THE JUMPSUIT


ph. Jag i nya jumpsuiten.

Sa jag att den är himla sköööön också? Åh den här kommer användas flitigt i sommar :) Perfekt att traska ner till stranden med men också perfekt att använda till lite finare tillfällen. Bara lägga till en massa smycken och ett par högklackade skor och voilá!

UPDATE. Fasiken så dålig jag är på att komma ihåg att skriva vart kläderna kommer ifrån. Jumpsuiten kommer i från BikBok och finns i fler färger. Kommer definitivt köpa den i fler :)
Elin

den ser verkligen superskön ut! sådär mjuk och len :D

ida ♥

måste bara säga att du har en underbar blogg :>

Amanda

Du hade skrivit i förra inlägget att du gått upp och inte längre kan ha xs. Måste bara säga att du e jättefin i kroppen! :D

- - M a j a s B i l d e r - -

Super snygg var den ju! Vart har du köpt den? Finns den i några andra färger? :)

Dee

Söt jumpsuit:) Den satt jättebra på dig, du har jättefin kropp.

Johanna

Gud va fin:)

Vart kommer den ifrån?

Tove

var köpte du den :)?

ART BY LISA LANS

Skitsnygg! Var köpte du den?

linda - drawings, clothes, pictures

sv: tack så jättemycket Sandra! Du är så underbart snäll. + skitsnygg jumpsuit här ovan, enkel, men skitsnygg! ska slå till på en liknande tror jag :) BIG HUGS!

Lisa †

vet inte om jag sagt det förut men isåfall säger jag det igen, DU HAR DRÖMKROPPEN! det har du faktiskt. wish i looked like u giiiirl

Jessica

Du är så jäävla snygg!! Och nu vet jag lätt vad jag ska önska mig i födelsedagspresent (i juni.. haha), två utav dina magtröjor. Helt fantastiska. :)

Jessica

Du är så jäävla snygg!! Och nu vet jag lätt vad jag ska önska mig i födelsedagspresent (i juni.. haha), två utav dina magtröjor. Helt fantastiska. :)

patricia

jättefin är den! ser jättemysig ut att ha!

Elly

Hej! Fick mitt linne idag, passar så otroligt bra är så fint! Tack så mkt! Vart har du fått tag på din jumpsuit? Kan du svara i mail eller på ett inlägg på bloggen? Tack för allt :)

Ida

Din rumpa är så jävla snygg kvinna!

Amanda

grymt snygg :)

Clara

superfin!

SHORTYS

du är så perfekt snygg :)

SHORTYS

Du är så perfekt snygg :)

Petra

riktigt snyggt på dig faktiskt!! :)

CJ

Gorgeous!

Lizzy

Snygg! Ser väldigt mysig ut :)

Victoria

Snygg jumpsuit på en snygg tjej! :)

m3lind4

Så himla fin blogg du har & dina klädsel var riktigt najs! :D

hanna

Oj jisses, bikbok verkar ha jätte snygga jumpsuits! ska in och kika på sånna idag :)

Bojan

Fin! Alltså din kropp, hade kunnat göra mycket för att få den! Så himla fin är du!

Lanah

Vad snygg den var!

sofiapoulsen

jag har funderat ett tag på att köpa den, kanske ska slå till? ;)



vilka färger har du tänkt att köpa? :)

King OOOOF Stoooockholm32q1

Kolla In PizzaTURKEN :D



Kingofstockholm.blogg.se



Kolla In PizzaTURKEN :D



Kingofstockholm.blogg.se



Kolla In PizzaTURKEN :D



Kingofstockholm.blogg.se



Kolla In PizzaTURKEN :D



Kingofstockholm.blogg.se



Kolla In PizzaTURKEN :D



Kingofstockholm.blogg.se



Kolla In PizzaTURKEN :D



Kingofstockholm.blogg.se



Kolla In PizzaTURKEN :D



Kingofstockholm.blogg.se



Kolla In PizzaTURKEN :D



Kingofstockholm.blogg.se



Kolla In PizzaTURKEN :D



Kingofstockholm.blogg.se



Kolla In PizzaTURKEN :D



Kingofstockholm.blogg.se



Kolla In PizzaTURKEN :D



Kingofstockholm.blogg.se



Citty

fan va snygg kropp du har nu!

Hemen

SÅN HÄR GÖÖÖTT :O

Nicole

Den ser jättemysig ut, superfin!

vic

I want it! :)

Elin

De är verkligen snygga de från bikbok! :)

Isabelle

Fan vilken snygg jumpsuit!! Vart har du köpt den?

Hanna

Du ar så inihelvetes snygg kropp!

Phelicia - konst och foto

Vad kostade den? :D

Hanna

snyggt!

elsa

jag har en sån blå, dom e så himla sköna :D

Jenny

Ser tunn ut, är den det?

Mia

Ser snygg ut men det är ett typiskt plagg som jag gillar på andra men själv aldig skulle våga bära =)

EMMI - modeblogg

Har funderat på köpa de, tycker den är grymt snygg! klär dig bra :)

Marco Nobre

Super snygg! sexy ;))

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress