ÖVERRASKNING

Gissa om jag fick en glad överraskning i morse när jag skulle logga in på min blogg? Jo jag ligger nämligen på blogg.se's startsida med inlägget om "skinnbyxorna". Det är första gången jag får vara med på startsidan med någonting som inte är relaterat till min konst. Superkul! Ett bamsetack till blogg.se!

Jag har fått en del frågor ang. "skinnbyxorna" på bilden ovan. Det är alltså bara vanliga leggings och inga riktiga skinnbyxor. De är inköpta på Rut mfl. och jag köpte storlek 36. Priset jag fick ge är 199kr. Kap? OM det är! Eftersom det verkligen ser ut som riktiga skinnbrallor när de kommer på så är det ett kap tycker jag :)

Nu måste jag rusa i väg på ett möte med Google. Sen blir det hem och äta lunch för att sedan kasta sig iväg till matbutiken och jobba 13-17. Jag är så jävla slut som människa hahaha. Jag har aldrig varit så trött nångång i hela mitt liv. Men det gör liksom inget, för jag har heller aldrig haft så kul i hela mitt liv.

Vi hörs när jag kommer hem igen :)
smäm

Det var riktigt fina på dig, snygging :)

Sanna

Vad roligt =)

Mari

Supersnygg blogg !!

Hanna

Hej! Älskar dina verk, de är så sjuukt snygga och underbara, så klockrena också-alla buskap!



Jag vet att man ska fråga kundtjänsten, har redan gjort det också, men det svarta linnet ''fighting for peace is like fucking for virginity'' med djup uringning där bak, kommer den in igen? :)



Vill VERKLIGEN ha den i svart(älskar buskapet så jag nästan skulle kunna tatuera in det, haha)



Kram!

iamcaty | illustrationer & pyssel!

Kul! Möte med google låter spännande också :D

ELLEN - eecederholm

Jag kunde inte få de linnet jag vann eftersom jag inte kunde skicka tillbaka de andra linnet, för jag redan använt det. Jättetråkigt att det blev fel, men som tur är, är ju alla dina linnen snygga.

Kram

CJ

Grattis till förstasidan fina du! Vad roligt! Jag var med i förrgår, glad överraskning. :)

gabriella

heejsan! Jag älskar din blogg! :)

Louise

Va kul :D

Vanesa

ääälskar dina skinnbyxoor !!!! :D

Fani

klockrena skinnbrallor! satt skitsnyggt på dej med (y)

Hedvig

de är himla fina de där skinnleggingsen=)

kajsa

De var snygga, skinnbyxorna :)

SHORTYS

vilket härligt inlägg:D kul att det händerl ite grejor :D hihi och sjukt snygga brallor, måste hitta likadana! du bär upp de så jävla snyggt =)

Josefin Borgman

Åååh, vad snygga! Vill också köpa dom! Dock så kan man ju inte beställa från rutmfl.se och det finns ingen butik nära mig.. så himla surt!

joss

åh vad läckra ! har brallorna något namn ? va inne på deras hemsida och hittade dom inte . vore jätte tacksam om du svarade :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress