WORK IN PROGRESS






Här 4 work in progress bilder från de senaste åren. Jag älskar work in progress bilder. Det känns så inspirerande på något vis. Gillar ni att se work in progress bilder?
Rossanna

Älskar din konst. Du är grym duktigt!

Eli Terese

Gillar!

Carro

Ja, det gör vi verkligen! (; Och du är så sjukt duktig, jag blir alltid lika inspirerad när jag klickar mig in på din blogg! :)

Maja

JA! det är jätte kul att se, du är ju så duktig :)

Fatima

Riktigt fina bilder! kan tänka mig hur de ser ut på en tröja:-) för det blir väl tryck på tröjor eller förstod jag fel?

michelle

jag gillar!

kikki

ohmygod vad snyggt!



jag älskar work in progressbilder, asmysigt <3 det känns som att man får ut litet mer av det också än bara en helt färdig bild

Kiba

Ja, för det är så spännande att se vad du ska rita!

M A J A

gud vad snygg blogg :b

bea

du ritar så sjukt snygg, bra blogg, följ min blogg :)

Emma & Stella :)

Sv: Oj, jo du har verkligen talang! :D

Jonna

Kolla in bloggen! :D

www.fotofliickor.blogg.se

jasmine

Det är jättesnyggt med WIPs tycker jag! Både för att se hur det såg ut i början och för att det är ett konstverk i sig.

malin

Jag måste bara säga detta, den näst sista bilden, den teckningen är så sjukt snygg! :D Keep up the good work :D

livetoday - 52 kilo

du är för jäkla duktig!! :D

Sabina

sjukt snyggt!

FOTO

så otroligt läckert

Bekah

Shiiit tjejen, du är grym!!!

Dyker upp en länk till dig imorgon.. :)



Kika in hos mig efter kl.23 ikväll & var med & gissa när våran lilla skatt tänker visa sig för välden..:)

Fina vinterpriser i potten!!

Lycka till!

Anonym

fan va grym du är!

Jossan och Ida

så snyggt och inspirerande!! om du vill vara jättesnäll och gullig kanske du skulle kunna gå in på vår blogg och titta på våran nya youtube-video och säga vad du tycker: http://jodas.blogg.se/2011/november/1a-advent.html#comment KRAM

Elin

Fina teckningar! Verkligen levande ögon i den näst sista bilden! :D

Fanny

Wow !! Du är riktigt duktig på att rita/måla !! ;) Helt fel fritt.

Jenny

Ja det gillas! :D Älskar "Bitch we got a problem", den var snygg

Natalie E

Ser fint ut! :D

Du är så himla duktig!

Matilda

Skit snygga! Gillar speciellt den med "Bitch we got a problem" :) Kram

ronja

Jag måste bara säga att du är sjukt duktig!

Ninni

Jag gillar! Förresten undrar jag om du planerar på att ta in storleken S på linnet med fjädrarna? Jag vet att den även finns med racerback men jag vill ha denna mer känner jag, den är verkligen snygg. :)

Ninni

..givetvist menar jag den i svart.

Virvelvindsflickan'

Lovelovelove!

Louise

jaaa det är kul att se hur du jobbar fram bilderna !

Veronica

Grymt snyggt!

Robin

Snyggt =) inte hade väl du gjort några målningar eller skisser på Alice i underlandet förut? tycker det skulle vara rätt så coolt att se vad du kan trolla fram ur det konceptet ^^

Louise

Självklart! Gud vad duktig du är.

rubijaaa

jag gillar!

yoo! emma

riktigt grymma bilder :)

Anonym

du är jätte talangfull

julia

så snyggt:)

Browneyedbitch

Riktigt fina bilder !

Elena

Är bitch we got a problem från korn? Grymma bilder! :)

molly

Du är så otroligt duktig !!

hanna hemmingsson

Vilken insperation du är! Hur länge har du hållt på med skissning och design? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress