MY BABYS NEW DRAWING


Kolla vilken fin teckning min pojkvän har gjort! Han börjar bli riktigt skillad med blyrtspennan! Visst är den helt otroligt bra? Han lär sig så snabbt att jag nästan blir mörkrädd.. Haha.. Hela teckningen är inte med. För att se hela, besök hans blogg genom att klicka HÄR.

Förresten, vilket artistnamn tycker ni att min pojkvän borde använda sig utav? Reset eller hans riktigt namn Marco Nobre?
Tove

Hans riktiga namn ;)

therese - fotoblogg

Riktigt snyggt! Jag tycker att hans riktiga namn är så pass speciellt så han borde använda det :)

Anonym

Marco Nobre! :)

matina

Marco Nobre!! :)

Jessika James

jag tycker marco nobre är ovanligt och spännande nog :)

a

Marco Nobre

Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Din kille är också så himla duktig!! =)



Tack vad gullig du är som säger det! Blir så glad när jag får kommentarer av dig. För du är en så stor inspirationskälla till mig! När jag behöver motivation till att teckna är det här första sidan jag klickar in på. :)

Kathriin

Reset!

Amanda

Svar: Tuuuusen tack fina du! ♥

amanda

hans riktiga namn :)

Lisa

Hans riktiga namn är ju mycket coolare =)

daniela

du är så jävla snygg!

Julia

Marco Nobre :)

Katarina

Helt klart hans eget namn, Marco Nobre' kommer bli stort namn tror ja!

maja.

oj vad duktig han är!

Bella

Ja, de där va tappa-hakan-snyggt!

tony

marco nobre :)

Art By Tina/Tina Axelsson

Grym din kille är! fast det visste jag ju sedan innan, är rätt ofta inne på hans blogg och kikar. Måste vara oerhört kul att dela konstintresset på det viset som ni har möjlighet att göra.

Anonym

Marco nobre, det låter väldigt vackert och proffesionellt.

Emily

Marci Nobre låter ju riktigt skillat!

Elin

hans riktiga :)

Ellen

Marco Nobre. Ett namn man lägger märke till och minns!

THERÉSE

Marco Nobre lät väldigt bra. :)

Dixi Wonderland

Marco Nobre

sofia

Marco Nobre, helt klart.

fannyisaksson'

Jag gillar hans artistnamn men eftersom han är ett jäkligt ballt namn kan han lika gärna använda det, båda lägger sig på hjärnan iaf, hans riktiga namn känns dock mer som något han kan använda sig av heeeela livet, reset känns väll kanske like knepigt på en man i 40 års åldern om han fortfarande är konstnär då vilket jag hoppas :) ni är grymma ni två!

Linea

Skit snyggt! Eftersom att han har ett coolt och originellt namn så tycker jag helt klart att han ska använda sig av det!!

mikaela

marco nobre, han behöver inget artistnamn då hans riktiga redan är så pass orginellt !!

Jessica

Maro Nobre

Beatrice

Helt klart Marco Nobre! Det är något jag inte skulle glömma i alla fall (:

Annika

Marco Nobre helt klart! Så jävla snyggt namn!!! kram på er! /A

Johanna

Gillar att läsa din blogg, och tycker att du kanske kan lite mer aktivitet från läsarna. Jag brukar ha omröstningar. Så vet jag vad som är bra och vad som är dåligt, intressant/tråkigt, eller var läsarna står i världen. Alla kommenterar tyvärr inte :( . Jag använder: www.valresultatet.se , testa den eller annan kanske? :)



Macho nobra var bra :)



/Johanna

smäm

Snygg! Påminner om Picasso tycker jag...

Sabine

Marco Nobre tycker jag! Kan liksom aldrig bli fel! dessutom klingade de fint! :)

Gdbdmd

Marco helt klart:)

Maria

Måste checka in hela teckningen. Men ni verkar vara två grymt kreativa människor. Han ska definitivt använda sitt egna namn. Det var ju fint och coolt.

Alex

Hans riktiga namn är riktigt läckert! Har man ett så snyggt namn bör man definitivt utnyttja det! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress