ÄR DET NÅN SOM VET VAD JAG VILL?

Nej fy. Jag tror jag går hem nu. Jag känner mig helt utmattad, oinspireread, uttråkad, deprimerad, värdelös, irriterad... bla bla bla. Ska jag fortsätta? I dag känns allt hårt arbete man gjort och gör helt meningslöst. Vill inte att det ska bli helg, samtidigt vill jag inget annat än att ta fredag och helg nu. Vill inte att det ska bli helg för att jag känner mig så rastlös och uttråkad då. Samtidigt kan jag inte sitta här på Kan Dee Shop och känna mig ofukserad, utmattad och oinspirerad. Tur att de sistnämnda känslorna inte infinner sig alltför ofta här på själva arbetsplatsen för här minsann jobbas det så det glöder. Men jag är så trött. Det känns typ som att jag skulle vilja komma bort ett tag, även fast det bästa jag vet (bla) är att vara här och jobba. Men det känns som att jag skulle vilja sätta mig på ett plan och åka till något varmt tropiskt land. Fast ändå inte. Äh jag vet faktiskt inte vad jag vill just nu?! Är det nån som vet vad jag vill egentligen?

Tar bloggledigt resten av dagen :( Glöm inte att jubileumsveckan fortsätter på Kan Dee Shop med en hel kategori full med prissänkta plagg.
lisawho

Vetu? Du har en väldigt häftig näsa. Jag gillar den!

mani

haha, jag fasnade också direkt för näsan- du har snygg profil btw!:)))



varför har du så att alla kränkande eller opassande kommentarer raderas- okej, jag fattar ju varför! men ändå, har aldrig sett liknande "regler" på någon annan blogg, tacksam för ett svar.



ha det bra!!!!

Fanny

Jag har precis börjat blogga, besök gärna!

ÄLSKAR verkligen dina kläder, förretsen! Äntligen någon som fattar vad man egentligen vill ha... ;)



Kram!

Fanny

Ikväll ska det shoppas på Kan Dee!

FLYING LIONS

Hej, jag såg den här tröjan [http://i54.tinypic.com/11uaz9u.jpg] inne på H&M idag och blev lite wtf...

lisawho

SVAR: Nejnej det borde du verkligen inte göra! Den är ju inte alls pucklig! (vet att du skrivit om det förr och jag håller verkligen inte med nu när jag fick se bild)

och tack så jättemycket, glad jag blir! :D kram

THE ULTIMATE JOKER

EN RESA SITTER VÄL ALDRIG FEL ;) Ibland behöver man komma bort och göra ngt helt annat än det man gör dagligen.



Like me.



JAG ÅKER TILL GANZBAAI I SYDAFRIKA SOOOON!!!! ;D

Anonym

du behöver göra något som får dig att känna dig trygg, avslappnad och nöjd, med någon du känner dig trygg med... någon du har kul med, som få dig att skratta dagligen

Ksenia

Du är skitsnygg i profil! :D

z

jag kan lätt skriva under på det mesta av det du känner just nu, känns typ likadant här ;/det är strålande väder, fast kan inte njuta av det, vill en massa fast endå inte, kontentan blir att ja inte förmår göra nåt. känner mig fulare än vanligt, och den härliga blandningen av uttråkad, rastlös och jättetrött. borde kanske försöka va mer inspirerande o inte dra ner dig o ev andra mer, men didn't work ;)

vi får hoppas morgondagen bjuder på lite bättre energi ^^

du är iaf en stor inspirationskälla, även ( o ibland framförallt) när du skriver så rakt upp o ner ärligt som detta.

thea

hoppas du känner dej bättre snart! ibland måste man få ha sådanadär dagar, även om dom suger fullständigt! hoppas att alla dina läsare får dej att må bättre!



tänkte lämna mitt eget bidrag för att dra upp dina mungipor litegrann! har beställt från kan dee för första gånger och fick plaggen i torsdags = supersnabb leverans. inte nog med det - jag är toknöjd! älskar tröjan och älskar linnet. du är så himla duktig, vilket jag hoppas att dina läsare påminner dej om jämt och ständigt!



länk till mitt inlägg: http://holmqvist9.blogg.se/2011/october/snyggt-fran-kan-dee.html#comment



ha det bäst nu!

Kram

Amanda

Fina du, jag vill bara ge dig en kram.

Fatima ♥

Du är så vacker. Och så talangfull. <3

Skulle verkligen vara supermegajätteeroligt om du ville kolla in mina två senaste porträtt på Eva Pigford & Marilyn Monroe & lämna lite kritik, skulle vara guld i vardan' <3

elina

Fy vad fin du är!

Maja

Jag vet vad du vill. Eller jag vet vad jag vill att du ska göra. Jag tycker att du ska gå till ica och köpa godis och hyra en film och strunta i allt för en kväll. Det är jätte fint att göra för sig själv.

KAN DEE DRAWINGS

MAJA: Du är bara för go! Kram på dig!

Elin

jesus vad du är vacker kvinna!

Moish

Gud vikken fin profil! :)

Δ Δ

Jag älskar din blogg och dina kläder och du är så himla vacker!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress