KAN DEE SHOP BÖRJAR SÄLJA NAGELLACK!


Låt mig presnetera Ciaté! Ett helt magiskt nagellack som kommer att lanseras på Kan Dee Shop i morgon. Ovan får du en tjuvtitt på några utav de nyanser som kommer att vara tillgängliga. Många många fler nyanser kommer givetvis också att finnas.. frågan är vilken min personliga favorit är? Jag kan inte bestämma mig för jag gillar verkligen alla! Och visst är det helt fantastiskt söta flaskor? De fullproppade kartongerna har precis landat på Kan Dee Shop och jag och mamma är helt lyriska, det här kommer att bli sååå bra! Förutom ett superlack, fängslande färger och söta flaskor så är priset nästan det bästa..

"Ciaté är det nya heta märket som kombinerar feminina kvalitetsprodukter för naglar, händer och fötter med den rätta trendkänslan. Med dekadenta förpackningar och feminin flirtighet tar Ciaté nagelvård och lackning till nya höjder. Märkets grundare, Charlotte Straughan, är en av Londons främsta ”celebrity nail technicians” och skapar varje säsong nagellack i de hetaste modefärgerna som pryder såväl modeller som kändisar under London Fashion Week. Samtliga nagellack från Ciaté är fria från de skadliga ämnena formaldehyd, DBP och toulen och alla märkets handkrämer och lotions är parabenfria."

Lansering: i morgon på Kan Dee Shop kl: 16:00
Pris för dig: endast 99SEK
maria

åh vad synd att dom inte fanns redan igår, hade nog klickat hem några! men nu är ju shopstopen igång igen... :(

THE ULTIMATE JOKER

Nagellacken ser snyggt ut,lite Kandee style över det hela. Jag gillar den beige färgen =)

alexandra

får man fråga av vilken anledning du har börjat sälja nagellack? det är ju inte i samma klass som kläderna med din konst. tycker att det känns lite konstigt. kommer det bli som style by tyra? först smycken och sen en massa annat. kan känna att sånt är lite tråkigt!

Anita

för dyra!

tony

hej sandra, jag har funderat på en sak. jag vet inte om du får negativa kommentarer från killar men jag tänkte bara ställa en fråga. varför finns det så lite plagg för killar? visst unisex är för både killar och tjejer men det hade varit kul att se något mer "killigt". jag har länge tänkt beställa från din webbshop, men jag hittar bara plagg som skulle passa till min flickvän.. det är mer som en webbshop för bara tjejer än för både tjejer och killar. hoppas att du ser detta som något positivt som kan öka din försäljning :)

kolakatten

åh va kul:D

den gröna var väldigt fin:D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress