DE 10 FINALISTERNA I KAN DEE-OUTFIT TÄVLINGEN!
För ett tag sedan startade jag en Kan Dee - Outfit tävling för mina läsare och kunder på Kan Dee Shop. Läs mer om tävlingen HÄR. Jag vet att jag skrev att jag skulle publicera mina 10 favoriter redan i går, men jag han tyvärr inte. Det har kommit in fler hundra bidrag och det har tagit lång tid att gå igenom alla och varit skitsvårt att välja ut bara 10. Jag har många många fler favoriter än de här nere, så jag tänkte att jag kanske kunde visa upp en Kan Dee - outfit för varje dag? Hur låter det?

Nedan följer 10 av mina många favoritbidrag. Observera att rangordningen INTE har någon betydelse för vilka jag gillar mest/minst. Alla är otroligt bra! Det jag har kollat på, när jag valt ut mina favoriter, är färg, form, kombination och kreativitet. Färg, vilka färger passar ihop? Vilken skala går outgfiten i? Finns det någon accent-färg som bryter av? Form, hur har den tävlande satt ihop outfiten rent formmässigt? Hur är formen på kollaget? Avståndet mellan varje produkt? Helheten? Kombination, hur ser stylingen ut? Passar den tröjan kombinerat med de byxorna etc. Kreativitet, hur kreativ har den tävlande varit? Har den tänkt på precis allt? Finns det något i kollaget som sticker ut?

Jag vill också starkt poängtera att jag verkligen inte är något mode-proffs. What so ever. Jag har enbart utgått ifrån vad jag själv tycker är snyggt och inte. Så de som jag tycker är ett kanon-bidrag, kanske någon annan tycker är blä och tvärtom.

Nu vill jag att vi röstar! Rösta genom att skriva numret på din favorit i en kommentar till detta inlägg. En röst per IP-nummer gäller. De tre bidrag som fått flest röster går till final och nu på fredag den 6 oktober nu på måndag den 10 oktober utser jag en vinnare utav de tre finalisterna som får 1000SEK att handla för på Kan Dee Shop. Du kan rösta fram till fredag.


1. www.brutalweapons.blogg.se



2. www.cindyvuong.blogg.se


3. www.jennyvuongs.blogg.se



4. www.morbidoutlook.se



5. www.fatimaplace.com



6. www.starstorm.blogg.se



7. Dilan Dilir



8. Julia



9. Michaela Niklasson



10. Evelina


Sist men absolut inte minst så vill jag tacka precis varenda en utav er som skickat in bidrag! Ni är så jäkla grymma! Älskar att se hur ni engagerat er, lagt ner tid och varit så kreativa! Jag har även sett att detta varit en otroligt populär och uppskattad tävling vilket gör mig väldigt glad. Så att jag kommer att ordna fler tävlingar av den här typen är det ingen tvekan om. Tusen tack till alla som varit med! Ni är enastående!
alva

9 :)

Rebecka

7:an!! :)

CJ

Jag röstar på nr 2!

Linnea (aka Nympheliac) Othberg

jag röstar på 9. Michaela Niklasson

Annica

Väldigt svårt val mellan nr 6 & 8 men får bli nr 8 som jag röstar på :D

jessika

nr 6 såklart

Jessica

Jag röstar på nummer 4! :) Riktigt snyggt.

erica ekberg

9. Michaela Niklasson helt klart! :)

Louise

röstar på nr9

josefine sowa

Nr 9!!! :)

Tild

Röstar på nr 4!

Ellie

jag röstar på nr 9

Carolina

NR 7!

Wilma

Jag röstar på nummer 10!

catarina

Jag lägger min röst på nr 10.

och gärna att du publicerar även de bidrag som inte gick vidare. :-)

déa

4. :)

Manda

nr. 10 lätt, sjukt snygg! älskar färgerna! ;))

mattis

Röstar på Evelina nummer 10!

Gustav

1. www.brutalweapons.blogg.se



Galet snyggt!

brutal

men hallaaaao vad kul! tack du!! :)

jag röstar på nr 2!

Olivia

Måste bara fråga - känns det inte lite dubbelmoral att ha "Save the animals"-linnet och en pälsväst i samma outfit? Såg att två stycken hade så. Även om pälsen inte är äkta "uppmuntrar" man ju ändå pälsindustrin och hjälper till att göra ett mode av det, eller?

Äh, det kanske är jag som övertolkar allt. Tyckte dock ändå att båda de bidragen och även alla andra var riktigt fina! :)

Amelie

Jag röstar på nr 1 :-)

Art By Tina/Tina Axelsson

No 5 är utan tvekan min favvo - mest för att den sticker ut från mängden mest och känns personlig!

daniela

3!

Amanda

2!

Linnea

Jag röstar på bidrag nummer 5 :)

Johanna

nr. 10

Luucy

Jag lägger en röst på nummer 4 :)

Sanna

Jag röstar på bidrag nummer 6. :)

Ida

En röst på nr. 3! :)

Maria

Tycker bidrag nr 6 är mina färger så det röstar jag på. Kram

Victoriafoto

Jag röstar på 7. Dilan Dilir :)

Fatima ♥

Åh gud. . . min dag har varit sämst till nu! Tack så jättemycket Sandra, jag vet att tack är inte ens nog, detta är verkligen . . . ohsoamazing, tack tack tack tack ! ♥ Du är verkligen en stor inspirationskälla till mig och att DU skulle välja ut MITT bidrag, det trodde jag verkligen inte! Tack så jättemycket :'D ♥

Anonym

5.an

Cindy ▲

Kan man rösta på sig själv? I så fall röstar jag på nr 2! :D

Sanna

nr 5. Fatimaplace....

Kim

Nr 5 är helt klart finast och har egen stil.Så tröttsamt med alla dessa jeansshorts...zzzz

Ida

Jag röstar på 4 :)

linh to phuong

jätte fina outfits ju :D



men jag undrar bara.. varför är nr. 9 och nr. 4 så himla lika varandra? då blir det ju mindre roligt - jag menar - ska inte outfitsarna vara olika varandra?! ville bara säga det :) kram.

emma

9!

Fanny

Jag röstar på nummer 3!

Anonym

10

Jessika

Jag röstar på nummer fem.

sabina

7:an såg ju såå 7kt mysig ut!:D röstar på den!

7

sofia

9 :)

Haldis johanna

Svar: Okej va härligt:) Jodå det är bara bra med mig också:) kram

malin

3!

emma

nr:7



färgerna är underbara :D

Lena

5555555555

Majs

Oh.♥

Mina tre favoriter är nummer sju, nio och tio, men om jag bara får välja en väljer jag nian. Skitsnygg. c:

Ida we

NUMMER 2

julia

Åh tänk att jag kom med :D

jag röstar på mig. Nr 8!

JOSEFINE SIDEBÄCK

Det var så lite så!!

Emelie

2!

c.j

Jag röstar på nummer 5

Annely Nordlund

nummer 6! 8D

Camilla

jag röstar på nr 7

cornelia

nummer 8 lätt!

Linda

Röstar på nr. 4! GoGo! :D

Josefin

10!

emma

nr. 4, helt klart!

DANIELA

Röstar på nummer 4!

malin

sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?

kram



För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

† Lama

nummer 1! :)

kolakatten

kan man bara rösta på en? för jag vill rösta på både 10 och 5 c:

anne

Jag röstar på nummer 1.

johanna!!

8 , sjukt fint! :)

madde

nummer 2.

deduu

NR 8 !! :))

Elisabet

Jag röstar på nummer 5 =)

Liie

4!

Anonym

8 :)

Olivia

4 definitivt!!

Anonym

röstar på nr 5

emma

nr 8 ;)

a.

8.

Ksenia

Jag röstar på nummer 8 av Julia, så snygg att man dör för den! ^^

Mia

Röstar på bidrag nummer 4! :)

Anonym

röstar på nummer 8

Anonym

röstar på nr 8

emelie

jag röstar på nuymmer 2

Nathalie

Jag tycker att bidrag 4 var snyggast :)

julia

2an :)

Moa

nr 2

bella

6

HANNA

8!

Louise

Nr 6.

Malin

2an :D

Nadine

nummer 2 är lätt snyggast!

elsa

Nummer 8!

sanna

Nummer 4!

Ida Walldorf

nummer 2 :)

Stephanie

Nummer 6!

Sara

nr 6

tilda

jag röstar på nr 9 :)

Mamma Mia

Gillar naturligtvis bidrag nr 6 :)

Erika

Nummer 2 :)

xheneta

nr 2

xheneta

nr 2

mathilda

alla outfits var ju superfina, men jag röstar på nr 10 :)

Moa

nr 8 !

Alva

Nr 10, helt klart! :)

julia :>

Shit vad svårt! Men min röst faller på nr 5 :)

Anonym

6

Michelle Marie

8. Julia!

linda - drawings, clothes, pictures

nr 2!!!!!!! :) men alla gjorde ett väldigt fint jobb!

Anonym

2!

Isabelll

Nr 7!

Marie

Bidrag #4 :)

Emma - photoshop, headers & foto ♥

Jag röstar på 8:an, Julia! :)

jessika

nr 4

Jojjs

4

Eva

Nummer 9! MICHAELA NIKLASSON!

Helen

Nr 10. Evelina röstar jag på. Hon hade ett väldigt fränt collage!

IJAS GARDEROB

nummer 9, får helt klart min röst!

Therese

Jag röstar på nian! Helt klart!

Viktoria

Jag röstar på nr 9!

Ebba

10

jasm

jasmin

1

paula

hade 3 favoriter men måste säga, Nr 8! :)

Vanadesse.

nr 4.

Chrissi

9 röstar jag på :)

ANGELICA

Jag röstar på nr 4!

Catharina

Jeg stemmer på nr 4!

nicole

Jag tycker mest om nummer 8. Julia, så sjukt fina grejer, skulle passa att ha allt som en outfit !

Amanda

Nummer tre är en klar favorit!

Josefine

Nummer 6!

!!!!

Nr 6

Hannah

10 :D

e'a

Jag röstar nummer 4, lätt! ;D

Rebecca

10 :)

Amanda Johansson

Bidrag nummer 4 såklart!

MALIN

jag tycker nummer 2 är bäst!

A

Nummer 4

Kimberly

Nummer 2! :)

EMMA

Nummer 5! :)

lina

sjuan och femman gillar jag mest! :D

sanna

4

Kajsa

Jag röstar på nummer 1.

Sofia

Jättesvårt! Men jag gillade nog 3an mest :)

Jessica

nr 4!

MOLLIE ÅBRINK

röstar på 9an!

Monday

Röstar på nummer två. ;)

marietta

Jag röstar på nr 4 :)

Camilla

Jag röstar på bidrag nummer 2.

Karolin

Bidrag nmr 4

Gabriella

nr 4

ronja

röstar på nummer 10!

e

jag röstar på nummer 10 :)

Emelie

Nummer 4!

Eli Terese

nr 1!

Johanna

nr 4 :)

Dilin

7an :)

Clara

Jag röstar på 10.Evelina!

Emma'

nummer 10 :)

LIENE

6:)

Malin

#1!

Nina

Nummer ett! :D

Cassandra

10! :D

michelle

nummer 7

Sandra

Set 7

kicki

Min röst går till nummer 2 www.cindyvuong.blogg.se

fany

1 !

Helena

3

Hanna

Jag röstar på nummer tio ! Älskar outfiten ! <3

evelina

7 :)

Elle

7

sizzling suzai

i voted for numer 7!!

Linnea

6 :)

Diman Dilir

Röstar på nr 7. Dilan Dilir! :D

Carina

7

melinda

2 :D

Ronja

nr 7 :)

Louise

nr. 4!

Yasmin

7

Kailey

#7! I love those boots __

Bree

I vote for number 7!

Jenny

7.!

ROCKAHOLIC

röstar på nummer 4!!!

moa

Nummer 6 röstar jag på :)

Cezette

4 :D

L y d i a

Vill rösta på nummer 6 :}

Aman

Dillan Dilar ..Number 7

Yasmine

Jag röstar på nr 1, brutalweapons.blogg.se

Monika

nummer 2!! :)

alicia o victoria

Hej snygg blogg du har gå gärna in på våran kram på er alla <3

LISA LINDEN

2an :)

alaa

jag röstar på nummer 7 :)

neli

jag röstar på nr 2 =)

Lina

1

Bo Strandberg

Jag röstar på nr 10 för den var bäst

louise

jag röstar på nummer 2! :)

Malin

Nummer två =)

Tanja

röstar på nummer 2 :D

malin

Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)

DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-1.html#comment

kram

emmie

röstar på nr 2 :)

bbaraaelin

jag röstar på 2:an !

Pernilla -Bli min jäst

Jag röster på bidrag 2, skitsnyggt!!

frida

jag röstar på nummer 7 ! :)

photography | ♥

Nummer 2! =)

emelie td nguyen

röstar på nr 2 :)

Linn

röstar på 2:an ;D

Anne

2an:)

Lowa

Nr 4! Härligt rockig med mycket attityd =)

jenny

nr 2:)!

Matilda

Jag röstar på bidrag nummer 2! Supersnyggt!

Lilly

#7

Agnes

Bidrag nr.2

alicia

jag gillar 2 an den var klart snyggast

Dheyna

post number 7

chubby

nr 2 röstar jag på =)

m. ♥

2! :)

KarinHannaIsabelle- photography

jag röstar på nr 2 :D

Lizzy

Nummer 2!

stella

Röstar på tvåan :D

H J J O N S S O N ♥

Jag röstar på nummer 2!

Saaera - fotografering

Jag röstar på nr 2

A

Nr 7

Devinia Euvel

Jag lägger min röst på nr.4 - Elin | Morbidoutlook.se

emme

jag röstar på nr 2 :)

sofiaa

4

Denana

2

Miu

7

Saga

Jag röstar defenitivt:)!!



Ida

Jag röstar på nr 2! :D

annette

#7!!

Linda

Jag röstar på nummer 2 :)

Lary

7. Dilan Dilir

=)

ElinAmanda

chansar och slänger in en röst på nr 3! :)

mary

röstar på nummer 2

matina

nr två :)

EllenE

röstar på nummer 2 ! :)

Pernilla

Nummer 9 helt klart !

Ola

#9 , Hur snyggt som helst , väldigt enkelt men ändå grymt snyggt !

Camilla

Bidrag nummer 9# var otroligt snyggt! Älskar nagellacket :D

Johannnn

Röstar på bidrag 9 !

Kerstin grönwall

Nr nio , GRYMT !!!

Felicia S

#9 Hoppas att min syster vinner :DD

elin

Elin

jag röstar på nr 2 :)

Elin

number 7, love elin

IDAWA

Nr 2

Dilin

Du har inte länkat till dilandilir.blogspot.com :) .

Little Red Riding Hood

bidrag 1, brutalweapons!

Fatima

I want to support Dilan Dilir (number 7). I really like it !

ronja

Röstar på bidrag nr 2

Jenny

7

Phelicia

Nummer 2! :D

P a n d a

Jag röstar på nr 3! :)

Dilin

7, så snyggt!

ARGADARJA

Nummer fyra, Elin!

tania

NR 10!!!! :-)

kicki

Nr 2

Julclaude

Röstar på nr 7

Katja

nr 7! (:

Linda

Jag röstar på nummer 7 :)

Evelina

Gud vad kul att mitt kom med, nr. 10!

Hann inte värva in så många röster, så jag röstar på nr. 2 istället! Verkligen jättesnyggt!

Miranda Kedbäck

Nr 4!

Anonym

7 :)

L O U I S E

nr 7!

Sandra

Nummer 4!

DoT

7 o:

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress