PEACE & LOVE


Snart ska jag hem och påbörja en helt ny teckning som jag tror kan bli ett snyggt och häftigt motiv på plagg sen! Ibland ploppar det bara upp ideér i huvudet. Från ingenstans. Så nu hoppas jag bara på att det blir lika bra som jag ser det i huvudet.

Linnet som jag har på mig på bilden kommer ifrån Kan Dee Shop, just nu är den på REA och den blir din för endast 179kr. (Ord pris 279kr) Glöm inte att ni inte behöver betala ett endaste öre förrän i augusti.
Sofia

Hej! Jag har inte fotat eller jobbat i PS på jättelänge så jag är ganska ringrostig när det gäller allt som har med foto att göra.



Undrar bara om du har tagit bilden så där så att det ser lite skakigt ut eller om du har gjort det senare med någon inställning, och isåfall vilken?



Tacksam för svar. (helst på min blogg om det är möjligt, så slipper jag leta upp det här inlägget sen för att se svaret :P)

Tina

Jay Smith spelade på gröna Lund ikväll och han hade på sig en av dina tshirts; fuck off! :D superkul ju!!

Isabelle

Hejhejhejhej tänkte bara höra, kommer http://kandeeshop.se/399-tygkasse-fighting.html finnas i lager igen?

I'm dying to have one!!

Puss!

Lovisa Illustratör

Det var kul att läsa om eventet du hade i Västerås! Tycker du var fantastisk modig som gjorde det, trots att du var så nervös. Det är starkt!

Det hade varit roligt att komma dig. Jag kommer ju från Västerås från början och min familj bor där, så jag brukar hälsa på ibland. Nu hade jag bara inte tid :(

Men sist jag var i stan såg jag dina tavlor hänga inne på Global Living. Det var roligt att se :)

Fortsatt lycka till med allt du gör!

CJ

Spännande!

Veronica

Riktigt snyggt linne =)

Linda

Lycka till ! :)

Therese

Fick hem väska igår & jag är kär! Den är perfekt, superbra längd på axelremarna & size på bagen :) Ska nog lägga en till order på flera så man kan variera sig! Tack för att du är du & att du har sådan talang!

HIH

Snygg tröja :) allt bra?

Tina

Jay Smith spelade på Gröna Lund igår och han hade en av dina tshirts på sig; fuck off! :D häftigt ju!!

Tina

Jay Smith spelade på Gröna Lund igår och han hade en av dina tshirts på sig; fuck off! :D häftigt ju!!

sofija arvidsson

Hääääftig bild! :D

Elin

Jättesnyggt linne!

lovisa

snyggt!

Sanna

ÄLSKAR linnet =)

Jonnie

Snygg blogg du har :)

felicia

heey snygging var gärna med i min dagens blogg tävling ( http://pinkyh.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html ) väljer 3 vinnare ikväll!

PUUUSS

Edin

Tjenixen sfinxen =) Ville bara säga att du gör ett jättebra jobb och är en inspiration för andra, mig inklusive, hur man kan lyckas med sin konst, sin stil och utveckla något man skapar och dela det med andra.



Hälsar konstnären Edin :)

betty

Fin blogg :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress