FINALISTERNA! RÖSTA PÅ DIN FAVORIT!
1. http://nikkisch.blogg.se
Soon we'll be in charge. Nikkis kommentar: Med tanke på att vi har husdjur (kaniner bla) och bestämmer över dem och nästan alla andra djur, så kan det vara lite som en varning inför en kommande djur-revolution. Som i boken 'animal farm'.

2. http://cthehippo.devote.se
We're all mad here.

3. http://livetsomraketforskare.blogg.se
What happened to animal rights?

4. Hanna
We're not in wonderland anymore.

5. Sabina
Everyone wears a mask.

6. BellaOlars
In order to be irreplaceable, one must be different.
Kan Dee's kommentar: Tyvärr kommer jag inte att kunna använda mig utav denna text eftersom jag fick reda på att det ursprungligen kommer ifrån märket Chanel.

7. http://entillandersson.blogg.se
Got a carrot?

8. http://elagman.blogg.se
Here is the deepest secret nobody knows.

9. http://crasy-k.devote.se
This world is a bunnys hole. Full off crap. Kan Dee's kommentar: Den är ju så himla bra den här. Men eftersom att jag alltid måste överanalysera allting och tänka ett steg längre så kan jag inte låta bli att tänka på varför ett kanin hål skulle vara full av skit? Nu tänker jag alltså på kaninens bo. Hålet om den gräver för att göra till sitt bo. Fast du kanske tänker på ett annat hål.. ? Haha för isånnafall kan jag ju hålla med dig..

10. http://idaritar.blogspot.se
I'm nobody's bunny.

11. Mitt egna förslag.
You designed yourself.


Mary

4!! Klockren ju!

emma

4!

Eff eff

Om jag ska vara helt ärlig, tycker jag att inget av förslagen fungerar. Den enda som kan namnge ditt konstverk, det är bara du som gjorde bilden. Vi som läsare kan möjligtvis ge förslag, men vi kan inte helt bestämma namnet, för det skulle bli konstigt på något sätt.

emelie francea

Hejsan, hoppas att allt e bra med dig?

Ha en fortsatt fin torsdag! :)

Damir Calusic

Jag tycker du har en givande blogg :D. Besök gärna min hemsida.



Med vänliga hälsningar

Damir Calusic

☆ m a l i n .

Jag kan inte ens rösta, för alla förslagen är så klockrena!

Tina

Nr 4

Anonym

Nr 4

jULIA

Röstar på 5an.

Everyone wears a mask.

Elin

så svårt! men jag röstar på 1an och 7an :)

TIDSTJUVEN

9an får min röst, för den var ju så rolig. Speciellt eftersom man kan tolka den på två olika sätt! :D

Amanda

6:an är ett citat från Chanel så jag vet inte om det e så kul att ha ett citat som inte representerar Kan Dee just som märke...



så jag väljer nog 1:an!

Mamsen

Din egen tycker jag är klockren och kan tolkas på så många sätt!

Love You mitt Frö!

Jenny

Nr 1 :D

corny

nr 10!

Emily

jag kan verkligen inte bestämme mig över 1 eller 4an!!!

linn

nr 1, helt klart! sänder ju ut ett budskap också.!

Isabell

10!

Carolina

1an är min favvo. :)

Sara

4:)

Ellen

4an!

Sabina

5an såklart! :D

Jennifer Ö

10 eller 11 tycker jag !

F

Jag älskar ju Animal Farm, så måste ta ettan!

Dixie

4:an! =o)

Tove

4. We're not in wonderland anymore. :)

Emma

nr 4 tycker jag låter bäst :) + för den

Annica

Nr 2 helt klart!

Petra

5. Everyone wears a mask.

M

5!!

Majs

4:an eller 5:an.

Anonym

4!

Linnea

röstar på 4an :)

Anonym

7

sofia

2 eller 10!

Josefin

Nummer fyra! :)

hedda

du borde inte använda 1an heller, banksy har redan skrivit så och du har ju redan en bild som liknar banksys (flickan som har en gasmask!) :)

Vicky

4!

Victoria

nr 10 !! Helt klockren :D

Anonym

11. Ditt förslag var bäst!

malin

2!

Fanny

1an, helt klart!

fanny

Tycker 4an va asball!

Anonym

7an eller 10an

Anonym

5. Sabina

Everyone wears a mask.

Alexandra

Första förslaget är väldigt likt Banksys apa där det står "laugh now, but one day we'll be in charge". Känns som att personen har blivit lite för inspirerad av den texten. Googla "banksy monkey" så kommer det upp bilder på den.

- - M a j a s B i l d e r - --

Jag kan inte bestämma mig om jag ska rösta på 5 eller 10, så jag röstar på båda! :)

alice

10an. :)

Anonym

1 eller 4

Nikki

1an är klart bäst!

Linda

Nummer 1:D

Camilla

Kan nog inte välja mellan 1, 4 och 10. Alla var bra dock och fullkomligt älskar själva bunnyn. :)



Kram!

maja

4an

fifi

10

Lovisa

nummer 10 :)

Clara

Nummer 4! Klockren! ;)

Emilie

amen 1:an är ju klockrenast! läs en gång till och tänk lite. AWESOME? JAAAA

Anonym

10!

Anonym

nr 1 !

Lolarsombollar

Nr 5.

Disa

nr 1 !

Sofia

1an absolut!

Fanny

4:an!

moa

Nummer 4! :)

Anonym

nr 10

Rebecka

#1 och det motiverad jag med denna bild: http://itsallaboutbc.com/images/2011/efcdhldt_139397179.gif

Clara

Hmm... Jag gillar många, men jag tänker rösta på 10:an :D

Anneli

Nummer 1!

Anonym

Ettan, smart och rolig. Fett sant, jag tror på djur revolution! Haha, den kan bli tolkad på olika sätt och hade passat med dina verk :)

Matilda

nr 4 var fan bäst!

Laura

Jag gillar "we're all mad here" :) den var lite rolig och ändå lite sådär härligt konstig/crazy!

Ofelia Ollila - vardagen med bilder

Nummer 2, "We're all mad here" får min röst.

Fanny

Nr.4

Phelicia - konst och foto

2:an tycker jag! Eller annars 4:an :)

Julia

Nr. 1

Satanja

Detta är inte en röst, utan ajg vill bara påpeka att nr 9 "This world is a bunnys hole. Full off crap" är felstavat.... 'off' ska endast ha ett F :) of = full av någonting (tex), off = när man stänger av något.

VIC

FEMMAN!! Cinco!! :) Alla går under en skepnad ;)

Diana

5an! :)

Annica

Jag röstar på nr 4!

annika

nr 4!!!

Andrea

4!

cammen

1an!

Elle

Kul att jag blev nominerad trots ingen röst :D haha :P

Phyll

1:an!!

Anonym

4:an

Hanna

Gillade nian & femman, men tar nog ettan eftersom den vann mig när jag läst igenom alla bidrag flera gånger. Diggar budskapet & allt med den. Soon we'll be in charge.

jennifer

Jag röstar på nr. 4 :D

Moa

10!

EMMA

5! absolut..

K*

4.

malin

4an! :)

Robin

5an!

Crasy-k

ÅÅÅH! Jag har jue gått vidare! VA KUL ATT DU GILLAR!! mjo hehe jag tänkte väll såhär att världen skiter i sitt eget bo, fasten kaniner kanske inte gör det? fasten det har jag för mej att dem gör.... :D tror tillåmä dem äter sin skit XD men man kan jue tolka på fler sätt haha!

Marie

Jag röstar på 9:an

Johanna

nr 9! :)

aggneta

Nr 4 :)

Jens B

Nr9:

En av livets många saningar.

¤

9

angel

nr 9

emelie

Nr 9 är awesome :)

enelie

Nr 9 :)

Anonym

jag röstar på nr 9 lungt

Ida

Nr.9 helt klart =)

JOHANNES

Jag röstar på det solklara valet nummer nio alltså 9.

Weronica

Nr 9! Hahaha

plates

nr9

Krolina G

nr 9.

zimmerman

nr 9

Gull-Maj Johansson

Nr 9 är bäst

Christian

nr 9

Syster

Nr 9 såklart!

Anniz

jag tycker nr 9 är bäst!!

IngvarEdvardsson

Röstat på nr. 9

Wendel (kom ihåg att JAG e snäll mot DIG!!)

Nr:9

WENDEL

Nr:9

Anonym

nr 9 helt klart!!

Tess

9,an helt klart :D

Kim

Nr 9 är grym!

Elin

Nr 4!

evelina börjesson

9

Niclas H

nr 9

Crasy-k

Jag röstade såklart på min egen om man fick det ;)

Camilla

NR 5

Everyone wears a mask

Moa

Nummer 4 :D Skulle direkt köpa den ;)

Crasy-k

Kan Jue ha båda texterna på linnet! :O)

Ellie

10 och 4 är bäst :D:D

Anonym

9 - måste bara vinna!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress