TÄVLING! NU KAN DEN BLI DIN!

Vi fortsätter med det populära motivet HEARTBEAT från KAN DEE SHOP, här i en uppdaterad version på magkort t-shirt. Tänkvärt och tufft motiv designat av mig, även själva t-shirten är designat utav mig helt från grunden. Storleken är small och vem vet? Kanske blir den DIN :) (Det finns en fläck till höger om hjärtat, men jag är ganska säker på att det går bort i tvätten) Bilden ovan är på finaste Kenza där hon bär just denna t-shirt.

För att tävla
:
GILLA DETTA INLÄGG PÅ BLOGLOVIN'! Skriv sedan att du är med och tävlar i en kommentar till detta inlägg. Glöm inte att ange din mailadress och/eller bloggadress om du har någon. KLART!

Avslutas:
Tävlingen avslutas redan i morgon onsdag den 27 juli kl. 21:00.

KÖR SÅ DET RYCKER!
LYCKA TILL


TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD!
Katih

Är med ;)

déa

Jag gillar och är med! :D

Jeanette Gustafsson

Jag GILLAR och är med och TÄVLAR! :D:D:D

MATILDA PEACE´H

jag är med och tävlar och har gillat inlägget!

Emma

Jag har gillat inlägget på bloglovin' och jag blev den 6:e som gjorde det & jag är med och tävlar!



Hoppas nu verkligen att man vinner, har varit med här varje gång i hopp om att få bära ditt snygga plagg. Men jag ger inte upp i första taget hehe :D

shaimaa

jag är med och tävlar :)

Louise

Klart jag är med och tävlar! ;)

Evelina

Jag är med och tävlar, har gillat på bloglovin'! Håller tummarna nu!

Linnea

JAG ÄR MED MED MED! Detta är så himla himla fint, och har redan en miljard idéer om vad som skulle passa till det! Så gud vad glad jag hade blivit om jag vann! Puss!

Silvia

Jag är med :)

daniela

jag är med !

ElinAmanda

Jag är med ! :D

alice

jag är med och har gillat på bloglovin :D

my

vill supergärna vara med och tävla!!

Camilla

Jag gillar!



Gör ett försök och är med och tävlar.

Håller tummar och tår!

Johanna

Jag är med och tävlar! :)

emelie melvins morsa.

med och tävlar. (för övrigt, var inte så säker på att fläcken går bort, de gjorde den ej på min.)

ronja

jag är med och tävlar!

jag har också gillat inlägget på bloglovin' :)

Fanny

Gud vad roligt!

Jag är självklart med!



http://fannyviolalund.blogg.se

[email protected]

linnéamaria

jag har gillat inlägget :D

CULLIGAN

Jag är jättegärna med! :) Hoppas jag vinenr den här gången :) Har gillat på bloglovin och allt :)

Corny

JAG ÄR MED:D

Amanda Johansson ♥

Jag är med och har gillar på bloglovin' :D

Agnes

Jag gillar och är med! :)

TIDSTJUVEN

Ååh, jag är absolut med och tävlar. :D Håller både tummar och tår för att turen för en gångs skull ska vara på min sida.

MELI - boho inspired

JAG ÄR MED!! har gillar inlägget! :D

mira

på tal om tävlingar, har jag oxå en! kommentera något passande till vilket inlägg som helst. så drar jag en random kommentar. och det vinner länk i min sidomeny i 5 veckor! bra va??

Sara

Jag har gillat och är med! :)

Marcela

Jag är självklart med och tävlar, och har gillar inlägget också! :)

Malin

Snygg tröja! :)

Angelica G

Jag vill vara med och tävla och jag har gillat inlägget :)

Just Dance

I'm in :D

Jasmina

jag är med och jag har gillat inlägget!

Madde

Jag är med och tävlar :D!



[email protected]

Igeland

med! har gillat :)

Sabines

Åh Yippie! jag är med å tävlar! :D Många kramar till dig sandra!

Emelie

Det är väl värt ett försök för lilla oturs Emelie,jag är med ;)

elina

Jag är med! :)

Klara

Jag är med och tävlar! :D

keela

Jag är med!:)

Jacqline

Jag är med! :)

Sara

jag är med! :)

Agnes

jag är med! :D

Anneli

Me like, count me in! :)

Amanda

Jag är med! Jag har gillat inlägget på bloglovin' också. :)

Sara Johansson

Åh!!! Vad glad jag blir, har spanat in denna länge och självklart är jag med och tävlar om denna pärla.



Har ingen blogg själv, men min mailadress är: [email protected]



Kramar!

Hebe

Hej, är med och tävlar och jag har gillat på bloglovin som nr 41.

izabella

Jag är med och tävlar! :D

Nina

Jag gillar på bloglovin och är definitivt med och tävlar :)

[email protected]

mathilda

jag är med, som vanligt! ;D

Phelicia

Jag är med! :D



Älskar den här magteen så sjukt mycket!

Straydoll

Är med och tävlar~ :D



Skulle vilja visa världens vackraste flicka hur hårt mitt hjärta slår för henne genom att ge henne denna snygga t-shirt. <3

matilda

gilllaat :)

patricia ann

jag är med! :D

mmatilda

Jag är med och tävlar! :)

Nellie.

eftersom jag befinner mig i ett annat land utan tillgång till dator (förutom på söndagar) och bara kan vara online på mobilen så kan jag inte gilla inlägget just nu - bara på söndag då! Men tycker att linnet är så grymt snyggt så kan Inte hålla mig ifrån att försöka fuska in mig i tävlingen genom att gilla på söndag!

Kram!

▲ Olivia Ljungberg

jag vill jättegärna vara med! :D

tess

Jag är med :)

hanna

I'm in! Som du sa tidigare; att varje beat slår för Norge ♥ Därför är det där linnet så himla fint ! :)

Alexandra

jag är absolut med! Och jag har gillat inlägget på bloglovin!

mosca

jag är med! :)

Theres Madelene

Jag är med och tävlar, gillar även inlägget på bloglovin!

T E O D O R A

jag är självklart med o tävlar :3

SOFIE

har gillat på bloglovin! älskar din blogg btw!

My

SNYGGSNYGG SNYGG! Så galet snygg! Jag tävlar!

My

Jag är meeed! :D

Amanda E

Jag är med och jag har gillat inlägget på bloglovin! :)

Anna

Jag är med och tävlar! :)

Malin Forsberg

Jag är med! :D

Kaisa

Jag är med, har gillat inlägget på bloglovin. :)



[email protected]

Jennie

Jag är med och tävlar! :D

matina

Jag är med :D

elin

jag är med och jag har gillat :)

Julia (fotoblogg)

Jag är med! :) Har gillat på bloglovin ;)

Natali

jag är meeeeeed!

Fanny

Jag är med! såklart?

Lovis

Jag är såklart med! :)

& har gillat inlägget!

Vic

jag är med :)

Hanna

jag är med!:)

Hanna

Jag är med! :) (har gillat också, såklart!)

Nicole - Leopardprinted Drama Queen

Jag är med och tävlar om det underbara linnet!

PIA SVENSSON

Jag är med och tävlar om det supersnygga linnet!

Diana

jag är med och har gillat! :) ♥

fanny

jag är med ! :)

Johanna

Jag vill vara med!:)

Johanna

Jag vill vara med!:)

Amanda

Jag är med och tävlar :)

Rebecka :)

Jag är såklart med om att vinna den skit snygga tröjan! :D

isabell

gillat och är självklart med! :)

Josefin

Jag är med och tävlar! Älskar den där toppen! :) <3

viviwe

I want that so bad !

Iqra

Jag är med! :)

Johanna

Jag har gillat inlägget på Bloglovin´ och är med och tävlar om den här underbara toppen.

lovisa

åh, den här gången vill jag verkligen vinna! Vet inte hur många gånger jag varit med och tävlat om dina underbara kläder men aldrig vunnit. Hoppas hoppas! Har gillat på bloglovin och är (såklart) med :)

Denise

Jag är med och har gillat!

Maria A

Jag har gillat på bloglovin och är med och tävlar om den ursnygga t-shirten! :D

Kram!

alva

jag har gillat på bloglovin och är med och tävlar!:D

Selina

jag är helt klart med!! gillat på bloglovin också :)

mail: [email protected]

http://seliiinaa.devote.se

Julia

Jag är med och tävlar :) Har gillat på Bloglovin :)

ida

jag är med :)

SANDRA-EN BRA BLOGG!!

åååh jag är med!! :D :D har gillat på bloglovin också! :) kram

Josse

jag är med och tävlar, och har gillat :D

Gabriella

Jag är med och tävlar

amanda

jag är med :)

Mikaela

jag har gillat och är väldigt gärna med och tävlar! Sjukt snygg!

Sofia

Jag är med och har gillat! :)

ELIN

jag är med... ännu en gång :)

Linda

Självklart e jag med & tävlar + gillar på bloglovin :D

Rebecca

Jag är med :)

Josefin

Åh, denna är så snygg! Gillat och är med och tävlar, of course...

LOLLO

jag är med! :D

FK

Jag har gillat och är med!

M I C A E L A S (lovliie.blogg.se)

Jag är med och tävlar! Gillar inlägget på bloglovin :)

Sannie - Life in the USA

GILLART PÅ BLOGLOVIN! :)

Jag är med och deltager i tävlingen ^__^

emma

JAG ÄR MED!!:D

linnea

jag är meeeeed och nu håller jag verkligen tummarna stenhårt för att jag ska vinna! hoppas hoppas hoppas!

Challe

Jag är med och tävlar :)

malin

jag är med och gillar inlägget! :)

Felicia

Hej! Jag vill vara med och tävla ^^ Jag har gillat inlägget.

Vickish ♥

Jag är med och jag har gillat det här inlägget på bloglovin ♥

Hjjonsson

Jag är med! Har även gillat på bloglovin! :)

felicia

Hej! , jag är kär i denhär tröjan , seriöst.

JAG TYP DÖR :(

skulle bli superglad om den blev min , skulle förbrukas väääldigt bra :D

min epostadress är [email protected] och min blogg heter http://feliciaphotos.blogg.se .

Jag har gillat på bloglovin och följer dig också nu och är nummer 2872 som följer dig.

KRAAM GULLET!

nadja

Jag är med och jag har gillat :)

Louise

JAG ÄR MED ! :D

sofie andersson

Jag är med och gillar inlägget på bloglovin..



Älskar magtröjor och är ett sånt stort fan av kan dee drawings! Jag har aldrig tur i dina tävlingar, jag har varit med i alla, tror jag.. Jo alla? Och jag har aldrig vunnit, jag har funderat på att beställa ett flertal gånger eftersom jag aldrig vinner. Håller tummarna varje gång men det hjälper inte. Denna tröjan och den vita magtröjan fighting for. Denna gången håller jag tummarna tusen gånger mer och önskar mig själv ett lycka till. Kram!

linn.

Jag är med och tävlar! perfekta festivaltröjan till WAY OUT WEST ju ! :)

Carolina

Jag har gillat på BLOGLOVIN' och är med och tävlar! :)

Felicia Backlund

Jag är gärna med och jag har gillat inlägget :)

SaraH

Jag är med :)

Lo:)

JAG ÄR MED!!! älskar allt du gör och vill gärna vinna, bara attt hålla tummarna(och tårna) :)

Josefine

Jag är med och tävlar! :)

Alva

Jag är med! :D kram

Dia

Jag har gillat inlägget på bloglovin' och jag vill vara med och tävla !

Lova

Jag är med! :)

Emma C

Oh, jag är med! :D

Matilda Karlsson

Åhhhh är absolut med och tävlar!! :D

har gillat inlägget!

agnes

jag är med!

Mari

Jeg er med !

Nathalie

Jag är med och tävlar, har även gillat inlägget på bloglovin.

Min mail är angmans.hotmail.se

anja

im in! :D

Evelina

Jag är med och har gillat;)

alexandra | fotoblogg

jag är med :)

Linn

jag har gillat inläget och vill vara med och tävla :)

Alexandra

jag har gillat inlägget & jag är med o tävlar om detta dundersnygga linne, skulle vara kul att vinna då de senaste veckorna varit ganska mörka & dystra.

khwanta

Jag har gillat, och jag är med! :D

Sharon

Jag är med och tävlar! Och har gillat inlägget!

Fanny

Jag gillar & är med och tävlar! :)

olina

jag är med! Jag hoppas jag har tur för jag fyller år imorgon! :D

jenny

jag är med och tävlar! hoppasss:D

Nathalie @ Bloody Disgusting

Tävla gärna i min blogg om biobiljetter :)

Anonym

Jag gillar och är med! :D

Carro

Jag är med&tävlar :D Älskar magtröjor så det var en självklarhet att gilla detta inlägget ;)

Fanny Badh

jag är med! :)

hanne

Jag är med, har gillat! :)

Linnéa Johansson

Jag är med :D

Emelie!:)

GUD VAD FIN T-SHIRT! jag är med!:)♥ jag gillade på bloglovin

JULIA

åh, så snygg! Jag är med och tävlar :)

Lina

jag är meeed!!

PAKKY ~

klart man är med alltså! :) gillat inlägget.

rono

Jag är med och jag har gillat inlägget :D

Hoppas jag vinner, då är detta den första tävlingen jag någonsin vunnit!

amanda

Jag har gillat och är med och tävlar :)

Ellen Schutz

Jag är med ! har självklart gillat inlägget :)

Karolina

GILLAR OCH ÄR MED!!!

Natalie

Jag är ofc med!! :D

maram

Jag vill jätte jätte gärna vara med och tävla om den ursnygga tröjan :)

Cezette

Är med så klart :D

Emmy

JAg ÄR MED OCH TÄVLAR :D

Ellen

Jag är helt klart med!! Älskar det där trycket!

cassan

Jag är med och tävlar, har gillat :)

ALiCE med ICE

Är självklart med och tävlar om ett sånt snyggt linne! :)

Emma

är med och tävlar :)

malin

Jättesnygg magtee! :) Jag är med och tävlar :)

Eveline

Jag är med och gillar inlägget hihi, den där tröjan är sååå söt!

Ellen

Jag är med! :)

Ellen

oj, jag är med! ^^'

c-craazy

Jag är med! :)

(har gillat)

Siiri

MEEEED! älskar det där linnet

Tone

Jag är med i tävlingen!! :D

maria

i'm in!

Emma Ejdestig

Jag är med och tävlar :D

Wican ♥

Jag är med och jag gillat dig på Bloglovin'

ellen

jag är gärna med!

J E N N Y

Jag är med! :D



Älskar dina verk och skulle bli super glad om jag kunde få bära ett plagg med ett av de. ♥

emma

jag är med och har gillat! :D

emma

jag har gillaat och är med!! (:

frida

I'm in, har även gillat inlägget!

Johanna

Gillar och är med :)

Sara

Jag är med o tävlar :)

Ps älskar din blogg.

Karin

Jag är med och tävlar!

Sara

jag är med och tävlar !

Amanda

Jag självklart är med! :)

linnea [FOTOBLOGG]

jag är gärna med!



gillat

fanny

jag är med! :D

helena

gillar inlägget och är jättegärna med och tävlar! :)

Sofie

I'm in!! :D

jw

Är väldigt mycket med och tävlar!!! ;D

Mire

Damn så snygg t-shirt! - Jag är

gärna med och tävlar om den.

LouiseMonica

Jag har gillat och är jättegärna med och tävlar!

Fatima

Jga är med :) ♥

Daniela

Jag hoppas vinna så att jag kan ge denna fina t-shirt till min underbara dotter Nicole (www.nickys.se).

Hon har läst din blogg i många år nu samt så älskar hon Kenza....2 flygor i en smäll!

ida

Jag är med och tävlar,

har även gillat inlägget på blogglovin :D



puss /i

sophia

har gillat, är med! :D

Sofie

jag är med :)

Katrin

Jag är med ! :D

Emmi - Fashiontwisted

Är med och tävlar! Blev 184 som gilla på bloglovin :)

Amy

Jag är med:*

Nikki

Jag har gillat och är med! :)

a-t

det där är en tröja för allt jag står för, ett hjärtslag för varje individ,kamp, händelse och liv. <3

jag gillar på bloglovin och är med i tävlingen, lycka till den som vinner.

Matilda ♥

Jag är med (:

Kjersti

Jeg er med!:)

Madeleine

Jag är med! :)

torun

har gillat och är absolut med och tävlar!

moa

Jag är gärna med! Och jag har gillat detta på bloglovin :)

Hilda!

Jag gillar och är med!!

Cindy

Jag är med! :)

Johanna

Jag är med!:)

Hannah

Jag är med och tävlar! jag har gillat det här inlägget på bloglovin och jag skulle bli så himla glad ifall jag vann!:)

mail: [email protected]

sarah

jag är med!:)

bella

jag är med!

SanneJa

Åh gud vad roligt! Jag gillar och är med i tävlingen :) Nu håller jag tummarna och hopaps att det är jag som vinner. Kram :)



[email protected] / [email protected]



http://sanneja.blogg.se

My Lund!

jag är så klart med! Har gillat inlägget! :D

Emma

Jag är med. Första gången jag tävlar i en sån här tävling ^^ skulle bli jätte glad om jag vann kram

Jennifer

Jag är med, har gillat inlägget! :)

Evelinn

Jag är med! Har gillat inlägget på bloglovin.

Ida-Jo

Jag är med och tävlar om den supersnygga magkorta tishan :D

Linnea Rennekamp

Jag är med! :D

Filippa

Jag är med och tävlar, tack! :D

Josefine Viklund

Jag är meeed! :D kram

Amanda

är med och tävlar om den snygga tröjan:D

Ha det bra:D

Kram Amanda

Amanda

Har gillat på bloglovin också:D (glömde skriva i den första kommentaren)

sauwraa

Jag är gärna med och tävlar! :D Puss

hanna

Jag är med! :)

tildaa

jag är med! :)

Matildha

jag är med ! :D

Jenny

Jag är med! :)

emma

jag är med :)

Ebba

Jag är med och har gillat :)

sara

har väldigt länge velat haft den så såklart att jag är med i tävlingen och gillat på bloglovin :D

E M M A

Jag är med och tävlar :D

LINN - foto, mode, vardag

Jag är med! Har gillat inlägget! :)

Andréa

Jag har gillat inlägget och håller nu tummarna för att denna magkorta snyggingen blir min! :)

VENDELA

Jag är med och tävlar!

Dominique

Är med! Är totalt såld på den där tröjan

Fannyy

Jag är med och har gillat inlägget på Bloglovin :)

Jessie

Jag är väldigt gärna med och har även gillat på bloglovin!

Hoppas hoppas! :)

Emmas Artwork

Jag är med och har gillat inlägget ! :D



Hugs

Elsa Danielsson

jag ät jätte gärna med och tävlar !

mina

jag är med! och jag har även gillat på bloglovin:))

QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

Jag har gillat inlägget på bloglovin så nu hoppas jag bara på att turen är på min sida! :) Åh, vore underbart om jag vart den lycklige. Aja ska sluta babbla, count me in!

Annelie

Har gillat och är med!! :D

Louise

Jag gillar på bloglovin och är med och tävlar! :D

Jenny

Jag är med och har gillat inlägget på Bloglovin, grym tröja!

millie

jag är med! :)

linnéa

jag är också med och tävlar! :)

donna

åååhhh jag har alltid velat ha jusst denna t-shiten med hjärta på för den är så söt och tuff på samma gång

men har aldrig blivit av att få köpa den för

jag får betala massa räkningar och hjälpa till hemmet med mina familj

så jag hoppas att få äga den snygga tröjan

som jag har länge önskat mig



har gillat bloglovin



[email protected]

ha en trevlig sommar:)





Marie

Jag gillar och är med! Verkligen en snygg magtröja, en av mina favoriter! :)

Victoria

Är med<3

Sannie - Life in the USA

Sannie - En konstnärlig blogg som är boendes i USA (för tillfället). Början på nästa år flyttar jag till Tokyo, Japan för att studera! :)



Kasta en kotte på mig om du inte gillar dessa äckel päckel kommentarer :)

ebba

jag är med :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress