TA VARA PÅ DIN FANTASTISKA GÅVA DU FÅTT


ph. source. Linda Drawings

Jag måste bara få tipsa om den här tjejen om ni inte redan känner till henne. Linda's porträtt får mig att tappa hakan varenda gång. Den hänger liksom ända nere vid knäna och ögonen är halft ute ur sina hålor. Ser ni mig framför er nu? Är jag snygg? Okej, men det gör inget. För DET HÄR är snyggt. Jag blir lika chockad varenda gång hon likt med en trollstav liksom bara... poff! Och så har hon skapat ett nytt, helt fantastiskt, verklighetstroget, porträtt. Och så blir jag arg. Haha. Jag vill ju också kunna teckna så här proffsigt. Jag får väl öva öva öva gissar jag. Linda om du läser det här så sluta aldrig att rita. Ta vara på din fantastiska gåva du fått. Du är ett proffs i mina ögon!

Håller ni inte med mig?
Visst är det svårt att tro att det här är skapat med en blyertspenna?
TIDSTJUVEN

Helt galet! Det ser ju ut som fotografier! Vilken talang. :D

Elin

håller helt klart med! helt underbara :)

Sara

Hon är jätteduktig:)

Erickah

Hej KanDee!



Solbrun tabletterna kan jag säga är smått värdelösa vad gäller solbrännan men de innehåller massa vitaminer och andra nyttigheter för kroppen som gör att man bli lite piggare och mår bra. Kram

Art by Lisa Lans

Skitsnyggt! Hon är grym!

Sara

Grymt!

Emmas Artwork

Har följt hennes blogg i ungefär ett år nu, hon är hur duktig som helst! :)



Hugs

E M M A

AGREE!! men du ritar ju också sjukt bra kan dee, tro inget annat för guds skull!

emsie

Har följt hennes blogg redan en längre tid, och hon ritar gudomligt! Håller med dina ord till hundra procent :)

maja.

omänskligt duktig hon är alltså.

ELLEN - eecederholm

Den första är helt sjuk!

Mickey Vin

Im actually in love with her work too. And the way you feel about hers is the way I feel too. I be patiently waiting for her and you to post new drawings, When I see yalls work I push myself to become better.

Angel

Wow! du är ju grym!

Angel

Oj nu läste jag dets Förlåt. Ja dom var fina men du är ju grym du med.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress