DET GÅR BRA NU


Woooaaaa...
Kan Dee Drawings ligger på 5:e plats över mest besökta (foto & illustration) på blogg.se. To see the world die illustrationen ligger med på blogg.se's startsida. Kan Dee Drawings ligger på 7:e plats på bubblar listan på Bloglovin'. Jag har fått ett väldigt intressant mail. Något som rör hela Sverige. Solen skiner och jag äger världens snyggaste skor! Ser ni? Sina 1200kr var dom värda trots att det sveeeed lite i plånboken.

I dag mina kära, är det en bra dag. Jag vaknade lite för sent, men jag känner att jag är effektiv så jag kommer nog att hinna med massor med jobb ändå. Kissie porträttet har fått vänta eftersom jag har haft viktigare saker som har fått gå före. Jag har som vanligt fullt upp, men så är det när man driver eget och det ser jag bara som något positivt och kul!

Ikväll dyker det upp en ny tävling, den vill du väl inte missa? Ska vi säga runt 20.00? Dessutom kommer jag att dra vinnaren under dagen. Spännande :)

Vi ses snart igen!
Linda - ndaiL

Snygga!

Mamma

Det är du så värd Hjärtat med tanke på hur jobbigt du haft det. Nu skiner solen på dig och det märks att du mår bra för det lyser om hela dig.

Älskar dig!

linnea

vad heter den där rubriktexten? :D sjukt snygg !

tacksam för svar, kramar .

asgrym blogg förövrigt.

Bojan

Åh vad kul med tävling! jag vill så gäärna vinna något ifrån dig! vore grymt häftigt! :D

emma

Det är skitkul att se vilka otroliga framsteg du gör! du är asduktig på det du gör, önska att jag va lika begåvad!

Jessica

Jag försöker lära mig att rita. Folk kan inte ens se vad jag skriver, men jag ger mig endå in på ritandet. Har ingen som helst talang men det ger ett lugn inom mig. Att få måla det jag känner. När jag ritar en tekning så kommer jag in i en annan värld.

Kom in på din blogg från blogg.se, kommer tillbaka och checkar in dina tekningar! Blir inspirerad av dig, på många sätt! Kram!

Ellinore Sånge

Hej! Jag lånade din bild på din målning Kissed by the Devil och la upp på min blogg, den är självklart länkad och bara bra talat om den. Hoppas det är helt ok?

Beatrice

Hittade hit precis och har suttit och glimtat igenom dina bilder och jag måste bara säga att du är fantastiskt duktig!! Keep it up :) Bra jobbat!

ART BY LISA LANS

vrålsnygga skor!!!

Mina är dock snyggare, och kostade enbart 299kr!

Hearthome

Spännande, spännande!

Sofkaa

Vart har du köpt skorna? Sjukt fina.

Elin

JA! TÄVLING :D haha

Emilia

Vart har du hittat de underbara skorna? Dör lite bara jag ser dom...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress