SNEAK PEAK PÅ VAD SOM KOMMER I MORRN

I morgon kommer lagret på Kan Dee Shop att fyllas på med detta! Skitsnyggt tycker jag, håller ni med? Fighting for motiven kommer att finnas i grön, röd, blå och lila. Plus några andra motiv. Vilken modell gillar ni mest? Den ärmlösa eller den med ärm?
Hanni

Snyggt!!!

K

ååhhhhh vad ledsen jag blir nu när dom snyggaste tröjorna kommer ut när 50% grejen är sluuuut :(:(:(:( åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

tina tran

med arm helt klart!

ART BY LISA LANS

Åh, rööd. Min favoritfärg.

My

vad gör du?<3

Majs

Med arm.

natalia

Du är så bra, största inspirationskällan ever, när jag blir stor vill jag vara dom dig ):

Emelie

armlös! jävlig cool!

Madde

JAG SKA HA ♥ !

ELIN DRAWiNGS

Ursnygga!

Rebecka'

Fin & sjukt bra blogg sötnos! :) i like it'

Felicia

gud vad glad jag blir av att jag hittade den här bloggen! jag kan inte rita, men jag såg att du visar lite folk hur man kan rita vilket räddar mitt liv :DDD fin blogg! kram sötis <3

Lelle

den med ärm :)

CREATIVES - fanny&jylice

Hej Sötnos!

Just nu har vi en goodiebag tävling på våran blogg, denna gång kör vi på en full med smink och skönhetsprodukter! Är du sugen på att vara med?



Direktlänk till tävlingen: http://creatives.blogg.se/2011/august/ny-tavling-goodiebag-full-med-smink.html#comment

Kram! /Jylice & Fanny - www.creatives.blogg.se

Manda

Hej fin blogg ! Allt bra med dej ? :)

J

Hur gör du så att det svarta blir mer blåaktigt? I photoshop? Vilka funktioner? Vore kul å inspireras? Jag försökt i color balance > shadow > blue men blir inte samma sak =/

déa

den ärmlösa såg råcool ut! :D

Elinn

snyyyyyyygga! :)

elina

Åh gud vad fint! Med ärm helt klart!

IDAWA

Den ärmlösa var sjukt snygg!

Anonym

snygga!

emma

allt bra idag? :)



Har du din blogg på facebook?? Isåfall kan vi gilla varandras, har du inte det får du gärna gilla min en då, som tack länkar jag dig!

sarah

den röda

kolla in min blogg

emina

fin blogg!

ställa en fråga i min frågestund?

http://takemefaraway.blogg.se/2011/september/avslutas-59.html

maja

Med ärm var snyggast! :)

Angelica

Ärmlös! Fan jag har en med ärm, men nu måste jag nog köpa en ny. Fyfan va snygg den var !

Malin (L)

Titta in min blogg =) Kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress