TÄVLA OCH VINN!


I vinstpotten denna gång: Svart t-shirt med det klockrena citatet Fighting for peace is like fucking for virginity i vitt. Storleken är medium. Tjejerna Mira & Thilda från årets modeblogg 365days.devote.se har bland annat denna snygga tee i sin garderob och har hyllats av inte bara dom utan många många fler! T-shirten kommer givetvis från Kan Dee Shop.

För att tävla:
- Skriv att du är med och tävlar i en kommentar till detta inlägg. Glöm inte att ange din mailadress och/eller bloggadress om du har någon. KLART!

Avslutas:
Tävlingen avslutas nu på onsdag den 26:e januari klockan 21.00!

LYCKA TILL!


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
louise

pickmepickmepickmepickme

Hannah Moa

Medverkande tjej; check.



Tack för go och inspirerande blogg!

Jenny

Jag är med ! [:

Carolina

ÅH! Jag har alltid velat ha den t-shirten! jag riktigt älskar budskapet! Men tyvärr måste jag prioritera student-budgeten. Jag tänkte när jag väl har pengar så det blir över så tänkte jag köpa denna. Men jag kanske vinner den istället..? ;) Jag skulle bli SÅ glad! HAPPY FEET!

Angelica G

Ååh, jag vill vara med och tävla! :D

sara

haha äääälskar att du har tävlingar hela tiden! jag är med :)

Linnea Lilith ( TearsOfLilith)

jag är med o tävlar :D

Johanna - www.johannajagendal.se

Jag är med och tävlar! :)



KRAM

Johanna

Emma

Jag är med och tävlar :D

lisa

Jag vill vara med och tävla! :D

Kristine

Hej! Jag är med och tävlar :)

elin

jag är med!

ida

Jag är med! :D

fanny

jag är med och tävlar! :)



[email protected]

vickan

så snygga kläder! :)

jag vill självklart vara med

och tävla :D

ha en bra kväll, kram :)

Dzeli

Den här tävlar jag definitivt om!

Unn (Syndroma)

Jag är med och tävlar. Utan tvekan!

amanda

ååh vad jag är med!

linnéamaria

jag är med! :)

Anonym

Jag är med och tävlar!!

PS: Love your clothes<3

Hearthome

Klart man är med :)

Matilda

Jag är med och tävlar och vill jätte, jätte, jätte JÄTTE gärna vinna för du/och dina kläder är bäst!!!!!!!



kram :D

Sarah

Jag är med! Sjukt snygg t-shirt :)

Linnea Dofs

Åh jag är med :D



jag hade blivit jätte glad om jag vann och den hade verkligen kommit till användning ^^

Louise

Jag är med och tävlar!!

PS: Love your clothes<3

Matilda

jag är med och tävlar och vill jätte gärna vinna den AS SNYGGA tröjan!!!

Älskar KAN DEE!



kram :D :D

cassie

jag är med och tävlar! :)

Amanda

Jag är med och tävlar :D

Mecide

Jag är jättegärna med och tävlar.. =)

petra

jag är med! :D

Sandra

Jag är med! :)

Maria A

Hej! Jag är med och tävlar :D

Anna

Jag är självklart med och tävlar :)

julia

jag är me :) <3

Veronica Pain

Jag vill va med.. Älskar t-shirten så bra mening med texten.. den har fastnat på mitt huvud. thumbs up!

:D

andrea

jag är helt klart med och tävlar! :D

sandra

jag är med och tävlar! :)

Nina

Klart jag är med och tävlar :) sjukt bra blogg förresten :)

Sara

Jag är med:)

Melina Johansson

jag är med!

Nicco

Jag är med! :D

Karolina

GIVETVIS ÄR JAG MED OCH TÄVLAR :D

Ellen

Jag är med! Älskar älskar älskar det där trycket!

Bella

Jag är gärna med och tävlar ;)

fannyisaksson'

Självklart är man med och tävlar! :D

Caroline

Är gärna med och tävlar :)

*~Josefine - Valentine~*

Jag vill gärna vara med och fightas om den;)

alva

jag är med :D

eriksson

jag är med, älskar dina kläder!

ambiah

Jag är med och tävlar!

julia

jag är gärna med! vilken snygg! kram :D

Theres Isola.

Jag är med! :D

Frida

Jag är med och tävlar :)

Emmas Artwork

Jag är med och tävlar! :)



Hugs!

Eliza Forsaeus

Sjukt snygg är den där tischan! :)

Sabine

jag är med!

kajsa

Jag är med o tävlar.

izabella

Jag är med och tävlar :D

Michaela

Jag är med och tävlar :D

Ofelia

Jag är med! :)

MATILDA PEACEH

Jag är med!

Elin

Åh, gud vad jag önskar mig en sån här tischa! Jag är med och tävlar!

agnes

Jag vill vara med och tävla :D Har tygkassen så vore ju ultimat med en t-shirt också!

Charlene

Jag är med och tävlar

Emma

är med och tävlar! :)

Jennie

Jag är med och tävlar! SJÄLVKLART! :D

Malin Granath

Klart jag är med och tävlar!

Emelina

jag är med å tävlar! :D

Tove

JAG ÄR MEED! :D feeedeeenajs tröja...

Therese

Hej! Jag är jättegärna med och tävlar om den snygga tischan! :)

ElinAmanda

Åh, jag är med!! :)

Fanny

Jag är med!:D

Sofie

Jag vill gäääärna vara med & tävla :)

Ida Aspberg

ÅH jag vill vara med!!!! :)

Jennifer

Jag är med och tävlar. Vrålsnygg tröja! :)

Kc

Jag är gärna med och tävlar om den här snygga tröjan =D

Andrea

Jag är med och tävlar! Såklart, tuffare tröja har jag sällan skådat. Klockren!

josefin

Jag är med och tävlar!!!

MICHAELA D

Åh, jag är med! :-)

Nina

Jag är med och tävlar!

Patrik A

Jag är med och tävlar. Perfekt att ge bort till tjejen.

Alice

Jag är med och tävlar :D <3

isabell

jag är med :d

Åsa

I'm in the game!

anna

Jag är med! HoppasHoppasHoppas :)

Tild!

Jag vill så gärna, så gärna!

Jag har äntligen börjat träna nu för att må bättre men jag har ändå inte råd att belöna mig och mina framgångar med fina kläder...

Så därför är jag med och tävlar om denna finfina!

moa

åh, ännu en härlig tävlig. gillar verkligen det där citatet, det stämmer in så grymt bra!



jag är med och tävlar :D

Mathilda

Ja varför inte, jag är med! :)

Felicia

Jag är med!

Lovisas fotoblogg

Jag är med, den där tröjan skylle hänga så snyggt i min garderob :)

emma

jag är med!

Emma

Jag är med! :)

Kathriin

jag är med! :D

Olivia

fett, inte dåligt om man skulle vinna ens sånn där stört snygg t-shirt!! jag är så med, kram

Andrea

jag vill vara med :)

Alva

jag är med!

emma

åh skulle jättegärna vilja vinna den! :)

tina

hejsan, ajg vill vara med och tävla :)

Amy

Jag är med :* AWESOME blog btw

Nina

Är självklart med och tävlar! :)

Kassandra

i'm in! :D

Petra Stockhaus

älskar verkligen denna! så rätt.

Jennifer Ö

Jag är med :D

Jessica

Jag är med och tävlar!



Och keep up the good work! :)

Igeland

jag är med!

Caroline

Lätt bästa motivet! Jag vill va med och tävla, och vinna! ;)

M e j v a

Jag är med och tävlar :D älskar citatet på tröjan!

Fanny

Jag är med!! :D

Sandra

Jag skulle mer än gärna bära den här klockrena t-shirten :)

amanda

Jag är med och tävlar! :)

Jenny

Hej jag är med och tävlar om denna snygga T-shirten! :D

SOFIA

Åh. Jag vill heeeemskt gärna vara med.

Den tshirten är så galet charmig.

Lovisa

Jag är med! Den är sjukt snygg!

Anna

Jag är med och tävlar!

tatiana

jag är med :)!

Thiffy

Jag vill vara med och tävla! Älskar det trycket!

Carolina

Jag är med och tävlar :), älskar citatet, det vore coolt att ha denna t-shirt i min garderob.

Jess

Helt klockrent budskap, beställde faktiskt den förra veckan och fick den idag :) Men jag skulle gärna vilja vinna en till min fina vän Anna också, så jag är med och tävlar!

rebecca

klockren t-shirt! Klar jag är med och tävlar!

Peace.

Andréa

Hej! jag vill va med och tävla om t-shirten :D

Selliin

åhhhhhh du anar inte hur mkt jag vill ha den just i den texten. Vet inte hur jag ska övertala dig att mig få vinna. Jag kmr säkert inte vinna för att jag blir bland dom första som kommenterar drygt. I alla fall beeer dig för att vinna den. Kommer bära den som om de vore min mammas diamant som inte får bli tjuven.

Lovisa ♥

Åh, den är så snygg! Jag är med ♥

Therese

Jag är med och tävlar! :)

nella

jag är med och tävlar! :D

Linn

Jag är med! :)

tess

jag vill vara med :D

Maria A

Jag är gärna med ! :D

sandra

YES. Jag är med och tävlar!

Jessica Johansson

Åhh vad jag hade velat ha den här tröjan! Snälla, snälla, snälla.. Har inte så mycket pengar över till kläder den här månaden men det är ju alltid kul att ha något nytt och jag älskar att texten är så klockren.



Kram Jessica

Cazandra

jag är med! :D

KLARA

Nu är jag med igen!

kika gärna in och kolla detta inlägg http://klhara.devote.se/blogs/7755539/kan-dee.htm där jag har ett av dina linnen på mig! :)

Maria

Jag är absolut med och tävlar. :D

Josefine Svärd

Jag lägger in en kommentar också, vore så himla roligt att verkligen få vinna en tävling på en blogg någon gång. Och tröjan är verkligen så himla.. RÄTT! Men även att man inte vinner så är det väl roligt att få bidra med en kommentar!

Jag är med iallafall! ^^

Linnea E

Jag är med och tävlar! :D

Natalie

jag är med :)

jasmine

är verkligen med och tävlar, hur snygg tröja som helst, är med:)

Emma

Jag är gärna med :D

Vic

jag vill :)

Jenny

Jag är med! :3

Rebecca

Jag är gärna med och tävlar! :D

Amanda

Jag är med och tävlar! :D

ida

jag är med :D

Lollo

Jag är med! :)

MaryJane

Om jag blundar jättejätte hårt och hoppashoppashoppas så kanskekanskekanske denna gång är det jaaag? blundar och hoppashoppashoppas ;)

Dixie

Jag är med och tävlar! =o)

Elin

jag är absolut med! :D

Nina

Jag är med! :)

Annicat

Jag är självklart med och tävlar!:)

elina

SÅ! Hoppas på det bästa :)

Josefine

Jag är med :D

vicko

åh,jag är med :D



[email protected]

Malin

Jag fortsätter hålla tummarna - Jag är med!!

Lina Hansson

Ohh, klart man är med och tävlar! ;)

Annster

Jag är givetvis med i tävlingen!



Supersnygg vinst!

Tishan är precis i rätt storlek, passande färg och texten är något jag länge gillat :)

Nicole

im in!

Anonym

Jag är gärna med! =)

Johanna

I'm in!! :D

Fanny

Är med! :)

Marisa

Jag vill vara med! :D

Strm

Jag är kille men är med och tävlar ändå:)

erika

jag är med och tävlar! :D

carolina

Jag är med och tävlar :D

Casssandra

Jag är med! :)

linnea l

jag är meed:D

@ Heddez

Hej, händer idag?

kram

'

ÄR MED

xoco

jävlar vad nice blogg :)!



har du någonsin varit kär är en fråga jag undrar du kan ju kommentera på min blogg om du har lust :)?

Maria F

Jag är med och tävlar! :)

Malin

Jag är med!

emma

okej , är med =)

Rebecka

Jag är meeeeee!!! :DDD

Sanna

Åhh jag är med! :D

Linnea

jag är med! =)

Linnéa Strandell

Jag är med och tävlar.

[email protected]

bexie

jag är med :)

Josephine

Ooooh, I want it! :D

Jessica

Man vore väl dum om man inte var med och tävla? Klart jag är med :)

sara linnéa therese

jag är med:)!

Sandra

Jag är med :D

Linda

Oohh.. min favorit, klart jag är med! :)



http://lindslus.blogg.se

[email protected]

My

Jag vill vara med! Och jag vill vinna! Snälla, snälla, snälla. Skulle sitta grymt på min "nya" kropp i sommar!

Tack Tack!!

MALIN :)

Jag är med och tävlar :)

karin

är lätt med och tävlar

Carolina

Denna vill jag bära och visa upp!

Så übersnygg så det finns inte! :D

Ingen tvekan om att jag är med och tävlar om denna!

Nathalie

jag är med!:D

fi

lätt att ja e med om denna fina tee :D

blurry

Jag är med och tävlar! Den är så grym :D

elin

åh va snygg! jag är med och tävlar! :D

carro

Åhh jag är med och tävlar :D!

Marcela

jag är med och tävlar. :)

Milica

Jag är med och tävlar :)

Ylva

Jag är med och tävlar, såklart!!!

Älskar dina grejor :)

Lina

Jag är med! :)

ida

jag är med! :-)

Elina

Jag är med och tävlar! Håller med om att citatet är klockrent!

Anna

Jag är med o tävlar! :)

Kajsa

Jag är absolut med och tävlar! Älskar verkligen den t-shirten!

Rebecka

Jag är med och tävlar!



Min e-post är [email protected]

Joline

Jag är självklart med :)

Soffi

Jag är med!!

Jenny

Count me in!

Rebecca

Åååhh min favorit!!

Hoppas jag vinner denna gång! :)

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR! <3

Anna

Jag är med! :)

Matilda

det klart man är me!!!! :D

Moa:)

Åh vad fin! Jag är med!

Frida

Är självklart med å tävlar jag också! Favorittrycket ju!

johanna

Jag vill vara med och tävla! :)

sandra-en bra blogg!!

jag är defenetvit med och tävlar om den snyggingen! :D

EMMA

Jag är med!

jessika

jag är med!

Jenny

Jag älskar den tröjan, har varit på väg att köpa den ett tag nu men prövar min tur i tävlingen först :)

Linda

Jag vill jättegärna vara med!!

Julia

jag är med! :D

LINA

COUNT ON ME!

shorty & myzan

VI ÄR MEEEEEEEEEEEED

Maja

jag är jäättemycket med!

little me!

Jag är med :D

KRAM!!

Josefine

Jag är med! :D

My ^

Jag är med :)

Linda

Jag är med!!!!:D

MedinaStyle

I'm in ;D

Frida

Jag är med och tävlar!

Emmi

är med ofc!!!!

Ellen

JAG ÄR MED, JAG ÄR MED, JAG ÄR MED! :DDD

EMMA

JAG ÄR MEEEEEEEEEEED :D

My L

Klart man vill vinna!!1 :D



elina

ÄR MED ÄR MED ÄR MED ÄR MED ÄR MED :D:D

moa

Jag är gärna med! :)

miia

Jag vill vara med :) älskar budskapet på tröjan

sara

I'm in!

Sara

Jag är absolut med och tävlar. Skitsnygg tröja=)

Frida

I'M IN I'M IN!!!! :)

Sally

Jag är med! :D

bodil

jag vill vara med och tävla om din snygga t-shirt.

håll höjd XX

Rebecca

Jag är med. Älskar din blogg :D

moa

OH HELL DUDE! Klart jag är med, fo shiz. En klockren tröja, må jag säga.

emma

shit vilken grym tee. självklart är jag med och tävlar!

Jennie

fruktansvärt snygg tischa!

gillar att du har tävlingar på bloggen, keep it up ;)

jag är med btw! :)

emmy

Jag är med och tävlar:D

Hilda

Hoppas man vinner då :) Älskar den där tröjan men har inte riktigt budget för sådana inköp (student)

emmaid

Oh damn, I'm in!

Linea

Jag är med! Måste måste måste ha!

Angelica

å jag är med! :)

Caroline

Jag är med! :)

Elina

JAG ÄR MED!

Petra Larsson

Jag är med och tävlar!

Sanna

oh hell yeah! ;D

Klara

Jag är med! jag har också en blogg där jag lägger ut bilder jag ritar! DU ÄR EN STOR INSPIRATION!

Choni

Jag är gärna med! :)

erica

Jag är med!!

lisa

jag är med :)

Nora

Jag är med! Jag har velat ha den där tröjan sen jag såg den för första gången!

manda

JAG ÄR MEEEEEEEEEEED!!!!!

Anna

YAY, älskar när det kommer upp tävlingar på din blogg där det inte krävs att man har blogg :)

jag är med!

Vicky

Guud ja, jag är med! Älskar den teen, helt underbar!

jennifer

jag vill vara med och tävla. tycker mycket om budskapet!

Hannah

SJÄLVKLART är jag med och tävlar om en så cool tröja med ett så sant budskap!

Kajsa

Jag är med! Älskar den! Å bloggen såklart!

Emmely

Jag är med och tävlar! :)

Emelie

Jag är meeeed :)

Denna t-shirt är ju klockren! :)



Kraaam Emelie

Lisa

Jag är med :D

TILDA

Jag är med! Den t-shirten är ju såååååå snygg!!

KLARA ♥

jag är med! =)

asball tröjja!

evelina

Jag är med!

stella

Åh, jag vill vara med :D

Maria

Bästa citatet ever!! Keep up the good work :)

Karolina

jag är med och tävlar :) hoppas på tur!

Linda

Jag är med.

fannyzenobia

Älskar texten! Jag är med och tävlar, tack för en underbar blogg! Kram!

Jennie

Jag är lätt me :)

Jessika

Jag är med! :D

Susan

Är med! :)

Susan

Jag är med! :)

mosca

jag är självklart med! supersnygg är den :)

sandra

jag är gärna med och tävlar! :D

JENNY

jag är gärna med och tävlar, älskar alla dina ritningar! grymt fina :)

felicia

JAG ÄR SÅ MED! :O

-MARR!

Jag är med och tävlar :D



Olivia

Ooh jag är med!

Nicole

Hej jag är med och tävlar! den är ju ursnygg och texten är så klockren!

Hoppas man har turen med sig!

Kram!

Leea

Jösse hare va najs tröja!

Jag är med och tävlar!

Martina

Åh, jag är gärna med! :D:D:D:D

Sara

Jag är definitivt med och det skulle nog underlätta om jag vann då jag också bor här i västerås :D

Louise

FANTASTISK! Jag vill ha.

Sofia

Jag är med! :D

josefin V

Älskar denna tröjan! Klart att jag är med och tävlar!

Mikaela

Jag är med och tävlar!

Josefine

Jag är med! :D

Daniella Dam

SPIK att jag är med!!

felicia

Jag är med :)

jasmine

JAG ÄR UTANTVEKA MED! :)

har letat efter den där tröjan jag vet inte hur länge!

så jädra klockren!

Linda!

Åh jag är med och tävlar!



den tröjan!<3, jag verkligen älskar den, och budskapet är så bra och stämmer helt!

CLAUDIA

Grymt snygg!

Jag är med och tävlar :)



Har även skrivit inlägg om det.

Keyyo

JAG ÄR MED! :D

Petra

Jag är med! =)

Luucy

Jag är med!! Tröjan är så klockren så det är sjukt. Hoppas Hoppas :D

Alexandra

Jag är med, behöver lite mer snygga tshirts ;)

Angie

Im in ! :D

CAROFLINA.SE ♥ Fotograf

Ååååh, jag är SÅ med och tävlar!!!

Freja

jag är så med!

Medina

jag är helt klart med :)

l inh t o p huong

hej hej! jag vill gärna vara med <3

SAga

Jag är med :)

evve

jag är helt klart med!

klockren text, verkligen :)

elin

jag är med! :)

Louise

I´M SO IN !

Julia

I'm in it to win it!

amanda bellman

jag är med !! :) kram

Marika

Jag är såklart med å tävlar ;P

agapi

snygg tröja med klockrent citat!

i'm in!!!!!

jesper

skulle vilja vinna den till min flickvän!

skönt citat!!

HILDUR

Jag är med!

amanda

jag är med! :) en av dina sjukt fina tavlor hänger på min vägg. du är grym! :)

Katrin

jag är med såklart :)

Viktoria

Självklart vill jag vara med :)

[email protected]

karoline

jag vill va med :)

Olivia S

Jag är med och tävlar!:-)

Emelie

Jag vill vara med och tävla!

CJ

I'm in!

sandra

jag är med! :D

Malin

Jag är gärna med,

så snygg t-shirt och budskapet

är ju så klockrent. :)



Tack för en bra och inspirerande blogg! :)

Ellen Suurholma

provar min lycka och ser om det gick lika bra som sist.

I'm in!

TiffanyHanna

Cravings fan . Jag e med :)

Zara Hansson

Jag är med och tävlar!:)

amanda

tjena mittbena, jag är med och tävlar :)

Phelicia - konst och foto

Jag är med!! :D

Anna M

Jag är med!

/Anna

tjosefin

jag är med! :)

saga

jag är jättegärna med och tävlar. älskar tröjan såå mycket :)

sofia

I'm in! Grymt snygg t-shirt!

Sandra

Jag är med! :)

Hao

vad nice det skulle va med en sån t-shirt! och så är det i min storlek också! det kan verkligen inte va bättre än så! ;D jag är med och tävlar! =)

CmonEbba

Oooh najs! Jag är med!

shabbs

fyfan vilken grym tishaa! Jag är så jävla meed i tävlingen! ;D

h a n n a

även fast du redan fått 250 kommentarer... varför inte? Jag är med! :)

Sabrina

Sabrina

jag vill jätte gärna vara med! :D



pick me ;d

Lovisa

Jag är med!

Erica kerycah.wordpress.com

Hot tee! Jag är med :)

Madde

Jag ar med! :D

SaraH

Jag är med !

Rebecca

Heeej :)



Först vill jag bara säga herregud va duktig du är på att måla man blir ju avensjuk ;) haha



Jag är med och tävlar om den här skit snygga t-shirt :)

Jenniie

Jag är med och tävlar :)

EMILIA

Jag är med och tävlar :D

Louise

jag vill vara med =)

Jen L

Oj, satan vilken snygg tshirt!

Jag är gaaaaranterat med :)



[email protected]

adisa

ÅH vad najs ! Har länge velat ha denna tshirten men plånboken har aldrig räckt till så ja jag är med!:D

Linda

AAH! Tur att jag såg det här! ^^ Wooho! I'm in! ^^ hoppas hoppas, perfekt också att den avslutas när jag fyller år. hihi xD

anna

bästa citatet! Jag är med och tävlar! :)

siri

åh ja vill vara med!

Pernilla Svensson ;)

Jag är med och tävlar! :D

Frida N

Jag medverkar självklart när citatet är SÅ jäkla klockrent!

BEA

Jag är med & tävlar!

Hanna

JAg är meed :D Kram

cecilia

JAG ÄR MED! Snyggaste t-shirten jag sett på länge! :D

Elin

Självklart är jag med!

vicktoria

vill vill vill vill så så så gärna ha denna fina t-shirt! Den är underbar!

sara

kanske lite sent, men Jag är med! :D

älskar det citatet <3

Simon Younan

Jag är med :)

molly mumford

Jag är lätt med!

carl

IM SO IN!!!!

elin

Jag är med! Älskar dina kläder :) kram

johannan



Jag är med å tävlar:)

FRIDA

jag är med och tävlar vaklart! :D

FELICIA

Hej! jag är med och tävlar! :D

viviwe

jag är med :)

Maria Karlsson

Självklart vill jag vara med och tävla :D

Rebecka W

Är med och tävlar! :D



[email protected]

chariklia

jag är LÄTT med!

mikaela

självklart är jag med! hur snygg t-shirt som helst :)

Linn

Lätt att man är med även om vinstchansen är rätt låg x) Älskar t-shirts med budskap även om budgeten inte alltid tillåter att man köper dom x)



Mail: IXist@hotmail.com

Jonna

Jag vill vara med och tävla! :D

sanna

Jag är helt klart med, älskar den där t-shirten!

HANNA MARTINSSON

Jag är med och tävlar om din underbara tröja!! :)

Mathilda

wiie! :D

Mathilda

hehe oj nu glömde jag ju skriva att jag är med och tävlar. Jag är med!

Lovisa

Så cool! Jag är med :)

[email protected]

Jossan

Jag är med :)

SARA

Sorgligt men sant det som är tryckt på!

Caroline

Jag är med, har velat ha den där tröjan länge! :)

Lingon-Sara

jag är definitivt med o tävlar! :D

Therese G

Den hade jag velat rocka i!! Riktigt härligt budskap! :D



så, of course, är jag också med och tävlar ;)

malin

klart att man ska vara med ;)

sjukt duktig på att måla. målar du vem som helst?

Anonym

Hahaha soooooooooo ME!



Hoppas på att bli vinnare utav denna och bära den stolt!



HOHOHO :D

Anonym

Haha mitt upp i allt skrivande glömde jag skriva: Im IN!

Nicole

Jag är med =)

vickie tickie

i'm in ;)<3

stiiine

haha vilken skön t-shirt! Jag är med :D

elin

jag är med :)

elin

glömde min mail i förra!

I S A B E L L

Klockren tröja! Jag är med och tävlar ;)

Louise Sjögren

hey. jag är med i tävlingen. Hoppas jag verkligen vinner den. Har deltagit i massa sånna här tävlingar men aldrig aldrig vunnit något. Så det vore riktigt roligt och nice om jag vann denna! <3

alix

Jag är med och tävlar!

Du är GRYM!

En helt vanlig Isabell

Åh, jag skulle så gärna vilja vinna detta!

johanna

jag är med och tävlar :)

Amanda

Jag är lätt med och tävlar! ASsnygg tshirt :D

I S A B E L L

Klockrent budskap!



Klockren tröja!



Självklart är jag med och tävlar! :D

Helena Waldenström

Jag är med och tävlar serru!



(hittade precis din blogg. lägger till den som bokmärke, tack och hej!)

Lina

Klockrent citat som sagt!

Vore idiotiskt att inte tävla om den! ^^

Så hej, här har du en tävlande till!

~ Vendela ~

Jag är med!! Såklart...

amanda

Jag skulle bli så sjukt glad om jag vann :D ♥

Merna

Jag är med! :)

sofija arvidsson

jag är jättegärna med! :)

Mika

Jag är helt klart med i tävlingen, så rätt budskap! :D

Linda

Oj vad fin. :) Jag är självklart med och tävlar.

Alicia

I'm in!! Riktigt snygg tischa!



Cheers!

Emma

Jag är med och tävlar ;D

Anna

Jag är med och tävlar!

Therese

I'm in!

JEANETTE

I'm in! :) awesome

Lisette

Jag är med och tävlar. Riktigt snygg tröja!



Tack iförhand! :)

elin

Jag är gärna med och tävlar! :)

Johanna

JAG VILL VARA MED!

Line

Jag är absolut med!

Amanda Talmark

Jag vill vara med och tävla :D!!

lehna

Gud, helt plösligt var man inte alls bra på att rita.. suck.. Aja jag är med i tävlingen i alla fall! ;)

Johanna

åååh!! du skojar! jag är SÅ med, jag älskar den!

emmy

jag är med och tävlar! (:

Amanda

Ohjaa, jag är med och tävlar!:D

Emelie W

Den där tskirten är min jesus, min morgondag, my everyday. Jag är med!

Caroline

jag är med!:) skulle va underbart att få ha en plagg från kandee i sin garderob :D

Hanna!

Skit snygg tröja, jag är med å tävlar ! :D

Jessica Korpelainen ♥

jag är med:]

stephie

JAG VILL VARA MED :D Såå jävla awesome!

Louise

Jag är med oh tävlar!

patricia

jag är jättegärna med och tävlar! :)

Malin

ÅH, JAG ÄR MED ! :d

Emma

Jag är med och tävlar :D

Sofkaa

Plzzz let me win :D

Lisa

Jag är med och tävlar!!! Skrattade när jag såg texten på tröjan, riktigt bra citat!



Ändå när jag kommenterar vill jag bara säga att jag beundrar verkligen dig.

Stora kramar från Lisa :)

josefin

pax va määä

LOKKO

Har sett dina tishor på många storbloggare, skulle vara underbart att ha en egen! Jag är med i tävlingen! :)

julia

ja är med :D

Jasmine

Räkna med mig!

Grym blogg förresten!

Louise

Jag är lätt med snygging! :D

Marie

Jag vill vara med och tävla :-D

Älskar dina t-shirts och linnen.

Mathilda

Jag vill vara med!!! :D

I sista minuten dessutom, HE-HE

Majsan

Jag är lätt med och tävlar om den t-shirten

den är AWESOME!

Marie

jag e med och tävlar!!

otroligt znyggo tröjja!

Evelina

Jag är med och tävlar om denna fräcka t-shirt!



http://pocketofsunshine.blogg.se/2011/january/tavling-hos-kan-dee.html

Kristina

Hej! Jag vill hemskt gärna vara med och tävla! Kram

Elinor

Tshirten va superhärlig! Im in :D

Melinda

Jag är med :DD

EMELY

jag vill vara med!!! :D kärlek till din blogg!

Claudia

jag är med! :D

Bojan

Jag är jätte gärna med och tävlar :)

emii

är med och tävlar för första gången ;D



[email protected], här haru :)

Rebecka

Jag är gärna med och tävlar :) Håller tummarna <3

Julia

Jag är med och tävlar!

Julia

Grym tröja, jag är med och tävlar!

Peace

malin

varför inte, räkna med mig ocksåååå! :)

Nathalie

Meed :)

bettybooze

den te-shörten hade passat som handen i handsken på mig, lätt i'm in

=))))))))



Püss

Moa

Riktigt snygg t-shirt, är absolut med! :D

johanna

NICE! Jag är med! :)

Hannah

Jag är med :)

veronica

Jag är på :D

Bea

Ååh, jag är med! Hade varit en schysst födelsedagspresnet nu när jag precis fyllt år.. ;)

Catta

Jag är definitivt med, har suktat efter den t-shirten ett tag nu. Älskar verkligen din webbshop!

c

Är med och tävlar: √

Sjukt duktig är du!

Gabriella

Ouuuch vad jag är med och tävlar. Den hade suttit som ett smäck på mig!



emma

Jag är med och tävlar :)

filippa !

gud vilken snygg! jag är med ! :D



becka

Jag vill vara med och tävla!!

Sofia

Jag är med och tävlar!

Ha en underbar dag ^^

Madelene

Har precis hittat din blogg!

Jag är med och tävlar! =D

vendela

Åh! Nice tröja, jag är självklart med och tävlar!

IDA

Jag är med! :)

caroline svensson

Jag är med1!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D

Linnea E

Jag är med och tävlar! :)

Denise

jag är med :)

hannaj

jag är med! :D

rebecca

Jag är med! :)

Emma

Åh, gud! Världens härligaste tröja! :DD

Jag är absolut med och tävlar! :DDDD

Maria S

Jag är med :D

linnea isenberg

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR :D

[email protected]

ALISA

Jag är med och tävlar om att vinna den supersnygga/klockrena t-shirten! :D

Ellinore Sånge

Jag är med! Den är så sjukt snygg!

tovelove

Jag är absolut med och tävlar och krigar för att få tröjan!

Cassandra Olsson

åh jag vill jätte gärna vara med och tävla :D

Ällinor

Jag är med och tävlar!! :D

Nikolina

Jag är jättegärna med och tävlar! :)

Kristina L

jag är med, med och med :D

kran

Malin Jakobsson

Snacka om att jag är ute i sista tid, hittade din blogg idag då jag shopade på Kan Dee Shop, var tvungen att se vad mer du skapad, älskar din konst!



Jag är gärna med och tävlar!

/M

Miranda Kiss-Deáki

Jag är med och tävlar!! :D Älskar texten, btw!

Johana

JAG ÄR GÄRNA MED OCH TÄVLAR :)

Sarah

Jag är med och tävlar ! :)

lovisa,

Oh! Äntligen ! Jag har suktat efter denna tröja!

Så jag är med! :D

Felicia

Jag är med. Grymt snygg tisha!

E r i c a

Jag är med! :D

kimberlysuchomel

sista sekund, jag är med!

isabella

I'm in! :D

E.Brockman

SJÄLVKLART är man med och tävlar om den snygga t-shirten!

Emma

är självklart med :) även fast jag har många av dina plagg så önskar jag mej mer, hihi :)

linda - drawings, clothes, pictures

klart man är med! :) älskar dina kläder, ska nog ta & beställa lite t-shirts asap :)

frida :)

jag är med! :D

Lovisa

Åh, jag är med! :D

sara

Vet inte om jag redan kommenterat, men det gör inget om jag har det, för jag vill så gärna ha den tröjan! Den är så klockren, så underbar! skulle bli så himla överlycklig om jag vann :)

mimmi b

JAG ÄR MED :D älskar denna tröja!!

Therese N

Jaag är meeed ! :D

Frida



haha kan vara det bästa "talesättet" "ordspråket" ever. första gången jag läser din blogg, men det verkar faktiskt vara något att ha :] jag är med och tävlar!

Marion

Jag är med! =)

klokren tröja med ett riktigt bra budskap!

Lilla jag

Jag är med!

Yvette Assgård

Jag är med och tävlar! Jag har köpt denna t-shirten en gång redan men den blev stulen i skolan på min idrott :'(

Titti

Hejsan Sandra!



Jag skulle vilja vinna denna tröjan till min syster eftersom hon är världens gulligaste och kämpar på sjukt bra varje dag :-) <3.



Kram!

Terese

Jag är med :)

felici

JAG ÄR MED!!! :D

lEmmal

Jag är självklart med! :)

Håller tummar och tår, ska se till att vovven och sambon gör det också ;)

elvira

hej! jag ÄLSKAR dina kläder! men tyvärr så har jag inte råd och köpa så mycket :( ( vi har precis köpt ett nytt hus så jag ska kunna bo närmare skolan ) älskar budskapet och skulle bli ÖVERLYCKLIG om jag skulle vinna! <3

Petra

Jag är med :)

Åsa

Morjens! :)

atosa

jag är med ! :) <3

Kajsa

Har funderat på att köpa en sån ett tag nu så vore super om jag vann den! (: Älskar din blogg och dina kläder!

Eveline

Älskar verkligen budskapet, jag är självklart med och tävlar!

Jessica

Jag är med och tävlar! :D

Klockrent tryck.

lovisa

jag är med :)

Matilda

JAG ÄLSKAR KAN DEE!

det är självklart att jag är med och tävlar!!!!! :D <3

hanna

I'm in, just so you know! :)

Sara

jag ska inte skriva en massa om att jag inte har råd eller så, jag bara älskar tröjan och hoppas att du väljer mig! älskar din blogg, kraaaam! <3

diddi

i wanna spread the message, and i believe in your art. Good luck to you and your work. peace

Helin

Hejsan! Jag vill verkligen vara med och tävla :) Tänkte även motivera lite varför jag vill ha denna t shirt! Det citatet, är verkligen vackert. Kanske inte orden men budskapet, bakgrunden, det finns så mycket man kan få ut av detta citat. Skulle stolt bära upp denna tröja! Kram /Helin

Tez

åååh jag är med!

Bullen

Jag vill vara med :D

Emelie

Texten är så himla klockren! (www.klockren.nu) höhö...



Jag är med och tävlar :)

Linnéa

Hallojsan! Självklart är man väl med och tävlar om världens coolaste tröja! Är en stolt follower av din blogg ochden tröjan skulle passa såunderbart i min garderob! :) <3

Linnea Isabelle

Jag är absolut med! :)

EMma

Jag är med och tävlar! :D

DANIELLA - photography & design

sv: lite i sista stund kanske, men jag är iallafall med och tävlar!

Måste säga att alla dina tröjor är riktigt snygga och denna var ursnygg!

Jag har även skrivit att jag är med och tävlar: http://ddaniellaa.blogg.se/2011/january/tavlar-hos-kan-dee.html#comment



Ha en bra dag :)

Isabelle A.

Jag är med! Klockrent och inspirerande måste jag säga.

Kram Isabelle

E M M A S V Ä R D '

Chansar med 4 mins marginal!!



JAG ÄR MED!!



Jenny Graversen

Jag är med och tävlar! ;D

Amanda

Jag är med.

Anonym

jag vill vara med , vet att jag är 20 min försenad

La Fleur

vet att jag är sen men ville köpa den tröjan från shopen så ger det ett försök här ändå :)

Erika.

Jag är med och tävlar! :-) supersnygg tshirt! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress