TÄVLING!


Ser ni hur SNYGGT I want my money back blev som linne? Jösses, aldrig någonsin tidigare har jag varit så härKan Dee Shop i morgon. So stay tuned.

När jag räknade alla linnen fick jag se att det var en liten fläck trycksvärta bak, liten som en tredjedels guld-tia för att vara exakt. Ingenting som är speciellt märkbart, dock kan jag inte sälja det så därför tänkte jag tävla ut det! Hur bra låter inte det? En utav er kommer alltså bli den lyckliga vinnaren som får kammar hem, förmodligen, Kan Dee Shop's snyggaste linne just nu! I want my money back.


För att tävla:
Skriv att du är med och tävlar i en kommentar till detta inlägg. Glöm inte att ange din mailadress och/eller bloggadress om du har någon. KLART!

Avslutas:
Tävlingen avslutas nu på torsdag den 3:e mars klockan 21.00!

LYCKA TILL!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!

♥Emelie♥

Jag vill vara med! Nu håller jag tummarna, HOPPAS HOPPAS HOPPAS:D

Amanda

Jag är med =)!

emely lernbom

[email protected]

www.Sonnensystem.blogg.se



Jag skulle gärna vilja vara med och tävla om det vackra linnet. Skönhetsfel? Nej! Unikt dock:)

Julia

Jag är med! :D Linnet blev jättesnyggt föresten! :)

pernilla

Åh gud så snyggt det blev, helt fantastiskt! Självklart är jag med och tävlar ;)

Jenny

jag är med !

Ida

Jag är med :D

Stina

jag är med!

alex-xelaaa.blogg.se

Jag vill gärna vara med!

Emeliefridh

jag är med:)! Älskar dina kläder:D

Fotograf Johanna Shonali

Jag är med! :)

Emeliefridh

jag är med:)! Älskar dina kläder:D

Emeliefridh

jag vet inte om kommentaren gick in när jag pröva , så du får förlåta mej om det blev två kommentarer...

Men jag är absolut med:)!

Pia

Jag är med och tävlar :)

Ana

Jag är med!

amanda

åhåååå, jag är jätte gärna med och tävlar!

ååååhåååå, underbart fint!

Sarah

Jag är med! Supersnyggt linne :)



[email protected]

Lisa Lawry

Urbota snyggt linne!



Självklart vill jag vara med o tävla :)

Elinore

Jag är med och tävlar

Elin

ja, herregud vad fint det blev! så jag är absolut med och tävlar :D

sofi

Jag är med och tävlar! :D

Humle

Sjukt vackert, klart man är med! :D

Lydia

Jag vill lätt ha ett sådant här linne! Jag är med!

Matilda

Jag är med och tävlar! Jag skulle inte vilja gå miste om det linnet! :D <3

RonjaZorina - Digitala illustrationer

Ooooh I want it! :D:D



(Jag är med och tävlar)

Jennifer Ö

Åh jag är med och tävlar :D

Johanna

Jag är med!

bexie

Jag är med :)

michaela

är med och tävlar!

Karolina

JAG ÄR MED!!!!

Frida

Jag är med!

Linda

Vi testar igen! Jag är med!

Fanny

Jag är meeeed! Älskar dina plagg och teckningar. Ögonen är magiska på I want my money back!

Suri

Jag är med ! :)

Frida

Jag är med och tävlar!:)

sanna

Jag är lätt med!

agnes

Jag är med! :D

Jessica

Jag vill vara med och tävla! :D

frida

Jag är med!

Sanna

Jag är med och tävlar :D

lina

Jag är med !!!

Nina

Jag är med! :D

Shit vad snyggt det blev :)

Anonym

Klart jag är med och tävlar! Det blev verkligen jättesnyggt!

Ida

Åh, jäklar vad cleant och snyggt!! Jag är med!! :D

Anonym

Jag vill, jag vill ,jag vill, då jag är med och tävlar :)

emilia

jag är så jävla meeed!

z e x x o

Jag är med och tävlar :)



Sara

Jag är med! :)

Sara

Jag vill, jag vill, jag vill SÅ jag är med och tävlar :)

kim

jag är med ! :')

jenny

jag är med och tävla.

jag vet att ja inte kommer vinna, men kan lika gärna chansa. :)

Ella

Fyfan vad snyggt det blev! Jag är helt klart med och tävlar!! :)

L i s a

Gaaash, så snyggt!



så jag är självklart med

e m e l i e

jag är med och tävlar :D

Lisa

Jag är med! :)

Emma

Jag är med :D

Louise

Självklart är jag med och tävlar!! ;)

Andrea

åh, jag vill vara med :)

Anna Elfstrand - hästblogg

Jag är med! Hade varit en underbar födelsedagspresent :D Sjukt snyggt blev det!

nella

jag är med och tävlar!!

Anonym

Hur långt är linnet?

Går det en bit nedanför rumpan eller?

e m e l i e

Jag är med och tävlar! :D

maria

ÄLSKART!

Sara ♥.

Jag är med! :)

Jenny

Jag är med :D

Emelie

yaaaay

JAG ÄR MED!!!

Hanna

Hjjonsson

Den är sååååååååå jävla snygg, såklart är jag med! :D

Estrid

SÅKLART MED OCH TÄVLAR! JAG HAR FÖLJT DIN BLOGG JÄTTELÄNGE OCH DU ÄR EN SÅ HÄFTIG KONSTNÄR :D

Clara

är helt klart med och tävlar, galet snyggt tryck love it!

emelie melvins morsa.

Tävlar givetvis om detta nya snygga tryck. Undrar hur det gick med förra teckning? Dragit någon som skickat passande text än :) ? Nyfiken på att se resultatet.

Hanna

åå det blev jättebra!!

jag är med :)

Ida

det är sjukt snyggt! så jag är lätt med och tävlar om det linnet :D

Emma

Grymt snyggt!



Jag är med och tävlar

karin

Jag är med och tävlar!! =)



E-mail: [email protected]

emma

Åhh det skulle vara himla kul att vinna, dina teckningar är så fina! :)

Sara

Jag är med! :)

matilda

Åhh, gu vad snyggt!

Jag är med! ;D

Jeen ♠

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla:D

Jennifer - 17år och ensamstående morsa

Jag är självklart med och tävlar! ♥ detta linnet!

Isabelle

jag är med!:)

Linea

JAG är med och tävlar!!

Sara

Jag vill vara med!

sonia

jag är med :D

Freddy

Jaa! Älskar linnet, måste ha det :D

Med ^^

Tina

Å så tøff!



Hadde vært så gøy å vinne :D

HANNAH

klaaaaaaaaaaart man är med!

amanda

jag är med!

HANNAH

klaaaaaaaaaaart man är med!

Victoria

Jag vill verkligen vara med! Shit vilken tur om man vinner. Iih hoppas! ;)

Freddy

Jaa! Älskar linnet, måste ha det :D

Med ^^

ElinAmanda

sjukligt snyggt, jag är med!! :)

tina

oh how loveli!

jag är med och tävlar!

Joanna

Är med ! ursnyggt linne! :o

matilda

så klart man e me o tävlar om detta ursnygga linne!

Sara

Hur snyggt som helst, jag är med! :)

Maria A

underbara kläder, tecknar skit fint, klart man är med :D

Frida

Fy va snyggt^^ jag är med

Louise

Jag är med! [email protected]

Amanda

jag är med och tävlar :)

Sandra

ASSNYGGT! Jag är med!

Igeland

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, VILL SÅÅÅÅ GÄRNA VINNA! Det här linnet var aaaaasfett! KÄRLEK! <3

Lovis

ÅH, JAG ÄR MED OCH TÄVLAR! :D:D



Älskar dina linnen tyvärr är de lite dyra för en 14-åring som mig. :/

Elin

Jag är med, löjligt snyggt!! :)

Sanna

Awsuuum! jag är med!

Tilly Bergström

Så sjukt snyggt!

Jag är gärna med och tävlar! :D

Maria

Oh shit så snyggt det blev! :D

Jag är absolut med och tävlar!

Anna

Riktigt snyggt blev det! Jag är lätt med och tävlar :D

Matilda

Jag är med! så sjukt snygg!

Emma

Jag är gärna med, och jo, det blev ett grymt resultat:D Keep on going!!

Emma

Klart att man är med!



[email protected]

micaela

Jag är självklart med! Galet om man inte vore ;)



[email protected]

Linda!

Jag är med oh hoppas jag verkligen vinner! Min garderob behöver förnyas lite till våren...

linnea

I'm totally in!

isabella

riktigt snyggt! jag är med och tävlar :D

Fanny

Jag är med!

MATILDA PEACEH

Jag är med och tävlar!

sharon

Jag är med :D

Johanna

Klart jag är med och tävlar, sjukt snyggt!

Dixie

Jag är med! =o)

Therese

jag är med och tävlar!

Sofia

Dina linnen är rena DRÖMMEN.

JAG ÄR MED!

emma

jag vill vara med och tävla! :D

Julia

Jag är med!

Du är grym!

jennie

Jag tar chansen och är med igen! :-) älskar dina kläder kandee!

Karoline

Jag vill vara med och tävla :D Det var ju grymt snyggt, och jag älskar linnen! ^^ så varför inte chansa :D

sofia

HEJ! Jag är så gärna med och tävlar :D Ha det bra, kram1

linnéamaria

jag är med! :D

linnéamaria

jag är med! :D

Malin

Jag vill vara med! Så sjukt snyggt! :D

Saga

Jag är med!!! :D

Alva

SJUKT JÄVLA SNYGGT!! JAG ÄR MED!

L Y D I A

Jag är väldigt gärna med och tävlar :}

Soletraveller

Jeg er med! (om en norsk globetrotter får lov?)



Tegningene dine er utrolig inspirerende. Keep up the good work! :-D

capu

Hej! Får jag fråga en sak. Jag har en relativt ny blogg och undrar hur man gör för att få ut bloggen på de stora sökdomänerna som google. Dessutom Hur fixar man en bra disagne?

SAXX

Åh. Vill hemskt gärna vara med!

stephanie

I'm in! :D

Shit vad snyggt!

malin

så himla snyggt! jag är med!

Kristina L

Jag vill vara Med med stort M :)

Linnet blev verkligen klockrent!

kramar

Pati!

I'm soo in! Wonderful <3

Erika Berthsjö-S

Jag är med :)

Phelicia - konst och foto

JAG ÄR MED! Fyyyyfan vad grymt det blev!! :D

Caroline

Jag är med!

Anonym

Jävlar vad snyggt det blev!



Jag är SJÄLVKLART med!

Linda

Jag är jätte gärna med!!!!!!:D

josefin

jag är med och tävlar!

mikaela

jag är med!

Mari

Jag är med, skitsnygg!

Therese

Jag vill jättegärna vara med i tävlingen!

Karin

Jag är med, vart riktigt snyggt med texten osv.

Linus;D

jag vill vara med :D

Fanny

GUD så grymt snygg den blev!! jag är helt klart med! :D

Sofia.

Snyggt! Jag vill vara med och tävla :D [email protected]

Hanna

Jag är jättejättejättegärna med och tävlar!

JOHANNA

I WANT THIS T-SHIRT-TOP!

:)

Johanna Rasmussen

Elly

Jag är klart med!! Skitsnyggt ju! <3

madde

jag är med! så jäkla snyggt!

VERONICA

Jeg er helt klart med:D Utrolig fin !

- [email protected]/veroooo.blogg.no

Cassandra

Jag är med! :)

☆ m a l i n .

Jag är med och tävlar!

Beställde visserligen nyss ett annat linne från Kandeeshop.se haha, men det skulle inte skada med ett till :)

Jessica

Jag är med och tävlar :)

eriksson

shit va snygg den blev som linne :O

shit asså :D

nå jag är ialf med och tävlar! :)

Ronja

Ja

ja

jag vill vinna! :D

Sara

Åh mitt favoritmotiv! Jag är såå med och jag hoppas jag vinner!!!:)

Linn

ååh, fasen vad snyggt det blev! JAG ÄR MED :D

Ofelia Ollila - foto

Grymt snyggt! Jag är med!

Izabelle

Jag är med !!

elma

jag är gärna med och tävlar om detta snygga plagg! :D

Izabelle

Jag är med !!

evelina

åh vad roligt jag är jätte gärna med och tävlar:) Jag tycker att linnet blev skit snyggt :D

skott

jag är med och tävlar såklart! haha :D

KLARA

Jag är självklart med och tävlar!

ellida

jag är med :)

Sofkaa

Jag vill bli den lyckliga :D

emelie

jag är med! :D

mimmi

Jag är lungt med !

Linnet blev grymt !

Sara H

Jag är med somvanligt :D

Johanna

Jag är meed!!

h a n n a

jag är så med! Jag älskar dina linnen! :D

Sannie

JAG ÄR MED!!



ÅH! Jag har följt din process med denna bild och jag älskar den helt klart! Åh! Helt klart en utav mina favoriter av de konstverk som du har gjort.. Jag skulle bli överlycklig om jag vann. Du är en stor inspiration för mig! :)

Louise

Off course :)

Frida

Jag är med och tävlar! :)

Lotta

Jag vill vara med! :)

Josefine

I'm in! :D

Nathalie Augustsson PHOTO

Jag är med!!! :D

Nathalie Augustsson PHOTO

Jag är med!!! :D

My L

Jag är med!!!!

Lovis

jag är helt klart med! :-)

Marcela

Jag är gäärna med! :)

Jenny

Klart man är med! :)

MALLAN

Jag är med! :D

Jaran

Nu är jag med och tävlar :D

Matilda

jag är med och tävlar om linnet :D

Cassandra

Är självklart med och tävlar igen :D

Grymt linne med en riktigt bra Text till!

Liv

Åh jag vill vara med och tävla!:)

Carley

Jag är med, helt klart!! :)

mathilda

JAG ÄR MED!!!! Sjukt snyggt linne!!! :)

mitsukai

Jag är självklart med och tävlar!

annsoh

SJUKT SNYGG! JAG BARA MÅSTE HA DEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D :D <3<3



Jess

JAG ÄR ABSOLUT MED !! ;D

Malin

Jag är med :)

linnea

Åh jag är med :D !

DiddoLinno

Jag vill vara med :)

Annster

Jag är helt klart med och tävlar om det supersnygga linnet!! :)

Julia :D

jag är med!! :D

Sandra

Oj, ja! Det blev verkligen snyggt som linne. :)



Jag är med och tävlar.

Lisette

Jag vill vara med och tävla, gillar dina kläder grymt mycket!



Tack iförhand! :)

Unn (Syndroma)

Klart man är med :D

Jennie

JAG ÄR MED! :D jääääääklar vad snyggt!!!

Mickey Vin

IM IN THE RACE!!!!



Anonym

SNYGG blogg.



Jag är med!



Kika gärna in min blogg där jag berättar om mitt liv här i LA- Hollywood.



Ha det super

Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥

Jag är meed! Älskar linnet <3!

Dominique

håller tummarna!

Mimmi

Otroligt snyggt linne, vad duktig du är! Jag får hålla tummarna för att den ska bli min :)

Ebba

jag är meeed :) fasiken så snyggt!

Victoria

Åh vad snygg! JAg är med ^^

Linn

Jag är också med! :)

mikaela

jag är definitivt med och tävlar!

lovisa

fasen så snygg!

jag är med!

emma

WOW! riktigt snyggt! bra jobbat!

Jag är med och tävlar :)

Rebecca

GRYMT SNYGGT JU!!! :)

JAG ÄR MED!!!!

Bea

I'm in!

Bea

I'm in!

Jenny

jag är meeeed! :)))

julia

Snyggaste jag sett! JAG VILL VARA MED!



[email protected]

Patty

Sjukt snygg, jag är med!

sarah

jag är med och tävlar!

Tess

Jag är med!



Du har all anledning att vara nöjd! Och stolt!

Victoria

Jag fullkomligt älskar det där motivet så det är la klart att man vill vara med och tävla !! :D

Caroline

I'M IN! :D

Maria

Jag är med och tävlar :D

bex.

jag är gärna med. är i behov av kläääder :(

Paula

klart jag är med en liten fläck kan inte förstöra detta fina linne! (:

louise

Snyggt!

Jag är gärna med :).

Paula

klart jag är, med en liten fläck kan inte förstöra detta fina linne! (:

izabella

jag är med! :)

Nikki

Jag är med och tävlar! Ha en bra dag!

Frida Nyburg

jag är med:)

Martina

Hur snyggt som helst! Jag är med :)

Josefine

Jag är med!! :D SÅÅÅ SNYGG!

Carolina

LÄTT att jag är med och tävlar om något så snyggt som detta!

H

Jag är med och tävlar!

Blev galet snyggt!

Emma C

Super snyggt linne!

Oh såklart jag är med och tävlar! :D

Rebecka

jag är med ! :DD

emma tj

ååh jag är med, älskar dina linnen! :)



Håller tummarna:D

Jessica

Gud, jag är så med!!!! Fan vad snyggt.

Linnea

Självklart att jag är med! As snyggt juh!

Alicia

Jag är med :D Supersnyggt ju!

Maria

Jag vill vara med och tävla!

Anna

sjukt snyggt linne, jag är med!

Rebecka

Jag är med & tävlar! :)

Hannah

JAG ÄR MED! :D

elina

Jag är med!

Tessan

Jag är med! :D sjukt snyggt, förstår att du är nöjd!



Mail: [email protected]

Blogg: rullgardinen.blogg.se



Kram!

Maddi

Jätte snyggt linne.



Jag är Med :)

Josefin Strömberg

Det blev ju skit snyggt!

I'm in! :)

Jonna

Sjukt nice! :) Jag vill vara med.

Emelie Eriksson

Jag är jätte gärna med och tävlar :)

Elina

Jag är med! Skulle vara en perfekt födelsedags present åt mig själv!

Evelin

Grymt snygg, jag är med :)

Ingela

jag är med! :D

Anna

Jag är med och tävlar :)

therese

jag är med :)

([email protected])

Sandra

Jag är med! :)

Jasmine

Det blev verkligen skitsnyggt!

Jag är med! :)

Josefin

Jag är med!

you rock, girl... xoxo

Jenny

Jag är jättegärna med och tävlar :)

Jasmin

Hejsan. Linnet är verkligen jätte fint och kul att du lycka som du gjort. Jag vill vara med och tävla :)



Lycka till, till alla

Signe

Jag vill jättegärna vara med! :D

Malin

Jag är med!!!

julia

jag är med! så hiiimla snyggt med kan dee! :o

Carolina

ÅH FAN VAD SNYGG!!

Jag är med och tävlar!

Pick me, pick me! ♥

moa

Jag är gärna med! :)

sofie

klart man vill vara med å tävla =)

kajsa

Jag vill gärna vara med :)

Jenny Lindström

JAG E MEEEEEED!!!!! <3

Alizia

jag är med! :)

S

Jag är med och tävlar om detta underbara linne! :]

Katrin

Jag är med!! :)

Sofie

Jag vill vara med och tävla^^....................^^

saga

Åhh jag är verkligen med och tävlar! Älskar den tekningen och den blev så snygg på linnet, hoppas jag vinner.

Hanna

Jag vill vara med och tävla!

Sofie

jag vill såklart vara med och tääääävla! :)

Anna

i'm in :) hoppas jag vinner!

Alexandra

Jag tycker du har cool och snygg stil på dina kläder så klart jag är med :)



([email protected])

sarajendin

jag vill;DD

victoria

jag vill så klart vara med, dina kläder är ju heeelt underbara :)



ha en bra dag, kram :)

Felicia

Jag är med ! :D Linnet är jättesnyggt!

Kim

Klart man vill vara med o tävla, sjukt snyggt linne! :)

maja

Jag är med! Och bara råkar, av en konstig slump, ha födelsedag den 3e;)

Lene

hejsan jag vill vara med o tävla om det ursnygga linnet! :)

Emmas Artwork

Jag är med och tävlar! :)



Hugs

mathilda

Galet snyggt!



Jag är absolut med! :)

Simone

Lungt med! Blir en bra födelsedags present XD

sofie

jag är verkligen med :D

Biggie

Klart jag vill vara med och tävla om ett av dina linnen... dom är ju jätte snygga :)

apasra

jag är med !! ^^

cecilia

åh vad snyggt! Skulle bli en stolt ägare om jag vann :)

linn

jag är med :D

Ellenor

åh nu håller jag tummarna. såå fint tryck!

erica

Jag är med och tävlar ! :D

-MARRI

Jag är med och tävlar :D

Corny

Åh herregud, vad snyggt! JAG ÄR MED!

anna

jag är me :D

vic

jag är med!!!!

Britta

jag vill vara med och tävla :D

IDAWA

Jag vill vara med! :D

Paula

Vilken snygg! Jag är med! :)

Patrik A

Jag är med. Perfekt present åt tjejen ifall jag vinner.

Cezette

OMG va snyggt det blev! jag är självklart med och tävlar :D

anna

jag är med:D

becka

Jag är med och tävlar :3

Line

Jag vill vara med :D Linnet är helt sjuuukt snyggt & det skulle vara roligt att fräscha upp garderoben en aning!

pernilla

Jag är med! :D

amanda bellman

jag är med ! Jag håller med, det är ett utav de finaste motiven på linne, det blev helt awesome! Kram för Västeråsare!

Sofia

Jag vill vara med och tävla =)

J.

Jag är med och tävlar :)

Andjela

Jag är med och tävlar :D!

<3

Johanna Lewander Jacobsson

Jag vill självklart vara med att tävla! Alla dina kläder är grymma! :D



Mail: [email protected]

natalie♥ [foto]

jag är med =D

skitsnyggt linne!

Sannie

JAG ÄR MED! Utan tvekan!

Jag har följt din process och måste säg att detta motiv är n utav mina favoriter! Du är en stor inspiration för mig. <3

Linnéa

Jag är med! : D

alice

Jag är gärna med :D

Alica

Heya! I'm in!

vicko

Jag är med! :)

Josefin

Jag vill gärna vara med och tävla!

Karin

Jag är med! jag är såååå med! ;3

tatiana

Jag är med:).



Http://typicalday.blogg.se

sofia

Jag är såklart med och tävlar!

Jag håller alla tummar och tår!

[email protected]

Emma Nord, små ord blir stora.

Vill gärna vara med och tävla om det jättefina linnet :)

E m e l i e §

Jag är med! :)

Petra

Jag vill vara med och tävla! :D

jess

jag är med

Anna Maria

JAG VILL VARA MEEED!:D

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Jag vill vara med och tävla! :)

linn

jag. jag verklkigen älskar dina linnen, din konst, ditt varumärke. alla konstverk du har som BERÖR. Jag skulle gärna vilja vinna detta linne :)

Leone

klart man är med! :D

Marika

jag är absolut med å tävlar :D:D



[email protected]

Ellinore Sånge

Jäklar så snygg! Klart jag är med!

~ THESSBEAUTY ~

Jag provar att testa lyckan! :)



Ett riktigt fint linne till ett par enkla, slitna short och svarta gladiatorsandaler i sommar.

YUMMIE!



En fin tisdag önskar jag dig & dina läsare!

Kram.

jess,

Coolers, jag är med!

Alice

Jag vill vara med!:D

Skit fint linne :)

amanda

Sjukt snygg! Klart jag är med! :)

Alida.

Jag är med! :)

linis

I'm in it to win it!

ps. ditt stuk på teckningarna är fantastisk, du är en stor förebild för mig! ds.



Vicky

jag vill vara med!

Johanna

verkligen snyggt. så jag är så klart med och tävlar :)

Lovisa ♥

Jag är med =)

Tommy

Jag är självklart med och tävlar! Snyggt som fan!

Emma

OMG! kan du förstå vad jag älskar det där trycket?!har bara vänta på att det ska komma som tryck alt. tavla! ge mej den, haha!!! :D kram du är helt fantastisk

elina

jag är inte med och tävlar, men det skulle vara sjukt kul att vinna denna goding!:D

Alice Risholt

Jag är med! :)

Malin

Guud va snygg! Älskar den, självklart är jag med och tävlar! :D

Emmy

Lätt att man är med!

Hanna

JAg är med! Gud va snyggt :D!

foorzbeerg

jag är med ! :):)

Lovisa

Ett linne som detta sitter aldrig fel, klart jag är med! :)

Camilla

Riktigt snyggt, snälla låt mig vinna detta!

Karin

Jag vill vara med :D

E.Brockman

Självklart är jag med och tävlar om det snygga linnet!! Favorit linne skulle det definitivt bli bland linnena jag har av dig hittills!

Petra

Självklart är jag med! (:

BellaOlars

SUPERSNYGGT LINNE! jag är utan tvekan med! :)

Annika

Sjukt snyggt blev det! Jag är med och tävlar :)

Carolinas Couture

Jag är gärna med och tävlar om det här sjukt snygga linnet!



http://carolinascouture.blogspot.com/

lisa

jag är med! :)

Jossi

Jag är med :D

Jenny

Värt att vara med på ;) Håller tummarna!

Hanna Lonnakko

SJälvklart är man med :D

sara [fotoblogg] - trettontretton

jag är med! :D älskar dina kan dee-linnen! :D

Emma

Jag är med! :DD

LILO

Vem vill inte ha det där linnet?! Sjukt snyggt!

J O H A N N A

jag är med! sktisnyggt!

elin

det vart ju as bra!! jag är med :)

sanna svedin

jag är med!:)

erika

så sinnesjukt snyggt! jag är med! :)

Gabrielle

Sjukt ballt! Klartsomf*n att jag är med! :D

Jessica

Klart jag är med!

Jessica

jag är med :D

Josefine

shit så snyggt! Jag är med ;D

Linda Andersson

Jag är med och tävlar såklart! Suppersnyggt linne!

sophie

Jag älskar dina linnen och jag håller tummarna att denna gången är det min tur att vinna ett av dem så jag kan fylla på min samling ler.

Elin

Jag är med och tävlar!

N A T A L I

Så jävla snygg och awesome! jag är helt klart med! :)

Anonym

dödligt fin! självklart är jag med =)

Vicky

Galet snyggt! Jag är med och tävlar! :D

Toja

Angelica

Jag vill vara med :)

Toja

Hej , jag e med!!!!



Jätte fint linne , du e begåvad :D

Yasmine

Snyggt det blev, så jag är med och tävlar!

emmy

jättesnygg! jag e med :)

erika

I'm in

Evelina Mattisson.......

Jag är med :D

jossan

Jag är med! =D

[email protected]

ELINA G

[email protected]



Amazing, asbra. Klockren.

Självklart är man med! :D

Jannice

jag är hemskt gärna med & tävlar om detta fantastiska linne :D



KRAM

jane

Im in :)

Ivana

I want my money back !

Jag är med !

Ebby

OMG, va fint!! Jag är med och tävlar :)

alexandra

jag är med!

Elly

jag är med!

Felicia

Jag är med ;)

mia

jag är med! grymt snyggt!

ANNA

ÅH! Feting snyggt de blev, JAG ÄR MED! :D

gabbi

jag är med ! håller tummarna

Josse ♥

Jag är med och tävlar, grymt det skulle vara med ett så snyggt linne! ;D

emma

jag är med ;D

mosca

oh, älskar den målningen! jag är med!

M e j v a

Oj, snyggaste linnet hittills måste jag säga! :D jag är med och tävlar! :)

mars

Ojoj, detta var populärt. Meeee.

linnea

så jäkla snyggt, jag är med! :)

Anonym

jätte snyggt linne, klart jag är med :)

Angelica G

Ååh, jag är med! :D

M

Ååå jag är jättegärna med och tävlar...

Guud va fint slutresultatet blev...

Tove

JAG ÄR MEEED! SJUUUKT SNYGG!

simone

sjukt snygg klart man är med :D

Anonym

Jaa fööfaan. favorit motivet!! fast dock till min syster i present :)

Anna

Gud så snygg! Jag är med och tävlar!

Caroline

I'm in :D

Jea

I'm in! :)

Jessika

I'm in!!! C:

Ellinor

väldigt snyggt. Klart man iallafall ska försöka, fast det i så otroligt många! Jag är med!

matilda

Jag är med! :D

Kathriin

jag är med o tävlar :)

Design by Mel

Underbart linne. Det är jag väldans gärna med och tävlar om. Håller alla mina tummar till mig nu :)

Linnea Engberg

Jajaja! Jag är med och tävlar! :D

karolin

jag är med!! lätt♥

emma

jag är gärna med :)

Ebba

håller med om att det blev otroligt snyggt på linnet! du ska vara nöjd, och JAG ÄR MED & TÄVLAR.

kram.

Cat

Slutresultatet blev helt otroligt, jag är definitivt med!

ida

ojj det blev ju jättefint :) , jag e med :)

emkri

Hej jag är självklart med :)

håller tummarna!

Linnéa Strandell

Jag är med och tävlar :)

[email protected]



Evelina

Jag är med!

Catarina

Jag är självklart med! ;D

Amanda Johansson

I'm sooo in :D

Crasy-k

ååååhh jag vill vinna! jag fyller faktiskt år på måndag! :O

Amanda

Jag är med! :)

Ulrika

Jag är meeed!

Caroline Lindberg

Jag är med och tävlar!! :D

Anonym

Jag är jättegärna med och tävlar! Hoppas verkligen att jag vinner, älskar dina motiv! :D

elin petersson

jag vill vara med! dina kläder är så snygga!

CULLIGAN

Jag är med :D så grymt snyggt linne!

Nicco

Jag är med :D

Natalie

Jag är med :) Linnet är sååååå grymt att jag tror jag dör!!!

viktoria

ÅÅÅH OMG jag är lätt med! fan vad snyggt, det är verkligen TO DIE FOR!!!! du anar inte hur glad jag skulle bli om jag vaNN!

marina

jag är med :)

tina

klart att man är med :)

Rebecka

Jag är med! Hoppas verkligen jag vinner, vore grymt kul både för att det skulle vara så otroligt häftigt att bära något som duktiga du har gjort OCH för att jag fyller år 4e mars, dagen efter du drar vinnaren. Håller tummarna! :D

Olivia

Jag är lätt med!

Elle

Jag är med :D

kajsa

jag är meeed! :)

andrea

JAG ÄR MED :D

jenni

Jag är med ! :)

Liselott

Jag är med! Håller tummarna så hårt nu!

KRAM

Josefin

Jag är med och tävlar ! :) sjuukt snygg linnet blev!

isisy

good damn it! helt på, all in!!!

Donkey

Jag är med :D!!

jennifer

har här med fått ett nytt favoritlinne jag med. :D Älskart! Jag är med. :)

Bunny

Jag är med! :D

Alice Karlsson

Jag är med!

Malin

Jag är med!

patricia

jag vill vara med! :)

Andrea

Herregud vad snyggt det blev, jag skulle älska att ha det! Jag är med! Jag är med!!

Diana

åh, jag är med! :D

Rita karlsson

Jag skulle jätte gärna vara med och tävla :)

Paulina

Jag är med. :)

GRETA

guud vilket snyggt linne!! du inspererar mig väldigt mycket faktiskt, klart att jag är med!!!!

kerstin

Supersnyggt linne verkligen hoppas att jag vinner!!! klart att jag är med kram :)

Jenny

är gärna med och tävlar! :D

Cassandra

Jag vill absolut vara med och tävla :D

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

jag är med och tävlar, den var skitsnygg ju!! :)

Evelina

Jag är med! :)

Marie

Jag är med! :)

Ida

Jag är med :D

Anonym

Jag är med! Skit snyggt linne!!! :)

Sassa

Jag är med :D

Jasmine Gestblom

Jag är med!

elisabeth

jag är med! :) hoppas!

rima

jag är med :)

manar

jag är med :)

Linnéa

Jag vill absolut vara med!! :D

Sofia Björk

Jag vill vara med! :D

Johanna

Jag är med :)

FELICIA!

är med!

Emma

Jag är med! :)

Fanny

klart man är med :D

Sara

Åååhh, jag är med! :)

Sandra

jag e med !:D

sara

i'm in!

emma

ÅÅÅÅÅH DET VILL JAG HA! :D

Tilda

Jag är SJÄLVKLART med! :D

Malin Magnusson

Skit snyggt linne, jag är gärna med och tävlar!

julia johansson

jag är gärna med :D kram

SARA

JAG ÄR MED

felicia

jag är med och tävlar, vem bryr sig om en sådan liten fläck på en annars assnygg tröja liksom!

Matilda

Jag är med! :D

Linh

Jag är gärna med!

Nelia Ramirez

Linnet blev JÄTTEFINT!

jag är med och tävlar! :D

Emelie

Stötte precis på din blogg, tror aldrig jag sett nåt coolare är dina teckningar osv. Jag har fått en ny inspirationskälla, jag ska nog börja teckna igen!! :) Och jag är ju såklart med och tävlar!

Elisa

JAG ÄR MED!

många kommentarer men man måste ju chansa ;)

Louise

Ooooh, jag är med! :D

sandra

klart jag är med!! :D

Victoria

Jag är med! Hoppas verkligen jag vinner, har 1 t-shirt ifrån din shop, "My heart is not for sale" Köpte den på lagerrensingen men den är lite förstor, men det går bra ändå! Men skulle mer än gärna vilja ha denna tröja! Älskar alla dina kläder! Du är en stor förebild för mig!

Izabella

hoppas värkligen jag blir den lyckliga vinnaren :D

H a c h i ~

woh, vilken tur att jag hann kolla Bloglovin' tidigt idag! ;D Självklart är jag med! Speciellt när det är det snyggaste linnet från dig, dessutom med en unik liten fläck ;) (det avr en fläck va? annars har jag missuppfattat det hela xD

Kram på sig :) ~

carolina

Jag är med och tävlar :) Grymt vad duktig du är :)

Niklas

Snygg, synd att tävlingen är över annars hade jag varit med direkt.

Bojan

Jag älskar det där motivet! Jag är jätte gärna med! :) Skulle göra mig så hiiiimla glad !

julia

åh så snyggt! jag är med :)

Camilla Kindström

Jag älskar alla dina bilder/kläder cch hoppas så mycket att jag blir lycklig ägare till ett av dina linnen!

Sandra

Jag är med :D

lisa

supersnyggt linne! vill gärna va med och tävla.. :)

amanda

jag är med och tävlar! :)

Elin

Är helt klart med!

TESS

Jag hoppar gärna på!

Grodan

Jag är med :D

kimberlyy

jag är absolut med!

Victoria

Vill vara med och tävla!!

Amanda

Hohoho sista minuten! JAG ÄR MED:D Satans grymt snyggt linne juh....!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress