NEW DRAWING BOOK


Trodde aldrig att jag skulle publicera såna här bilder där man liksom tar kort på sig själv i spegeln. Men nu har även jag gjort det och det är ju tur att photoshop finns. Då kan jag göra mig lite brunare än vad man egentligen är. I dag såg jag så blek ut att man kunde tro jag var döende. Blek och trött. Blek, trött och sliten. Orkade inte sminka mig mer än lite mascara och consealer. Ändå lyste kvisslorna glatt igenom.

I dag har jag varit på ett möte som var väldigt trevligt och efter det fortsattes dagen på stan för att inhandla lite Kan Dee grejjer så som ramar till reproduktionerna, nya fineliner pennor, en ny fin A4 bok att bara rita mina så kallade snabb skisser/illustrationer i (skulle vara kul att få fylla hela boken med en massa olika illustrationer så att det nästan blir som en bilderbok). Sedan kom jag även hem med två icke Kan Dee relaterade produkter. Ett jättesött linne (bilden ovan) och en stickad tröja som jag kommer att lämna tillbaka då jag inte tyckte att passformen var nå bra. Just ja en våg köpte jag också.

I kväll kommer jag att hänga med pennorna och nya rit-boken tillsammans med min man. Älskar fredagar och inspirationen är alltid som högst då! Vi syns senare :)
Tess

Diggar verkligen dina nya kängor!

När man väl har börjat på ett nytt block som man vill fylla så vill man ju göra det på en gång :) har en inspirationsbok själv som sakta men säkert fylls på med saker..men ändå vill man fylla på mer..nu :D

Var har du hittat spegeln? Skymtar en sjysst ram ;)

Ha det bäst!

Bella

Du har ett jättefint utseende som även verkar spegla din insida. Det är bra skit :)

Tack för en superb blogg!

ART BY LISA LANS

Fint linne.

Anonym

åh kängorna ja! <3

amanda

hejsan svejsan, skulle du kunna tala om vart linnet är ifrån? sjukt snygg är den och din kropp ännu snyggare. hoppas du svarar :)

Lovisa

älskar dina kängor! har ett par liknande, they are to die for :D

sanna

Hej , du har en stor blogg och tänkte att du kanske vill göra en god gärning som du och dina läsare kan ta del av, här på min blogg har jag skrivit ett inlägg om hur man kan hjälpa till hund och katthemmet, dom har bara den här månaden ut att leva..



http://socosy.blogg.se/2011/february/en-god-garning.html

malin

Alltså.. Att INTE älska din blogg och det du gör, det går inte. Det finns inte på kartan lixom. Du är awesome!

Angie Obell

snyggt

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress