storlek S

Matilda Karlsson

Jag är absolut med!

Storlek S

Och har gillat inlägget! :D

Mikaela

Jag vill vara med :) skulle vilja ha i s.

sara

jaa :)!



storlek S :)



har gillat de på bloglovin ;)

Nathy DeMecho - Mamma till William ♥

Den är ju så snygg! Jag är absolut med, och vinner jag vill jag ha den i storlek S. :) Har gillat inlägget på Bloglovin' också.

Emilia

Jag är med! :D

Min storlek är M.

emelie

jag är med :D storlek S

Linnea

Jag är med!

har storlek S ^^

Mikaela

Jag är definitivt med! Storlek M skulle passa mig :) kram!

Karin

Åh, jag är med! :D storlek S har jag :)

Har gillat inlägget på bloglovin också! :)

Emma C

Jag är med och skulle vilja ha storlek M, tack! :D

déa

jag är med!

storlek: S.

gillar även på bloglovin. ;)

vick

Hela outiften - SNYGGSNYGG!



jag är med och tävlar, storlek s här.

det skulle sitta fint!



Gillar på bloglovin!

maria h

loveit! Strlk M

Sofie

Jag vill vara med och tävla^^

Jag skulle villja ha storleken S XD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Älskar verkligen dina linnen!!

sara

I'M IN! vill gärna ha storlek s :) har även gillat inlägget på bloglovin' så nu är det bara att hålla tummarna!

kram

lisa

Jag är absolut med, jag har gillat inlägget på bloglovin, och om jag vinner skulle jag vilja ha en i strl S! :D

michaela

Jag är med!:) storlek S

Sofia

Jag är med! Storlek M :D

Har även gillar på bloglovin! :D

Signe

jag är med!

storlek: M

Har gillat inlägget på bloglovin också! :D

Jisa

Håller tummar, korsar fingrar och allt man kan göra och är med och tävlar!



Storlek S skulle sitta fint tror jag :)

welovefur



Hello =)

I love your blog and your illustrations.

If you want to publish on my blog your illustrations write me [email protected]

www.welovefur.blogspot.com

with love

Samantha

amanda

Ja är med, önskar M :-)

sandra

jag är med och tävlar och vill ha storlek L isåfall :D ska gilla inlägget på bloglovin right now! hoppas jag vinner :D iih!

Elina

Åh jag är med! om jag vann skulle jag vilja ha storlek S! Kramar

martina

ÅH! lätt att jag vill ha den! vill ha massor med nya toppar till sommarn, har inga nu :)

jag är med :D

storlek s önskas!

har gillat inlägget på bloglovin och ska följa dig, din blogg verkar bra! :)

får hoppas på det bästa nu då! kram

Sandra D

Halloj!

Jag vill gärna vara med i denna fina tävling, och jag vill ha tröjan i storlek S !

Kramar :) /Sandra

clara

Jag vill verkligen vinna! Har storlek S :)

Jag gillar även detta inlägg på bloglovin'!

Malin

Jag vill vara med o tävla! Om jag vinner skulle jag vilja ha strl M :) KRAM!

SOFIA

WOOW vilken underbar tävling! Jag är absolut med och skulle vilja ha i S.



Håller alla tummar och tår! PUSS

Alma.

Svar: Jag är med & önskar isf storlek S. :) Har även gillat inlägget på bloglovin. :)

Paulina Perger

HEJ!

Jag är med och tävlar om magteen , gärna i storlek M!

Kram <3

CC

Jag vill va me o tävla =D Jätte fina saker! Har st S =)

Katrin

jag är med och vill ha storlek s :)och inlägget är gillat!

Angelica

Jag är med och har gillat :D Skulle vilja ha storlek M om jag vann.

Nadia

Givetvis är jag med och tävlar! :)

Storlek S har jag!

Shaimaa

Jag är med och tävlar, önskas i storlek s! www.shaiimaa.blogg.se

Melissa

jag är med, storlek S :]

isabella

jag är med och tävlar så klart! storlek s :)

Elin Svanold | morbidoutlook.se

Jag är med och tävlar, önskar storlek M och jag har även gillat inlägget på bloglovin :)

Julia

Jag är med! :D

Vinner jag vill jag ha storlek S ;D



Ha en bra dag!

Ellen

I'M IN!

Skulle gärna ha storlek S



[email protected]

Emma

Är med och tävlar och skulle gärna vilja ha storlek medium. Kram.

sofie

Jag är med och har gillat inlägget!

Jag vill ha strl S :D

mail: [email protected]

sandra

jag är med! :D

storlek S skulle bli perfa, hihi

Ida

jag är med :)

Storlek S

Har gillat :D

Mikaela

Jag är med och tävlar! storlek s :D

julia

JULIA

Hej, jag är med och tävlar.

Jag har gillat inlägget på bloglovin och skulle vilja ha strl. S.

KRAM!

michelle

Jag är med och tävlar och inlägget är gillat. storlek S :D

Frida

Jag är med och tävlar, storlek M :)

AB PW

jag är med, storlek S

Gillat inlägget på bloglovin

Mailadress: [email protected]

vicktoria

Är med men har ingen blogg!

Nadja Eriksson

Jag är med!

Storlek S skulle passa mig :)

moa

jag är med! storlek M

Matilda

Jag är med!

Har gillat inlägget på bloglovin.

Storlek S! :-)

Sofia

Jag är med och tävlar. Har även gillat inlägget. Storlek S :)

sandra

Jag är med! Om jag vinner så tror jag att storlek M passar. :D

Lyly

jag är med och jag vill ha storlek S :D

carro

i am so in bitches!! Har storlek s :D

Sara

Jag är med! :)

Storlek S!

Puss

Sabrina

Jag skulle bli jätte glad om jag vann!

Jag skulle vilja ha den i strl S :)

Och jag har oxå gillat inlägget i bloglovin.

daniela

jag är med och tävlar, om jag skulle vinna denna super snygga t-shirt så är det storlek M som gäller! :)

therese

Jag är med och vill vinna i stolek M! =)

Johanna W

Jag är med! stl. S

Jag har även gillat inlägget på bloglovin också

my

jag är med!:D

sorlek M !´:D

Marie

Storlek S :)

[email protected]

AnnaIda

Jag är med :) Storlek S tror jag skulle passa fint, har även gillat inlägget på Bloglovin! :)

Erica

åååååh klart man är med :)

storlek S

Hanna

jag är med

Storlek S

vicko

Jag är med! vill ha en S :)

sara

jag är med!

storlek S

alice

Jag är gärna med! Storlek S :)

gabbi

Jag är med och tävlar! Storlek S.

min mail: [email protected]

Angelica G

Jag är med och tävlar om storlek s ^^

Anna

Jag är med! Storlek S, puss

erika

jag är med, och vill ha storlek S om jag vinner :)

- pia svensson -

Jag är med och tävlar om strl S och jag har gillat inlägget! :)

My

jag är självklart med och tävlar! Storlek M, jag gillade!

ebba

jag är med! :D



storlek M

My

jag är med!! storlek M, gillade inlägget vill bara säga att jag verkligen älskar www.kandeeshop.se!! Hoppas jag vinner finger crosst! :)

jw

jag är med och tävlar! Storlek: M :)

jessica

Jag har precis upptäckt din blogg ( lite efter, jag veet) och jag kan bara säga grym tjej snygg tjej!!:D blor asinspirerad av dig.

Jag är gärna med och tävlar, strl L. Puss:)

FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

jag är med!



i storlek S , hooooooppas jag vinner :D

Emma

Jag är med! :D strl M!

Anonym

JAG ÄR MED!

HAR STORLEK S, HAR GILLAT DITT INLÄGGET PÅ BLOGGLOVIN!



LOVE YA!

Helen

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR OM MAGTEEN!

HAR STORLEK S OCH GILLAT INLÄGG PÅ BLOGGLOVIN!



LOVE YA!

Jenny Tell

Jag skulle vilja vara med:D Jag har blogg:)

Storleken Small om jag skulle vinna:D

Elisabeth

Klart jag är med! Men varför just jag? Jag kan ju inte påstå att jag förtjänar att vinna mer än någon här men jag kan verkligen lova dig att jag skulle bli gladast över att vinna! Olyckligtvis har jag ingen blogg, men att gilla inlägget på bloglovin' får väl duga?



Lycka till med allt i framtiden! Tack för att du är en sådan bra förebild som alltid lyckas inspirera mig :)Keep doing your thing för du är grym på det!



Skickar med en kram också! Kram :)

/Elisabeth [email protected]



Ps. Har storlek S

elajna garcia

heeeej jag vet inte om jag har redan kommenterat detta, men jag gör det igen i fall att!

size s skulle passa fintfint!!

Kristina L

Jag är med! :)



Min storlek är S.

Kram!

Isagel

Jag är med !



Storlek S

Klara

Jag är hemskt gärna med!! Har storlek S :)



Karm!

Lina

supersnygg(t), hade blivit uberglad om vann för en gångs skull! storlek S! Puss! :)

Josefine

Jg skulle gärna vilja vara med!

Storlek S skulle nog passa mig :)

Janitor

Jag är med och tävlar! :)

Storlek S!

victoria

Jag är såklart med, storlek M skulle nog sitta perekt:)!

Beatrice

Jag är med och tävlar, storleken som önskas är M!

Har även gillat inlägget på bloglovin' :)



Nicole

Såklart är jag med och tävlar!

Jag har valt storlek S och jag har gillat ditt inlägg på Bloglovin'n

Nu hoppas jag helt klart på att jag vinner, thi



KRAM

Nesta

WOW ! Det er altså virkelig, virkelig et flot outfit !! Jeg elsker den pink farve sammen med de neutrale farver. Så flot !!!



Nesta,

http://neonstars.blogspot.com/

_

madde

Jag är med och tävlar om en i strl s :)

Jag har inte bloglovin så jag gjorde ett inlägg ist :S länk: http://mezos.blogg.se/2011/may/ar-med-och-tavlar-om.html#comment

Sofkaa

Självklart är man med och tävlar ! Storlek S hade suttit fint!



Kramar frånn Sofkan

anna

Är helt klart med, strolek m :D

Marynator

jag är med! :D



Stlk S och har självklart gillat på bloglovin :)

sauwraa

Jag vill jättegärna vara med och tävla! :) Om jag skulle vinna så skulle jag önska storlem M. Jag har gillat inlället på bloglovin också (y) min msn är [email protected] och bloggen heter sarapara.devote.se Håller tummarna för att jag vinner eftersom jag aldrig har vunnit något :(

Ha det bra, kram!

Linnea ( TearsOfLilith)

Jag är gärna med och tävlar :D

och jag skulle vilja ha storlek S isåfall :D

Sofia

JA! JA! JA!

Sååå snygg!!! Är defentift med, har tusen olika sätt att matcha den på i mitt huvud. Vill ha str. S har gillat inlägget oxå, vill bara säga att du är grym!!!

jennifer

Jag är med och skulle vilja ha storlek S.

Och jag har gillat inlägget :)

Kia

Jag är med! :)



Storlek: S



Kul att du har tävlingar :)

Cornelia

Oh. Small <3

Josefin

Jag är meeed! :) Storlek S skulle sitta fint!

Jossan

Jag är med! Jag önskar strl S! :)

clara

Jag är med! Har gillat :) storlek Small

Frida

jag är med, storlek S, har gillat :)

Michaela

Jag är med! :) Har gillat inlägget på bloglovin också. Skulle jag få den vill jag ha i storlek S.

kram!

Jonna - foto,stil & vardag }

Jag har gillat inlägget på bloglovin och skulle bli överlycklig om jag vann!

Storlek: S

Amanda

Jag är gärna med!



storlek M om jag vinner ;)

marie

Jag är med och tävlar om en i strl S :)

Frida

Jag är med och tävlar och gillar inlägget på bloglovin. Storlek L. Mail: [email protected] :)

Alina

Jag är med, skulle bli över lycklig om jag vann!



Storlek: Small (S)Har gillat inlägget också! :)

Theres

Jag är med och har gillar ditt inlägg på blogloi´n :) och om jag vann skulle jag vilja ha i storlek S. Kram

Beata

Jag är med!! har gillat inlägget också :) Storlek s

Kraam

josefin thysell

Jag är med och tävlar!

Storlek L, gillat inlägget också ;)

*hoppas

ISABELLE

Jag är med!

Storlek S, gillat inlägget på bloglovin' :D

lisa

jag har gillat inlägget och jag är gäärna med! :) storlek M

Bunny

Hej! Jag vill vara med och tävla, och jag har gillat inlägget på Bloglovin ^^ Om jag vinner skulle jag vilja ha storlek S och helst i en grå, eftersom jag redan har köpt en vit :D Men den är så snygg att jag jättegärna vinner en i grått också! ^^

Hedda

Jag är med och tävlar! :D har gillat på bloglovin, och skulle gärna vilja ha en i storlek S! :)

Milla.D

I'm in, for sure! :D

Gillat inlägget på bloglovin också!



Storlek: S

ocean

Jag är med och tävlar :D och om jag vann så skulle jag vilja ha i storlek L <:

Emma (sysslingarnas)

jag har gillat ;)



jag skulle så jäkla gärna vilja ha S och ,,, den där magtröjan är så ***** SNYGG! :D hhee hoppas!

Jessika

I'm in!! strl S :D

Nika

Jag vill vara med :D

Storlek M

& jag gillar inlägget!

Ilhana

Wiiiii! JAQ ÄR MED.

Mirre

Hej!!

Jag är med, storlek S.



Ha det finfint!

Erika

Jag är jätte gärna med! Har gillat inlägget på Bloglovin och önskar storlek S. Hoppas på tur nu!



Kram!

Kim

Jag är självklart med och tävlar,

och om jag vinner vill jag ha den i storlek M.

Gillar även inlägget på bloglovin (:



Kram!

Emilia

Självklart att jag också ska vara med! Den tröjan är Riktigt snygg, hade blivit superglad om jag hade vunnit eftersom jag inte kan beställa saker över internet själv.

Jag har storlek S (: inlägget är gillat på bloglovin oxå (:



KRAM Emilia <3

Linnea

Jag är med! Vinner jag så skulle jag vilja ha storlek S :) Kram

emma

åhh du är ju grym..

om jag vann skulle jag vilja ha strl S på den fina tröjan!



[email protected]

Smäm

-gillar-



Du är så grym med dina kläder. Jag vill vinna storlek L!

Carolina Toffer

Jag är absolut med om tävlar! :D Storlek M på mig! Hare asbra, kram!

FELICIA!

Jag är med och jag har gillat! storlek L!

JUÖ

JULIA

Åh, älskar den tröjan!

Jag har storlek s , jag har gillat inlägget på bloglovin också :)

kram

mallewaina - Malvina Hansson

Åh jag är med! storlek S i så fall :) har gillat inlägget också! kraam

elza

storlek S till mig!

Helen, din vinnare ;)

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR!



Har storlek:s och jag har gillat ditt inlägg på bloglovin!



LOVE YAA!

Jacqueline

Jag är med och tävlar! storlek S blir kanon!



malin

Jag är med! :) Storlek S

Sofia - ZOFIAS.se

Hej!

Jag vill jättegärna vara med och tävla! Stl L

Maggiebell

Jag är med och tävlar! Min storlek är M.



Har gillat på bloglovin'!

Emma

Hej!

JAG är med och tävlar, och önskar att vinna den i strl S!:D

moncan

även jag vill vara med och tävla!

Storlek S

Emily- Mamma till Vincent & Eddie ('v')

Är jätte gärna med & tävlar. Skulle va så upppiggande med lite nytt efter min graviditet.



Jag har storlek Small Håller tummarna :-)

KRAM ! ! !

ida

Härligt, jag kör också! Storlek M skulle sitta fint. Ciao!

saga

Jag är med och tävlar, storlek L tack :)

Olivia

jag är med! Storlek S

Corny

JAG ÄR MED! Och jag har storlek M :)

emilia

Jag är med och tror att S skulle passa mig :)

FELICIA

Hej! jag är med och tävlar om den snygga tröjan :) jag har strl S och har gillat inlägget på bloglovin



kram

FELICIA

Hej! jag är med och tävlar om den snygga tröjan :) jag har strl S och har gillat inlägget på bloglovin



kram

Julia

Juuullliiieee är det å tävlar =D Hipphipp.



Storlek: S



[email protected]

Hanna

Jag är på! Storlek L skulle sitta fint fint, M brukar alltid vara för kort, oavsett om det är magtee eller vanligt haha! Kram!

Frida

Jag ar med och tavlar!!

hannah

jag är med och tävlar! (:

storkel S

[email protected]

kommer att använda den väl om jag vinner :D

Jessie

Jag är väldigt gärna med och tävlar! Storlek S.

Gillar även inlägget på Bloglovin :)

Jenny

jag är med och tävlar! :D har gillat på bloglovin :) jag skulle gärna vilka ha storlek M :)

Sanna

Najs! Jag är med! Storlek S skulle passa perfekt!

Anna tecknar och målar

Jag är lätt med i tävlingen :)

Sjukt snygg magtee! Min storlek är S

Agnes

Jag vill vinna, snyggaste tröjan! Storlek S :)

Lova

Jag är med, och jag har gillat inlägger på bloglovin :)



Storlek: S

Hanna

Jag är gärna med! :) Om jag vinner skulle jag vilja ha i storlek M. kram

Annie Bergström (fotoblogg)

klart man är med, har storlek S :)

Lovisa

Jag är med!!!!!!Om jag nu skulle ha turen att vinna så skulle jag vilja ha storleken: S , nu får man bara hålla tummarna! :)

malin

åh jag är med! storlek M skulle sitta fint :)



älskar verkligen dina målningar, helt underbara!

kram

Lina @ FLINAFOTO

Jag är med! Skulle vilja ha den i strlk S! :)

HUGS!

Emma [foto&vardag]

är jätte gärna med och tävlar!

Storlek S :)

Amy

Jag är med !Storlek s :))))

EMMA

Jag är med och tävlar, storlek S :D

FRIDENS LILJOR!

Evelinn

Jag vill vara med och tävla! Har storlek S :)

Sabina

Vilken kanontävling! Om jag skulle vinna så har jag storlek small. :)

awiwa<3

hej,hej :D <3 jag är med! :)

storleken är s elr xs!

kram<3333

min mejl är [email protected]

Birgitta Löfholm

Jag är med i tävlingen! :)



Storlek: S

maria

jag är med - gillar inlägget - strlk m (i guess)

Moa

Lätt med!

Storlek: S

Kathriin

jag är med och tävlar! storlek S :)

Therese

Jag är med och tävlar! :D

storlek: S

Patty

Jag vill tävla! :) Min storlek är small :)

Julia

Jag är med :) Jag har gillat på bloglovin!

Storlek S vill jag ha om jag vinner, håller tummarna ;) kram!

Maya Lindberg

Jag är gärna med :) S Har jag :) Sjukt cool blogg ;o avis ;o

Sofie

Vem vill inte vara med och tävla om den snygga teen? Jag är med!

My

jag är med och tävlar! =)

storlek: M

Julia

Jag är med och tävlar om den supersnygga tishan! Gillar även inlägget :D

Strl: S

zeinab

Jag är med! Medium hihi

Lovvih ♥

Jag är med! :) ♥



Storlek: S

Lovvih ♥

Jag är med! :) ♥



Storlek: S

olivia

jag är med! :)



storlek:s

linnéa

superball!

jag vill ha strl S.



pussar.

Christine

Satan vilken snygg outfit! Jag är gärna med & tävlar.

Vinner jag skulle jag önska strl M. Puss



[email protected]

moa

Jag är med! Storlek large :)

Tuva Nasavi

Jag är lätt med, gillar skarpt!



Strl. L

Donna

Jag är med i tävlingen:)

jag har alltid längtat efter äga såna snygga kläder från kan dee och jag brukar alltid gå in på hemsidan för kolla om dom är prissänkta men endå så har jag inte råd att köpa för jag är arbetslös och har inte köpt kläder på jätte länge nu och behöver verkligen ha nya kläder så jag hoppas

jag får chansen nu

då skulle jag bli överlyklig och ha på mig den varje dag och vissa den snygga tröjan för alla och hur stolt jag e:)



min mail adress:[email protected]

storlek på tröjan ska vara Medium



tack för underbara chansen hoppas jag har tur denna gången



evelina eriksson

jag är med :D vinner jag vill jag ha strl: s :D

Jennifer

Jag är absolut med och tävlar om denna sjukt snygga tee. Har gillat inlägget på bloglovin' för extra chans att vinna! Håller tummarna nu.

Jennifer

Jag är absolut med och tävlar om denna snygga tee i storlek S. Har gillat inlägget på Bloglovin' för extra chans att vinna. Håller tummarna!

awiwa<3

glömde att skriva attt jag har gillat på blogglovin så jag tar det igen ;) jag är ed,har gillat på blogglovin och har storlek s xs <3333

kram <33

andrea

Jag är med och tävlar! :)



Storlek: S

Sophie

Jag är med. Small!

har även gillat på bloglovin.



vic

Jag vill vara med och tävla!!!



Givetvis gillar jag på bloglovin :)



Jag hade velat ha strl XS, men tror bara det finns i S och då tar jag det ifall jag vinner!

Jessica

Hej! Jag är gärna med och tävlar. Har Gillat inlägget på bloglovin =) Det skulle vara kul att vara med och tävla då jag har gått ner 22 kg och har nu storlek M, så det skulle vara roligt med lite nya kläder =)



marielle

Jag är med :) storlek: S

Stephanie

Om jag vinner vill jag ha storlek S

Therese G

Jisses vilken tävling, klart man ska vara med! :D

Gillar på Bloglovin och skulle jag vinna vore storlek S perfekt för mig :)

Då var det bara att hålla tummarna nu då :D

Karina T

Jag är med och tävlar, storlek M. Gillade inlägget också :)

Miriam

Jeg er med!:)

Str: S

Elin

Jag är jätte gärna med och tävlar om den DÖÖÖÖÖÖÖ snygga tröjan. LOVE IT! <3 Kärlek vid första ögonkastet.

Storlek: S

Puss puss! <3

Emelie

Jag är med!! :D

Storlek: M.

Agnes

jag är med!:D har gillat inlägget också!

storlek S

Felicia

Gillar't! Large tack!

Angelica

Åh, jag vill vara med. Storlek L

jennypenny

åå dom är så grymt snygga!

hade velat ha en i storlek S! :D

Fredrica

Jag är med!! Storlek S

Liliana

åå jag är med och tävlar har storlek S :D

är inte medlem för att kunna gilla inlägget sry (:

btw du har så MYCKET bra fantasi, så himla duktig

evelina carlson

åh, jag är självklart med, S!!



Emelie

Kanske är för sent,men jag hoppas verkligen verkligen att det inte är det,skulle jätte gärna vilja vinna!

ELLEN - eecederholm

vart kommer de där sjukt snygga pumpsen ifrån? (:

Elin

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress